Multi Platform Dragon Age : Inquisition

سومین شماره از عنوان CRPG استدیوی Bioware یعنی Dragon Age در اکتبر ماه پارسال به طور رسمی توسط Mark Darrah به نام Inquisition معرفی شد.
بازی تایید شده است که از انجین Frostbite 3 استفاده میکند و سازندگان بازی ابراز رضایت کامل در استفاده از این انجین کرده اند.
داستان بازی در مورد شورش های اخیر در Thedas است که به علت جنگ داخلی در Orlais، جدا شدن Templars و The Seekers of the Truth و شورش جادوگران به وجود آمده است.
نام Inquisition در بازی به گروهی بسیار قدیمی اطلاق می شود که در زمان دور هنگام Blight اول در مقابل جادو و مرتدان به Maker ایستادگی کردند.در حال حاضر دو گروه Seekers of Truth و محفل Templar Order از Inquisition مشتق شده است.
آرت ورکهای متشر شده از بازی:





ناشرEA
توسعه دهندهBioware
پلتفرمPC,Xbox One,PS4,PS3,X360
تصاویر بیشترتصاویر Dragon Age: Inquisition
تاریخ انتشار 2014
تاپیک امتیازات----------
پیش‌نمایش بازی----------
نقد بازی---------

بزرگترین دانشنامه Dragon Age به زبان پارسی
 

p $ ychomantis

کاربر سایت
Aug 6, 2014
183
نام
مبین
یک سوال تو تریلر ها دیدم 4 شخصیت توی یک صحنه هست چجوریه؟
شما کنترل چهار شخصیت رو بر عهده دارید.بهتر بگم ابتدا شما Character مورد نظرتونو شخصی سازی می کنید یا می سازید.یعنی به عنوان Inquisitor و شخصیت اصلی که شما کنترلش می کنید.مانند بقیه ی RPG ها و CRPG, ARPG. و حتی JRPG.خب این آدم رو می تونید هرکاری بخوای باهاش بکنی! :Dاز همه مهم تر درست چیدن Tactic ها و Behavior هست! خوب در این مورد باید دقت کنی.جدا از اون شما با کسب Experiment Point یا همون XP ، LEVEL UP می شید و باید در Skill tree توانایی های مورد نظرتون رو Active کنید.علاوه بر این ها شما می تونید انواع سلاح متناسب با کلاستون، Armor و همچنین انواع Ring ها و Necklace ها رو به شخصیتتون اضافه کنید.فقط یک چیزی رو یادم رفت بگم!اول از همه بشدت روی انتخاب کلاست فکر کن...خیلی مهمه.از این نکته بگذریم می رسیم به شخصیت های فرعی یا (PC (PLAYABLE CHARACTER که متضاد با NPC هاست!یعنی در ایم اثر شما توانایی کنترلشون رو همه جا بغیر از مقر اصلیتون دارید.در بازی سیزده یار و یاور وجود داره که از تعداد حدود نه تاشون قابل استفاده و یکیشون هم که خود شخصیت اصلی و مابقی برای کمک و مشاوره هستند.البته اگر به همین صورت باشه چون بنده خط داستانی رو چندان جلو نرفتم.شما در قالب تیمی چهار نفره متشکل از سه شخصیت قابل بازی و شخصیتی که ساختید قرار دارید.دقیقا تمام توضیحاتی که راجب Customization گفتم برای این افراد نیز صدق می کنه.بغیر از ساخت خود کرکتر و Specialization های مختص خودشون.هر شخصیت ممکنه از سه کلاس مختلف باشه با نام :RogueWarriorMageکه فکر کنم خودتون آشنا هستید.در آخر بگم که کار تیمی حرف اول رو میزنه.پس مراقب اسکیل ها توانیی هاتون باشید.از بازی لذت ببرید. :)
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
برای اون دوستانی که از کیفیت بازی نگران هستند من بعنوان یه Dragon Age فن بی اعصاب این لیست رو میدم دیگه خودتون پی ببرید :D :

