سرخط خبرها

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
یه آف تاپیک فان در مورد اپل. کارگردان فیلم Knives Out طی صحبتی گفته شرکت اپل می‌زاره شما در فیلم‌هایش از گوشی اونها استفاده کنید ولی نباید گوشی اپل دست شخصیت شرور یا همون ویلن فیلم قرار داشته باشه! گفته شده اگه دقت کنید در طی کل فیلم قاتل هیچوقت گوشی اپل دستش نیست:D
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
در این باب دوتا مساله هست؛ اول اینکه زن ها در دنیای واقعی زشت نیستن واقعا! بخصوص که الان هرکی رو ما میبینیم اتفاقا کروی هست و از حیث اروتیزم، چیزی کم از همین هایی که حضورشون بن شده در بازی ها نداره.

اما دومی مهم تره به نظر من، و اونم اینه که مگه بازی باید شبیه دنیای واقعی باشه؟ و اگه مغایر با واقعیت باشه ایرادش چیه؟ وقتی یه بازی رو میریم، برای هممون چند ساعت فرار از واقعیت به یه دنیای تخیلی زیبا تره، که توش لوزر نیستی و تو قهرمانی، چرا باید این مساله مهم در بازی ها نابود بشه؟ اگه استدلال اینه که زن ها ممکنه با دیدن این ها اعتماد به نفسشون رو از دست بدن، این قضیه در مورد ما پسرا هم هست دیگه، پس چرا کسی دلش برای ما نمیسوزه؟ مثلا من نوعی با دیدن نیتن دریک احساس لوزر بودن بهم دست بده! یا هیکل بارت رو ببینم، بگم شت، پس چرا من اینجوری نیستم! خوب پس کسی چرا نمیاد بگه مرد ها رو هم چاق و کچل و زشت نشون بدیم، تا به کسی برنخوره؟

این خزعبلات از کجا امده؟ تا حالا پسری رو دیدید که مثلا بعد دیدن مارکوس با اون هیبت مردونه از خودش منزجر بشه؟ یا دانته رو ببینه از خودش بدش بیاد؟ خوب چرا باید دخترها تیفا رو که میبینن اعتماد به نفسشون بیاد پایین؟ مگه تو دنیای سینما مثلا چنین چیزی نیست؟ هر بازیگری که به شهرت میرسه و میاد بالا، معمولا گلچین شده از بین هزاران نفره، و یه چیز خیلی ایده آل طوره! چرا سیدنی سویینی رو میزارن فیلم بازی کنه؟ اینجا کروی بودن بد نیست؟ چرا برد پیت رو میارن فیلم بازی کنه؟ صنعت پورن چرا وجود داره اصلا؟ یارو میره یه فیلم خیالی با بازیگرهای حرفه ای رو میبینه، چیزی که ان بار تدوین شده، و بعد فکر میکنه دنیای واقعی همینه! و اینجا مشخصا به روابط و اعتماد به نفس آدم ها آسیب میخوره! چون فکر میکنن همه باید اندامشون اینجوری باشه و تو رابطه مثلا 50 دیقه بدون توقف برن جلو، که خوب این نیست. چرا اینجاها کسی دلش به حال بقیه نمیسوزه؟ زورشون فقط به ویدئو گیم رسیده؟

این روندی که اینا در پیش گرفتن ادامه پیدا کنه، چند روز بعد شخصیت اصلی بازی ها شبیه انسیه خزعلی و احمد خاتمی میشن. با این استدلال که در دنیای واقعی زن و مرد اینجورین.
آفرین.
اتفاقا داشتم الان با یکی از بچه ها راجب همین حرفایی که گفتی صحبت میکردم.
اصلا برای چی بازی باید دقیقا همونی باشه که تو واقعیت هم هست؟
تو اکثر بازیها ما آدم میکشیم ، با زامبی ها درگیر میشیم ، قانون شکنی میکنیم و... آیا در واقعیت حتی میتونیم به این چیزها حتی فکر هم بکنیم؟
اصلا همه ما برای این گیمر شدیم که چیزهایی را تجربه کنیم که هرگز نمیتونیم در واقعیت حتی بهش نزدیک هم بشیم.

پوسترهای بازیها در دهه 90s رو ببین
ایا همه ما عضله ای و بلوند جذاب بودیم؟
ولی چرا هرگز اعتماد به نفسمون از دست نرفت؟

IMG_20240326_103041_826.jpg IMG_20240326_103039_754.jpg IMG_20240326_103043_695.jpg

استاندارد اون زمان اینها بوده. ولی باید بگم این استاندارد همین الان هم محبوبیت داره ولی عده ای الان نمیخوان قهرمان ها عضله ای یا جذاب باشن.

من حتی اوج فاجعه رو اونجایی میبینم که این جماعت با کرکتر سیاه جذاب هم مشکل دارن.
رایلی در بازی tlou سیاه جذابی بود ولی تو سریال حتی این جذابیت رو هم ازش گرفتن

IMG_20240326_103449_242.jpg

IMG_20240326_103449_964.jpg

من مطمئنم هیچ کس در دنیا با کرکتر سیاه مشکلی نداره. قبلا هم گفتم اتفاقا سیاه ها خیلی هاشون واقعا آدمهای کول و باحالی هستند. حتی تو فیلم و بازی هم از این کرکترهای کول داشتیم ولی اگر یک افسانه یا داستانی رو داری روایت میکنی به موضوع جغرافیایی اون هم باید توجه کنی

انگربودا در اساطیر نورث این بوده:

IMG_20240326_103459_982.jpg IMG_20240326_103502_252.jpg

چرا باید بشه این؟

IMG_20240326_103504_262.jpg

ببینید متاسفانه کل داستان اینه صنعت گیم بزرگ شده و هر صنعتی که بزرگ باشه تاثیر گذار هم هست پس باید از طریقش یک عده که دیگه هممون میدونیم کیا هستن و چه پشتوانه عظیم مالی دارن میخوان مثلا فرهنگ سازی فیک کنند.

خانم Irene Pereira، مدیر عامل UnleashingGames به خود می بالد که پروژه آینده آنها هیچ مرد سفیدپوستی نداره:

IMG_20240326_104010_983.jpg

خلاصه حرفام:
این داستان فقط یک راه حل داره: تحریم
اگر خریداران تحریم رو شروع کنند و از اون طرف بازیهایی که ووک نیستن رو بخرن کم کم از این مواضع کوتاه میان
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,826
نام
مهراد
یه آف تاپیک فان در مورد اپل. کارگردان فیلم Knives Out طی صحبتی گفته شرکت اپل می‌زاره شما در فیلم‌هایش از گوشی اونها استفاده کنید ولی نباید گوشی اپل دست شخصیت شرور یا همون ویلن فیلم قرار داشته باشه! گفته شده اگه دقت کنید در طی کل فیلم قاتل هیچوقت گوشی اپل دستش نیست:D
منم این آف تاپیک تکمیل کنم. جالبه که بدونید در تمامی فیلم های سینمایی همین قانون باید رعایت بشه! یعنی شما میبینید شخصیت منفی فیلم آهنگ زنگ گوشیش رینگتون اپل هست ولی گوشیش سامسونگه :))
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,882
نام
malek
مایکروسافت به توسعه دهندگان هشدار می دهد که از خلق شخصیت های مونث با اندام برجسته اجتناب کنند.

در وبسایت رسمی مایکروسافت و در بخش پشتیبانی بتازگی مشخص شده که مایکروسافت نکاتی را به توسعه دهندگان گوشزد میکند که آنها نباید بیش از حد شخصیت های زن را جذاب نشان دهند به گونه ای که بدن کرکتر زن حالتی اغراق آمیز داشته باشد.

به عنوان مثال تأکید زیادی روی این مسئله کرده که شخصیت های زن باید طوری باشند که بتوانند نشان دهنده‌ی یک زن عادی در دنیای واقعی باشند.

ضمنا سوالات دیگری نیز در این رابطه از توسعه دهندگان پرسیده شده که آیا شخصیت خلق شده مونث شما از لحاظ میزان توانایی و استعداد یا قابلیت ها با یک شخص مونث در دنیای واقعی همسان است؟آیا کرکتر مونثی که خلق می‌کنید میتواند از نظر مهارت و توانایی با همتایان مرد خود برابری کند؟یا آیا شخصیت زن لباس یا زره‌ای به تن دارد که بر اساس نوع کارهایی که انجام می دهد مناسب باشد؟آیا شخصیت های مردی را نشان می دهید که طیف کاملی از احساسات، از جمله شادی، غم و آسیب پذیری را داشته باشند؟

Microsoft cautions developers to avoid curvy female characters
marisa بشنوه کارِ اسپنسر تمومه :)
FkbcW8IaMAAptMc.jpg
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,600
نام
mohammad
وقتی از کیفیت محصول خودش مطمعن نیست مجبور برای تضمین فروش بیشتر رو بیاره به این سمت برای جذب مخاطب بیشتر.
اتفاقا در این مورد تو اینترتیننت ثابت شده که ضرر مالی به همراه داره، نه موفقیت مالی!(جایی افزایش درامد اتفاق میوفته که سمت اکثریت جامعه باشی، نه اون چیزی که مدیا داره تو حلق ما می کنه که اقلیتی وجود نداره و این دوستان 50-50 هستند و چه بسا 90 به 10 بیشتر هم هستند!:D)
همین الان دیزنی دنبال بازبینی سیاستاش هست و سودی که لازمه رو اصلا نمی کنن! ولی تا این بازبینی انجام بشه پنج شش سال ممکنه طول بکشه و کلی پیش تولید کلی پروژه و تهیه کننده های پروژه هاشون از الان مشخص شده، برا همین شاید طی سال های اتی هم زیاد این تغییر رو نمی بینیم!

در مورد یوبیسافتم، خوب اینا تو فرانسه هستن، جایی که هرچیزی رو شور شورش می کنه! بعد از حملاتی که به یونیتی شد، سیاست های کلیشون رو عوض کردن!
.
.
.
------
در هر صورت این بساط تا زمانی که ابر کمپانی ها ضرر های بیلیون دلاری، دقت کنید بیلیون دلاری نه میلیون دلاری!!! رو تجربه نکنند! از این مسیر فعلی قرار نیست خارج بشیم! و در مورد امریکا حتی ربطی به فلان رئیس جمهور امریکا نداره، اینکه همه فکر می کنن یک جمهوری خواه بیاد بالا شاید شرایط عوض بشه نمیشه! چرا؟! چون تمام ایالت هایی که چهره اقتصاد بین المللی دارن در جبهه دموکرات ها و چپول ها قرار دارند! تا زمانی که مقر اصلی اینا به ایالت هایی که اکثرا جمهوری خواه هستند، منتقل نشن! و تعادلی برقرار نشه، همچنان اینا در راس قدرت باقی خواهند موند!
تنها تنها تنها راه خلاصی از اینا، ضرر های بیلیون دلاری هست، تمام...
 

fire emblem

کاربر سایت
Oct 28, 2023
634
در هر صورت این بساط تا زمانی که ابر کمپانی ها ضرر های بیلیون دلاری، دقت کنید بیلیون دلاری نه میلیون دلاری!!! رو تجربه نکنند! از این مسیر فعلی قرار نیست خارج بشیم! و در مورد امریکا حتی ربطی به فلان رئیس جمهور امریکا نداره، اینکه همه فکر می کنن یک جمهوری خواه بیاد بالا شاید شرایط عوض بشه نمیشه! چرا؟! چون تمام ایالت هایی که چهره اقتصاد بین المللی دارن در جبهه دموکرات ها و چپول ها قرار دارند! تا زمانی که مقر اصلی اینا به ایالت هایی که اکثرا جمهوری خواه هستند، منتقل نشن! و تعادلی برقرار نشه، همچنان اینا در راس قدرت باقی خواهند موند!
چرا تاثیر داره سازمان DEi یکی از پایه گذاران این چرندیات هست . دانشگاه فلوریدا همه استخدامی های dei رو اخراج کرده. و یه ایالت هم بود تمام این قوانین DEi رو لغو کرد . ایالت تگزاس هم به جنگ esg رفته . این که گفتی یک دفعه جمع نمی شه درسته کاملا ولی همین الان جمهوری خواه ها مشغول جنگ با این جریان هستن. ترامپم قبلا گفت اگه رای بیاره بودجه تمام این سازمان ها و مدارس و.. حامی این اراجیف رو لغو می کنه. راجب ووک کپیتالیسم هم گفت که جمعش می کنه . حالا جه قدر بتونه رو من نمی دونم ولی همین که دموکرات ها سر کار باشن به نفع این جریان و بودن جمهوری خواه ها به ضرر این جریان هست. تگزاس بعد کالفورنیا دومین ایالت آمریکا در میزان ثروته . راجب همین چپ هم احزاب راست دارن در سرتاسر دنیا سر کار میان . کانادا به احتمال زیاد لیبرال ها شوت می شن بیرون. توی هلند و پرتقال هم احزاب راست با اختلاف پیروز شدن.
لهستان و ایتالیا هم که از چند سال پیش به جبهه راست پیوستن. پارلمان اتحادیه اروپا در انتخابات پیش رو احزاب راست کرسی های زیادی می گیرن طبق خبر گزاری ها .کره هم حزب راست سره کاره و جالبه با اختلاف بسیار فاحشی پیروز شد. دنیا هم دیگه زمان 2010s نیست و خیلی ها خسته شدن و ترامپم بیاد یک تنها نیست در دنیا و دوم این چپول ها رو بایدن بدجوری ضایع کرد دیگه حناشون رنگی نداره

1711469155629.png 1711469568470.png
...................................................
راجب پ.ورن هم این چیزا توی انیمشن های کودکان هم قبلا ها بود حالا شما از خود بی خود می شید و می گید پ.ورنه را من دیگه نمی دونم

1711470016456.png 1711470053149.png 1711470077785.png 1711470126405.png
 
آخرین ویرایش:

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,384
نام
محمد
حالا چی شد که صنعت بازی رو با فیلم و پورن دارین مقایسه میکنین!؟ /:)
اگر تو بنظرت اینا فورنه من حرفی ندارم‌، شما میتونید از کرکتر اول Fable لذت ببرید.
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
Devs Reportedly Question Why PS5 Pro Is Happening As They Feel They Aren’t ‘Making The Most Out Of PS5’ - PlayStation Universe

آقای کریستوفر درینگ گفت در صحبتی که با برخی بازیسازان در GDC داشته، اونها گفتند که نمیدونن سونی برای چی داره کنسول Pro رو عرضه میکنه.

"برخی شرکت ها به من گفتن که این کنسول قرار نیست بازار رو رشد بده. هیچ چیزی رو تکون نخواهد نداد."

بازیسازها معتقدند این نسل هنوز واقعا شروع نشده و نیازی به یک کنسول میان نسلی وجود نداره.
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
بازیسازها معتقدند این نسل هنوز واقعا شروع نشده و نیازی به یک کنسول میان نسلی وجود نداره.

والا ما هم قبول داریم نسل هنوز شروع نشده، اما خوب یکی نبود اونجا یه پسی مهمون این بازیسازهای گرام کنه و بگه خوب بی ناموس ها، اینو ب خودتون بگید و شروع کنید این نسلو دیگه:D انقدر آشغال نسازید ناموسا. یعنی اگه UE5 نبود یه دو سه تا نورپردازی خفن و تکسچرهای فوتوگرمتری شده ببینیم، بازی ها از دم نسل قبلی بودن.
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
والا ما هم قبول داریم نسل هنوز شروع نشده، اما خوب یکی نبود اونجا یه پسی مهمون این بازیسازهای گرام کنه و بگه خوب بی ناموس ها، اینو ب خودتون بگید و شروع کنید این نسلو دیگه:D انقدر آشغال نسازید ناموسا. یعنی اگه UE5 نبود یه دو سه تا نورپردازی خفن و تکسچرهای فوتوگرمتری شده ببینیم، بازی ها از دم نسل قبلی بودن.
من نمیدونم این حضرات نظری در مورد باتلنک نسل یعنی سری اس ندارند؟ :D
الان یه کنسول قویتر جای کیو تنگ میکنه ؟
سازنده میتونه برای PS5 استاندارد بازیو بسازه و اگر سازنده ی خسته ای هستش اصلا برای Pro پورت هم نکنه و همون نسخه فایو استاندارد برای پرو بکوارد اجرا بشه
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,839
نام
نریمان

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
اولین تصویر لیک شده از Marvel Rivals، یه بازی 6v6 شبیه به Overwatch که توسط NetEase در حال توسعه هست.

View attachment 332765
من که متأسفانه اهل این مدل بازی‌ها نیستم، ولی چه طراحی‌های جالبی داره! :D هم شکل و شمایل بعضی از کاراکترها (مثل Magneto و Punisher یا حتی Hulk)، هم فیزیک و قلنبه سلنبه بودن‌شون که باعث می‌شه یه حس و حال متفاوتی نسبت به طراحی‌های کلیشه‌ای MCUمانند داشته باشن.
اگه توی خود بازی هم این‌طوری باشن و دوباره نرن سمت همون طراحی‌های همیشگی، چیز جالب و متفاوتی می‌شه.
اون Luna Snow رو نمی‌شناختم و سرچ کردم دیدم یه شخصیت کره‌ای هست که اخیراً (سال ۲۰۱۹) خلق شده. احتمالاً NetEase گفته یه کاراکتر کره‌ای هم توی بازی بذاریم که اهالی اون منطقه گیمرخیز هم حال کنن و یه جور تبلیغ مجانی باشه! :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر