تصاویر از نسخه Pre-Alpha بازی Unreal Tournament با DX12 ساخته میشه و برای Windows10 ریلیز میشه:
ویدئوی کنفرانس رو هم دیدم فیل اسپنسر درباره بازی Fable روی PC صحبت میکنه و حرفی درباره Xbox one نمیزنه.
حرفی که میزنه این هست که تو پورت بازی [از DX11 ] به DX12 بهبود 20 درصدی تو استفاده از GPU دیدن...
In porting it over to Direct X 12, we've actually seen a 20% improvement in GPU utilization on the same hardware
چندتا نقل و قول از براد واردل:
استفاده از DX12 کار با ESRAM ایکس باکس وان رو خیلی راحت میکنه ولی روی DX11 کار با ESRAM خیلی سخته و نیاز به کارهای تکراری داره.
توی سالن مایکروسافت بازیهایی هستن که روی DX12 به راحتی 70 درصد فریم ریت بهتری نسبت به DX11 دارن روی سخت افزارهای یکسان PC
مایکروسافت یه ابزار جدید برای بهینه سازی ESRAM به اسم pix ساخته که 15 درصد افزایش کارایی ایجاد میکنه: