Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

mom

کاربر سایت
May 9, 2008
190
توصيه ميكنم نكنيد.ماليات نداره ولى بعد از عضويت در روزاريا فينگرز،او دختره سيريا باهتون هاستايل ميشه و كلا كوئست لاينش فيلد ميشه.حتى اگه گوئست لاينش رو تكميل هم كرده باشيد باز هم دشمنتون ميشه.


Sent from my iPhone using Tapatalk
من عضو شدم واسه تنوع خوبه
ببینم این دختره چکار می کنه.. کار خاصی میکنه؟ درگیر میشه؟:D
کویست هاش هم میذارم واسه نیوگیم جدید
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
خوب بازی رو چند باره تمام کردیم و تروفی پلاتینیومش را هم گرفتیم :D

هنوز توضیحات آیتمها و ... مونده واسه همون در مورد داستان کامل نظر نمیدم ولی همینقدریش که متوجه شدم تکمیل کننده خیلی خوبی برای داستان کلی سری بود و در کنار شباهتهایی به عناوین قبلی مثل همیشه خیلی زیبا و رویایی بود برای من همه چیزش :hug:

کاملا رشد و تجربه و حرفه ای شدن سازندگانش بازی به بازی مشاهده میشه تو سری. طراحی محیط و باس ها و سلاح ها و آیتم های جدید واقعا تعجب میکنم که سالهاست بدون افت و همراه با نوآوری و تکامل تو بالاترین سطح قرار داره. اکثر سلاح ها در نسخه های قبلی هم وجود داشتن و سلاح های جدیدی هم که اضافه شدن واقعا از نظر طراحی و کاربرد و ... فوق العادن.

NPC های این نسخه و خط داستانیشون چند تاشون بهترین تو کل سری بودن (Yorshka, Anri, Yuria ....) واقعا عالی بودن.

اون سوپرایز اواخر بازی و محیطش و ... واقعا زیبا بود که چند دقیقه نفس تو سینه حبس شد :((

گیمپلی بازی که مثل همیشه اعتیاد آور و البته روان تر بود. یک ساعت اول بازی چون بعد از دارک۲ رو نسل قبل دیگه سولز نزده بودم بین گیمپلی بلادبورن و دارکسولز گیر کرده بودم و هی میمردم :D از لحاظ سختی هم بنظرم شروع بازی از نظر سختگیری به تازه وارد ها سختگیری کمتری نسبت به بازیای قبلی داشت وگرنه برای سولز بازها دیگه سختی ای وجود نداره تو سری بنظرم.

موزیکها رسما روانی کردن اصلا نمیدونم چجوری توضیح بدم. بطوری که تو نیوگیم پلاس فقط میرفتم تو محیط مبارزه با Abyss Watchers و داج میکردم تا مبارزه تموم نشه و موزیک همینجوری پخش بشه :|

طراحی محیطها بی شباهت به عناوین قبلی و بلادبورن نبود و از نظر زیبایی چیزی کم نداشت محیطهای کاملا جدید و متحیر کننده هم تو بازی کم نبود. لول دیزاین هم نمیدونم با وجود میازاکی بوده یا چی که دقیقا مثل دارک سولز اصلی و بلادبورن فوق العاده بود. خیلی بهتر از دارک2 بود.

طراحی باسها یبار دیگه هم بگم فوق العاده بود مخصوصا دیال.گهایی که بعضیشون در حال مبارزه میگفتن همراه با موزیکای روانی کننده :(( از نظر سختی هم 3 تا باس واقعا سخت بودن برای اولین و دومین و سومین مقابله :D مخصوصا یکیش که فکر کنم همه دیگه هم نظر هستن (Nameless King) :| انتظار داشتم حداقل چند تا باس دیگه هم از نظر سختی در حد این 3 تا باشن.

گفتنی زیاده ولی دیگه پست طولانی نشه. در کل تمام بازیهای فرام رویایی هستن برای من، دارکسولز 3 هم مستثنی نبود و در کنار شاهکارهای قبلیشون از ارزشمندترین بازیای دوران بازیبازی من هستن.

نمره هم که 10 دیگه :x

====
و در آخر هم از خانم سپیده و تیمشون نهایت تشکر و قدردانی رو میکنم که چنین شاهکارهایی رو تحویلمون میدن. امیدوارم با قدرت به کارشون ادامه بدن و ما رو خوشحال کنن و روز به روز به موفقیتشون اضافه بشه.

پ.ن: بحثای مفصل و تفکرات در مورد داستان بزودی... :D
 
آخرین ویرایش:

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
3,032
نام
احمد
به نظرم سپر مزخرفترین چیز ممکن هست تو بازی :/ چون بعد از این یک ضربه سنگین رو بلاک کرد تمام نفس زود خالی میشه.... و برای ضربه دوم گارد باز میشه....و عملا هیچ چیز ممکنی رو بعد این اتفاق تا بازنفس شدن نمیتونی بکنی :-s ولی بی سپر اوضاع فرق میکنه :wow:
 

Peyman_a71

کاربر سایت
Jul 7, 2014
179
من عضو شدم واسه تنوع خوبه
ببینم این دختره چکار می کنه.. کار خاصی میکنه؟ درگیر میشه؟:D
کویست هاش هم میذارم واسه نیوگیم جدید
آره همه جا نوشته درگير ميشه،من عضو نشدم،دقيقا نمى دونم چجورى ميشه ولى تقربا ٩٠ درصد از كوئستش رو رفتم،ارزششو داره.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Qu1ckZ

کاربر سایت
Feb 13, 2012
217
نام
Arash
اگه کسی هنوز به Dark Souls 3 از هر نظر شک داره , باس فایت Lothric , Younger Prince and Lorian , Elder Prince رو بره و راجب این 2 شخصیت توی توضیحات آیتم ها بخونه و بفهمه جریانشون رو ... از این Epic تر نمیشه . یکی از بهترین باس فایت های کل سری سولزبورن بود واس من . چقدر آخه یه بازی میتونه Epic باشه ... ؟
 
  • Like
Reactions: HalfLife G

Qu1ckZ

کاربر سایت
Feb 13, 2012
217
نام
Arash
داداش هر جور حال می کنی بازی کن. اصلا چیت بزن برو تا وقتی که رو بازی بقیه تاثیر نداره. کلا یه مقدار بر و بچ جو گیر می شن سر بازی.

شما اگه جوگیر میشی دلیل نداره به بقیه نسبت بدی . من فن سرسخت این سری هستم و بار اول ـم هم نیست که بخوام جوگیر بشم و صرفا "پیشنهاد" دادم که ایشون تکی بره باس هارو چون میدونم اینجوری واقعا لذت بخش تره . وگرنه هر کس هرجوری که دوست داره بازی کنه اصلا به کسی ربط نداره .
 

.SamueL.

کاربر سایت
Dec 9, 2012
1,481
به نظرم سپر مزخرفترین چیز ممکن هست تو بازی :/ چون بعد از این یک ضربه سنگین رو بلاک کرد تمام نفس زود خالی میشه.... و برای ضربه دوم گارد باز میشه....و عملا هیچ چیز ممکنی رو بعد این اتفاق تا بازنفس شدن نمیتونی بکنی :-s ولی بی سپر اوضاع فرق میکنه :wow:

اتفاقا خیلی بدرد بخوره ، من که با BB سولزبورن رو شروع کردم ، سپر واسم یه جور هدیه بود که در کنار داج بدردم خورد .
یکی از سخت ترین باس های بازی واسه بیشتر پلیر ها (Dancer رو ) بار دو یا سوم بود که زدم با یه Greatshield .
 

mom

کاربر سایت
May 9, 2008
190
مطمئن باش خودت بذنی بیشتر هم حال میده
اصلا من هروقت یه باس رو تکی زدم به خودم افتخار کردم:-bd
مرسی
پیشنهاد میکنم سامون نکنین . لذت باس ها از بین میره :D اون لذت ـی که یه باس سخت رو خودت تنهایی بزنی از Demon's Souls تا الان همیشه بوده و یکی از بهترین جنبه های سری سولز ـ .
مرسی
شما در مقابل هیچ باسی سامون نکردی؟:-?
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر