Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

mom

کاربر سایت
May 9, 2008
190
اتفاقا خیلی بدرد بخوره ، من که با BB سولزبورن رو شروع کردم ، سپر واسم یه جور هدیه بود که در کنار داج بدردم خورد .
یکی از سخت ترین باس های بازی واسه بیشتر پلیر ها (Dancer رو ) بار دو یا سوم بود که زدم با یه Greatshield .
سپر در مقابل دشمنای معمولی بد نیست ولی قبول کنید در مقابل باس ها با دو ضربه گارد باز میشه و استامیا هم که خالی شده حالا بیا و رول بده با کدام استامینا:D
 

Qu1ckZ

کاربر سایت
Feb 13, 2012
217
نام
Arash
مرسی

مرسی
شما در مقابل هیچ باسی سامون نکردی؟:-?

نه نکردم .

سپر در مقابل دشمنای معمولی بد نیست ولی قبول کنید در مقابل باس ها با دو ضربه گارد باز میشه و استامیا هم که خالی شده حالا بیا و رول بده با کدام استامینا:D

منم به نظرم واس باس ها رول کردن بهتره :D
 

mom

کاربر سایت
May 9, 2008
190
آره همه جا نوشته درگير ميشه،من عضو نشدم،دقيقا نمى دونم چجورى ميشه ولى تقربا ٩٠ درصد از كوئستش رو رفتم،ارزششو داره.

لطفا اسپویل کنید .. ممکنه برخی دوستان راضی نباشند
جدی در گیر میشه!!
در حد و اندازه یک فانتوم هست یا بیشتر؟
 

.SamueL.

کاربر سایت
Dec 9, 2012
1,481
سپر در مقابل دشمنای معمولی بد نیست ولی قبول کنید در مقابل باس ها با دو ضربه گارد باز میشه و استامیا هم که خالی شده حالا بیا و رول بده با کدام استامینا:D

واسه من جواب داد : دی
ولی واسه بعضی باس ها نمیشه دیگه واقعا. اما این Dancer تو فاز دومش یه اتک ـی میده بخوای داج بدی هم کلی استامنیا خالی میکنه ، همونو من با سپر مهار کردم خلاصه خیلی چسبید .
 

mom

کاربر سایت
May 9, 2008
190
شما اگه جوگیر میشی دلیل نداره به بقیه نسبت بدی . من فن سرسخت این سری هستم و بار اول ـم هم نیست که بخوام جوگیر بشم و صرفا "پیشنهاد" دادم که ایشون تکی بره باس هارو چون میدونم اینجوری واقعا لذت بخش تره . وگرنه هر کس هرجوری که دوست داره بازی کنه اصلا به کسی ربط نداره .
مشکلی نیست دوست من .. ایشون هم فقط پیشنهاد دادند.. :)
 

Sherytto

کاربر سایت
Jul 26, 2011
1,906
نام
شروین
خوب بازی رو چند باره تمام کردیم و تروفی پلاتینیومش را هم گرفتیم :D

هنوز توضیحات آیتمها و ... مونده واسه همون در مورد داستان کامل نظر نمیدم ولی همینقدریش که متوجه شدم تکمیل کننده خیلی خوبی برای داستان کلی سری بود و در کنار شباهتهایی به عناوین قبلی مثل همیشه خیلی زیبا و رویایی بود برای من همه چیزش :hug:

کاملا رشد و تجربه و حرفه ای شدن سازندگانش بازی به بازی مشاهده میشه تو سری. طراحی محیط و باس ها و سلاح ها و آیتم های جدید واقعا تعجب میکنم که سالهاست بدون افت و همراه با نوآوری و تکامل تو بالاترین سطح قرار داره. اکثر سلاح ها در نسخه های قبلی هم وجود داشتن و سلاح های جدیدی هم که اضافه شدن واقعا از نظر طراحی و کاربرد و ... فوق العادن.

NPC های این نسخه و خط داستانیشون چند تاشون بهترین تو کل سری بودن (Yorshka, Anri, Yuria ....) واقعا عالی بودن.

اون سوپرایز اواخر بازی و محیطش و ... واقعا زیبا بود که چند دقیقه نفس تو سینه حبس شد :((

گیمپلی بازی که مثل همیشه اعتیاد آور و البته روان تر بود. یک ساعت اول بازی چون بعد از دارک۲ رو نسل قبل دیگه سولز نزده بودم بین گیمپلی بلادبورن و دارکسولز گیر کرده بودم و هی میمردم :D از لحاظ سختی هم بنظرم شروع بازی از نظر سختگیری به تازه وارد ها سختگیری کمتری نسبت به بازیای قبلی داشت وگرنه برای سولز بازها دیگه سختی ای وجود نداره تو سری بنظرم.

موزیکها رسما روانی کردن اصلا نمیدونم چجوری توضیح بدم. بطوری که تو نیوگیم پلاس فقط میرفتم تو محیط مبارزه با Abyss Watchers و داج میکردم تا مبارزه تموم نشه و موزیک همینجوری پخش بشه :|

طراحی محیطها بی شباهت به عناوین قبلی و بلادبورن نبود و از نظر زیبایی چیزی کم نداشت محیطهای کاملا جدید و متحیر کننده هم تو بازی کم نبود. لول دیزاین هم نمیدونم با وجود میازاکی بوده یا چی که دقیقا مثل دارک سولز اصلی و بلادبورن فوق العاده بود. خیلی بهتر از دارک2 بود.

طراحی باسها یبار دیگه هم بگم فوق العاده بود مخصوصا دیال.گهایی که بعضیشون در حال مبارزه میگفتن همراه با موزیکای روانی کننده :(( از نظر سختی هم 3 تا باس واقعا سخت بودن برای اولین و دومین و سومین مقابله :D مخصوصا یکیش که فکر کنم همه دیگه هم نظر هستن (Nameless King) :| انتظار داشتم حداقل چند تا باس دیگه هم از نظر سختی در حد این 3 تا باشن.

گفتنی زیاده ولی دیگه پست طولانی نشه. در کل تمام بازیهای فرام رویایی هستن برای من، دارکسولز 3 هم مستثنی نبود و در کنار شاهکارهای قبلیشون از ارزشمندترین بازیای دوران بازیبازی من هستن.

نمره هم که 10 دیگه :x

====
و در آخر هم از خانم سپیده و تیمشون نهایت تشکر و قدردانی رو میکنم که چنین شاهکارهایی رو تحویلمون میدن. امیدوارم با قدرت به کارشون ادامه بدن و ما رو خوشحال کنن و روز به روز به موفقیتشون اضافه بشه.

پ.ن: بحثای مفصل و تفکرات در مورد داستان بزودی... :D
دست اول باید همه 70 تا رینگ رو بگیرم یا میشه چندتاش که مونده تو NG+گرفت!؟اونوقت واسه رینگ های NG+ مشکلی پیش نمیاد!؟
 

K ANE

کاربر سایت
Aug 15, 2014
920
نام
Noble 6
این باس lothricو lorian چقدر سخت ..... من دفعه اول میزنمش اما وقتی دوباره زنده میشه کلا خونم ته کشیده ....از اون dancer بدتره بنظرم ...
 

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
کسی خبر داره Fromsoftware ، فروم رسمی داره یا نه ؟ الان Feedback از کجا میشه داد به سازنده ها ؟؟

کم کم خوبه یک نظر سنجی درباره سخت ترین باس ها گزاشته بشه !!

نظر من (ترتیب خاصی نداره!) :
1- Pontiff sulyvahn
2- Nameless king
3- Dancer of ...
4- Champion gundyr (شاید خیلی سخت نباشه اما استایل مبارزش خیلی جالبه :D )
5- Soul of cinder
6- Dragonslayer armour
 
آخرین ویرایش:

moxA.J

کاربر سایت
Aug 15, 2012
1,271
نام
Morteza
بنظرم سخت ترین باس بازی champion gundyr بود از nameless king هم سخت تر بود اصلا فرصت نمیداد نفس بکشی همش در حال ضربه زدن و جنب و جوش بود
 

Sherytto

کاربر سایت
Jul 26, 2011
1,906
نام
شروین
بالاخره پلات شدم \m/
با لول 187 :D البته بیشتر به خاطر فارم ایتم های Covenant به این لول رسیدم #-o:D
خوب دیگه با خیال راحت میرم سراغ انچارتد>:)
خسته نباشید


دست اول باید همه 70 تا رینگ رو بگیرم یا میشه چندتاش که مونده تو NG+گرفت!؟اونوقت واسه رینگ های NG+ مشکلی پیش نمیاد!؟
 

danielo

کاربر سایت
Jul 11, 2008
1,441
نام
daniel
این غوله nameless king کجاست؟
من نمیتونم پیداش کنم.
راستی من فکر کنم یک اشتباه کردم .
وقتی رفتم به منطقه اژدها .همون که باید مینشستی کنار اژدها
به یک زنگوله رسیدم.به من هشدار داد که زنگوله را به صدا نیار.ولی من صدا در اوردم.
شاید بخاطر اینه که نیم لس کینگ را پیدا نکردم ؟
لطفا توضیح بدید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر