رسانه ای کردن مشکلات اخیر اینترنت (بسته بودن پورت ها)

qatreh

کاربر سایت
Sep 7, 2011
20
آقا جان این تایپیک به صفحه دهم رسیده ولی موضوع رسانه ای نشده
اگه میخاید رسانه ای کنید باید در فرومهای پربازدید مثل p30world تایپیک بزنید و اطلاع رسانی کنید
 

Reza_Sezar

کاربر سایت
Feb 7, 2014
126
نام
علیرضا
امروز با کمیته رفع چیلترینگ تماس گرفتم و بعد از تماس های مکرر! تلفن رو برداشتند.گفتم که از 6ام فروردین که سیستم چیلترینگ جدید رو راه انداختین و پروتکل(نه پورت!) UDP رو اختلال توش ایجاد کردین خیلی از نرم افزارهای VOIP(مثله ts) و بازی های آنلاین به مشکل برخوردن به صورتی که توی یه بازه زمانی راندومی Dc میشن و IP سروری که بهش کانکت هستیم بلاک میشه.گفت چه بازیی چند تا نمونه براش آوردم و شروع کرد که نه این از سمت اوناست و اونا باعث قطعیتون میشن و ... حرفشو قطع کردم و گفتم جناب من خودم اینکارم هیچگونه Tunnel ای با پروتکل UDP به خارج از ایران نمیشه زد و از این بابت اطمینان دارم که از سمت چیلترینگ شماست.گفت که بسیار خوب شما به این ایمیلی که بهت میدم ایمیل بزن و مشکل رو بگو تا ما بتونیم بصورت کتبی پیگیری کنیم.:|
peigir@dci.ir
متن ایمیل شده توسط من:
سلام
از مورخ 1393/1/6 سیستم *****ینگ جدیدی راه اندازی شد که پروتکل UDP را نشانه گرفت.تمامی ارتباطات ایران به خارج از کشور و بالعکس که از پروتکل UDP استفاده می کنند بر حسب یک زمان راندوم (بین 10 تا 20 دقیقه) قطع شده و IP سرور خارج از کشور نیز بر حسب یک زمان راندوم (15-30دقیقه) بلاک می شود بدینصورت که شما طی این زمان هیچ گونه ارتباطی با سرور مورد نظر نمی توانید داشته باشید.نرم افزار های VOIP و بازی های آنلاین رایانه ای همگی از پروتکل UDP استفاده می کنند و این سیستم *****ینگ جدید باعث اختلال شدید در کارکرد این ها شده است. خواهشمند است که رسیدگی کنید.
با سپاس

داداش منم میل دادم. اینم تهش اضافه کردم

همین بازی آنلاین را هم از ما بگیرند چیزی برای سرگرمی باقی نمیماند
با سپاس
 

Dyrone

کاربر سایت
Mar 19, 2014
112
امروز با کمیته رفع چیلترینگ تماس گرفتم و بعد از تماس های مکرر! تلفن رو برداشتند.گفتم که از 6ام فروردین که سیستم چیلترینگ جدید رو راه انداختین و پروتکل(نه پورت!) UDP رو اختلال توش ایجاد کردین خیلی از نرم افزارهای VOIP(مثله ts) و بازی های آنلاین به مشکل برخوردن به صورتی که توی یه بازه زمانی راندومی Dc میشن و IP سروری که بهش کانکت هستیم بلاک میشه.گفت چه بازیی چند تا نمونه براش آوردم و شروع کرد که نه این از سمت اوناست و اونا باعث قطعیتون میشن و ... حرفشو قطع کردم و گفتم جناب من خودم اینکارم هیچگونه Tunnel ای با پروتکل UDP به خارج از ایران نمیشه زد و از این بابت اطمینان دارم که از سمت چیلترینگ شماست.گفت که بسیار خوب شما به این ایمیلی که بهت میدم ایمیل بزن و مشکل رو بگو تا ما بتونیم بصورت کتبی پیگیری کنیم.:|
peigir@dci.ir
متن ایمیل شده توسط من:
سلام
از مورخ 1393/1/6 سیستم *****ینگ جدیدی راه اندازی شد که پروتکل UDP را نشانه گرفت.تمامی ارتباطات ایران به خارج از کشور و بالعکس که از پروتکل UDP استفاده می کنند بر حسب یک زمان راندوم (بین 10 تا 20 دقیقه) قطع شده و IP سرور خارج از کشور نیز بر حسب یک زمان راندوم (15-30دقیقه) بلاک می شود بدینصورت که شما طی این زمان هیچ گونه ارتباطی با سرور مورد نظر نمی توانید داشته باشید.نرم افزار های VOIP و بازی های آنلاین رایانه ای همگی از پروتکل UDP استفاده می کنند و این سیستم *****ینگ جدید باعث اختلال شدید در کارکرد این ها شده است. خواهشمند است که رسیدگی کنید.
با سپاس

من هم فرستادم ولی مال من از ششم قطع نشده! دقیقا یک روز قبل از تحویل سال وسط بازی هم بودم که شروع شد!
دو سه روز اخیر هم وقتی با هات اسپات یا سافت اتر وصل میشم بعد از 10-15 دقیقه قطع میشه دیگه ریکانکت هم نمیشه!
 

mamadmir

کاربر سایت
Jul 14, 2012
68
نام
محمد
داداش منم میل دادم. اینم تهش اضافه کردم

همین بازی آنلاین را هم از ما بگیرند چیزی برای سرگرمی باقی نمیماند
با سپاس

خسته نباشید منم اومدم میل بزنم ولی فکر کنم میل اشتباه است

اینم متنی که پس از فرستادن میل بهم می گه

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

peigir@dci.ir

- - -ویرایش - - -

اصلا سایتی به اسم dci.ir نداریم
 

unborn

کاربر سایت
Jun 21, 2009
46
نام
ali
من هم فرستادم ولی مال من از ششم قطع نشده! دقیقا یک روز قبل از تحویل سال وسط بازی هم بودم که شروع شد!
دو سه روز اخیر هم وقتی با هات اسپات یا سافت اتر وصل میشم بعد از 10-15 دقیقه قطع میشه دیگه ریکانکت هم نمیشه!
خب تاریخشو عوض کن.سعی کنید یک تغییری توی ایمیل بدید.منم دیگه با packetix نمی تونم بازی کنم.لطفا ایمیلتون رو Resend کنید ایمیل peigiri@dci.ir بود I آخر رو نزده بودم(شرمنده اخلاق گیمریتون)

- - -ویرایش - - -

داداش منم میل دادم. اینم تهش اضافه کردم

همین بازی آنلاین را هم از ما بگیرند چیزی برای سرگرمی باقی نمیماند
با سپاس

خسته نباشید منم اومدم میل بزنم ولی فکر کنم میل اشتباه است
Delivery to the following recipients failed.

peigir@dci.ir

- - -ویرایش - - -
یه i هم تهش اضاف کنین و resend کنین بی زحمت؛ اشتب دادم.
peigiri@dci.ir
 

nik 2011

کاربر سایت
May 26, 2011
1,008
با این وضعیت تنها راه گوش دادن آهنگای یاسه :d:( آقا به فرستادن ادامه بدید. تابناک - خبرآنلاین-عصرایران - ایسنا -ایتنا و کلا به هر خبرگزاری که میتونید پیام بدید
 

Farshidstar2012

کارشناس سخت افزار PC و شبکه
کاربر فعال
Jul 4, 2008
12,782
نام
فرشید
دوستان گرامی!
با تشکر مجدد از همگی شما که پست اطلاعات مشکل مورد بحث رو در این تاپیک مطرح کردید و تشکر ویژه از کسانی که به تلاششون برای تماس با نهادهای ذیربط و ارسال فکس و ایمیل ادامه می دن.

خاطر نشان می کنم که مطالب ذکر شده و علت فنی اختلال فوق رو حتما به شماره ی فکس مستقیم وزیر ارتباطات و ایمیل ایشون و مخصوصا تماس مستقیم با آقای مهندس نوروزی معاونت مهندسی شبکه ی وزارت ارتباطات و فنآوری ارسال کنید و منتظر بقیه نباشید، هر چه تعداد ارسال شکایات بیشتر، احتمال سریعتر رسیدن به نتیجه مطلوب بیشتر میشه.

از ارسال مطلب فوق به رسانه ها دریغ نکنید.


اطلاعات تماس وزیر به نقل از سایت وزارت:

اگر می خواهید نامه خود را با نمابر (Fax) برایم بفرستید، لطفا با شماره تلفن 88467210 تماس بگیرید.
اگر می خواهید پیام شما را به صورت نامه الکترونیک (email) دریافت کنم، لطفا اینجا را کلیک کرده و یا به آدرس vazir@ict.gov.ir ارسال کنید.
برای پیگیری نتیجه تماس خود از یک هفته پس از تماس، می توانید با شماره تلفن 88114180 تماس بگیرید.
ضمنا چنانچه در پیام خود شماره تلفن یا نشانی تماس قرار دهید در صورت امکان با شما تماس خواهیم گرفت.
آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما و التماس دعا برای توفیق در خدمتگزاری دارم.


اطلاعات آقای مهندس نوروزی معاونت مهندسی شبکه ی وزارت ارتباطات:

تلفن:
٨٨٠٥١٢٢٠

از شروع کننده ی تاپیک تقاضا دارم این اطلاعات رو به پست اول اضافه کنن.
 

mamadmir

کاربر سایت
Jul 14, 2012
68
نام
محمد
https://www.ict.gov.ir/fa/news/10762
واقعا که چقد مناسب!!!
اصلا داریم میمیریم انقد مناسبه :|
وی خاطر نشان کرد:‌ بر همین اساس ، طی روزهای ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال 92 شاهد کمترین نارضایتی از سوی مشترکان در حوزه‌های تلفن همراه و ثابت بوده‌ایم.
 

Farshidstar2012

کارشناس سخت افزار PC و شبکه
کاربر فعال
Jul 4, 2008
12,782
نام
فرشید
وی خاطر نشان کرد:‌ بر همین اساس ، طی روزهای ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال 92 شاهد کمترین نارضایتی از سوی مشترکان در حوزه‌های تلفن همراه و ثابت بوده‌ایم.

توی این کشور هنوز شبکه ی دیتا به اندازه ی خط تلفن اهمیت و اعتبار نداره، اعتراضی شنیده نشه نتیجش همین میشه!

من با اجازه پست یکی از بچه های اینجا رو با کمی تغییر توی فروم دیگری گذاشتم.

لینک:
اختلال در پورت های UDP در سرویس های آنلاین فروردین ماه 1393

ممنون از شما، من به دوستان توصیه می کنم هر فرومی که دسترسی دارن در این مورد فعال باشن و بجای فاز منفی مرتب تاکید کنن که برای حل مشکل تا هر وقت که لازم باشه دست از پیگیری ، تماس تلفنی با وزارت و نهادها و هر روش ممکنی برنخواهند داشت!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر