خالق Assassin's Creed: عنوان اول بهترین است

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خالق بازی Assassin's Creed، آقای Patrice Désilets می گوید که عنوان اول، بهترین شماره این سری بوده است چون آزادی عمل بیشتری نسبت به دنباله های این سری به بازیکنان می داد.

assassins_creed.jpg



او گفت که عنوان اول تجربه نابی در اختیار بازیکنان قرار می داد که این تجربه در دنباله های این سری، کمرنگ تر از پیش شده است.

در گفتگویی با Edge، به عنوان نگاهی به ویژگی های ساخت عنوان نخست که در 2007 منتشر شده، Désilets اذعان داشت که دادن آزادی عمل بیش از حد به بازیکن بدین معناست که خیلی ها برخی از بهترین لحظات بازی را
از دست داده اند، چیزی که در ساختار عناوین دنباله وجود داشت.

او گفت: "من اولین AC را دوست دارم چون ناب ترین عنوان این سری بود. شما می توانستید چندین داستان برای این قسمت داشته باشید و همه آنها در ذهنتان بود. شما می بایست ماجراجویی خودتان را شکل دهید در حالی که در AC II شما می بایست ماجرایی را که ما برایتان به تصویر کشیده بودیم را دنبال می کردید."

" برای من، عنوان نخست، چیزی شگفت انگیز بود. عنوان دوم واقعا یک بازی با قوانین و ماموریت های جالب بود اما من به شخصه عنوان اول را ترجیح میدهم چون خالص تر از عناوین دنباله بود."
" آن خلوص، دامنه بزرگی از لحظات حساس را که در بازی های Open-World وجود دارند را فراهم می کرد، چیزی که در آینده به خاطر ویزگی های بازی، تسهیل یافت. در حالی که عناوین دنباله، بازیکنان را محدود به یک شهر می کرد.
عنوان اصلی به بازیکنان اجازه می داد به طور آزادانه بین 3 شهر Jerusalem، Acre و Damascus و حومه بین آنها سفر کند. Désilets معتقد است که بسیاری از بازیکنان لحظات ناب عنوان اول را از دست داده اند و آن را می خواهند."

او گفت: "بیرون از پادشاهی، و تنها با اسبتان، مکان ها و قلعه های متعددی وجود دارد که شما می توانید برای هر کدام داستانی بسازید. وقتی که شما به Damascus نزدیک شوید، فردی را روی صحنه می بینید که 35 سرباز مسلح جلوی او ایستاده اند. اگر او را به قتل برسانید، تمامی آنها شما را دنبال خواهند کرد. من آن را بازی کردم و داستان کوچک من شد."

" با AC، ما حقیقتا هیچوقت از دیگران نمیخواستیم که کاری را انجام دهند. بیشتر بازیکنان به راحتی و به تنهایی از پس موانع موجود می گذشتند در حالی که در AC II، ما برای همه افراد یک ماموریت داشتیم."

این نکته بسیار جالب می باشد:
AC از طرف رسانه ها و بازیکنان به خاطر تکراری بودن، مورد انتقاد قرار گرفت. نقد و بررسی AC، در مورد پیمایش viewpoint ها، جیب زنی (pick-pocketing)، تهدید NPC ها، نشستن بر روی نیمکت ها برای استراق سمع و جمع آوری پرچم ها بود و در این موارد خلاصه می شد.
چیزهای بیشتری در دنیای خلق شده توسط Ubisoft Montreal وجود داشت ولی بیشتر افراد آنها را ندیدند.

بازیکنان آزادی عمل را دوست دارند. سری بازی های GTA به دلیل قدرت ماموریت های خود، فروش نمی کنند بلکه به خاطر محیط بزرگ و Open-World خود و دادن آزادی به بازیکنان فروش می کنند.
Désilets گفت که تمامی این موارد را دقیقا در AC پیاده کرده است. و وقتی بازی بیش از 10 میلیون نسخه فروش کرد، دنباله های این عنوان بیش تر از قبل خطی و محدود تر گشتند تا اینکه باعث بحرانی شدن این سری شدند.

داستان کامل ساخت AC که اصل آن Prince Of Persia بوده و اینکه چگونه سری GTA بر روی طراحی اصلی Désilets اثر گذاشت، در شماره E244 مجله Edge گفته خواهد شد.

منبع
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
وقتی که شما به Damascus نزدیک شوید، فردی را روی صحنه می بینید که 35 سرباز مسلح جلوی او ایستاده اند. اگر او را به قتل برسانید، تمامی آنها شما را دنبال خواهند کرد.
آی گفتی :( چه لذتی داشت ، میزدیم یارو رو میکشتیم بعدش فرار :D

واقعا نسخه یک بهترین نسخه در کل سری بود ، ابهت الطائر همراه با اون اتمسفر سنگین ، Assassin's Creed رو به یکی از بهترین بازی های این نسل تبدیل میکرد
 

Mehrdad

کاربر سایت
Nov 23, 2009
2,242
نام
Big Boss
هنوز هم که این بازی رو بازی می کنم خسته نمی شم خیلی بازی جو خاصی داره یه بازییه که یه -12 بشینه پاش دیسک رو می ندازه دور ولی یه +17 ممکنه تو جو بازی غرق بشه .
واقعا الطیر یه قاتل ناب بود نه کسی می شناختش نه کسی رو می شناخت فقط دستورات رو انجام می داد که .. خوشم می یاد که سازنده اینو قبول داره و جالبتر اکثر کسایی که از قسمت دوم به بعد این سری رو بازی کردن فک می کنن یک بدرد نمی خوره در حالی که هیچ وقت مزه قسمت اول رو زمان خودش نچشیدن که ببین چه شاهکاری بوده برای خودش و هست .
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,694
نام
علی
کاش سری assassins creed هر سال منتشر نمیشد و میتونستن هر نسخه ای که ازش میدن بیرون رو با بهترین کیفت ممکن بدن به نظر من هم سری 1و2 این بازی شاهکار هستن بعد از اون سقوط ازاد این بازی شروع شد من حتی به شماره سوم این بازی هم خیلی امید ندارم حداقل اینه که نمیتونه جو نسخه های 1 و2 رو با یک داستان گیرا و درگیر کننده داشته باشه
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
کاش سری assassins creed هر سال منتشر نمیشد و میتونستن هر نسخه ای که ازش میدن بیرون رو با بهترین کیفت ممکن بدن به نظر من هم سری 1و2 این بازی شاهکار هستن بعد از اون سقوط ازاد این بازی شروع شد من حتی به شماره سوم این بازی هم خیلی امید ندارم حداقل اینه که نمیتونه جو نسخه های 1 و2 رو با یک داستان گیرا و درگیر کننده داشته باشه
به نظرم مهمترین عامل که ارزش داره سالانه عرضه بشه پیشرفت در گیم پلیش هست که بازم جذابیت رو داره واسه گیمر
گجت ها و ایتم های جدید، لوکیشن های جدید، اسحله های جدید، نارنجک های متنوع و ساختنشون ...
دفاع از مقرّ اسسین ها
فرستادن تیم به جاهای مختلف و ماموریت دادن بهشون !!
همراهی گرفتن از یارانت توی هرجا که خواستی، چه بصورت مخفی کمکت کنن چه بیان رو در رو مبارزه !!
اینا و خیلی نکات دیگه پیشرفت بازی از نسخه ی 2 به بعد هست
نسخه ی جدید هم که تا حالا از نظر تنوع کولاک بوده !! چه از نظر لوکیشن چه اسلحه ها چه گیم پلی چه محیط wild که توی بازی کار شده !!!
تا وقتی که این روند رو به رشد در گیم پلی هست به نظرم میرزه سالانه بودنش
امیدوار باش ;)
 

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
من هم مثل همه شما ها نسخه 1 بازی کردم و دقیقا نظرم به تکراری بودن بازی بود مثل ماموریت ها که به چند نوع خاص بسنده میکرد و تکراری میشد ( حرف من تنها نیست هم منتقدها میگن هم بازیکن ها ) یا در مبارزات کافیه راست کلیک بگیرید تا دفاع کنه همین که دشمن حمله کرد یک کلیک کنید تا در یک ضد حمله دشمن رو بکشه :|
اما از نکات مثبتش به این بود که 3 تا شهر داشت با حومه اطرافش که بزرگ بود ... داستان جالب بود با اینکه یوبیسافت تاریخ عوض کرد !
و این که یک شخصیت مجهول داشت و کسی از گذشته الطائر با خبر نبود و نمیدونست کی هست و از کجا اومده
 

Agent47

کاربر سایت
Oct 30, 2005
2,525
نام
Masood
من از شخصیت الطائر بیشتر خوشم میومد ولی تکراری بودن بازی در نسخه اول چیزی نیست که بشه ازش گذشت.شما همیشه در حال انجام یه سری کارای تکراری بودین و توانایی های تعریف شده برای الطائر هم نسبت به اتزیو خیلی کمتر بود.نسخه دوم با اضافه شدن پول گیمر ازادی عمل بیشتری داشت.در کل من موافق نیستم با خالق بازی و شماره دوم رو بهترین شماره میدونم.
 

MILAD_720

کاربر سایت
Jan 23, 2011
115
نام
میلاد
من هنوزم شماره اولو دوست دارم و بازی میکنم،سه هفته ی پیش دوباره تمومش کردم،عاشق گیم پلی و گرافیکشم هنوز.
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,239
نام
احسان
یاد الطیر بخیر ... . یاد ماموریت های تکراری که به خاطر جو عالی هزار بارم میرفتی تکراری نمی شد به خیر ... . یاد دیالوگ های طولانی ولی با معنی الطیر و قربانیاش به خیر .... . کلا یاد نسخه اول به خیر ...
 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,724
نام
وحید
شماره اول با وجود الطایر کبیر :xیه انقلاب توی بازی ها به شمار میومد جزو معدود بازی هایی هست که تو ارشیوم نگهداریش میکنم
 

paxa

کاربر سایت
Jan 4, 2011
949
نام
پارسا
دقیقا حرف احسان جان تایید میشه...

تو نسخه یکش..یه طوری بود؟!تمسفر عجیب تری وجود داشت..ادم بیشتر تو بازی میرفت و جذب میشد..
 

ps3 lover

کاربر سایت
Feb 24, 2009
1,066
نام
عليرضا
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
نمیدونم چرا کسانی که تا چند روز پیش فکر میکردن AC I یکنواخت ، کسل کننده و ملال اور بود یهوو نظرشون برگشت ...

ما از همون اول هم همچین نظری داشتیم : به نظر شما بهترین نسخه Assassin's Creed کدام است ؟ - مشاهده نتیجه نظرسنجی

اینجا هم که رای به AC II از AC I بیشتره ...

خب کسانی که اینجا دارن از AC I تعریف میکنند همونایی هستن که توی اون نظرسنجی بهش رای دادن دیگه


 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
نمیدونم چرا کسانی که تا چند روز پیش فکر میکردن AC I یکنواخت ، کسل کننده و ملال اور بود یهوو نظرشون برگشت ...
ربطی به خسته کننده بودنش نداره.
مهم اینه که شماره اول واقعا کیش قاتل بود. واقعا هم بود. یه محفل قاتل که هیچکس از اهدافشون خبر نداشت. قاتل بودن. نه مثل اتزیو که توی Revelation، هنوز پاشو نگذاشته تو استانبول ترکیه، یه نفر از ناکجا (یوسف) میاد به اتزیو خوشامد میگه. خوب این برای یه قاتل، یه فاجعه هست. این برعکس میکنه اوضاع رو. یعنی اتزیو طعمه هست و بقیه قاتل و شکارچی.
از طرفی هم الطایر وقتی یه نفر رو میکشت چقدر با احترام باهاش حرف میزد. حتی موقع مردن هم ادب رو فراموش نمیکرد.....
و در نهایت، اسم کاربری من هم از اونجای منشع میگیره که وقتی الطایر به رابط هاش میرسید و ماموریت دریافت میکرد، میگفت:
Safety & Peace >:d<
کلا الطایر یه قاتل به تمام معنا و یه آدم بی کس و تنها و یه آدم ایده آل برای قاتل شدن بود نه یه اشراف زاده پولدار با خونواده ای مرفه و شناخته شده
من ولی با نظر ایشون مخالفم
شماره یک واقعا یه اغاز کننده عالی برا یه ip جدید بود ولی 2 واقعا عالی بود و ترکوند هیچوقت تکرار نمیشه انگار همین دیروز بود توی e3 تریلرشو نشون دادن تیغ دومو که در اورد کل سالن ترکیدن از تشویق و هیجان واقعا عالی بود هیچ وقت نسخه اول یه دوم نمی رسه واقعا ACII تکرار نشدنیه
بله عالیه ولی از نظر گیم پلی و شاید شخصیت خوشتیپش! فراموش نکن ظاهر در نگاه اول خیلی تاثیر گذاره ولی از نظر بقیه چیزا متاسفانه بویی از عنوان اصلی نبرده بود.
 
آخرین ویرایش:

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,582
نام
حسین
من ولی با نظر ایشون مخالفم

شماره یک واقعا یه اغاز کننده عالی برا یه ip جدید بود ولی 2 واقعا عالی بود و ترکوند هیچوقت تکرار نمیشه انگار همین دیروز بود توی e3 تریلرشو نشون دادن تیغ دومو که در اورد کل سالن ترکیدن از تشویق و هیجان واقعا عالی بود هیچ وقت نسخه اول یه دوم نمی رسه واقعا ACII تکرار نشدنیه

بله عالیه ولی از نظر گیم پلی و شاید شخصیت خوشتیپش! فراموش نکن ظاهر در نگاه اول خیلی تاثیر گذاره ولی از نظر بقیه چیزا متاسفانه بویی از عنوان اصلی نبرده بود.
مطمئنید دارید در مورد ACII صحبت میکنید؟مثلا چه چیزی باید میداشت که نداشت؟/:)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر