3 تن از افراد گروه Anonymous دستگیر شدند

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
anon.jpg


گروهی که چندی پیش با نام مستعار Anonymous اقدام به حمله سایبری به سونی کردند و موفق به سرقت اطلاعات 77 میلیون کاربر شبکه PSN شدند و همچنین باعث تعطیلی چند روز PSN شدند ، گروهی متشکل از حرفه ای ترین هکر ها جهان بودند . در راستای شکایت سونی علیه گروه و باز شدن پلیس FBI به قضیه دیرو در اسپانیا سه تن از افراد این گروه توسط پلیس این کشو شناسایی و دستگیر شدند . گفتی است این گروه از خطرناک ترین گروه های حملات سایبری جهان به حساب می روند چرا که به جز سونی به مراکز مجازی سیاسی کشور هایی نظیر دولت مصر، الجزایر، لیبی، ایران، شیلی، کلمبیا و نیوزیلند نیز حمله ور شده بودند .
گفتنی است این سه هکر در سه شهر مختلف اسپانیا شناسایی و دستگیر شدند .
پلیس اسپانیا مدعی است برای این عملیات به شنود و بررسی بیش از 2،000،000 چت و مکالمه اینترنتی دست زده است .
مبنع
 
آخرین ویرایش:

ashash

کاربر سایت
Jan 14, 2009
223
Anonymous یکی از بزگترین گروه های هک جهان هست.

جالبه بدونید، یکی از آخرین حمله های اون ها به سایت وزارت خارجه ایران بود که باعث لو رفتن اطلاعات ایمیل تمامی افراد موجود در دیتابیس سایت بود(حدود 10 هزار تا) و دسترسی به سایت تا 24 ساعت به طور کامل قطع شده بود.

در این تیم، یک ایرانی به اسم آرش هم هست :)

این گروه حمله های بزرگی به بانک ها، مراکز دولتی و ... داشته و اطلاعات زیادی رو به دست آوردند و برخی از اون ها هم افشا کردند.
Anonymous به همه جا می زنه، و کشور خاصی مورد نظرش نیست، این گروه با حملات DDoS مخفف Distributed Denial Of Service که هدف اون تکذیب و از کار انداختن سرویس مورد نظر و از دسترس خارج کردن اون هست شهرت داره.

یک PDF هم از طرف یکی از اعضای این گروه به منظور تئوری Dual Firmware برای PS3 چند هفته بعد از حمله به PSN توسط این گروه منتشر شد.

پیوست:شبکه آنلاین Nintendo رو این گروه نزده، در یکی از پست ها دیدم که شخصی این حملات رو به این گروه نسبت داده بود.

پیوست2:چند وقت پیش سایت همین گروه هم هک شد و اطلاعاتی از این گروه افشا شد.
 

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
بااا الان میزنن کلیه سایتای اسپانیایی رو هک میکنن.اینا هم ابله هستنا. بی خیال بااا. سونی نباید با geo اینطوری برخورد میکرد.میتونست جهت امنیت ps3 استخدامش کنه -اینهمه ضرر نده.
 

Captain Mitchell

کاربر سایت
Sep 21, 2007
4,228
من که گفته بودم وقتی اون اطلاعات مثل IP ها که با اینکه به چیز پی ان هم وصل بودن و لو رفته بود... قابل پیگیری هست ...

پست های شیک ملت هست زمانی که تاپیک زده بود هک شدن ! lol
 

Emperor visari

کاربر سایت
Jan 5, 2011
1,553
اره واقعا ! باید جئوهاتز رو استخدام می کرد این همه دردسر نمی کشید
اونم حتما قبول میکرد:dهکرا لذتو تو هک کردن میبینن از کارای سازنده خوششون نمییاد و گرنه خود این ابر شرکتا صد برابر من و شما می فهمن قطعا به این هم فکر کردن.
 

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
گروه بدی نیستند که بابا.اونم به این خاطر ps3 هک کردن که بگن هکر ها رو به دادگاه کشوندن کار درستی نیست.تازه مساکشون هم به خاطر شخصیت v دوست دارم:d
 

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
اونم حتما قبول میکرد:dهکرا لذتو تو هک کردن میبینن از کارای سازنده خوششون نمییاد و گرنه خود این ابر شرکتا صد برابر من و شما می فهمن قطعا به این هم فکر کردن.

جریان این هک بر می گرده به این که سونی هاتز رو کشید دادگاه و بعد هاتز فرار کرد و سونی اون و زندگی این جوون رو ریخت بهم :d این گروه هم اعلامیه داد که اگه سونی بیخیال نشه می پیچه بهش که سونی هم جدی نگرفت و اینا قضایا پیش اومد ! البته حرف شما هم درسته
 

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
الان شبکه V-_او_-ای با یکی از این عضو های این گروه که ایرانی هست مصاحبه کرد و اون هم گفت ما باز هم حمله خواهیم داشت !!!!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,032
نام
آریا
به جای محاکمه و تهدید باید با ایجاد خانه های اصلاح و تربیت در پرورش این استعدادهای درخشان تلاش کرد.
هکر بودن جرم نیست , یک بیماریست ...
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,619
نام
حسین
دم هر کی دستگیرشون کرده گرم حالا که از هک در اومدمه قدر اوریج و با امنیت انلاین بازی کردنو اینجور چیزا رو می دونم واقعا اوریج یه حاله دیگه میده ها
 

taker-sos

کاربر سایت
Jun 4, 2010
1,253
نام
وحید
اخ اخ الان ميزنن پدرشون درميارن لعنتي ها چقدر از اينها اعتراف بكشن ..چقدر شاكي.. من به جاشون بودم خود كشي ميكردم پدر سوخته ها:d
 
  • Like
Reactions: Spn

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر