یک اعتراض Half-Life ای !

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,231
نام
امیرحسین
red-letter-day.jpg


اعضای یکی از گروه های کامیونیتی Steam با نام "A Call for Communication" قصد دارند تا با یک اقدام نمادین اعتراض خود را نسبت به سکوت خبری چندین ساله ی Valve پیرامون ادامه ی داستان دکتر فریمن ابراز کنند.
اعضای این گروه قرار است تا در تاریخ 4 فوریه و از ساعت 11 تا 11.30 صبح (به وقت Pacific Standard Time) به صورت نمادین به بازی کردن همزمان HL2 پرداخته تا بدین صورت با جلب توجه Valve این شرکت را مجبور به ارائه ی اطلاعاتی از سرنوشت محبوب ترین IP این شرکت کند،مدیر این گروه با بیان اینکه هدف ما از این کار فهماندن این امر به Valve آست که کامیونیتی پس از این همه سال انتظار دارد تا Valve دست از نادیده گرفتن بزرگترین عنوان خود بردارد و بالاخره به ما بگوید چه زمانی موفق به تجربه ی دنباله ی شاهکار محبوبمان خواهیم بود.

شما نیز هم اکنون میتوانید با مراجعه به Steam به این گروه پیوسته و در این حرکت نمادین شرکت کنیدA Call for Communication هم اکنون بالغ بر 30 هزار عضو دارد و هر لحظه بر اعضای آن با نرخ قابل توجهی افزوده می شود.
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,641
نام
وحيد
خب نه ديگه بابا دارن لگد ميزنند به بزرگترين بازي خودشون اخه يعني چي بعد از چندين سال متوالي حتي نميگن داريم ميسازيمش !!!!!

بابا خب منم بودم بعنوان يه فن سر به فلك ميزاشتم !! يعني بزرگترين IP تاريخ دنياي گيم رو داشته باشي ولي نگي كه داريم رو نسخه بعدي كار ميكنيم !!!!
 

u_2

کاربر سایت
Aug 20, 2011
2,718
والو خیلی عوضیه دیگهe3امسال چیزی نگه من خودکشی میکنم :D حداقل اپیزود3رو بده بخدا اگه اپیزود3با همون گرافیک2باشه من راضیم
 

.: Darkness :.

کاربر سایت
Aug 1, 2010
905
نام
کیان
من بیشتر راضیم یه 2سال دیگه هم صبر کنم تا همزمان با معرفی شدن نسل جدید کنسول ها، Valve هم بالاخره HL3 رو نشونمون بده.....آنچنان چیزی نشونمون بده که فکمون بچسبه زمین اینجوری :o

پ.ن: آرزو بر جوانان عیب نیست! :|
 

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
ای بترکه اون گیب و والو که اینقدر خون به جیگر طرفداران میکنند:| مطمئناً این جور حرکات هم تأثیری نداره، این همه ساله خبری از این بازی ندادند با این حرکت هم اتفاقی نمیفته.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
این بازی رو الان منتشر کردن دیوانگی محض ....هاف لایف3 باید با قدرت گرافیکی نسل بعد بیاد چون بازی هستش که واقعا بهبود گرافیکی تو گیم پلیش تاثیر میزاره نه اینکه فقط محیطو خوشگل کنه
 

happypooya

کاربر سایت
Jun 27, 2011
754
نام
پویا
خوب الان نداریم، غیر استیمش رو نصب کنیم بازی کنیم؟!

راس می گن به خدا، دق کردیم بس که طولش دادن!

---------- نوشته در 09:11 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:10 PM ارسال شده بود ----------

این بازی رو الان منتشر کردن دیوانگی محض ....هاف لایف3 باید با قدرت گرافیکی نسل بعد بیاد چون بازی هستش که واقعا بهبود گرافیکی تو گیم پلیش تاثیر میزاره نه اینکه فقط محیطو خوشگل کنه

بهبود گرافیکی تو گیم پلی تاثیر می ذاره؟!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر