کرایتک: انتظار کشف یک تکنلوژی منحصر به فرد را برای eSRAM کنسول Xbox One داریم

Sorena Asadi

کاربر سایت
Jan 23, 2014
1,041
xbox-one-amd.jpg


استودیو کرایتک با ساخت بازی Ryse: Son of Rome و خلق یک گرافیک تکنیکی بسیار قوی نشان داد کار با Xbox One را به خوبی بلد میباشد و توانیی این را دارد که از قدرت این کنسول به خوبی استفاده کند. اگر شما نیز علاقه دارید بدانید که افکار این استودیو در رابطه با eSRAM این کنسول چه میباشد قسمت هایی از مصاحبه Sean Tracy مدیر توسعه موتور گرافیک شرکت کرایتک با وب سایت GamingBolt را مطالعه کنید:
Sean Tracy در رابطه با eSRAM کنسول Xbox One میگوید:

"من نمیتوانم به شما بگویم که در اینده مشکلات eSRAM بر طرف خواهد شد ، اما توسعه دهندگان بزرگ صنعت گیم به دنبال یک سری راه حل های فنی میباشند که شاید در اینده شاهد کشف یک تکنلوژی منحصر به فرد برای eSRAM کنسول Xbox One باشیم."

اما سوال جالب و بعدی که از ایشان در رابطه با شروع نسل هشتم با کنسول های Xbox One , PS4 و عملکرد موتور CryENGINE پرسیده شد وی چنین پاسخ داد:

"از اینکه با دو کنسول Xbox one و PS4 وارد نسل هشتم کنسول ها شدیم بسیار خوشحالم ، البته همیشه ما میخواهیم به بیشترین قدرت ممکن دست پیدا کنیم ، معماری یکپارچه ی APU ها این اجازه را به ما میدهد تا در زمینه physics و animation از یک سری ویژگی های بیشتر استفاده کنیم. گرچه قدرت پردازش هر دو کنسول Xbox One , PS4 نسبت به کنسول های نسل هفتمی تغییرات بسیار بزرگی نکرده اند اما نشان دهنده یک جهش رو به جلو میباشند که قابلیت های بسیاری دارد."

منبع
 

framerate

کاربر سایت
Oct 18, 2013
220
اسم کرایتک ک مییاد بو گرافیک بلند میشه لامصب :D
کرایسیس 1و3 یچیزه عجیبین لامصبا هرچی تکنیکه ک تو این گیم تنها پیدا میشه :D
 

batman0

کاربر سایت
Sep 8, 2013
509
امیدوارم مایکروسافت اجازه بده ryse 2 ساخته بشه من مطمئنم که موفق تر میشه هم تجربه تیم با سخت افزار بیشتر شده هم کارگردان gow میتونه یه گیم پلی بهتری طراحی کنه
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
منتظر حضور درخشان کارشناسای عزیز سونی فنمون هستیم تا خبرو تحلیل کنن... :)
پ ن : از کرایتیکی که بدون استفاده از قابلیتای DX 12 رایز ساخته باید ترسید...
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
اتفاقا وقتشه که سازنده ها دنبال تکنولوژی جدید برن! همه چی بدجوری last gen ـه:|
منتظر حضور درخشان کارشناسای عزیز سونی فنمون هستیم تا خبرو تحلیل کنن... :)
پ ن : از کرایتیکی که بدون استفاده از قابلیتای DX 12 رایز ساخته باید ترسید...
سر خیار فروت کرفت تو آواتار شرط میبندم که تحلیلی نمیبینیم:d
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
مایکروسافت باید بره یه چیزی عین Team ICE سونی راه بندازه! راه حلش همینه! انوقت میتونه هی میدل ور بنویسه و بده استدیوها تا از X1 بیشترین کار رو بکشن. بخدا خرن نمیفهمن این چیزارو!:D
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
eSRAM که تکنولوژیش مال 20 سال پیشــه ، DX12 هم فقط تاثیرش روی PCــه ، کلود و ... واسه ماست مالی کردن و خر فرض کردن مردم ــه ! گرافیک بازی های x1 هم در حد نسل قبل بازی های PS3ــه (اظهار نظر یه سونی فن در مورد Ryse ) ! اصن کنسول نسل قبل انداختن به مردم !

--! فک نکنم چیزی جا انداخته باشم #:-s

مایکروسافت باید بره یه چیزی عین Team ICE سونی راه بندازه! راه حلش همینه! انوقت میتونه هی میدل ور بنویسه و بده استدیوها تا از X1 بیشترین کار رو بکشن. بخدا خرن نمیفهمن این چیزارو!

اونوقت به نظرت مایکروسافت منتظره تو بهش همچین حرفی بزنی که عملیش کنه ! :d
 
آخرین ویرایش:

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,582
نام
حسین
منتظر حضور درخشان کارشناسای عزیز سونی فنمون هستیم تا خبرو تحلیل کنن... :)
پ ن : از کرایتیکی که بدون استفاده از قابلیتای DX 12 رایز ساخته باید ترسید...

eSRAM که تکنولوژیش مال 20 سال پیشــه ، DX12 هم فقط تاثیرش روی PCــه ، کلود و ... واسه ماست مالی کردن و خر فرض کردن مردم ــه ! گرافیک بازی های x1 هم در حد نسل قبل بازی های PS3ــه (اظهار نظر یه سونی فن در مورد Ryse ) ! اصن کنسول نسل قبل انداختن به مردم !

--! فک نکنم چیزی جا انداخته باشم #:-s
خودتون دوست دارید انگار؟!
-------------
من موندم از اول چکاریه که میان کنسول پیچیده طراحی میکنن مثلx1وps3که از نسل 7 ساله چند سالش با صرف کلی پول و انرژی وقت فقط صرف کشف راه درست بازی سازی و استفاده از قدرت کنسول بشه
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
اونوقت به نظرت مایکروسافت منتظره تو بهش همچین حرفی بزنی که عملیش کنه ! :d

نه بابا احمق تر از این حرف هاست!:D وگرنه اگه مثل سونی ذره ای شعور مدیریت بحران رو داشتن بجای مانور الکی روی Cloud و این داستانا یه تیم رو مامور میکردن تا با کار روی سخت افزار کنسول بتونه ساخت بازی رو برای باقی استدیو ها آسون بکنه و از طلسم خارج بشه.
 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
نه بابا احمق تر از این حرف هاست!:D وگرنه اگه مثل سونی ذره ای شعور مدیریت بحران رو داشتن بجای مانور الکی روی Cloud و این داستانا یه تیم رو مامور میکردن تا با کار روی سخت افزار کنسول بتونه ساخت بازی رو برای باقی استدیو ها آسون بکنه و از طلسم خارج بشه.
جناب استاد معرفت و شعور!
اگه اینطور نبود ک الان شاهد ولفنشتاین با اون گرافیک خفن رو هر دو کنسول 1080 شاهد نبودیم!!!
تو crew و ....و.و.و.و...پس بدون غیر از شما ی چن نفر البته انگشت شمار تو ماکروسافت هستن ک ب حرفای گهر بار شما رسیدن و هر روز دارن رو بهینه تر شدن کنسول کار میکنن ;)
 

Yagami

کاربر سایت
Mar 27, 2014
207
مایکروسافت حتی نسل قبل تا مدتها یعنی همین اواخر اجازه دسترسی به لایه های زیرین سخت افزار x360 رو به سازنده ها نمیداد مقالاتش در یوروگیمر موجوده اخیرا علاوه بر xo به دنبال ایجاد راه حلی برای x360 هم افتاده خبری همین چند روز پیش در این باره منتشر شده بود.
 

Skuul

کاربر سایت
Mar 18, 2007
3,010
نام
Milad
eSRAM که تکنولوژیش مال 20 سال پیشــه ، DX12 هم فقط تاثیرش روی PCــه ، کلود و ... واسه ماست مالی کردن و خر فرض کردن مردم ــه ! گرافیک بازی های x1 هم در حد نسل قبل بازی های PS3ــه (اظهار نظر یه سونی فن در مورد Ryse ) ! اصن کنسول نسل قبل انداختن به مردم !

--! فک نکنم چیزی جا انداخته باشم #:-s



اونوقت به نظرت مایکروسافت منتظره تو بهش همچین حرفی بزنی که عملیش کنه ! :d
ما بچه بودیم یه توپایی بود بهش میگفتیم توپ شیطونک...میزدیش زمین دیگه خودش میخودر سقف و کف و در و دیوارو...
حالو هوای پسته تو هم همینه :)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر