12 بازیساز برتر دوران از دیدگاه GAMIZING

بهترین بازیساز از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    219

ДядsЙ

کاربر سایت
سایت Gamizing طی مقاله ای 12 بازیساز برتر دوران را به انتخاب خود مشخص کرده. توضیحاتی هم در مورد این افراد داده شده که در زیر میخوانید:


12
David Cox
50963712069963549276.jpg


او یکی از اعضای Konami است و بر روی بهترین عناوین این کمپانی از قبیل Silent Hill 3, Castlevania: Symphony of Light, Bokati: The Sun is in Your Hand و خیلی دیگر از عناوین کونامی کار کرده است. او همچنین فردی است که پشت Castlevania: Lords of Shadow بود.


11
David Cage
59338525542135951894.jpg


از اعضای مهم Quantic Dream است. دیوید کیج کارگردان و نویسنده ی دو بازی موفق Fahrenheit و Heavy Rain است. شایعه است که نام بازی جدید دیوید کیج Horzen می باشد.


10
David Jaffe
62105826283786634272.jpg


مردی که در ساخت God of War و Twisted Metal نقش داشته است. او موسس استودیوی Eat Sleep Play (که سازنده ی TM است) می باشد.


9
Atsushi Inaba
78497910681156626372.jpg


اینابا زمانی در کپکام فعالیت میکرد و بر روی بازی های بزرگی از جمله Viewtiful Joe و Okami کار کرده است. ایشان کپکام را ترک کرد و به استودیوی Platinum Games رفت و با اعضای این استودیو در ساخت Madworld همکاری کرد.


8
Hideki Kamiya
72944114557678212147.jpg


اخیرا Bayonetta را ساخته است. او کارگردان Resident Evil 2 و همچنین Devil May Cry بود. او نیز کپکام را ترک کرد و به Platinum Games رفت و بیونتا را ساخت. او در حال حاضر در حال کار بر روی Bayonetta 2 است.


7
Jason West
51858748928884830504.jpg


مردی که Call of Duty را از جنگ جهانی به دنیای مدرن کشاند. ایشان بر روی بازی هایی از قبیل Modern Warfare 2 و Fat Princess کار کرده است.


6
Suda 51
77146016644500875521.jpg


ایشان نیز در کپکام فعالیت داشت و در ساخت بازی های بزرگی مثل Killer 7 نقش داشته است. او نیز از کپکام جدا شد و به Sega رفت و بازی No More Heroes را برای Wii ساخت. گفتنی است که هم اکنون او به عنوان کارگردان بر روی بازی بزرگ EA که Shadow of the Damend نام دارد به همراه دوست خود Shinji Mikami که تولید کننده ی این بازی است کار میکند.


5
Fumito Ueda
62410276812671437667.jpg


Fumito Ueda برای استودیوی ژاپن ِ سونی کار میکند. او بازی های بزرگی از قبیل ICO و Shadow of the Clossuos را ساخته است و هم اکنون بر روی The Last Guardian کار می کند.


4
Yoshinori Ono
53244339640618927070.jpg


تولید کننده ی Street Fighter است. او هم اکنون در حال کار بر روی Street Fighter vs.Tekken است و به طرفداران قول ِ بازی خیلی خوبی را داده است.


3
Hironobu Sakaguchi
44822729209629485308.jpg


ایشان ناجی Square Enix است. Hironobu Sakaguchi همچنین پشت سری Final Fantasy است.


2
Shinji Mikami
91159742227499666133.jpg


شینجی میکامی بازیساز بسیار بزرگی است. او پدر Resident Evil, Devil May Cry, Onimusha و Dino Crisis است. میکامی نیز عضو کپکام بود و این کمپانی را ترک کرد و به Platinum Games پیوست و به همراه Atsushi Inaba و Hideki Kamiya در ساخت عنوان اخیر این کمپانی یعنی Vanquish نقش داشت. همونطور که بالاتر گفتم میکامی به عنوان کارگردان بازی جدید EA در حال حاضر در حال فعالیت است. میکامی همچنین موسس استودیوی Tango است.

1
Hideo Kojima
92144333826019124134.jpg


مردی که به "افسانه ای" معروف است. الحق که این عنوان برازنده ی کوجیما است. کوجیما فردی است که بیش از 20 سال است که در عرصه ی بازیسازی فعالیت دارد و هم اکنون 47 ساله است. او از سال 1986 است که به کونامی ملحق شده. کوجیما زمانی نایب رییس کونامی بود و هم اکنون رییس استودیوی Kojima Productions است. وی خدای سری بازی فوق محبوب Metal Gear Solid است. کوجیمای افسانه ای هم اکنون روی پروژه ای مخفی در حال کار است. شاید در E3 2011 سر از این پروژه ی مخفی کوجیما در آوریم.

امیدوارم مورد توجهتون قرار گرفته باشه.


منبع
 
آخرین ویرایش:
هرچی خواستم پست ندم نشد .نیما چرا بحث میکنی با کسی حتی تجربه هوی را نداشته

از کسی که فن SC بوده توقع داری HR را قبول کنه؟؟؟

اگه دوستمون این بازی را هم تجربه کرده باشه فک کنم در ارتباط برقرار کردن باهاش مشکل داشته

وقتی کسی که به HR میگه دکمه زنی من اصلآ گیمر نمیدونمش و کسی هست که اصلآ نمیدونه فارنهایت و hr چیه؟ و فقط محض وقت تلف کردن بازی میکنه


عزیزم شما این بازی را تا آخر تجربه کردی که میگی دکمه زنی؟؟؟؟؟؟
برادر گلم ، شما به من بگو "باران سهمگین ناک(!)" اثر استاد فاخر و بلندپایه صنعت گیم ، دیوید کیج (بزن دَس قشنگَرو!) ، از دید گیم پلی چه چیز نوینی داشت ؟! یا چه چیزی جز همون دکمه زنی داشت ؟
نکته : میخوای جواب بدی ، پستمو خوب بخون ،گفتم از نظر گیم پلی ...
 
  • Like
Reactions: Frobary
برادر گلم ، شما به من بگو "باران سهمگین ناک(!)" اثر استاد فاخر و بلندپایه صنعت گیم ، دیوید کیج (بزن دَس قشنگَرو!) ، از دید گیم پلی چه چیز نوینی داشت ؟! یا چه چیزی جز همون دکمه زنی داشت ؟
نکته : میخوای جواب بدی ، پستمو خوب بخون ،گفتم از نظر گیم پلی ...
خب خودش تحولی بود در امر دکمه زنی دیگه:|
تازه از sixaxis هم استفاده میکرد:|lol
 
  • Like
Reactions: Bayonetta
برادر گلم ، شما به من بگو "باران سهمگین ناک(!)" اثر استاد فاخر و بلندپایه صنعت گیم ، دیوید کیج (بزن دَس قشنگَرو!) ، از دید گیم پلی چه چیز نوینی داشت ؟! یا چه چیزی جز همون دکمه زنی داشت ؟
نکته : میخوای جواب بدی ، پستمو خوب بخون ،گفتم از نظر گیم پلی ...

ببین عزیزم فارنهایت هم همینطور بود ولی چطور اون زمان برای خودش غولی شد؟؟؟
آخه جالبه برام شما گیم پلی را فقط به کنترل بازی میبینین ؟؟؟؟ موسیقی های زیبا و صحنه های زیبا با گرافیک بسیار عالی و داستانی که از اول بازی مارو میکشونه تا آخر را ول کردید چسبیدید به کنترل بازی؟؟؟
یک مدت گیر میدید به کنترل کیلزون - الان HR . یک مدت قبل هم گیر داده بودن به ریچ که چرا نمیشه کاور گرفت؟؟؟؟؟ نمیدونم چرا عادت کردیم همیشه کنترل بازی هلو بپر تو گلو باشه؟؟؟؟؟ چرا نمیتونم یک مقدار با کنترل های جدید لذت بازی را بیشتر احساس کنیم؟؟؟؟؟ یا خیلی دوست دارن این اشخاصی که از HR ایراد میگیرن کنترل بازی مثل بازی های ادونچر بود که فلشو میزاشتی در مکانی و حرکت میکرد شخص بازی؟؟؟
میشه بفرمایین بهترین کنترل برای HR جز این مورد چی بود؟؟؟؟
 
ببین عزیزم فارنهایت هم همینطور بود ولی چطور اون زمان برای خودش غولی شد؟؟؟
آخه جالبه برام شما گیم پلی را فقط به کنترل بازی میبینین ؟؟؟؟ موسیقی های زیبا و صحنه های زیبا با گرافیک بسیار عالی و داستانی که از اول بازی مارو میکشونه تا آخر را ول کردید چسبیدید به کنترل بازی؟؟؟
یک مدت گیر میدید به کنترل کیلزون - الان HR . یک مدت قبل هم گیر داده بودن به ریچ که چرا نمیشه کاور گرفت؟؟؟؟؟ نمیدونم چرا عادت کردیم همیشه کنترل بازی هلو بپر تو گلو باشه؟؟؟؟؟ چرا نمیتونم یک مقدار با کنترل های جدید لذت بازی را بیشتر احساس کنیم؟؟؟؟؟ یا خیلی دوست دارن این اشخاصی که از HR ایراد میگیرن کنترل بازی مثل بازی های ادونچر بود که فلشو میزاشتی در مکانی و حرکت میکرد شخص بازی؟؟؟
میشه بفرمایین بهترین کنترل برای HR جز این مورد چی بود؟؟؟؟
من فارنهایت رو اثری به مراتب با ارزش تر از Heavy Rain میدونم ...
راجع به قسمت های بنفش موجود در نوشته شما هم میتونم بگم اینا تخیلات شماست ، من همچین عرایضی نکردم ...
 
نکته : میخوای جواب بدی ، پستمو خوب بخون ،گفتم از نظر گیم پلی ...

تمام تجربه شما از وقتی که وارد بازی میشید تا زمانی که از ان خارج میشید میشه گیم پلی! متاسفانه اکثرا کامبت سیستمر و با گیم پلی اشتباه میگیرن!

من شخصا اصلا از HR طرفداری نمیکنم و اصلا هم ازش خوشم نمیاد اما گیم پلی این بازی بسیار فرا تر از دکمه زنی هست که میگید! البته دکمه زنی هست اما القا حسی که این دکمه زنی داره...؟ تا به حال توی بازی دیگه ای تجربه کردید؟
 
  • Like
Reactions: Bayonetta
از کسی که فن SC بوده توقع داری HR را قبول کنه؟؟؟
دقیقا چه ارتباطی بین فن SC بودن و قبول نکردن HR وجود داره!!؟:-/
===========
دوستان اون کلمه ای که هی تکرار میکنین مزخرف هست نه مضخرف!:d 90% تو فروم مزخرف رو مضخرف مینویسن!:دی گفتم بگم که یه حرکت مثبتی انجام بشه:دی
 
  • Like
Reactions: Bayonetta
(EMO 1(David Cage) = EMO 2(Fumito Ueda
= EMO n
این یک قضیه شهودی است که احتمالا بتوان از طریق استقراء آن را ثابت کرد.
تنها ایراد آن این است که وقتی n به بی نهایت میل می کند، جملاتی به تعداد e وجود دارند که در این قضیه صدق نمیکنند. البته بنا به تجربیات بنده e به سمت صفر میل می کند.
البته یک اصل وجود دارد به نام اصل “قطعیت در عدم استثناء هایزنبلگ” که می گوید: تمام این n ها خود را استثناء می پندارند در حالی که این موضوع اکیدا اشتباه یا دروغ محض است.
این اصل دلالت بر عدم وجود استثناء در n دارد.
دعوا نکنید همشون خوبن:d
 
دقیقا چه ارتباطی بین فن SC بودن و قبول نکردن HR وجود داره!!؟:-/
دوست عزیز کسی که به بازی میگه دکمه زنی و داستانش را ول میکنه 100 % حتی بازی را یک بار تجربه نکرده
کسی که SC(برفک سیاه سفید) را غول بازی ها بدونه بایدم HR را دکمه زنی بدونه

راجع به قسمت های بنفش موجود در نوشته شما هم میتونم بگم اینا تخیلات شماست ، من همچین عرایضی نکردم ...
پس بهتره یک سری به تاپیک ها بزنین من نگفتم شما گفتی ولی اصولآ کارمون شده ایراد گرفتن از چیزی که حتی تجربشم نداشتیم

اصلا هم ازش خوشم نمیاد
تو برو به مکس پین 1 بده :d
 
آخرین ویرایش:
دوستان QTE ، دکمه زنی چیه؟ :دی کلاس کارو پایین نیارید:دی
تو همه ی بازیها (منهای تجربه های نوین حرکتی و فرمون) دکمه میزنیم دیگه! QTE فرق داره با دکمه زنی:دی
 
دوست عزیز کسی که به بازی میگه دکمه زنی و داستانش را ول میکنه 100 % حتی بازی را یک بار تجربه نکرده
من برای دیدن پایان های مختلف بازی 2 بار تمومش کردم (خاک تو گورم ! یوتیوب واسه چیه پَ؟! )
داداشم هم یبار تمومش کرد ، بازم همین نظرو داشت ، خیلیای دیگه هم تموم کردن بازی رو ، بازم همینرو میگن ... ! :دی
داستان HR بد نبود ، اما زیادی گندش میکنین شما فنهای گرامیش ...
در پایان هم میگم که HR به 2 دلیل انقدر محبوب و معروف شده :
1.انحصاری هست ؛
2.دست روی عواطف و احساسات گیمر ها میذاره (یعنی خواسته بذاره) با برخی سکانسهاش ... حالا گیمرها در مقابله با HR دو جور عکس العمل نشون میدن :
الف.یا روی عواطفشون تاثیر گذاشته و ازش به نیکی یاد میکنن ؛
ب.و یا روشون تاثیر نذاشته که کل بازی رو زیر سوال میبرن ... آخه جز موارد فوق الذّکر هیچ چیز نوینی نداره که بخوایم از لفظ تحوّل(:دی)براش استفاده کنیم ...
 
من برای دیدن پایان های مختلف بازی 2 بار تمومش کردم (خاک تو گورم ! یوتیوب واسه چیه پَ؟! )

اصلآ چرا بازی میکنیم؟؟؟؟؟ :d بریم یوتیوب کل بازی را نظاره کنیم :d تو 2 بار تموم کردی من دیسک بازی را نزدیک بود بسوزونم 1 هفته کامل نشستم پاش همه پایانارو دیدم :d
میگم آقایونی که HR را دکمه زنی مینامند AW را هم چراغ قوه مینامند؟؟؟؟ :d
 
فک کنم جوابت رو گرفتی ، نیاز نباشه دوباره برات موعظه کنم .
چرا از خیلی ها بزرگتره ، از میکامی خیلی بزرگتره میدونی چرا ؟ چون میکامی از بازیهای بزرگی مثل RE1 , RE2 و رسید به امثال بازیهای مزخرفی مثل Vanquish و بعدش با سودا داره یه بازی فوق مزخرف به نام Shadow of Damned میسازه .
نمیخوام بحث به بیراه بره ، ولی با چه معادلی به این نتیجه رسیدی که Vanquish مضخرفه و بازی که هنوز " عرضه نشده " فوق مضخرف ؟! از اون حرفا بودا نیما ...
 
  • Like
Reactions: VahiD_ST
دوست عزیز کسی که به بازی میگه دکمه زنی و داستانش را ول میکنه 100 % حتی بازی را یک بار تجربه نکرده
کسی که SC(برفک سیاه سفید) را غول بازی ها بدونه بایدم HR را دکمه زنی بدونه

کسی هم که به SC میگه برفک سیاه سفید یعنی فقط آخرین شمارش رو بازی کرده.شاید هم فقط دیده!!
همینطور کسی که به SC میگه برفک سیاه سفید باید هم HR رو شاهکار و سازندش رو جزو بهترین سازنده های تاریخ بدونه.
این از این.

در مورد داستان HR هم صرف یه داستان Routine که هزاران بار در انواع مختلف فیلم و کتاب و ... شنیده شده باعث نمیشه یه عنوان جزو بهترینها و سازندش جزو بهترینهای تاریخ باشه.
البته نمیگم روتین بودنش جزو ضعفهاشه.فقط میگم به تنهایی باعث شاهکار لقب گرفتن یه بازی نمیشه.
از بعد گیم پلی هم به نظر من در سطحی ترین حالت قرار داره.چون یکی از بزرگترین و مهمترین بخشهای گیم پلی که ایجاد Challenges برای گیمر هست تو زدن سریع دکمه ها خلاصه میشه.حالا این کار هر چه قدر هم میخواست تو شرایط وخیم یا تحریک آمیز(از نظر احساسی) یا در شرایط سخت(تصمیم گیری) باشه.شخصا HR رو بیشتر یه جورایی Interactive Movie میدونم تا Game.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or