رتبه بندی از نظر کیفیت بازی ها :D

1- Dragon Age Inquisition

2- Dragon Age Origins
.
.
.
.
7- Dragon Age 2

:D

به شخصه همین رو بگم که فکر نمیکردم روزی در این سری، بازی به عظمت و حتی نزدیکی Origins ببینم اما Inquisition نه تنها رسید بلکه بهتر هم عمل کرد :D
 

live is life

کاربر سایت
Apr 11, 2010
1,812
نام
leon
خوب من هم گیم را خریدم و پس از نصب و اپديت ها مشغول شدیم ;;)


اولین چیزی که نظرم را جلب کرد گرافیک فوق‌العادشه اصلا قابل قیاس با ورژن نسل قبلیش نیست b-)


کیف کردم وقتی دیدم اینا:p
As the developer revealed, Dragon Age runs at 900p on Xbox One and 1080p on PlayStation 4. The console versions both appear to use the same post-process anti-aliasing technique. As expected, this looks significantly cleaner when paired with the native 1080p image of the PS4 release, but still works well enough on Xbox One. Both versions also utilise HBAO and implement decent anisotropic ******ing, though the lower resolution on Xbox One does leave textures looking a touch blurrier.


فعلا اول کارم هنوز :d

نباید در خرید چنين شاهکاری شک کرد :>
 

payam_d

کاربر سایت
Jun 30, 2013
112
نام
پیام
وقتی خریدم مارو فراموش نکنید که بیایم بالا به کمک شما :D
من قبلا ورد آف وارکررفت میزدم گاهی.
دوتا هنوزم میزنم :D
 

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
سلام
اقایون یه چیزی می گم مسخره نکنید لطفا :d
من 60 ساعت بازی کردم اینو، ولی یه چیزی همیشه ذهن منو به خودش مشغول کرده :| اونم اینه که تو skyhold، قسمتی که blackwall و merchant ها هستن، یه icon مربوط به merchant هست بغل stable، ولی من هر کاری می کنم اونجا جایی برای buy/sell نداره :d
کسی می تونه یه عکس از نقطه ای ه باید باهاش interact کنیم تا وارد شاپ بشیم رو بذاره؟ یا راهنمایی کنه دقیقا کجاست این shop؟ :d
ممنون
 

Angry man

کاربر سایت
Jul 9, 2011
702
نام
علیرضا
بنظر شما بهترین Class و Specialization بازی چیه؟؟؟
خودم بیشتر با Mage حال میکنم ولی میخواستم بدونم اون دوتای دیگه بهتر این نیستن؟
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
فکر کنم 350 بود :d
من تازه رسیدم یه Storm Coast :dچقدر side quest داره هرچی میری تمومی نداره :d
کلا تو بازی side quest خیلی زیاده ! توی hinterland که خیلی خیلی زیاد بود !!!!!
تازه ادامه هم که میدی بعضی از war table operation ها میرن یه سری side mission دوباره باز میکنن توی منطقه ها . یه سری از inner circle ها هم که دوباره باید بری جاهای که پیشتر رفتی .

سلام
اقایون یه چیزی می گم مسخره نکنید لطفا :d
من 60 ساعت بازی کردم اینو، ولی یه چیزی همیشه ذهن منو به خودش مشغول کرده :| اونم اینه که تو skyhold، قسمتی که blackwall و merchant ها هستن، یه icon مربوط به merchant هست بغل stable، ولی من هر کاری می کنم اونجا جایی برای buy/sell نداره :d
کسی می تونه یه عکس از نقطه ای ه باید باهاش interact کنیم تا وارد شاپ بشیم رو بذاره؟ یا راهنمایی کنه دقیقا کجاست این shop؟ :d
ممنون
روی میز باید کلیک کنی . یعنی توی مغازه یه دونه طرف وایساده . لازم نیست باهاش حرف بزنی برای اینکه به shop دسترسی پیدا کنی . باید روی همون میز بقلش کلیک کنی .

بنظر شما بهترین Class و Specialization بازی چیه؟؟؟
خودم بیشتر با Mage حال میکنم ولی میخواستم بدونم اون دوتای دیگه بهتر این نیستن؟
من خودم Sera رو خیلی استفاده میکنم مخصوصا از اون ICe - fire اش . damage خیلی خوب میده . سری هم میشه عقب نشینی کرد. Dorian هم Necro داره خوبه !!!!
Viv به کار میاد. برای مبارزه با dragon ها هم همیشه IRon Bull میبرم چون اکثریت skill هاش به کار میاد خیلی
من خودم Warrior بیشتر از همه دوست دارم ولی در کل برای Party دوتا warrior و یه دونه mage و یه دونه rouge میزارم.
 

p $ ychomantis

کاربر سایت
Aug 6, 2014
183
نام
مبین
ممنونم از توضیحاتتون . پس با توحه به توضیحات شما برای من که به بازی Dialo3 علاقه دارم به این بازی دلبند نمیشم درسته ؟؟
میشه بگین سبک جه بازی معروفی هست ؟؟ سبک RPG برای من نا آشناست و اصلا با این واژه آشنایی ندارم.


سبک نقش آفرینی
در واقع این سبک از قدیمی ترین سبک های موجود در دنیای بازی هستش که دوران مخصوص به خودشو داره.از دوران mainfram و تاریک بگیر تا برسه به برنزی.اما امروزه دگ rpg ها شبیه crpg های قدیم نیستن و تغییراتی درشون ایجاد شده.البته نه اینکه به کل نابود شدن نه.
بلکه تعداد بازی های مخصوص سبک اصلی نقش آفرینی خیلی محدوده! البته کم و پیش یکسری IP اولد اسکول و قدیمی پسند نیز تولید و ساخته میشه که جای شکرش باقیه! نظیر لجند آو دردمور یا Divinity.
حالا قشنگ توضیح میدم فاکتور ها و نکات مورد نیاز برای یک عنوان نقش آفرینی رو.
اولین فاکتور دنیای اوپن وورلد یا جهان بازه.اکثر بازی ها در این سبک به همین شیوه طراحی میشن. و علتش هم اینه که شما وقتی ماموریت های اصلی رو تموم کردی باز هم مقدار زیادی Quest جانبی میمونه که باید انجام داد ولی توی دنیای خطی که نمیشه این ماموریت ها ی بیش از اندازه رو جا داد! در نتیجه سناریوی جهان باز بودن و در بعضی مواقع نیمه اوپن وورلد بودن رو در نظر میگیرن. دلیل دیگر هم ارتقا شخصیت بازی هستش که ممکنه بعد از پایان بازی هنوز جا واسه ارتقا داشته باشه. و دیگر دلیلی که ما اکثرا شاهدش هستیم تعامل شخصیت با دنیای بازیه! که با محیط اوپن وورلد به خوبی انجام میشه.این مورد در باری های ORPG به شکل واضح تری قرار داره تا فقط بازیکن ها به چندساعت بازی محدود نشن.
تجسمش هم بنظرم کفایت می کنه.شما در یک عنوان خطی و Linear آزادی بیشتری دارید یا جهان آزاد؟

دومین مورد نمای دوربین هست.در اکثر بازی های قدیمی دوربین به نوعی ایزومتریک( همانند دیابلو )قرار داده شده تا از بالا دید بهتری داشته باشیم.و دو نوع دوربین دیگر هم اول شخص و سوم شخص هستن که برای کسانی که میخوان احاطه ی کامل بر نبرد داشته باشن به درد بخور هست.
همچنین واسه ماجراجویی بهتر و بیشتر نیز کاربرد داره.
دوربین ایزومتریک به نوعی میشه گفت حکم جد اینگونه آسار رو داره که از زمان های بسیار مورد توجه قرار گرفته.
دوربین بازی باید طوری قرار بگیره تا فضای اطراف به راحتی دیده بشه که این مورد بیشتر مربوط به سیستم Loot هست که برای اکتشاف به دیدی وسیع و مشخص نیاز داره.
به همین دلیل یک رابطه ای بین Draw Distance نیز بوجود میاد.به عقیده ی خودم واقعا تاثیر گذاره.

سومین مورد و یکی از مهم ترین ها طراحی هنری هست.طراحی هنری در این سبک به دوشاخه ی غربی و شرقی تقسیم میشه باعث شده یه سبک دیگر به نام jrpg یا به نوعی شاخه ی جدید این سبک ایجاد بشه که در اون کلا همه چیز متفاوته.در نوع شرقی رنگ بندی و طراحی شخصیت ها شبیه به انیمه های ژاپنی هست.نکته ای که عجیب به نظر میرسه ساخته نشدنشون برای پی سیست!! هرچند کم کم داره فرهنگش جا میفتده...
در نوع غربی ما شاهد طراحی گوتیک مانند و اساطیری هستیم که در اون قلعه های بزرگ و شهر های عظیم وجود دارن.همانند چیزی که در شاهکار دراگون ایج و اسکایریم دیدیم.به طور کلی ساختار هنری به دو دسته ی های فانتزی و دارک فانتزی تقسیم میشه. که توضیح ایندو کمی طولانیه و اگه میخوای داخل pv بت بگم.
بدلیل اینکه دو مقوله ی جدا هست و به صورت تخصصی باید به اون پرداخته بشه.

نکته ی بعدی ارتقا شخصیت و حریفان هست.در این سری بازی ها در واقع برای به دست آوردن توانایی ها و یاد گرفتن از سیستم اصلی این سبک که به درخت مهارت معروفه استفاده میشود که باعث میشه شخصیت شما قوی تر و در نتیجه تجربه ی بیشتری بدست بیاره که باعث "نقش آفرینی" میشه! همچنین دشمنای شما هم باید دارای ارتقا باشن به این صورت که هر جا رفتی دشمن قوی تر از تو باشه تا بالانس بازی رعایت بشه.( اینجا رو یکم ساده سازی کردم! ببین بازی باید بالانس داشته باشه.اینطوری نیست که سطح شما با تمام نقشه ها و جهان بازی یکی باشه! برای اکتشاف و پیشروی باید قوی بشید و این اصل مهمی در این ژانر محسوب میشه.لول آپ هر شخصیت باید به شکل دقیق صورت بگیره تا در آینده مشکل ساز نشه. )مثله اسکایریم که با لول دو یا سه به سختی میشه یه ترول رو از پای درآورد اما در لول سی به راحتی قابل انجامه! ولی باید گفت که در ابتدا و به مرور شخصیت با امکانات و سیستم آشنا میشه و با لول آپ کم کم خیالش از دشمنای اولیه آسوده میشه.
ضمنا بگم که هرچقدر لول بیشتری داشته باشید مقدار XP کمتری نسبت به دشمنانی با تراز پایین تر ( بسته به مقدار تراز )دریافت می کنید.

نکته ی دیگر که مربوط به سیستم نقش آفرینی میشه یه شکل کلی داره که شامل خریدو فروش، محدودیت های بدنی فیزیکی، تجهیزات قابل ساختن (Crafting)و غیره میشه که فکر نکنم نیازی به توضیح باشه!از مهم ترین عوامل نژاد ها هستن.هر نژاد در هر بازی ای قدرت ها و توانایی های مخصوص به خودشو داره و البته به شکلی در بازی قرار میگیرن که بالانس بهم نخوره.هر نژاد از جمله دارک الف یا های الف ، اورک ها، دورف ها، انسان، فی ها، گرگینه ها، اژدها زاده ها، خاجیت ها، اورگانیون ها، هابیت ها ( :D ) کوناری هاو…..همگی توانایی های مخصوص خودشونو دارن.مثلا در اسکایریم( به این دلیل اسکایریم رو مثال میزنم چون اکثرا تجربه اش کردن! ) اگر اشتباه نکنم دارک الف ها در تیر اندازی و مخفی کاری مهارت بیشتری داشتن یا نورد ها در همه چیز مهارت دارن اما به اون شکل نیست که تعادل بهم بخوره.

نکته ی بعدی درون سبک هاست.مثلا اکشن نقش آفرینی یا مخفی کاری با درون مایه های نقش آفرینی و حتی نقش آفرینی علمی تخیلی.برای مثال در نوع اکشن میشه به Kingdom of amalur اشاره کرد که درون مایه های سبک هک اند اسلش رو داخل جای داده یا مس افکت که تحولی در نقش آفرینی علمی تخیلی بوجود اورد.
البته در نوع بزرگ تر میشه به JRPG و MMORPG نیز اشاره کرد.

از مهمترین نکات داستان این سری بازی ها هستش که واقعا نکته ی مهمیه! داستان باید منسجم باشه و تا حد امکان از خطی بودن دور باشه .همچنین باید ان پی سی های زیادی در بازی باشن تا ما با تعامل با اونا از داستان بیشتر سر در بیاریم.شخصیت های زیادی باید باشن و همچنین از شخصیت پردازی خوبی بهره مند باشن.داستان باید طولانی باشه و دارای هیجانات کافی.در اکثر مواقع داستان حماسی کاملا کارسازه.برای همینه که شاهکار هایی مثله دراگون ایج و اسکایریم موفق شدن( البته داستان اسکایریم اصلا قابل قیاس به دراگون ایج نیست ).جدا از گیمپلی بدلیل داستانی عالی و عاری از تکرار های بیخود و همچنین حماسی بودن و خلق شخصیت های جذاب باعث موفقیتشون شد.از ویچر نیز نباید گذشت که از بهترین داستانا رو داخل خودش جای داده.هرچند که داستان ویچر از یک رمان اقتباس شده.
انتخاب و تصمیم گیری از رکن های مهم و اصلی یک نقش آفرینی به حساب میاد که سبب لذت بخش تر شدن و منحصر بفرد شدن بیشتر میشه.
برای مثال ممکنه داستانی که من در "تفتیش"دنبال می کنم متفاوت با روند پیشروی شما باشه! و یا هرکدوممون شاهد پایانی متفاوت باشیم.
تفاوت پایان ها و موثر واقع بودن تصمیمات بسیار مهم و حیاتیست.( برعکس اسکایریم )
خب این چکیده ای ساده و قابل فهم از الزامات و مخلفات سبک نقش آفرینی برای آشنایی با این ژانر بود.
اگر می خواید به صورت بهتر و پر جزییات تر توضیح بدم در پرایوت در خدمتتون هستم:)

- - -ویرایش - - -

کلا تو بازی side quest خیلی زیاده ! توی hinterland که خیلی خیلی زیاد بود !!!!!
تازه ادامه هم که میدی بعضی از war table operation ها میرن یه سری side mission دوباره باز میکنن توی منطقه ها . یه سری از inner circle ها هم که دوباره باید بری جاهای که پیشتر رفتی .


روی میز باید کلیک کنی . یعنی توی مغازه یه دونه طرف وایساده . لازم نیست باهاش حرف بزنی برای اینکه به shop دسترسی پیدا کنی . باید روی همون میز بقلش کلیک کنی .


من خودم Sera رو خیلی استفاده میکنم مخصوصا از اون ICe - fire اش . damage خیلی خوب میده . سری هم میشه عقب نشینی کرد. Dorian هم Necro داره خوبه !!!!
Viv به کار میاد. برای مبارزه با dragon ها هم همیشه IRon Bull میبرم چون اکثریت skill هاش به کار میاد خیلی
من خودم Warrior بیشتر از همه دوست دارم ولی در کل برای Party دوتا warrior و یه دونه mage و یه دونه rouge میزارم.

آره این ترکیب خیلی خوب و متعادله!
کلا فکر نکنم بدون این ترکیب بشه به این راحتی بازی رو جلو برد!
دوتا واریور یکی با سپر و شمشیر و یکی هم از The Great Blades استفاده کنه که حکم همون دگر rogue رو داره!
یک میج و یک کماندار هم برای دوربرد!
فک کنم همه از همین استفاده می کنن! :D
مبارزه با Envy مثال بارز توانایی هر فرد در تاکتیک هست بنظرم!

من با شماره ١ خيلي حال كردم از همه لحاظ كامل بود، از نظر قسمت هاي RPG واقعا غني بود. از معدود بازي هايي بود كه ٤-٥ بار تموم كردم.
اون زير سر سياست هاي احمقانه EA بود كه هنوزم تموم نشده:d بعد DA 2 رفت سراغ Dead space كه شماره سوم رو نابود كرد، Battlefield،C&C... همينجوري در حال تخريبIP هاي خودشه:d
فيفا كلا بازي نميكنم ولي انگار اونم زياد جالب نبود.

