رویداد معرفی پلی استیشن 5 به تعویق افتاد

WonderMahdi

کاربر سایت
Mar 21, 2020
609
نام
مهدی قربان‌زاده
اکانت رسمی پلی استیشن با انتشار توییتی اعلام کرده است که رویداد موردانتظار معرفی کنسول نسل بعدی خود را به تعویق انداخته است.

dual-sense-1.jpg


این اکانت با انتشار بیانیه زیر این خبر را تایید کرده است:

ما تصمیم گرفته‌ایم رویداد PlayStation 5 در روز چهارم June را به تعویق بیندازیم.
در حالیکه درک می‌کنیم که گیمران سراسر جهان مشتاق دیدن بازی‌های PS5 هستند، الان زمان مناسبی برای جشن نیست و فعلا میخواهیم عقب بایستیم و اجازه دهیم تا صداهای مهم‌تری شنیده شود.
سونی اطلاعات بیشتری درباره تاریخ جایگزین ارائه نداده است.

Continue reading...
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,034
نام
مصطفی
پیام این اتفاق خیلی واضحه
ما هیج اهمیتی به بقیه کشورها مخصوصا اونایی که تو خاورمیانه هستن نمیدیم. به درک که به اشکال مختلف کشته میشن و تو طول زندگیشون آب خوش از گلوشون پایین نمیره (وارد جزئیات نمیشم چون قطعا میدونید چه خبره تو این نقطه از جهان) ما فقط به آمریکا اهمیت میدهیم. تظاهراتی که خیلی زود هدف اصلیش شده دزدی و غارت و خرابکاری خیلی مهمتر است از بقیه یوزرهامون.
دیدن این تبعیض خیلی خیلی سخته و واقعا بدترین نوع تبعیض همین تفاوت آمریکا با جایی به اسم خاورمیانه هستش
خیلی خیلی متاسفم
داداش گلم این کمپانی ها همممشون نه به فکر مردم آمریکان نه به فکر مردم هیچ جای دیگه خیلی واضحه این تاخیر به دلیل دیگه ای بوده و این فقط بهانه است. کمپانی های بزرگ فقط فکر فروش خودشونن سونی و مایکروسافت نداره.
 
  • Like
Reactions: Jack cooper

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
@benjohn


اخی دلت سوخت .
بعد اونوقت هفته‌ای ۲-۳ تا کولبر با تیر میکشن و اون خانومه بدبخت با لودر از روش رد شدن خونش خراب کردن رو سرش واقعا خوب هندل میکنه.
این چه منطقی شماها دارید. مگه فرق میکنه کی کجا با بی عدالتی بمیره. من همونقدر از کشته شدن به قول دوستان یه پو*رن استار تو آمریکا با بی عدالتی ناراحت میشم که سر اون عزیزی که خونش داغون کردن ناراحت میشم این فاز چون خودمون کشته دادیم نباید بقیه به هیچ جامون باشه رو بذارید کنار. خون کسی رنگین تر نیست دوست عزیز. این حرفا بی اخلاقی حالا میخواید بگید بالامنبر رفتم یا هرچی.

در مورد عقب افتادن مراسم که خوب معلوم یه تصمیم تجاری بیشتر کلا اخلاق تو تجارت زیاد کاربردی نداره هر دونیشنی که میشه هر کدوم ازین اتفاقا برای هر شرکت برای بالابردن اعتبار این از این. ولی حالا پروداکتی که قرار نبود عرضه کنن. یه مراسم یه ساعته این همه جنگ و دعوا نداره دو روز دیرتر تو تاپیک vs رو سر و کله هم بپرید :D
 

mikael1026

کاربر سایت
May 24, 2014
531
اگه سایبرپانک هفته دیگه ایونت خودش را برگزار کنه خیلی خوب میشه یه تودهنی بزرگ به سونی و ea بقیه شرکت های که سر این قضیه ،طرفدارهای خودشون نا امید کردن ،واقعا این کارشون هیچ توجیحی نداشت
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
قضیه مشخصه. سونی نمیخواسته تو این وضعیت چیزی نشون بده چون نمیخواد ذهنیت براش ایجاد بشه و بازار آمریکا براش بینهایت مهمتر از بقیه جاهای دنیاست.
 
آخرین ویرایش:

mikael1026

کاربر سایت
May 24, 2014
531
فصل چهارم کال اف مدرن وارفر هم تاخیر زدن احتمالا باید منتظر تاخیر لست و وگوست هم باشیم یه موقع این بازی ها عرضه بشه به جامعه سیاه پوست بربخوره!
 
  • Like
Reactions: Cait Sith

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,477
نام
امین
طبیعی بود این لغو مراسم و احتمالش زیاد بود.

قتل یه سیاهپوست با کمال خونسردی توسط یه پلیس سفید پوست موضوع بشدت حساسیت زایی هست و واکنش ها نه صرفن به یه قتل بلکه ترس از مساله بزرگتر که همون نژادپرستیه واکنش برانگیزه.
این مورد تو جامعه ای که برای ازادی های فردی و برابری جنسیتی و نژادی کلی هزینه و کشته داده , میتونه یه هشدار باشه!

در کل در مقابل این موارد معرفی سونی و چند تا بازی اهمیتی نداره و سونی کار درستی کرد بنظرم.
بعضی مواقع ادم ها یادشون میره انسانیت اصل زندگیه.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
نیاز نیست وارد جزئیات بشیم ولی مسئله ای که هست اینه که اهمیت آمریکا برای کشورهای دیگه جهان به شدت بالا هست، جوری که اگر آمریکا رو بزاری یه طرف ترازو و کل دنیا طرف دیگه بازم بعید نیست آمریکا سنگینی کنه. این مسئله هم چیزی نیست که به جیم رایان و پلی استیشن بستگی داشته باشه، تصمیم گیری تو سطح بالاتر گرفته شده قطعا، حتی تا باشگاه های فوتبال اروپایی دارن در مورد این جریانی که ایجاد شده بیانیه میدن و طرف خودشونو مشخص می کنن!

این جریان الان تبدیل شده به یه وظیفه برای شرکت ها و تجارت ها تا ازش حمایت کنن، راه دیگه ای اصلا وجود نداره و تصمیم درست برای سونی بی شک این بوده که وارد این جریان بشه. البته الان دیگه به بازار آمریکا هم محدود نمیشه، هر چند که اگر مختص آمریکا هم بود باز به تنهایی اندازه قاره های دیگه اهمیت داشت!!
 

isapor1234

کاربر سایت
Mar 31, 2016
257
نام
امیر
میخوام بگم برای کمپانی ها ذره ای مهم نیست که 1 سیاهپوست میمیره یا هزارتا.
خو این موضوع که مشخصه اگه فیلماش پخش نمیشد و این افتاق تو یه مکانی بدون دید صورت میگرفت سونی راحت کنفرانسش رو پخش میکرد چون مرگ یه آدم واسش مهم نیست فقط نمیخواد نمایش بازیاش زیر سایه این اخبار عمومی پخش بشه :|
 
  • Like
Reactions: Love Console

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر