Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
یوروگیمر یه مقاله داده تحت عنوان "28 Hours with Dark souls3"
حسابی از بازی انتقاد کرده
اول از همه از لول دیزاین بازی اشکال گرفته و گفته جدا شدن لوکیشن های بازی یه قدم به عقب بوده برای این سری هست
دوم گفته آرت دیزاین بازی که همیشه داخل سری عالی بوده خیلی یکنواخت و معمولی شده
از کامبت بازی هم راضی نیست و معتقده که آسون شده...
لینک

پ.ن: درون مقاله ذکر شده که منتقد نسخه ی اصلی بازی یه شخص دیگه (سولز وترن) هست و ممکنه کاملا محتوی دو نقد ضد و نقیض باشه
پ.ن2: نویسنده ذکر کرده به دلیل بلد نبودن زبان ژاپنی خیلی چیزهارو هم اط باطی نفهمیده بعلاوه گفته چون طرفدار پروپاقرص سری هست هر ایراد کوچیکی رو هم ذکر کرده چون دوست داره همه چی پرفکت باشن،نکات خوبی هم توی متن گفته...
 
آخرین ویرایش:

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
واقعا سوال نظرسنجی سخته ... هر باس دارک سولز از یک بعدی تاثیرگذاره ...
مثلا Asylum Demon از این جهت که اولین موجودی هست که باهاش روبرو میشی خودش به شدت اثرگذاره! خیلی عجیبه که اولین موجودی که تو بازی روبرو میشی یک Boss هست. در واقع این رو میشه به منزله هشداری دونست که از همون لحظات اول به بازیکن داده میشه و این پیام رو میرسونه که با تجربه جدیدی طرف هست که نیازمند یک بازنگری در عقایدش در مورد بازی‌هاست.
یا همین Bed of Chaos که شکوه یک ساحره رو در تیره‌بختی به تصویر میکشه. جادوگر پرابهتی که آوازه شهرتش فراگیر هست ... جادوگری که اسمی ازش نمیدونیم و با لقبش میشناسیمش ...!
Ornstein و Smough تداعی‌گر یک اتحاد ساختگی بودند. در واقع در کنار اینکه ما با این 2 نفر درگیر بودیم این 2 نفر هم چندان دل خوشی از هم نداشتن. نوعی جدال بین کینه‌ورزی و وفاداری توی این مبارزه مشهود بود. اما چرا این 2 باس انقدر سخت بود؟ مطمئنا جوابش به شخصی مربوط میشد که بالای آسانسور توی اتاقش دراز کشیده بود. این بود پاداش اون همه سختی‌هایی که متحملش میشدیم ...
Crossbreed Priscilla نماد یک بدبختی و درماندگی بود ... نمیدونم چرا ولی این شخصیت من رو یاد شخصیت‌های کتاب‌های داستایوفسکی میندازه. دختری که بعد از تحمل رنج‌ها و سختی‌های زیاد از جنگ و خونریزی خسته شده. شاید بحث اچیومنت نبود هیچ وقت بهش اتک نمیدادم! همیشه از اینکه اون رو کشتم احساس گناه میکردم و این حس همچنان ادامه داره!
Gwyn جزو شخصیت‌هایی بود که موسیقی باس‌ فایتش روایت‌گر شخصیتش بود. شاید عجیب باشه ولی موقعی که به صورت جسته و گریخته داستان Gwyn رو متوجه شدم آماده بودم با یک موسیقی حماسی روبرو بشم. مطمئن بودم کارگردانی که این قدر به جزئیات فکر کرده به این مورد هم فکر کرده اما از بس کارگردان‌های دیگه کم‌کاری کرده بودن که شک داشتم.... همه باس‌فایت‌های بازی به نوعی تمی دلهره‌آور داشتن ولی تم گوئین با پیانو همون چیزی بود که منتظرش بودم. چون بحث تاثیر گذاری هست میگم ... شاید باورتون نشه که اصلا نتونستم بار اول بهش اتک بدم. در واقع به خودم همچین حقی نمیدادم تا باهاش درگیر بشم. حتما باید بار اول میمردم و همین باعث شد تا کاملا خشکم بزنه. ولی این مردن زود هنگام باعث شد تا یک چیز مهمی رو از دست بدم. و اون متن کامل تم گوئین بود ... دفعه بعدی که باهاش روبرو شدم انقدر چرخیدم تا یک دور کامل موسیقی رو شنیدم و بعدش شروع کردم به درگیر شدن ... انگار گوئین همه کارهایی که قرار بود انجام بده رو انجام داده بود و در یک کلام رسالتش رو به کمال رسونده بود و وقتش رسیده بود تا به شکوه و عظمتش خاتمه داده بشه...!
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,768
نام
مراد حلیمی
یوروگیمر یه مقاله داده تحت عنوان "28 Hours with Dark souls3"
حسابی از بازی انتقاد کرده
اول از همه از لول دیزاین بازی اشکال گرفته و گفته جدا شدن لوکیشن های بازی یه قدم به عقب بوده برای این سری هست
دوم گفته آرت دیزاین بازی که همیشه داخل سری عالی بوده خیلی یکنواخت و معمولی شده
از کامبت بازی هم راضی نیست و معتقده که آسون شده...
لینک

پ.ن: درون مقاله ذکر شده که منتقد نسخه ی اصلی بازی یه شخص دیگه (سولز وترن) هست و ممکنه کاملا محتوی دو نقد ضد و نقیض باشه
پ.ن2: نویسنده ذکر کرده به دلیل بلد نبودن زبان ژاپنی خیلی چیزهارو هم اط باطی نفهمیده بعلاوه گفته چون طرفدار پروپاقرص سری هست هر ایراد کوچیکی رو هم ذکر کرده چون دوست داره همه چی پرفکت باشن،نکات خوبی هم توی متن گفته...
مقاله عجیب و غریبی هست.....انتقاداشم به جز یکی دو مورد عجیب و متناقض با سایرین.
تا حدی فقط میشه تکراری بودن برخی محیطا رو قبول کرد......وگرنه در مورد سختی و باسها و طراحی بازی و اتصالشون بهم برعکس بقیه صحبت کرده.

باید دید چطور میشه(البته در اخر گفته بازی شایسته ای هست و کلا پایان در خور این سری هست)
خودشم تا حالا ۶۰ درصد بازی رو رفته حدودا

.
 
  • Like
Reactions: ArianAwesome

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
مقاله عجیب و غریبی هست.....انتقاداشم به جز یکی دو مورد عجیب و متناقض با سایرین.
تا حدی فقط میشه تکراری بودن برخی محیطا رو قبول کرد......وگرنه در مورد سختی و باسها و طراحی بازی و اتصالشون بهم برعکس بقیه صحبت کرده.

باید دید چطور میشه(البته در اخر گفته بازی شایسته ای هست و کلا پایان در خور این سری هست)
خودشم تا حالا ۶۰ درصد بازی رو رفته حدودا

.
این اتصالات بهم یکی از ایرادای منطقی بازی هست به نظر من اگه گرفته بشه...
بطور کلی لوکیشن های بازی بسیار وسیع هستن و پر از شرتکات و راه های مخفی و رمز و راز و کالکتبل اما اون اتصال دنیای دارک سولز 1 رو ندارن که همه ی محیط ها تقریبا به هم وصل بودن و جالبیش اینکه از فایرلینک نهایتا رسیدن به لوکیشن بعدی 1-2 دقیقه بیشتر طول نمی کشید...
اما این سیستم گویا داخل دیمن سولز وجود داشته... و چون تجربه نکردم نمی دونم چه حسی باید داشته باشم نسبت بهش...
 

virtual30t

کاربر سایت
Jul 5, 2007
1,124
نام
روشن
دوستان در حین بازی کردن DeS دیدم که MP bar هم داره که دقیقا به رنگ آبی هم هست. تو یکی دو تا از تریلرهای DS3 هم دیده بودم که یه بار ابی رنگ به بازی اضافه شده. حالا این بار ابی رنگ DS3 همون MP یا واسه یه چیز دیگه ست؟
در کل متفاوت ترین بازی بین این چند بازی بلادبرن بوده چون DeS هم دقیقا مثل DS میمونه یا بهتره بگیم DS مثل DeS چون بعد از DeS اومده.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,768
نام
مراد حلیمی
این اتصالات بهم یکی از ایرادای منطقی بازی هست به نظر من اگه گرفته بشه...
بطور کلی لوکیشن های بازی بسیار وسیع هستن و پر از شرتکات و راه های مخفی و رمز و راز و کالکتبل اما اون اتصال دنیای دارک سولز 1 رو ندارن که همه ی محیط ها تقریبا به هم وصل بودن و جالبیش اینکه از فایرلینک نهایتا رسیدن به لوکیشن بعدی 1-2 دقیقه بیشتر طول نمی کشید...
اما این سیستم گویا داخل دیمن سولز وجود داشته... و چون تجربه نکردم نمی دونم چه حسی باید داشته باشم نسبت بهش...
میدونم این مساله رو.
منظور من اینه که این مقاله متفاوت با تجربه سایر منتقدا بود.....اونا از اتصالات زیاد و سختی بیشتر بازی گفتن ولی این کاملا برعکس گفته...
برا همین میگم یجور عجیب و متناقض با بقیس:D

.
 

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
میدونم به این تاپیک زیاد ربطی نداره ولی این چند روزی که تا عرضه بازی مونده را به نظرم بازی salt and sanctuary را از دست ندید فوق العاده است این بازی یه دارک سولز 2 بعدی .قیمتشم 18 دلار بیشتر نیست حجمشم مناسبه .این 3 روزه که بازی را گرفتم بکوب پاش بودم .از دستش ندید
 
  • Like
Reactions: gorgnamaa

Angel Of Darkness

کاربر سایت
Aug 4, 2008
406
نام
Nima
استیم سیستم مورد نیاز و مینیمم رو اعلا کرد هنوز تاریخ preload معلوم نیست
System Requirements

  • MINIMUM:
    • OS:Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit
    • Processor:Intel Core i3-2100 / AMD® FX-6300
    • Memory:4 GB RAM
    • Graphics:NVIDIA® GeForce GTX 750 Ti / ATI Radeon HD 7950
    • DirectX:Version 11
    • Network:Broadband Internet connection
    • Storage:25 GB available space
    • Sound Card:DirectX 11 sound device
    • Additional Notes:Internet connection required for online play and product activation

  • RECOMMENDED:
    • OS:Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit
    • Processor:Intel Core i7-3770 / AMD® FX-8350
    • Memory:8 GB RAM
    • Graphics:NVIDIA® GeForce GTX 970 / ATI Radeon R9 series
    • DirectX:Version 11
    • Network:Broadband Internet connection
    • Storage:25 GB available space
    • Sound Card:DirectX 11 sound device
    • Additional Notes:Internet connection required for online play and product activation
DARK SOULS® III & ©BANDAI NAMCO Entertainment Inc. / ©2011-2016 FromSoftware, Inc.
 
  • Like
Reactions: WTF? and m.a.t

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
جالبه، الان میشه رو کنسول ها نسخه انگلیسی رو بازی کرد. اینا هم دیگه شورش رو در آوردن ها.
واسه ژاپت عرضه شده که البته انگلیسی هم میشه.
بازی رو Xbox One که مشکل افت فریم داره. خود سازنده ها هم گفتن بازیش نکنین چون بازی فعلا ناقصه
 

mmg267

کاربر سایت
May 18, 2012
31
نام
mmg
هنوز بازی نیامده این یارو زیر دو ساعت تموش کرد
ولی به نظر من تمام لذت این بازی به نابود کردن همه دشمناست طوری که کسی زنده نمونه
 
  • Like
Reactions: msf

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,168
نام
حامد
یوروگیمر یه مقاله داده تحت عنوان "28 Hours with Dark souls3"
حسابی از بازی انتقاد کرده
اول از همه از لول دیزاین بازی اشکال گرفته و گفته جدا شدن لوکیشن های بازی یه قدم به عقب بوده برای این سری هست
دوم گفته آرت دیزاین بازی که همیشه داخل سری عالی بوده خیلی یکنواخت و معمولی شده
از کامبت بازی هم راضی نیست و معتقده که آسون شده...
لینک

پ.ن: درون مقاله ذکر شده که منتقد نسخه ی اصلی بازی یه شخص دیگه (سولز وترن) هست و ممکنه کاملا محتوی دو نقد ضد و نقیض باشه
پ.ن2: نویسنده ذکر کرده به دلیل بلد نبودن زبان ژاپنی خیلی چیزهارو هم اط باطی نفهمیده بعلاوه گفته چون طرفدار پروپاقرص سری هست هر ایراد کوچیکی رو هم ذکر کرده چون دوست داره همه چی پرفکت باشن،نکات خوبی هم توی متن گفته...
جالبه :D
احساس میکنم این حساسیت در طول تاریخ فقط برای این سری وجود داشته باشه و مخصوصا این قسمت :D
یعنی دیگه منتقدا نشستن وجب به وجب پیکسل به پیکسل می خوان مورد بررسی قرار بدن بازیو و احتمال داره از بین همین پیکسلا هم یک شاهکار بیاد بیرون :D
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
من آخرشم نفهمیدم طرف چه جوری تو 2 ساعت بازی رو تموم میکنه؟!!!
تازه بازی ای که کلا چند روزه تو ژاپن عرضه شده!
اینها واقعا پدیده هستن. یک عدشون گلیچ کارن من با اون‌ها کاری ندارم ولی یکسریشون خوفن ...من یکبار سعی کردم Speed Run برم بلادبورن رو ... ولی سر Orphan of Kos مردم :| با اون سرعتی من رفته بودم هنوز با رکورد جهانی 1 دقیقه و 50 ثانیه فاصله داشتم(دقیقا لحظه ورود به باس فایت) 1:50 دقیقه شاید عدد کمی باشه ولی واقعا توی رکورد زیاده... اینها واقعا پدیه هستن و بهتر نیست با اشخاص دیگه مقایسه بشن :D
 
  • Like
Reactions: Maxxxx

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر