Bruce Starley استودیوی Naughty Dog رو ترک کرد.

NightKing

کاربر سایت
May 22, 2016
337
سلام
دقایقی پیش Bruce Starley یکی از کارگردانان استودیوی موفق Naughty Dog که در کارنامه ی خودش آثاری همچون Uncharted 2 و The Last of us رو داره در صفحه ی توییتر رسمی خود اعلام کرد که استدیوی Naughty Dog رو ترک کرده.
پیش از این اعلام شده بود که او روی ادامه ی عنوان The Last of Us سمتی نخواهد داشت.

Capture.jpg

cg6TuF

منبع : توییر Bruce Starley
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
اقا نیازی به طعنه و کنایه زدن نیست به هر حال حالا رفته دیگه امیدواریم جذب ماکروسافت بشه تا عصبانیتتون فروکش کنه:D با راد فرگوسن میتونه زوج جدیدی تشکیل بده اسپنسر باید سریع دست به کار بشه
 

amir nakhaee

کاربر سایت
Dec 13, 2013
1,802
نام
امیر
اقا نیازی به طعنه و کنایه زدن نیست به هر حال حالا رفته دیگه امیدواریم جذب ماکروسافت بشه تا عصبانیتتون فروکش کنه:D با راد فرگوسن میتونه زوج جدیدی تشکیل بده اسپنسر باید سریع دست به کار بشه
بروس اگه حال کارکردن روی یک پروژه AAA دیگه رو داشت ناتی رو با پروژه خودش نصفه کاره ول نمیکرد بره ور دست راد فرگوسن :D احتمالا مثل اکثر کهنه کارای دیگه ، میره ی استدیو مستقل میزنه و بعد از فیل شدن های متوالی دوباره برمیگرده سرکارش و ساخت بازیای AAA درست حسابی با ناتی داگ :D
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
بروس اگه حال کارکردن روی یک پروژه AAA دیگه رو داشت ناتی رو با پروژه خودش نصفه کاره ول نمیکرد بره ور دست راد فرگوسن :D احتمالا مثل اکثر کهنه کارای دیگه ، میره ی استدیو مستقل میزنه و بعد از فیل شدن های متوالی دوباره برمیگرده سرکارش و ساخت بازیای AAA درست حسابی با ناتی داگ :D
اب که رفته دیگه به جوی برنمیگرده تمام شد این رویاپردازی ها رنگ حقیقت نمیگیره کسی که رفت دیگه رفت باید دیگه نیل دراکمن محکم بچسبید که اونم بعد Tlou 2 نره ! البته نیل الان یکجورایی رییس ناتی داگ میشه هدایت میکنه تیم رو
 

M4JiD

کاربر سایت
Feb 8, 2008
2,610
نام
defective pixel
مایکرو نمیتونه شخصیت و استدیو فرست پارتی خودش رو مدیریت کنه و نگه داره بعد میخواد واسه ما از ناتی داگ هایجک کنه؟
کلا وضع فن های مایکروسافت داره طوری میشه که دیگه بجای درخواست و انتظار بجا دارن رویا پردازی میکنن.
 

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
یه مسئله ای که خیلی ها درک نمیکنن اینه که Straley احتمالا از کار کردن در یه استودیو AAA خسته شده. اگر قسمت Uncharted 4 کتاب Blood, Sweat and Pixels رو بخونید، درک میکنید حرفمو. در پیام خداحافظی اش هم به این اشاره کرده.
But after heading up three extremely demanding projects, and taking some extended time away from the office, I found my energy focusing in other directions, and I slowly realized this was the signal that it’s time to move on.
استرلی برای اینکه مجبور نباشه هر روز یه ساعت از خونه اش در لس آنجلس تا سانتا مونیکا (ناتی داگ) رانندگی کنه و شب دوباره یه ساعت در حال برگشتن باشه، یه خونه توی سانتا مونیکا اجاره کرد و فقط آخر هفته ها میرفت خونه اش. بعد فرهنگ دیرکاری و crunch در این صنعت در همه جا هست، در ND برای تموم کردن ساخت U4 همه تا یک و دو صبح در استودیو میموندن..
Straley lived on the east side of Los Angeles, so it took him at least an hour to get to Naughty Dog’s Santa Monica office. During Uncharted 4’s crunch, when he wanted to arrive at work first thing in the morning and stay until 2:00 or 3:00 a.m., he began worrying that the drive was excessively time consuming and maybe even kind of dangerous, so he rented a second apartment near the office. He’d stay there during the week, then go home on weekends. “It was close enough that I wasn’t really a danger to my life, and I could come in early without traffic,” he said.
در یه مصاحبه با خبرنگار Eurogamer قبل از انتشار U4 هم استرلی گفته بود دوستام منُ بعد از 6 ماه می‌بینند در حالی که زیر چشام گود رفته و میپرسن "کجا بودی تو؟" منم میگم مشغول ساخت یه بازی بودم. فشار کار و ساعت کاری بالا باعث میشه خیلی‌ها زده بشن و به دنبال چیزای جدید تو زندگی برن. آدمایی مثل استرلی یا کلا از این صنعت خارج میشن، یا یه تیم کوچک تاسیس میکنند و با فشار کمتر به علاقمندی های جدید میپردازن. حالا بعضی‌ها میان میگن امیدوارم به سرنوشت کلیفی دچار نشه و یکی میگه بره مایکروسافت. واقعا فکر میکنید شهرت برای آدمی مثل استرلی بیشتر مهمه یا خوشحالی اش؟ شما وقتی به یه موفقیت بزرگ میرسید دیگه چیزای متفاوتی براتون اهمیت پیدا میکنه. استرلی دیگه یه آرتیست جوون و جویای نام نیست که با کلی آرزو تازه وارد این صنعت شده باشه. اون با کارگردانی سه عنوان خیلی تاثیرگزار در این دو نسل، به اهدافی که داشته رسیده و احترام زیادی پیدا کرده.
 
آخرین ویرایش:

Wrath of Legion

کاربر سایت
Jul 26, 2017
318
یه مسئله ای که خیلی ها درک نمیکنن اینه که Straley احتمالا از کار کردن در یه استودیو AAA خسته شده

یه استودیوی AAA که در چند سال اخیر روی فقط یه عنوان قفل بوده و ۵تا نسخه مختلف ازش منتشر کرده بجز حالا یه استثنا اون وسط. :Laughing:
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,258
نام
امیر حسین
یه استودیوی AAA که در چند سال اخیر روی فقط یه عنوان قفل بوده و ۵تا نسخه مختلف ازش منتشر کرده بجز حالا یه استثنا اون وسط. :Laughing:
فقط رو یک عنوان قفل بوده حالا یکی اون وسطا=)) =))
نمیدونستم همه استودیوهای AAA ، پشت سر هم IP جدید و موفق میدن=))
و چقدرم داغون بوده قفل کردنشون!:))
---

@Hesam_1994
نه برادر من، شما نمیدونی! ماه پشت ابره! مشکل بروس با اعضای ND و مدیریت سونی بوده:-"
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
فقط رو یک عنوان قفل بوده حالا یکی اون وسطا=)) =))
نمیدونستم همه استودیوهای AAA ، پشت سر هم IP جدید و موفق میدن=))
و چقدرم داغون بوده قفل کردنشون!:))
---

@Hesam_1994
نه برادر من، شما نمیدونی! ماه پشت ابره! مشکل بروس با اعضای ND و مدیریت سونی بوده:-"
این که این رفیقمون متنی اورده از سختی کار بر روی بازی های AAA گفته اصلا موصوع جدید و تازه ای نیست همون چند وقت پیش امی هینینگ یک مصاحبه مفصل کرده بود و در این مورد اتفاقا تفصیلی حرف زده بود و اصلا دلیل نمیشه چون اینا بحرحال شغلشون همینه
رفیق حالا نمیخواد هی ترول کنی من نظرم گفتم قفل کردی رو اون مثلا چی ثابت کنی؟! من سر حرفم هستم و جا نمیزنم خیالت راحت:-"
 
آخرین ویرایش:

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
یه استودیوی AAA که در چند سال اخیر روی فقط یه عنوان قفل بوده و ۵تا نسخه مختلف ازش منتشر کرده بجز حالا یه استثنا اون وسط. :Laughing:
بهتر نیست بری بازی هایی که 30 ساله هر هفته 5 نسخه ازشون میاد بیرون و شخصیتای اصلیشون بیشتر به درد جلد بستنی میخورنو بازی کنی تا اینکه اینجا اوقات مارو تلخ کنی؟:-?
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
یه مسئله ای که خیلی ها درک نمیکنن اینه که Straley احتمالا از کار کردن در یه استودیو AAA خسته شده. اگر قسمت Uncharted 4 کتاب Blood, Sweat and Pixels رو بخونید، درک میکنید حرفمو. در پیام خداحافظی اش هم به این اشاره کرده.
استرلی برای اینکه مجبور نباشه هر روز یه ساعت از خونه اش در لس آنجلس تا سانتا مونیکا (ناتی داگ) رانندگی کنه و شب دوباره یه ساعت در حال برگشتن باشه، یه خونه توی سانتا مونیکا اجاره کرد و فقط آخر هفته ها میرفت خونه اش. بعد فرهنگ دیرکاری و crunch در این صنعت در همه جا هست، در ND برای تموم کردن ساخت U4 همه تا یک و دو صبح در استودیو میموندن..
در یه مصاحبه با خبرنگار Eurogamer قبل از انتشار U4 هم استرلی گفته بود دوستام منُ بعد از 6 ماه می‌بینند در حالی که زیر چشام گود رفته و میپرسن "کجا بودی تو؟" منم میگم مشغول ساخت یه بازی بودم. فشار کار و ساعت کاری بالا باعث میشه خیلی‌ها زده بشن و به دنبال چیزای جدید تو زندگی برن. آدمایی مثل استرلی یا کلا از این صنعت خارج میشن، یا یه تیم کوچک تاسیس میکنند و با فشار کمتر به علاقمندی های جدید میپردازن. حالا بعضی‌ها میان میگن امیدوارم به سرنوشت کلیفی دچار نشه و یکی میگه بره مایکروسافت. واقعا فکر میکنید شهرت برای آدمی مثل استرلی بیشتر مهمه یا خوشحالی اش؟ شما وقتی به یه موفقیت بزرگ میرسید دیگه چیزای متفاوتی براتون اهمیت پیدا میکنه. استرلی دیگه یه آرتیست جوون و جویای نام نیست که با کلی آرزو تازه وارد این صنعت شده باشه. اون با کارگردانی سه عنوان خیلی تاثیرگزار در این دو نسل، به اهدافی که داشته رسیده و احترام زیادی پیدا کرده.

این خستگی کار کردند بر روی یک عنوان AAA درسته و اتفاقا چهره بروس استارلی این سالهای اخیر خیلی شکسته شده ولی یک احتمال دیگه هم هست اینکه سونی نمیخواد از سری Uncharted دست بکشه.

اینجوری که از شواهد پیداست در حال حاضر نیل دراکمن تنها بر روی قسمت دوم دلست کار میکنه و به احتمال قوی شاهد سه گانه خواهیم بود و دنباله فرضی هم خود دراکمن میسازه. از اون طرف فرانچایز Uncharted در بهترین حال خودش هست. اخرین نسخه goty شد، در عرض چندماه با باندل به فروش بالغ بر نه میلیون نسخه ای رسید و حتی نسخه stand alone اش هم فروش خیلی خوبی داره. واقعا یک کمپانی چرا باید بیاد دیگه بیخیال این برند بشه ؟
شاید سونی و سران استدیو ناتی داگ تصمیم گرفتند به جای اینکه روی ایده های جدید استارلی برای ساخت یک فرانچایز جدید سرمایه گذاری کنند به فکر ساخت دنباله های بیشتر برای دنیای Uncharted باشند که از لحاظ تجاری و اقتصادی خیلی منطقی هست. اما شاید با خواسته های استارلی در تضاد بوده و دیگه دوست نداشته بیشتر از این روی انچارتد کار کنه.
 
  • Like
Reactions: Romell and SHANSER

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,258
نام
امیر حسین
این که این رفیقمون متنی اورده از سختی کار بر روی بازی های AAA گفته اصلا موصوع جدید و تازه ای نیست همون چند وقت پیش امی هینینگ یک مصاحبه مفصل کرده بود و در این مورد اتفاقا تفصیلی حرف زده بود و اصلا دلیل نمیشه چون اینا بحرحال شغلشون همینه
رفیق حالا نمیخواد هی ترول کنی من نظرم گفتم قفل کردی رو اون مثلا چی ثابت کنی؟! من سر حرفم هستم و جا نمیزنم خیالت راحت:-"
خوب دیگه سر همین قضیه هم داشتیم بازی سازهایی که کشیدن کنار! :D مثلا یادم نمیاد کن لیواین سر بایوشاک به مشکلی خورده باشه...خورده بود؟:-"

حالا ترول به کنار،چون بعضی وقتا حال میده:-" اما در مورد رفت و برگشت آب و این ها ، یه دوتا مثال این اخیرا داشتیم با نام های Cory Barlog و Michel Ancel ...
البته شخصا هم احتمالش رو خیلی کم میدونم که بروس برگرده:-"
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
خوب دیگه سر همین قضیه هم داشتیم بازی سازهایی که کشیدن کنار! :D مثلا یادم نمیاد کن لیواین سر بایوشاک به مشکلی خورده باشه...خورده بود؟:-"

حالا ترول به کنار،چون بعضی وقتا حال میده:-" اما در مورد رفت و برگشت آب و این ها ، یه دوتا مثال این اخیرا داشتیم با نام های Cory Barlog و Michel Ancel ...
البته شخصا هم احتمالش رو خیلی کم میدونم که بروس برگرده:-"
نه دیگه بروس از سونی زده شده نیاز به فضای تازه داره%%- خودت انمیشن بینی میدونی گیم که چیزی نیست انمیشن ها که دیگه بینشون میبینی ۷-۸ سال تپل فاصله میافته کلا اینا کارشون همینه دیگه خودشونم علاقه دارن به بازی های AAA
همون نیل دراکمن کار شما رو راه میندازه تو ناتی داگ هم نویسندس هم کارگردانه هم تیم قوی زیر دستشه حداقل
 

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,376
نام
رامین
نه دیگه بروس از سونی زده شده نیاز به فضای تازه داره%%- خودت انمیشن بینی میدونی گیم که چیزی نیست انمیشن ها که دیگه بینشون میبینی ۷-۸ سال تپل فاصله میافته کلا اینا کارشون همینه دیگه خودشونم علاقه دارن به بازی های AAA
همون نیل دراکمن کار شما رو راه میندازه تو ناتی داگ هم نویسندس هم کارگردانه هم تیم قوی زیر دستشه حداقل
به خدا اينقدر كه تو تلاش ميكني كه نوابغ استديوهاي سونيو به مايكرو ببري ، خود مايكرو اينقدر تلاش نميكنه =))
تلاشت قابل تقديره ، البته اين به خاطر فشار گوتي شدن عناوين ناتي داگ پشت سر همه =)) بلاخره بايد خودتو يه جوري تخليه كني =)) بورس به مايكرو بپيونده اين ديگه جوك قرنه =))
اونوقت بورس از چه چيز سوني زده شده ؟ وقتي هر بازي ميسازن بهترين بازي سال ميشه ، دقيقا از چي زده شده ؟ سه عنوان ساخت سه تاش گوتي شده . اخرين ما هم كه ديگه شاهكار نسل بود . خداي فاز شمارو درك نميكنم :))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر