خبر رسمی شکایت نینتندو از سازنده شبیه ساز سوییچ

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,622
نام
alireza
yuzu.jpg

نینتندو آمریکا علیه Tropic Haze، سازنده شبیه ساز محبوب کنسول سوییچ Yuzu، شکایت کرده است. در شکایتی که توسط سایت Game File مشاهده شد، نینتندو استدلال می‌کند که سازنده‌ی شبیه ساز و عوامل آن کاملاً از استفاده دیگران از نرم افزار Yuzu در دور زدن و تسهیل دزدی در مقیاس عظیم آگاه هستند. به گفته نینتندو، Yuzu کاربران را قادر می‌سازد تا بازی‌های سوئیچ را غیرقانونی در سیستم‌ عامل‌های ویندوز، لینوکس و اندروید بازی کنند.

شایان ذکر است، این شکایت ادعا می کند که بزرگترین بازی کنسول Switch در سال گذشته، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، بیش از یک میلیون بار قبل از انتشار رسمی بازی در ماه می، دانلود شده بود.

نینتندو می گوید: با در دست داشتن Yuzu، هیچ چیز کاربر را از دستیابی و اجرای نسخه‌های غیرقانونی از بازی‌های ساخته شده برای کنسول نینتندو سوییچ باز نمی‌دارد. Yuzu همه بازیها را بدون پرداخت یک دلار به نینتندو و یا صدها بازی‌ساز و ناشر که بازی‌ها خود را برای سوییچ می‌سازند، در دسترس عموم قرار میدهد. در واقع، Yuzu دستگاه‌های محاسباتی عمومی را به ابزارهایی برای نقض گسترده مالکیت معنوی نینتندو و آثار دارای حق نشر دیگران تبدیل می‌کند.

نینتندو به دنبال خسارت برای نقض ادعایی و خاموش کردن شبیه ساز است.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,167
نام
∂αнмα
شما رو نميدونم ولى من دوس دارم نينتندو بياد ورود كنه به بازار سونى و مايكروسافت.
يه كنسول قوى بسازه.
اون سيستم شاد و مفرح خودشم داشته باشه ولى اينطرفم به چالش بكشه.
صد سال سیاه همچین کاری نمیکننه چون یکه تازیش رو از دست میده . سونی و ماکروسافت دارن با ضرر سخت افزار هاشون رو میسازن ولی نینتندو با سود داره این کار رو میکنه . تو بحث سرویس دهی هم رسما تعطیله و باید خودش رو به استاندارد های سونی و ماکروسافت برسونه . تو بحث ساخت بازی هم باید سر کیسه رو شل کنه تا از نظر Cuting Edge بودن Fidelity بتونه با استاندارد های AAA روز رقابت کنه . در کل هر عملی که اونو نسبت به بقیه بتونه متمایز کنه به نفعش هست
 

franticfixer

کاربر سایت
Mar 5, 2011
395
اینکه به ضرر بازی هاست بنظرم اشتباهه‌. درصد زیادی از کسایی که بازی رو روی پیسی بازی کردن حتی اگر بازی روی سوییچ به تنهایی میومد هم زلدا رو بازی نمیکردن. وجود داشتن شبیه ساز بنظرم مفیده تا ضرری داشته باشه.

پ.ن: یک مورد دیگه سوییچ هم الان کلی ورژن کپی خورش ریخته.
از اونجایی هم که اوپن سورسه اصلا حتی اگه این شبیه ساز هم از بین ببرند کار به جایی نمیبره. این حرکت نینتندو تنها برای ترسوندن بقیه است.
خوب بازی نکنن! از مجانی بازی‌ کردن مردم چه سودی به نینتندو میرسه؟ خیریه که باز نکردن. بازی تولید میکنن که پول در بیارن، نه اینکه دل مردم رو شاد کنن!
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,422
نام
مــاکــان
قاضی رای نداده، نینتندو با سازنده ی یوزو قبل از شروع دادگاه توافق کردن
واقعا مشخص بود که میبازن ، پیش دستی کردن که حکم سنگینتری نگیرن.

=============
همین الان که ریوجینکس هست ، مطمئنا اون پروژه قوت میگیره.
ولی خیالم راحته چرا که میدونم از همین الان شمارش معکوس شروع میشه برای سر بر آوردن جایگزین Yuzu که حتی خیلی بهتر و با شرایط ایده آل تری بازیها رو اجرا می‌کنه.
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,679
واقعا مشخص بود که میبازن ، پیش دستی کردن که حکم سنگینتری نگیرن.

=============
همین الان که ریوجینکس هست ، مطمئنا اون پروژه قوت میگیره.
ولی خیالم راحته چرا که میدونم از همین الان شمارش معکوس شروع میشه برای سر بر آوردن جایگزین Yuzu که حتی خیلی بهتر و با شرایط ایده آل تری بازیها رو اجرا می‌کنه.
ماکان الان ریوجینکس هم میتونن تعطیل کنن وقتی یوزو رو تونستن؟موضوع خاصی هست که نتونن ریوجینکس رو ببندن؟
 
  • Like
Reactions: fire emblem

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر