نسخه X360 عنوان FFXIII به صورت HD نخواهد بود!

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,215
نام
ماکان
متاسفانه و برخلاف تمامی ادعاهای شرکت SE نسخه X360 عنوان FFXIII که عملا پورتی از نسخه اصلی بازی یعنی نسخه PS3 آن است آنچنان هم مشابه بازی اصلی و بی ایراد نیست!.

در شرایطی که زمان اندکی تا تاریخ انتشار این عنوان در کشورهای غربی نمانده است مشخص شده است که نسخه X360 این عنوان به صورت 720p نبوده و به صورت Native بر روی رزولوشن 576*1024 اجرا خواهد شد!. این در حالی است که نسخه PS3 بازی به صورت کامل بر روی رزولوشن 720p اجرا خواهد شد. با این تفاسیر میتوان گفت نسخه X360 بازی چیزی در حدود 36 درصد Fillrate کمتری نسبت به نسخه PS3 بازی دارد که رقم کاملا نا امید کننده ای خواهد بود.

علاوه بر میزان رزولوشن، نسخه X360 بازی از جزییات کم محیطی، مخصوصا کیفیت بسیار پایین بافت ها و آبجکت های محیطی کمتر، رنج میبرد که نشان دهنده تفاوت های آشکار آن با نسخه اصلی بازی است.

همچنین پیش تر اعلام شده بود که تمامی صحنه های نمایشی نسخه PS3 بازی به صورت 1080p و با صدای دالبی 7.1 اجرا خواهند شد که خود دلیل دیگری بر برتری کیفیت در نسخه PS3 این عنوان است.
 

1994

کاربر سایت
Sep 10, 2008
617
نام
1994
رسما یعنی خودشون رو گیر آوردن . خب یهو بازی رو واسه ایکس باکس ندید راحت کنید خودتونو این چه کاریه که ارزش ایکس باکسم کم میکنه :mad:
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,215
نام
ماکان
جالب این هست که چون SE خودش فهمیده چه گندی زده اصلا اجازه نداده که هیچ مقایسه گرافیکی بین دو نسخه بازی بوجود بیاد تا بازم در کمال پررویی بگه دو نسخه از بازی کاملا یکی هستن!

امروز هم رسما معلوم شد این دو تا عکس کاملا واقعی هستن که به وضوح نشون دهنده تفاوت گرافیکی دو نسخه هستن!:

http://www.postimage.org/image.php?v=TsGzuIJ

http://www.postimage.org/image.php?v=TsGzzI0

واقعا همچین تفاوت هایی شاهکار هست! حالا اگه عکس های دیگه رو ببینید متوجه میشید که مثلا توی مرحله Puls ICie Tower کلا زدن تو نسخه 360 بازی همه ان Shiku هارو حذف کردن!! من واقعا واسه SE متاسفم که فقط به فکر پول بیشتر هست و یه زره هم به خودش زحمت نداده حداقل هزینه کنه یه پورت خوب تحویل بده!!


برای پی بردن به عمق فاجعه فقط ذکر این نکته بس که میشه گفت نسخه PS3 بازی نزدیک دوبرابر نسخه X360 ان فیل ریت داره که رسما فاجعه هست! مرگ بر SE....


الان منبع این حرف کجاست ؟

خود SE رسما تو Tw اش اعلام کرده و بالاخره معلوم شد این عکس ها که من گذاشتم فیک نیستن!

میتونی به این عکس هم نگاه کنی، برای پی بردن به عمق فاجعه!:D:

http://www.postimage.org/image.php?v=TsGzMaJ



پ.ن: الان فقط یه احتمال میشه داد، انم این هست که این عکس ها مثلا برای ابتدای زمان پورت بازی باشه که خوب هرچند بعید نیست اما از انجایی که SE موزمار بازیدر میاره و هی حرفش رو عوش میکنه میشه حدس زد...
 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
خوب وقتی Native باشه یعنی هیچ بازی رو باید رزولیشن بسیار پایین مشاهده نمود چرا این کارو انجام دادن خدا داند و چرا دروغ گفتند ؟
 

mehdihoo

کاربر سایت
Jan 19, 2008
623
نام
مهدی
مطمئنا محدودیت داشتن و این فقط به منفعت طلبی SE مربوط نیست.عرضه چنین بازی با محدودیتهای DVD9 معلومه که چنین مسائلی رو هم به دنبال میاره، سوء تفاهم نشه منظورم از محدودیت ضعف پردازشی اکس باکس نیست ولی DVD9 تبدیل به ضعف بزرگی برای اون شده و هر روز هم بیشتر ضربه میزنه بهش.
فکر کنم تو بازیهای آینده این مسئله بیشتر هم به چشم بیاد. با اینحال همین هم غنیمته.
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
خوب وقتی Native باشه یعنی هیچ بازی رو باید رزولیشن بسیار پایین مشاهده نمود چرا این کارو انجام دادن خدا داند و چرا دروغ گفتند ؟

فکر کنم اصلا نمیخواستن بازی رو مولتی کنن فقط برای یکم پول بیشتر در اوردن روی 360 این کار رو انجام دادن به نظر میرسه .

وخرج کمتر کردن برای پورت و پولیش و رفع مشکلات پورت روی 360 برای این که فقط به نظر میرسه برای خنده روی 360 بازی رو داده با این وضع .

بعدشم به نظر من SE پولی که تو ژاپن از بازی در اورده راضی کننده بوده براش برای همین دیگه به خودش زیاد فشار نیاورده که نسخه 360 رو هم به خوبی PS3 ش بکنه .
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,215
نام
ماکان
خوب نسخه 360 عوضش یه سری مضامین قابل دانلود انحصاری داره، مثل همون چوکوبوها. باندلش هم که انحصاری 360 هست. بستشونه دیگه!:D
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,492
نام
Ali
واقعا آدم از کارهای اخیر SE تعجب میکنه!
گندش رو در آوردن!اون ازFF VII که هر روز یه حرفی میزنند دربارش اینم از FF XIII!!!

رسما بیچاره شدیم!اینم باید رو PS بگیریم ولی کو پولش!:biggrin1:
 

virtual30t

کاربر سایت
Jul 5, 2007
1,124
نام
روشن
خوش بودیم که روی 360 با 10 تومن می تونیم بازی رو انجام بدیم حالا باید 6 برابرش رو پول بدیم بازی کنیم. (اونم تو این وضع کساد):mad:
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
به خودش زیاد فشار نیاورده که نسخه 360 رو هم به خوبی PS3 ش بکنه .
برای داشتن وجهه خوب وارد اوردن فشار، تاخیر در انتشار و خیلی چیزهای دیگه لازمه.
Bioshock و Ninja Gaiden II و خیلی عناوین دیگه پورت شدن که برابر یا بهتر از نگارش اصلی بودند.
الان فرق این نوابغ با یه سازنده ناشر کوچیک مثل Tecmo چیه؟ :laughing:.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر