12 بازیساز برتر دوران از دیدگاه GAMIZING

بهترین بازیساز از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    219

ДядsЙ

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,384
نام
AяasЙ
سایت Gamizing طی مقاله ای 12 بازیساز برتر دوران را به انتخاب خود مشخص کرده. توضیحاتی هم در مورد این افراد داده شده که در زیر میخوانید:


12
David Cox
50963712069963549276.jpg


او یکی از اعضای Konami است و بر روی بهترین عناوین این کمپانی از قبیل Silent Hill 3, Castlevania: Symphony of Light, Bokati: The Sun is in Your Hand و خیلی دیگر از عناوین کونامی کار کرده است. او همچنین فردی است که پشت Castlevania: Lords of Shadow بود.


11
David Cage
59338525542135951894.jpg


از اعضای مهم Quantic Dream است. دیوید کیج کارگردان و نویسنده ی دو بازی موفق Fahrenheit و Heavy Rain است. شایعه است که نام بازی جدید دیوید کیج Horzen می باشد.


10
David Jaffe
62105826283786634272.jpg


مردی که در ساخت God of War و Twisted Metal نقش داشته است. او موسس استودیوی Eat Sleep Play (که سازنده ی TM است) می باشد.


9
Atsushi Inaba
78497910681156626372.jpg


اینابا زمانی در کپکام فعالیت میکرد و بر روی بازی های بزرگی از جمله Viewtiful Joe و Okami کار کرده است. ایشان کپکام را ترک کرد و به استودیوی Platinum Games رفت و با اعضای این استودیو در ساخت Madworld همکاری کرد.


8
Hideki Kamiya
72944114557678212147.jpg


اخیرا Bayonetta را ساخته است. او کارگردان Resident Evil 2 و همچنین Devil May Cry بود. او نیز کپکام را ترک کرد و به Platinum Games رفت و بیونتا را ساخت. او در حال حاضر در حال کار بر روی Bayonetta 2 است.


7
Jason West
51858748928884830504.jpg


مردی که Call of Duty را از جنگ جهانی به دنیای مدرن کشاند. ایشان بر روی بازی هایی از قبیل Modern Warfare 2 و Fat Princess کار کرده است.


6
Suda 51
77146016644500875521.jpg


ایشان نیز در کپکام فعالیت داشت و در ساخت بازی های بزرگی مثل Killer 7 نقش داشته است. او نیز از کپکام جدا شد و به Sega رفت و بازی No More Heroes را برای Wii ساخت. گفتنی است که هم اکنون او به عنوان کارگردان بر روی بازی بزرگ EA که Shadow of the Damend نام دارد به همراه دوست خود Shinji Mikami که تولید کننده ی این بازی است کار میکند.


5
Fumito Ueda
62410276812671437667.jpg


Fumito Ueda برای استودیوی ژاپن ِ سونی کار میکند. او بازی های بزرگی از قبیل ICO و Shadow of the Clossuos را ساخته است و هم اکنون بر روی The Last Guardian کار می کند.


4
Yoshinori Ono
53244339640618927070.jpg


تولید کننده ی Street Fighter است. او هم اکنون در حال کار بر روی Street Fighter vs.Tekken است و به طرفداران قول ِ بازی خیلی خوبی را داده است.


3
Hironobu Sakaguchi
44822729209629485308.jpg


ایشان ناجی Square Enix است. Hironobu Sakaguchi همچنین پشت سری Final Fantasy است.


2
Shinji Mikami
91159742227499666133.jpg


شینجی میکامی بازیساز بسیار بزرگی است. او پدر Resident Evil, Devil May Cry, Onimusha و Dino Crisis است. میکامی نیز عضو کپکام بود و این کمپانی را ترک کرد و به Platinum Games پیوست و به همراه Atsushi Inaba و Hideki Kamiya در ساخت عنوان اخیر این کمپانی یعنی Vanquish نقش داشت. همونطور که بالاتر گفتم میکامی به عنوان کارگردان بازی جدید EA در حال حاضر در حال فعالیت است. میکامی همچنین موسس استودیوی Tango است.

1
Hideo Kojima
92144333826019124134.jpg


مردی که به "افسانه ای" معروف است. الحق که این عنوان برازنده ی کوجیما است. کوجیما فردی است که بیش از 20 سال است که در عرصه ی بازیسازی فعالیت دارد و هم اکنون 47 ساله است. او از سال 1986 است که به کونامی ملحق شده. کوجیما زمانی نایب رییس کونامی بود و هم اکنون رییس استودیوی Kojima Productions است. وی خدای سری بازی فوق محبوب Metal Gear Solid است. کوجیمای افسانه ای هم اکنون روی پروژه ای مخفی در حال کار است. شاید در E3 2011 سر از این پروژه ی مخفی کوجیما در آوریم.

امیدوارم مورد توجهتون قرار گرفته باشه.


منبع
 
آخرین ویرایش:

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
اینو قبول دارم ! اما خوب دلیل نمیشه که ؛ با رعایت تمام کلیشه ها ، یه شاهکارو تحویل دادن ... گیم پلیش هم خدا بود ... کلا شدیدا با این بازی من حال کردم :D
اخه جدیدا مد شده بر و بچ به هر بازیی میگن شاهکار :d بزارین چند بار این کلمه تو دهان مبارک وول بخوره الکی سر هر بازیی بیرونش ندین :d
من خیلی هنر کنم تو کل این 2 نسل ( از سال 99 با عرضه PS2 تا الان ) حداکثر 5 تا 10 شاهکار دیدم تازه بازی های PC رو حساب نکردم .
اوکی . HR هم یه داستان پایین تر از فیلم های درجه 4 و 5 هالیوودی و یه گیم پلی کاملا مضحک که معلوم نبود هدفش چی بود . تئوری نظر شخصی هست دیگه :D ! فقط نمی دونم چرا یهو همه از یه بازی شوتر اکشن انتظار داستان RPG رو پیدا کردن و به گیم پلی که از اکثر سایت ها 10 گرفته رو اینطوری خطاب می کنی .
عزیزم فیلمهای درجه دو هالیوودی که میشن B movie رو بزور دیده میشه ، تو چجوری درجه 4-5 شون رو هم دیدی که HR از اونا پایین تر بود ؟ :d
من وقتی وقت با ارزشم رو روی یه بازی میزارم انتظار دارم از نظرم Perfect باشه ولی Vanquish از نظر من یه وقت تلفی کامل بود .

یعنی چی ؟ پس یعنی تغییر کلا یعنی نابودی ؟ نه نیما . نمی دونم چی شد اینطوری برداشت کردی ( یه جورایی از تو بعید بود :D ) اما اینکه بیای یه برداشت از چهار عکس و تریلر رو به صورت Fact بیان کنی خیلی عجیبه . دقیقا عین بالا .
نگاه کن باز داری اشتباه میکنی :d نظر من که برای تو وحی مُنزل نیست . همونطور که اون دفعه از ارش نقل و قول کردی و منم گفتم نظر ارش با نظر من زمین تا اسمون فرق داره . از نظر من بازی که نشون دادن اخرش بازی بسیار معمولی میشه ، مثل خیل بازیهای این نسل که همه میگن بازیهای بزرگی هستن ولی از نظر من پوچ و بی مفهوم و تهی هستن .
Fact هم چیزی هست که قابل اثبات باشه ، نظری که من میدم رو چجوری قراره اثبات کنیم ؟ این یه نظر شخصیه و من خودم به این باور دارم که نظر من شاید با نظر خیلی ها مغایر باشه .
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,135
نام
حسین
یه نکته ایی رو دوستان متاسفانه توجه نمیکنن.اونم اینکه-بابا چرا میاید برای اینکه از hr تعریف کنید-mw2 یا نمیدونم vanquish رو با خاک یکسان میکنید.:d

هر بازی سبک خاص خودش رو داره-مگه قرار هست که مثلا همه بازیها یه نکته رو دنبال کنن.

مثلا نیما جان شما میگی بازی از نظر من یعنی hr.خوب تا اینجا قبول.و در ادامه میگید نه مزخرفی مثل vanquish یا mw 2؟خوب این 2 تا چه ربطی دارن.هر 2ی این بازیها در سبک خودشون جزء بهترینها بودن.مگه قرار هست که این بازیها به ما مفاهیم فلسفی نشون بدن؟این بازیها صرفا و صرفا سرگرم کنندن.منم جزء عاشقان hr هستم.اما عاشق vanquish هم شدم.حرفتون درسته که هیچ چیز جدیدی نداشت.اما بسیار سرگرم کننده بود.بعدشم نیما جان شما به من بگو تو این دوره زمونه کدوم بازی دیگه چیز جدیدی داره؟:dبه نظر من hr یک اثر فوق العاده قوی-که شدیدا جای تحسین داشته-اما از لحاظ ساختار گیم هیچ چیز جدیدی رو اضافه نکرده.در مورد بودن یا نبودنش هم تو این لیست نظری ندارم چون بحث کش پیدا میکنه.:d
 

ДядsЙ

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,384
نام
AяasЙ
فک کنم جوابت رو گرفتی ، نیاز نباشه دوباره برات موعظه کنم .
چرا از خیلی ها بزرگتره ، از میکامی خیلی بزرگتره میدونی چرا ؟ چون میکامی از بازیهای بزرگی مثل RE1 , RE2 و رسید به امثال بازیهای مزخرفی مثل Vanquish و بعدش با سودا داره یه بازی فوق مزخرف به نام Shadow of Damned میسازه .
Hironobu Sakaguchi از عظمت FF رسید به Blue Dragon و Lost Odyssey !
David Cox از سری فوق محبوب کسلوانیا رسیده به Lords of Shadow !

اما یکی که از Omikron برسه به فارنهایت و HR نشون میده هم درک و شعورش در بازیسازی خیلی نسبت به خیلی از این 19 نفر بیشتر هست و اینکه از خیلی از این افراد ادم بزرگتری هست .

حالا اگه بازم احساس میکنی درک این موضوع برات سخته میخوای اصلا جواب این کامنت من رو نده چون واقعا با این طرز تفکرت ازت نا امید شدم .
اینجور طرز فکر و حرفا که مسخره تره نیما. از تو بعید بود. دیگه نمیگی اینایی که ساخته مثلا RE 1,2 چقدر بزرگ و صاحب سبک بودن؟ RE4 با میانگین 96 رو نمیگی که بهترین بازی PS2 هست؟ اینا رو هم میکامی ساخته دیگه. Vanquish هم از نظر تو مزخرفه. شاید همه نظر تو رو نداشته باشن. جالبه میکامی اینقدر شاهکار تو کارنامه داره حالا به خاطر یه بازی که خیلی هم خوب بوده بردیش زیر سوال؟
یا مثلا ساکاگوچی کار کوچیکی نکرده که SE رو از نابودی نجات داده؟ سری بازی محبوب FF رو داره (اگرچه خودم خوشم نمیاد ازشون) حالا به خاطر یه Lost Odyssey بردیش زیر سوال؟!

نمیدونم، اینطور که من از حرفای تو برداشت کردم یعنی میگی که بازیسازها قبلا هرچی ساختن و هرکاری کردن اصلا مهم نیست و فقط وضع الآنشون مهمه.
ضمنا جوری میگی کیج از Omikron به HR رسیده حالا انگار HR چیه. به خاطر این حرفم بهم خُرده نگیر چون همونطور که تو راحت MW رو مزخرف میدونی منم میتونم HR رو مزخرف بدونم.
آره راس میگی MW مزخرفه با اون همه فروش و جزء سه تای Live بودن و اون همه طرفدار و ...

درک موضوع برام سخت نیست، تو الآن داری میگی کیج از میکامی بزرگتره چون از فلان بازی به فلان بازی رسیده و میکامی از فلان بازی به فلان بازی. دیگه نمیگی میکامی چقدر شاهکار و بازی های صاحب سبک خلق کرده. حالا HR هم شاهکار نیست (شاید از نظر تو باشه البته) که کیج از فلان بازی بهش رسیده باشه و در نتیجه اینطوری بشه بهش گفت بزرگ. همینطوری پیش بریم بعید نیست دو روز دیگه که کوجیما یا میاموتو یه بازی ساختن که به مذاق تو خوش نیومد نیای زیر سوالشون ببری!
از کسی که فن SC بوده توقع داری HR را قبول کنه؟؟؟



وقتی کسی که به HR میگه دکمه زنی من اصلآ گیمر نمیدونمش و کسی هست که اصلآ نمیدونه فارنهایت و hr چیه؟ و فقط محض وقت تلف کردن بازی میکنه
اول اینکه شما برای من بگید که فن SC بودن چه ربطی داره به این چیزی که گفتی؟!:-/ یعنی من فن SC هستم نباید درمورد HR نظر بدم؟!:lol: عجب! چه چیزایی که آدم نمیشنوه.
ضمنا منم کسی که SC رو برفک سایه سفید میدونه گیمر نمیدونم.
کسی که SC(برفک سیاه سفید) را غول بازی ها بدونه بایدم HR را دکمه زنی بدونه
من الآن واقعا نمیدونم چی بگم. خدایی هنگ کردم. SC برفک ِ سیاه سفیده؟!!! شما اون شماره ها که صدای پات به گوش سربازا میرسید بازی تموم میشد یا باید از دوربین گرمایی استفاده میکردی تا روی مین ها نری یا مدت ها باید منتظر میموندی تا اطلاعات از دشمن به دست بیاری یا میکروفون تو اتاق meeting برای به دست آوردن اطلاعات کار بذاری رو بازی نکردی و فقط کانویکشن رو بازی کردی آره؟! اونوقت وقتی من میگم لعنت به یوبی سافت بیاد سینا میگه چرا. بی خیال بابا، حرفایی نزنید که ما وادار به خنده بشیم.
ضمنا اون تیکه ی غول بازی ها هم خیلی باحال بود. من یادم نمیاد جایی گفته باشم SC غول بازی هاست. حرف دهن آدم میذارید. اگه از نظر شما یه نفر فن یه بازی باشه و ازش آواتار و امضا بذاره معنیش اینه که اون اون بازی رو غول میدونه واقعا من حرفی ندارم. فقط میشه گفت loooooooooooooooooooooooooooooooool!=))
کسی هم که به SC میگه برفک سیاه سفید یعنی فقط آخرین شمارش رو بازی کرده.شاید هم فقط دیده!!
همینطور کسی که به SC میگه برفک سیاه سفید باید هم HR رو شاهکار و سازندش رو جزو بهترین سازنده های تاریخ بدونه.
این از این.
کاملا تایید میشه.
 
  • Like
Reactions: TCSCELL

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
نوشته شده توسط Persian Creed
کسی که SC(برفک سیاه سفید) را غول بازی ها بدونه بایدم HR را دکمه زنی بدونه
آقا جان شوخی شوخی با Samuel leo Fisher و Splinter Cell Series هم شوخی ؟!! :d
HR بازی ـه خاص با تم داستانی رئال, گرافیک وحشتناک و گیم پلی سلیقه ای، بر منکرش لعنت اما کوچیک کردن SC برای مقایسه با HR اونم بدین صورت یک مهمل ـه محضه.
 
  • Like
Reactions: TCSCELL

Rover

کاربر سایت
Oct 11, 2007
1,059
نام
Vahid
من کاری به این بحث ها ندارم.ولی اصلا به نظرم جالب نیست بازی های دیگه رو کوبوند.نمیدونم چرا بعضی از دوستان چون به یه بازی خاص علاقه دارند سبک گیم پلی مورد علاقه رو، استاندارد بازی سازی میدونن و کلا ایجاد سرگرمی توسط یه بازی رو نتیجه استفاده از یه گیم پلی خاص میدونن.
اگر HR واسه شما سرگرم کننده نیست،اگر HR برای شما یه سبک جدید به حساب نمیاد،خوب مجبور نیستید بازیش کنید.در عوض واسه یه عده HR سرگرم کننده اس،واسه یه عده HR یه سبک خاص به حساب میاد،

- تا حالا سر به تاپیکی که آریا برای سبک Hidden Object یا به اصطلاح بگرد پیدا کن زدید؟کلی از بازی های این سبک رو دانلود کردم و دارم بازی میکنم و لذت میبرم.

- خفن FPS باز هستم و یه عمر J RPG و RPG رو مسخره کردم اما حالا یواش یواش دارم میرم سراغش.

-بازی مزرعه Harvest Moon:Back to Nature .....

به نظرم این تفاوت سبک واقعا لازمه.

پ.ن 1: به کوچیما رای دادم.ولی پشیمون شدم.میاموتو رو ندیدم.

پ.ن2: اسم بازی مزرعه اومد جوگیر شدم رفتم کل موسیقی متن بازی رو دانلود کردم!چه حس نوستالوژیکی داره.دوستان دانلود کنن،قطعا طی العرض خواهند کرد!
 
آخرین ویرایش:

Hamid_da2007

کاربر سایت
Apr 18, 2007
1,254
Hironobu Sakaguchi از عظمت FF رسید به Blue Dragon و Lost Odyssey !

دوسته عزیز کاری به کله بحث ندارم ولی لطفا با Lost Odyssey شوخی نکن، من اعصاب ندارم.
قربونت برم، ممنون.

یا مثلا ساکاگوچی کار کوچیکی نکرده که SE رو از نابودی نجات داده؟ سری بازی محبوب FF رو داره (اگرچه خودم خوشم نمیاد ازشون) حالا به خاطر یه Lost Odyssey بردیش زیر سوال؟!

اتفاقا Lost Odyssey یکی از بهترین کارایه ساکاگوچی بوده و هست و باعثه افتخارشه. کسی هم بجز این بگه بشخصه میگم حداقل در زمینه RPG کلاسیک هیچی بارش نیست. هیچی...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Ayuna

<{ALTAIR}>

کاربر سایت
Apr 11, 2008
5,080
آقا تمام حرقهای من اصلآ اشتباه
من هیچی نمیدونم
تا موقعی بحث میکنم که کسی مثل شما اینجارو با چاله میدون اشتباه نگیره

من VS را به دوستم Trunks گفتم نمیدونم ارتباطش به شما چی بود که خودتو انداختی وسط؟؟؟بهتره بدونید ایشون یکی از دوستانه منه
در ضمن من اگه پست های آرش هم نقل قول کردم بی احترامی نکردم فقط گفتم تجربه نکرده
واقعآ برای امثالی مثل شما متاسفم که اینجارو با محله که بزرگ شدین اشتباه گرفتین
بحثی هم دیگه با آدم های بافرهنگی مثل شما ندارم
...............
من با چاله میدون اشتباه نگرفتم,درسته شما به ایشون گفتید,ولی در راستای بحث کلی گفتید.منم گفتم شما نه پست ایشون را درست و حسابی خوندید نه پست من را.تا دیدید دو تا بازی غیر هم سبک اسمشون تو یه جمله هست که با هم مقایسه شدن زرتی بهش گیر دادید.
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
عزیزم فیلمهای درجه دو هالیوودی که میشن B movie رو بزور دیده میشه ، تو چجوری درجه 4-5 شون رو هم دیدی که HR از اونا پایین تر بود ؟ :d
من وقتی وقت با ارزشم رو روی یه بازی میزارم انتظار دارم از نظرم Perfect باشه ولی Vanquish از نظر من یه وقت تلفی کامل بود .
باز که برگشتی به خط اول ! من دارم میگم دقیقا نظرت در مورد ونکوئیش اشتباهه و نمرات و نقد های بازی چیز دیگه ای میگه ! دقیقا نظر منم در مورد HR همونی است که گفتم :D ! اون درجه 4 5 هم یه تیکه بود حقیقا این داستان HR رو من حداقل تو 10 تا اثر دیدم !
نگاه کن باز داری اشتباه میکنی :d نظر من که برای تو وحی مُنزل نیست . همونطور که اون دفعه از ارش نقل و قول کردی و منم گفتم نظر ارش با نظر من زمین تا اسمون فرق داره . از نظر من بازی که نشون دادن اخرش بازی بسیار معمولی میشه ، مثل خیل بازیهای این نسل که همه میگن بازیهای بزرگی هستن ولی از نظر من پوچ و بی مفهوم و تهی هستن .
Fact هم چیزی هست که قابل اثبات باشه ، نظری که من میدم رو چجوری قراره اثبات کنیم ؟ این یه نظر شخصیه و من خودم به این باور دارم که نظر من شاید با نظر خیلی ها مغایر باشه .
وقتی میگی یه بازی فوق مضخرف در حالی که نیومده ، خب این رو نمیشه نظر حساب کرد ! چون اصلا این بازی نیومده حالا از کجا میدونی میشه " فوق مضخرف " !؟
میخوای اصلا بیخیال :D !
 

Persian Creed

همه تنها میمیرند
کاربر سایت
Jul 21, 2009
811
یعنی من فن SC هستم نباید درمورد HR نظر بدم؟
هروقت لقمه را خودت گذاشتی تو دهنت بیا نظر بده نه جویده شدن لقمه دیگران را استفاده کنی اوکی؟

من باز به SC میگم برفک شماره آخرشو تجربه کردم و باهاش ارتباط برقرار نکردم
میشه بگی HR را چند بار تا آخر رفتی؟؟؟؟؟؟ لقمه را خودت گذاشتی دهنت؟؟؟؟

ضمنا منم کسی که SC رو برفک سایه سفید میدونه گیمر نمیدونم.
باشه تو خوبی اصلآ نظر تو واسم مهم نیست
یک بار دیگه بهتره شماره آخر را بازی کنی تا برفک را نظاره کنی

پ.ن : من با بچه ای که کلآ روحشو مضحک بازی پر کرده از پایین Iditon تا امضاتون معلومه بحثی نداریم و خودمون را در حد چنین آدمی که گیمر بودنش تازه ظهور کرده نمیبینم

حرفایی نزنید که ما وادار به خنده بشیم.

تو بخند تا دنیا به روت بخنده
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
هروقت لقمه را خودت گذاشتی تو دهنت بیا نظر بده نه جویده شدن لقمه دیگران را استفاده کنی اوکی؟

من باز به SC میگم برفک شماره آخرشو تجربه کردم و باهاش ارتباط برقرار نکردم
میشه بگی HR را چند بار تا آخر رفتی؟؟؟؟؟؟ لقمه را خودت گذاشتی دهنت؟؟؟؟

باشه تو خوبی اصلآ نظر تو واسم مهم نیست
یک بار دیگه بهتره شماره آخر را بازی کنی تا برفک را نظاره کنی

پ.ن : من با بچه ای که کلآ روحشو مضحک بازی پر کرده از پایین Iditon تا امضاتون معلومه بحثی نداریم و خودمون را در حد چنین آدمی که گیمر بودنش تازه ظهور کرده نمیبینم



تو بخند تا دنیا به روت بخنده

داری میگی چند بار HR رو رفتی تا آخرش بعد برمیگردی میگی فقط شماره آخر SC رو بازی کردی. عجب استدلال جالبی. الان اگه 1000 بار بریم برسیم به آخر HR چیزی تو گیم پلیش فرق میکنه؟‍! چیز جدیدی مثل ریسینگ و FPS و ... قراره ببینیم؟! شما خودت هر وقت رفتی از شماره اول SC شروع کردی به بازی بعد بیا اینجا نظر بده در غیر اینصورت خودت رو برای ملت مسخره می کنی.

هر وقت هم معنی برفک و سبک بازی و نویز توی این شماره رو فهمیدی بیا حرف بزنیم.

HR از بهترین بازی های عمرم بود اما هیچ وقت اینقدر گندش نکردم و نمیتونم بکنم چون حداقلش برای خود من در مقابل فارنهایت مسخره ای بیش نبود.
 

Bayonetta

کاربر سایت
Jul 6, 2010
2,377
سلام
من گفتگوهاتونو نخوندم، ولی:
فقط استاد بزرگ .... Yu Suzuki! (احترام بگزارید!)
از طرف جامعه طرفداران Shenmue:((



61327626714204331451.jpg


93794232304354333529.jpg
منم به همین دلیل که استاد یو سوزوکی توی لیست نبود لیست رو تحریم کردم و به آخرین گزینه رای دادم :D ...

HR از بهترین بازی های عمرم بود اما هیچ وقت اینقدر گندش نکردم و نمیتونم بکنم چون حداقلش برای خود من در مقابل فارنهایت مسخره ای بیش نبود.
این قسمت دومش شدیدا تایید میشه ... :D
 
آخرین ویرایش:

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,663
نام
Kasra
جای یه سری واقعا خالیه

جان کارمک خالق fps
images


استاد میاموتو خالق زلدا و ماریو
images


ران گیلبرت
Z
8j4t9xwzjjtu308pri07.jpg


tim schafer
s2vy4jmsqqshedssoqkj.jpg

2Q==
 
آخرین ویرایش:

LEERY

کاربر سایت
Jan 16, 2008
2,833
نام
رامين
هروقت لقمه را خودت گذاشتی تو دهنت بیا نظر بده نه جویده شدن لقمه دیگران را استفاده کنی اوکی؟

من باز به SC میگم برفک شماره آخرشو تجربه کردم و باهاش ارتباط برقرار نکردم
میشه بگی HR را چند بار تا آخر رفتی؟؟؟؟؟؟ لقمه را خودت گذاشتی دهنت؟؟؟؟

باشه تو خوبی اصلآ نظر تو واسم مهم نیست
یک بار دیگه بهتره شماره آخر را بازی کنی تا برفک را نظاره کنی

پ.ن : من با بچه ای که کلآ روحشو مضحک بازی پر کرده از پایین Iditon تا امضاتون معلومه بحثی نداریم و خودمون را در حد چنین آدمی که گیمر بودنش تازه ظهور کرده نمیبینم



تو بخند تا دنیا به روت بخنده

چه ربطي اين موضوع به SC داره؟ به قول فردين شما فقط يه نسخه از اين سري رو بازي كردي بعد از اون طرف مياي ميگي چند بار HR رو تموم كردي؟ اينجوري داري همه فنهاي بازي رو مسخره ميكني!
بشخصه hr رو پنج دقيقه بازي كردم داشتم تگري ميزدم! تا اونجايي رفتم كه بايد ريش يارو رو ميتراشيدي!lol
ولي چون كامل بازي نكردم تا الان در موردش نظري ندادم.
 

ДядsЙ

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,384
نام
AяasЙ
هروقت لقمه را خودت گذاشتی تو دهنت بیا نظر بده نه جویده شدن لقمه دیگران را استفاده کنی اوکی؟
lol
چه ربطی داره؟ یعنی یکی دیگه اون حرف رو زده من دیگه نباید بزنمش؟:lol:
من باز به SC میگم برفک شماره آخرشو تجربه کردم و باهاش ارتباط برقرار نکردم
میشه بگی HR را چند بار تا آخر رفتی؟؟؟؟؟؟ لقمه را خودت گذاشتی دهنت؟؟؟؟
وقتی چنین شرایطی رو داری پس قاعدتاً از منم نمیتونی چنین سوالی رو بپرسی.
باشه تو خوبی اصلآ نظر تو واسم مهم نیست
نظر شما هم اصلا برای من مهم نیست.
یک بار دیگه بهتره شماره آخر را بازی کنی تا برفک را نظاره کنی
شما لازم نیست به من که با SC زندگی کردم بگی برو کدوم شماره رو بازی کن. شما هم اگه خیلی دیدن برفک آزرده خاطرت کرده برو 4 شماره ی اول رو بازی کن که دیگه برفک نبینی. تازه تو اونا سوت هم میتونی بزنی.
پ.ن : من با بچه ای که کلآ روحشو مضحک بازی پر کرده از پایین Iditon تا امضاتون معلومه بحثی نداریم و خودمون را در حد چنین آدمی که گیمر بودنش تازه ظهور کرده نمیبینم
images
گیمر بودن کسی تازه ظهور کرده که به SC که 9 سال سابقه داره میگه برفک و دیوید کیج رو بزرگترین مخلوق خدا میدونه.
تو بخند تا دنیا به روت بخنده
آخه خنده ی زیادی هم خوب نیست.


پ.ن: شما کلا عادت داری هرجا کم میاری جاده خاکی بزنی و مغلطه راه بندازی؟ بهتره بدونی که من خودم استاد این کارها هستم و اگه فکر کردی با این حرفا میتونی منو بپیچونی و کاری کنی که مثلا اعصاب من به هم بریزه کاملا در اشتباهی. چون هم خیلی سمجم و هم خیلی گیر متاسفانه و به این راحتی از رو نمیرم.
من نمیفهمم، داریم بحث میکنیم شما یه دفعه اسم SC که کوچکترین ارتباطی نه به تاپیک داره نه چیز دیگه رو مطرح میکنی و وقتی جوابت رو میدم میگی نظرت واسم مهم نیست. پس دیگه بحث کردنت چیه؟! بعد منو بچه خطاب میکنی، بعد میای به user title و امضام گیر میدی. بعدش میگی گیمریت تازه ظهور کرده. جوابی چیزی داری درست بده، دیگه این مسخره بازی ها چیه؟

اگه هم فکر میکنی با من بحثی نداری پس ادامه نده چون بیشتر مضحکه میشی به علاوه تاپیک رو هم از مسیرش منحرف میکنی.
به اندازه ی کافی به فیض رسیدیم، به سلامت!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر