یک اعتراض Half-Life ای !

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
red-letter-day.jpg


اعضای یکی از گروه های کامیونیتی Steam با نام "A Call for Communication" قصد دارند تا با یک اقدام نمادین اعتراض خود را نسبت به سکوت خبری چندین ساله ی Valve پیرامون ادامه ی داستان دکتر فریمن ابراز کنند.
اعضای این گروه قرار است تا در تاریخ 4 فوریه و از ساعت 11 تا 11.30 صبح (به وقت Pacific Standard Time) به صورت نمادین به بازی کردن همزمان HL2 پرداخته تا بدین صورت با جلب توجه Valve این شرکت را مجبور به ارائه ی اطلاعاتی از سرنوشت محبوب ترین IP این شرکت کند،مدیر این گروه با بیان اینکه هدف ما از این کار فهماندن این امر به Valve آست که کامیونیتی پس از این همه سال انتظار دارد تا Valve دست از نادیده گرفتن بزرگترین عنوان خود بردارد و بالاخره به ما بگوید چه زمانی موفق به تجربه ی دنباله ی شاهکار محبوبمان خواهیم بود.

شما نیز هم اکنون میتوانید با مراجعه به Steam به این گروه پیوسته و در این حرکت نمادین شرکت کنیدA Call for Communication هم اکنون بالغ بر 30 هزار عضو دارد و هر لحظه بر اعضای آن با نرخ قابل توجهی افزوده می شود.
 

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
یکی از شیوه های مردم آزاری هم اینکه ملت رو تو کف HF نگه دارند :|
حداقل اپیزود3رو بده بخدا اگه اپیزود3با همون گرافیک2باشه من راضیم

اینا فقط تائید کنن اپیزود 3 یا نسخه سوم در حال ساخته بقیش دیگه حله :|
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,764
نام
مراد حلیمی
بهبود گرافیکی تو گیم پلی تاثیر می ذاره؟!

ای کاش از اصطلاح موتور گرافیکی و تکنولوژی گرافیکی بازی استفاده می کردم.....در این صورت باید بگم بله در هاف لایف تاثیر میذاره............مثلا یه بهبود تو قیافه و طبیعی تر شدن محیط و ..........هستش که تو 90درصد بازیها استفاده میشه یکی هم بهبود موتور گرافیکی تا حدی که بتونی مثلا از gravity gun تو بازی استفاده کرده و معماها و گمی پلی متناسب با اون ایجاد کنی که برای اول بار تو هاف لایف به طور نو اورانه استفاده میشه......... .

در نسخه سوم هاف لایف به احتمال زیاد یا اسلحه بازی پورتال و یا تکنولوژی مربوط یا شبیه به اون در بازی خواهد بود و تصور اینکه این تکنولوژی رو با اسلحه جاذبه و اسلحه های عادی قاطی و یه گیم پلی جدید تحویل ملت بدی شگفت انگیز و نیازمند ساختار مناسب تکنولوژیکی بازی هست:d

.
..
 
آخرین ویرایش:

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
به نظرم Valve میترسه HL3 رو بسازه. حتی الانم که فکر میکنم میبینم کامل تر کردن HL2 کار خیلی سختیه طراحی مراحل، طراحی محیطا، ساختار گیم پلی انقدر کامل بود که واقعا بهتر کردنش و هم چنین تغییر دادنش کار سخت و بسیار پر ریسکیه . تنوع محیطای HL2 وحشتناک بود و نمیدونم اگه بخوان نسخه ی 3 رو بسازن باید چی بهش اضافه کنن و بازیرو تو چه محیطایی انجام بدیم
کار کردن روی HL3 وحشتناکه چون انتظارات از HL به شکل غیر عادی و البته کاملا طبیعی بالاست HL یه اسم مقدس و وقتی میخواد نسخه ی شماره دارش منتشر شه باید کلا سبک اول شخصو دگرگون کنه و استانداردای جدیدی رو واسش پایه گذاری کنه من به Valve حق میدم که در مورد HL3 انقدر محطاطانه عمل کنه و اعتراضی بهش ندارم چون هنوزم تو ذهنم نمیگنجه که بشه عنوانی کاملتر از HL2 تو طراحی و ساختار مراحل و المانای گیم پلی ارائه داد
هیچ کس از HL3 انتظار نداره که فقط به یه سری پیشرفتای گرافیکی اکتفا کنه همه فن های سری و منتقدا میخوان که HL3 به طور کامل گیم پلی سبک اول شخصو دگرگون کنه و چند قدم ازینی که هست جلوتر ببره و روح تازه ای درش بدمه
امیدوارم Valve ازین امتحان وحشتناک سربلند بیرون بیاد هرچقدرم که طول بکشه مهم نیست مهم اینکه HL3 همونی باشه که انتظار داریم
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,764
نام
مراد حلیمی
هیچ کس از HL3 انتظار نداره که فقط به یه سری پیشرفتای گرافیکی اکتفا کنه همه فن های سری و منتقدا میخوان که HL3 به طور کامل گیم پلی سبک اول شخصو دگرگون کنه و چند قدم ازینی که هست جلوتر ببره و روح تازه ای درش بدمه

دقیقا همینطور...........
هاف لایف هیچگاه بازی نبوده که شماره جدیدش نسبت به قبلیش فقط پیشرفت ظاهری و بصری گرافیکی داشته باشه و از لحاظ گیم پلی هم فقط چند تا اسلحه و چند تا لوکیشن به بازی اضافه بشه....
انتظاری که از هاف لایف از طرف منتقدا و طرفدارا میره یه گیم پلی هستش که چند سال از سطح خودش بالاتر باشه و گرافیکش هم همینطور(نه فقط پیشرفت ظاهری) که البته اگه کسی برای اولین بار بره هاف لایف 2 رو که مال سال 2004 هستش بازی کنه مطمین باشین خیلی حس نمی کنه بازی مال 8 سال پیش.......

در نتیجه همین مسایل باعث میشه که هر شماره هاف لایف مثه بازیهای اکثرا تجاری این نسل چند شماره ازشون بیرون نیاد......

.
.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
بهبود گرافیکی تو گیم پلی تاثیر می ذاره؟!

اگه فقط از جنبه بصری نگاه کنی نه ولی از لحط تکنیکی کاملا !
مثلا هوش مصنوعی ربطی به گرافیکه بصری نداره ولی گرافیک تکنیکی بله ! و تماما گیم پلی بازی را دگرگون میکنه . یه محیط sandbox به گرافیک بصری ربطی نداره ولی از لحظ تکنیکی کاملا مربوطه ! و تاثیر زیادی تو گیم پلی داره . فیزیک تو بازی هم همینطور گرافیک تکنیکی را بالاتر میبره در نتیجه تاثیر مستقیم روی گیم پلی داره . یه بازی 60 فریم ربطی به گرافیک بصری نداره ولی تکنیکی بله ! و تاثیر مستقیم تو گیم پلی بازی داره . انیمیشهنای شخصیت ها و انمیشنه تیر خوردن دشمنا ها باعث میشه کاملا شوتینگ بازی را لمس کنی و......................
بازی باید گرافیک محیطش طوری باشه که بتونه اون حس محیط را کاملا به گیمر القاء کنه وگرنه به تنهایی اصلا موفق نمیشه . HL2 هرچقدر گیم پلی انقلابی داشت همونقدر هم گرفیک خارق العاده ای داشت که اون جو بازی را بسیار عمیق به گیمر القاء میکرد . در کل گرافیک و گیم پلی کاملا مکمل هم دیگه هستند مخصوصا روی چنین بازیهایی .
 
آخرین ویرایش:

Emperor visari

کاربر سایت
Jan 5, 2011
1,553
من خیلی میونه ای با هاف لایف ندارم ولی اگه جای طرفداراش بودم از ولو به خاطر این که بازی رو حفظ کرده(به گند نکشیده و ازش تو هر فرصتی سود جویی نکرده )قدردانی می کردم.
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
کلا valve شرکت کم کاریه !!
ولی تمام عناوینی که میزنه کیفیت خوبی دارن !
اینم نباید دنبالش بود، مثل دیابلو
باید ولشون کنی به امان خدا، یه روزی خودشون میان میگن هَف لایف در حال ساخته ! :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر