Multi Platform eFootball PES

  • Thread starter Thread starter Romell
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Konami
تاریخ انتشار
September 2020
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
آخرین ویرایش:
کونامی با تیم ملی آرژانتین قرار داد انحصاری بسته و چهره تمامی بازیکن های این تیم به اضافه تتو هاشون رو کونامی میتونه مورد استفاده قرار بده. کونامی مثل این که با تیم ملی پرتغال هم میخواد چنین قرار دادی رو امضا کنه.
 
چقدر مسخره اس نت مملکت
یک‌ماه پیش دیتاپک ۴ اومد من استیم هستم با لپ تاپ من بخش آفلاینم اکی بود ولی آنلاین در همه حالتش یه لگ عجیب داشت هر چند ثانیه یه پرش عجیب داشت بیشتر شبیه پکت لاست بوود نت من اوکی بود دو آنتن هم بود
فکرکردم دیگه سیستمم نمیکشه دیروز گفتم مثل قدیما با وی پی ان روی udp تست کنم دیدم بلههههه با وی پی ان اوکیه آنلاین
پشتیبانی شاتل هم تایید کرد
یعنی به خاطر یه تلگرام نابود کردن اینترنت رو شدیدا روی نت و udp اختلال ایجاد کردن واقعا شرم آوره
 
یعنی گند بزنن به این pes
از هشت نه تا بازی امروزم ۴ تا بازی چیت زدن طرف مقابل وقتی دارن میبازن!!! بعد هیچی از courtesy rating اونا کم هم نمیشه
واقعا فاجعه اس همه انگار چیت زدن رو بلدن
فروم استیم که می بینم از ده تا پست ۸ تا دارن به چیتر ها فحش میدن
 

توضیحاتی در رابطه با روند طراحی و توسعه PES نسل نهمی با موتور گرافیکی Unreal Engine


trailer_pes-960x540.jpg

طی بررسی هایی که صورت گرفته از نحوه کار کونامی و بسیاری از استودیوی هایی که قصد دارن بازی خودشون رو توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 5 بسازن دقیقا به چه صورت هستش ؟!

یعنی به عبارتی کمپانی که داره بازی سالیانه میده قصد داره قبل از انتشار رسمی موتور گرافیکی Unreal Engine 5 بازی خودش رو با این موتور گرافیکی بسازه ولی به خاطر این که این موتور گرافیکی منتشر نمیشه باید چی کار کنه ؟!

کمپانی اپیک و سازندگان موتور گرافیکی سری Unreal Engine 5 کاری کردن که شما میتونید بازی خودتون رو با موتور گرافیکی نسخه Unreal Engine 4 شروع کنید و بعد از انتشار رسمی نسخه Unreal Engine 5 بازی خودتون رو به راحتی به Unreal Engine 5 منتقل کنید و ادامه کار با نسخه پنجم این موتور گرافیکی باشه.

این صحبت ها به صورت رسمی در سایت اپیک و بخش موتور گرافیکی Unreal Engine توضیح داده شده :Arrowd:

Exz7T4zXIAMSnrE.jpg

پس کونامی بازی PES 2022 رو با موتور گرافیکی Unreal Engine 4.26 منتشر میکنه و در ادامه و نسخه های بعدی به راحتی در ادامه کار توسعه بازی خودش رو با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ادامه میده و دقیقا قصد چنین کاری رو داره و اصلا انتخاب این موتور گرافیکی دقیقا بخشیش به خاطر همین موارد بوده.

هدف اصلی کونامی از انتخاب موتور گرافیکی Unreal Engine دقیقا همین بوده . پشتیبانی عالی کمپانی سازنده موتور گرافیکی، یعنی اپیک و تیم سازنده بازی یعنی PES Production دیگه بیهوده و بیجهت وقت خودش رو صرف بهینه سازی موتور گرافیکی در طول یک سال نمیکنه. بازی های سالیانه تیم های سازنده وقت محدودی دارن و باید موتور گرافیکی در دسترسشون باشه که همه چیر آماده باشه و کار های بهینه سازی و باگ گیری و سر خود بازی صورت بگیره و نه این که تیم سازنده اول بیاد موتور گرافیکی رو توسعه بده و بعد در مرحله بعد بیاد جزئیات و مشخصات و قدرت و .. موتور گرافیکی رو با بازی مورد نظر وفق بده.

بخشی از گرفتاری های PES Production دقیقا یکی از این موارد بوده، که اصلا انتظار چنین چیزی رو نداشتن . بعد از این که استودیوی کوجیما بسته شد و روند توسعه بازی های کونامی به یک باره در بازه های زمانی 2013 و 2014 تعطیل شد دقیقا تیم سازنده PES موند در پوست گردو و باید تمامی طراحی و توسعه موتور گرافیکی FOX رو خودشون انجام میدادن.

Julien Merceron و رویای از دست رفته ....


56856386385.PNG


julien Merceron کارگردان فرانسوی و رهبر بخش فنی بازی های متال گیر و PES 2015 و PES 2016 در اروپا که یکی از ارکان اصلی پیشرفت بازی 2015 Pro Evolution Soccer بوده که تمامی پیشرفت های بازی در بخش گرافیک و انیمیشن های PES از نسخه 2015 به بعد بر عهده این شخص بوده، که سر آخر پیشرفت اصلی کارش رو در نسخه Pro Evolution Soccer 2016 دیدیم. او فوق لیسانس ریاضیات، و یک برنامه نویس ماهر بود و یک مسیر مشخص را دنبال می کرد که منجر به ورود او به صنعت گیم در سال 1993 شد.

julien Merceron فرد بسیار با تجربه و با پیشینه ای درخشان بود که وارد کونامی شد. همین طور ترکیب و ادغام انیمیشن های بازی با موتور گرافیک و پیشرفت چشمگیر انمیشن های PES 2016 رو همگی میتونیم به این شخص نسبت بدیم. julien Merceron در ساخت Assassin's Creed در بخش فنی و همین طور بازی های Splinter Cell ، Rayman و Deus Ex وFINAL FANTASY نقش بسزایی داشت. تحت رهبری او بود که Tomb Raider Underworld 2008 و Deus Ex Human Revolution 2011 متولد شدند. استعداد او به سرعت شناخته شده بود و برنامه نویس، مدیر فنی و سپس در سال 1999 مدیر فنی در سطح جهانی. بنابراین julien Merceron در آن بازه زمانی همه کاره یوبی سافت می شود ، کسی که مسئول نظارت استراتژیک بر ابزارهای جدید توسعه ، هدایت تحقیق و توسعه و معرفی نوآوری های فنی در مدار تولید بود.

در اون سال ها هر وقت اسمی از بازی های یوبیسافت و Eidos Interactive میومد این شخص نفر اصلی و از ارکان اصلی بازی بزرگ شرکت یوبیسافت بوده و بعد تر در توسعه و پیشرفت موتور گرافیکی FOX Engine از ارکان اصلی پیشرفت های بازی در بخش گرافیکی و فیزیک و انیمیشن ها بوده ( وقتی وارد کونامی میشه رهبری بخش فنی موتور گرافیکی فاکس رو بر عهده میگیره ) در ادامه داستان julien Merceron هم به خاطر کنار کشیدن کونامی از ساخت بازی های پرخرج، این کمپانی رو ترک میکنه و تیم سازنده PES بیش از پیش تنها تر میشه و توسعه بازی فوتبالی هر سال به کندی پیش میره .

yoichi-wada-hideo-kojima-julien-merceron-ken-imaizumi-s.jpg

این شخص حتی در مصاحبه ویدئویی گفته بود که بعد از فروپاشی کوجیما استودیو و بسیاری از استودیو های بازی سازی کونامی، حتی این فکر به ذهنشون رسیده بود که کار با موتور فاکس رو کنار بذارن و رو به یک موتور تیرد پارتی بیارن. ولی محدودیت وقت اصلا اجازه این کار رو به اون ها نداد.

در نسخه PES 2015 جالبه بدونید که توسعه بخش گرافیک بازی خیلی دیر انجام شده بود ( 3 ماه قبل از e3 ) و استدیوی تازه تاسیس PES در لندن انگلستان تازه داره نیروی کار بیشتری میگیره ( که این استودیو خیلی زود تعطیل میشه ) و تهیه کننده بازی در مصاحبه ای در سال 2014 گفته که استدیوی انگلستان سری PES سال به سال نیروی های کارش بیشتر میشن و توسعه بیشتری پیدا میکنه، که این امر هیچ وقت تحقق پیدا نکرد و استودیوی کمکی PES Production در انگلستان خیلی زود کارش به پایان میرسه و برای همیشه بسته میشه.

ill_4523314_a454_visuel_tete_article.jpg

همین طور باید به دوستان بگم که تیم های سازنده به سورس موتور گرافیکی Unreal Engine 5 دسترسی دارن، ولی باید بعد از انتشار رسمی این موتور گرافیکی بازی هاشون رو منتشر کنن تا از پشتیبانی کمپانی اپیک بهره مند باشن.
 
آخرین ویرایش:
از 525 چهره بازیکنان یورو 2020 مقدار 498 عدد آن توسط کونامی مدل سازی شده است. این یعنی 95% بازیکنان یورو دارای چهره واقعی خود هستند.

EygI70uXMAo4U5C.jpg

لیست تیم هایی که بازیکنان آن ها چهره هاشون فعلا ساخته نشده

  • تیم ملی اوکراین : 1 بازیکن
  • تیم ملی چک : 1 بازیکن
  • تیم ملی اسکاتلند : 5 بازیکن
  • تیم ملی اسلوونی 6 بازیکن
  • تیم ملی مجارستان : 7 بازیکن
  • تیم ملی مقدونیه 7 بازیکن
مابقی تیم های ملی اروپایی تمامی بازیکنانشون چهره هاشون ساخته شده هستش.

همین طور محتوای دیتاپک 5.0 که پنجشنبه "19 فروردین" منتشر شد رو میتونید مشاهده کنید

Eyat8vSXAAYAEWD.jpg

  • 122 چهره آپدیت شده که 75 مورد آن جدید و تعدادی از آن متشکل از بازیکنان حال حاضر و لجندها و بازگرداندن بازیکنانی که چهره آنها قبلا از بازی حذف شده بود میباشد (تمرکز اصلی بر روی چهره های EURO میباشد)
  • به روز رسانی لیگ A و B برزیل
  • کفش های جدید
  • به روز شدن پیراهن بعضی باشگاه های فیک
  • به روز شدن اورال بعضی بازیکنها
  • برطرف کردن برخی باگ های گزارش شده
 
دوستان عزیز من امروز Pes 21 lite دانلود کردم رو کنسول ps4

در قسمت مای کلاب هرچی سرچ می‌کنه حریف پیدا نمیشه خسته شدم فقط یک دست شانسی اومد
قلق خاصی داره ؟
 
دوستان عزیز من امروز Pes 21 lite دانلود کردم رو کنسول ps4

در قسمت مای کلاب هرچی سرچ می‌کنه حریف پیدا نمیشه خسته شدم فقط یک دست شانسی اومد
قلق خاصی داره ؟
منم همین مشکل رو داشتم، کلا بازی رو حذف کردم.
حالا اینکه مشکل از نت ایران هست یا کمبود بازیکنان PES 2021 Lite رو نمی دونم!
 
  • Like
Reactions: yar_66
دوستان عزیز من امروز Pes 21 lite دانلود کردم رو کنسول ps4

در قسمت مای کلاب هرچی سرچ می‌کنه حریف پیدا نمیشه خسته شدم فقط یک دست شانسی اومد
قلق خاصی داره ؟
ریجن لاک داره باید ریجن 2 دانلود کنی
 
حالا ارزش داره دوباره دانلود کنم؟ اگر اون ریجن هم طول می‌کشه پیدا کنه بیخیال بشم
دوست عزیز بازی ریجن لاک داره و براساس اون ریجن شما پلیر پیدا میکنه یعنی رنج ip شمارو نمیبینه با اون پلیرهای محدوده بندازه براساس محل اکانت دانلود شده بازی پلیر میاره
 
به گفته رنان از انجمن های معروف PES اشاره کرده که دو DLC دیگر در دستور کار کونامی قرار داره و در آخرین DLC تمامی بازیکنان جام ملت های اروپا ( 5 درصد باقی مانده ) چهره هاشون ساخته میشه و به صورت 100 درصد تمامی بازیکنان جام ملت های اروپا دارای چهره های ساخته شده هستند و در مجموع بالای 600 چهره از DLC 1 تا DLC 7 به بازی اضافه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
دوست عزیز بازی ریجن لاک داره و براساس اون ریجن شما پلیر پیدا میکنه یعنی رنج ip شمارو نمیبینه با اون پلیرهای محدوده بندازه براساس محل اکانت دانلود شده بازی پلیر میاره
ریجن اروپا دانلود کردم
قیمت مچ دی راحت حریف میاد
ولی مای کلاب اصلا هیچی نمیاد هرچی گزینه هم تغییر میدم فایده نداره

اون ریجن که خود بازی می‌پرسه تاثیری داره؟؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or