جالبه!
الان بایووار باعث شد اینکوزیشن موفق بشه دیگه؟
یا برگردیم عقب تر...
ویسرال باعث شد دد اسپیس ژانر ترس رو تا حدی احیا کنه...آره؟
بتلفید سوم رو هم دایس سبب موفقیتش بود.
مس افکت هم خان بایوور شاهکارش کرد...
حالا این قسمت جالبه!
خراب شدن دد اسپیس تقصیر EA!
خراب شدن دراگون ایج دوم تقصیر EA!
اینکه فیفا نکته ی جدیدی چندانی نداره تقصیر EA!
بتلفیلد چهارم مشکل داشت تقصیر EA!
کارتل مزخرف از آب درومد "همش" تقصیر EA!
الان دلم میخواد ببینم هاردلاین خراب بشه بازم تقصیر EA هست یا نه!
نه صد در صد مشکل از پابلیشر بوده! :))
اصلا ربطی به تیم دولوپمنت نداره! :))
خدا رو چه دیدی شاید هارد لاین بازی خوبی شد!
وای ویسرال چه کرده...! :))

بازی خراب بشه بدون شک تقصیر شرکت منفور پولخور( :)) ) و شیطانیه EA!
بازی خوب بشه قطعا حاصل رنج و زحمات تیم سازنده است!
تفکر عهد چپقی و کلیشه ای شده...
شرط می بندم خیلی ها حتی نمیدونن EA به چه دلایل فوق مسخره و خنده داری داره منفور ترین میشه!
اگر این شرکت منفوره پس اکتیویژن چیه دیگه...
اکتی؟
باوو اوبی سافت فک نکنم کلمه ای واسش وجود داشته باشه :|

یک ناشر و حالا بخوایم کامل بگیم صاحب آی پی و استدیو می تونه تصمیمات رو فقط اتخاذ کنه!
دوست عزیز!
شاید سیاست های EA یه زمانی خوب نبودن...ولی اینجوری نیست که شما میگی!
بد تیست کمی راجب پابلیشر و وسعت تصمیم گیری ها مطالعه کنی! :)
سیاست های EA مشکلی ندارن.
می دونین چقدر اوریجین خدمات میده؟ چقدر کار های خیرخواهانه و تخفیفات فک باز کن ارایه میده؟
اگر از اوریجین خرید کردید می دونید که میشه بازی رو پس داد و پولتونو بگیرید!
کدوم شرکتی همچین کاری کرده؟
یه سرجی داخل گوگل بکن ببین به چه دلایل مسخره ای این شرکت منفور شده!
خدا نکنه جو یه چیزی رو احاطه کنه!
پسفردا می بینی تو روت سی دی پراجکت یا وارنر براس رو همین جو ها نابود می کنه!
خواهش می کنم اینقدر راحت نگین:
Success= Team Development
Fail= EA!
با تشکر از شما :)
 
Last edited by a moderator:

غفاری

کاربر سایت
May 20, 2014
846
بچه ها واقعا این سبک از بازی چرا به دل هرکسی نمیشینه من خودم اصلا نمیتونم کنار بیام علتش چیه من اصلا سر در نمیارم ... این بازی هارو یجور فک میکنم آدمای خاص سمتش میرن منظور از خاص زیاد فک نکنن خوبه به نظر من کسایی سمته این بازی میرن که یا واقعن حالیشونه و خاصن و دنبال چیزایه خاص هستن یا واقعا خول میزنن و میخوان بگن خواص هستن تا میرن سمتش منگ میشن...
من خودم ی سری از این بازی 3 4 سال پیش رو 360 بازی کردم گفتم بزار ببینم نقش آفرینی چیه بزار خاص بشم دیدم نه به درد من نمیخوره کلا بعده 2 ساعت شوتش کردم ....
تو سینما هم ی سری فیلما واقعا خاص هستن و همه طرفشون نمیرن و هر از گاهی یهو گل میکنه این بازی ها هم همینجورن باید بپذیریم طرفداراش زیاد نیستن و خاص هستن ....
در کل امتیازاشم خوب بوده تو سایتای مختلف خوش به حاله خاص ها که ی بازی خاص دارن
 
آخرین ویرایش:

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
روی میز باید کلیک کنی . یعنی توی مغازه یه دونه طرف وایساده . لازم نیست باهاش حرف بزنی برای اینکه به shop دسترسی پیدا کنی . باید روی همون میز بقلش کلیک کنی .

مشکل این بود که اصلا نه خود طرف بود نه جایی که برم buy/sell کنم. مشکل هم حل شد. یادم رفته بود horsemaster رو بیارم به skyhold. رفتم Hinterlands باهاش صحبت کردم اومد. حالا می تونم این mount ها رو بخخرم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر