خالق Assassin's Creed: عنوان اول بهترین است

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خالق بازی Assassin's Creed، آقای Patrice Désilets می گوید که عنوان اول، بهترین شماره این سری بوده است چون آزادی عمل بیشتری نسبت به دنباله های این سری به بازیکنان می داد.

assassins_creed.jpg



او گفت که عنوان اول تجربه نابی در اختیار بازیکنان قرار می داد که این تجربه در دنباله های این سری، کمرنگ تر از پیش شده است.

در گفتگویی با Edge، به عنوان نگاهی به ویژگی های ساخت عنوان نخست که در 2007 منتشر شده، Désilets اذعان داشت که دادن آزادی عمل بیش از حد به بازیکن بدین معناست که خیلی ها برخی از بهترین لحظات بازی را
از دست داده اند، چیزی که در ساختار عناوین دنباله وجود داشت.

او گفت: "من اولین AC را دوست دارم چون ناب ترین عنوان این سری بود. شما می توانستید چندین داستان برای این قسمت داشته باشید و همه آنها در ذهنتان بود. شما می بایست ماجراجویی خودتان را شکل دهید در حالی که در AC II شما می بایست ماجرایی را که ما برایتان به تصویر کشیده بودیم را دنبال می کردید."

" برای من، عنوان نخست، چیزی شگفت انگیز بود. عنوان دوم واقعا یک بازی با قوانین و ماموریت های جالب بود اما من به شخصه عنوان اول را ترجیح میدهم چون خالص تر از عناوین دنباله بود."
" آن خلوص، دامنه بزرگی از لحظات حساس را که در بازی های Open-World وجود دارند را فراهم می کرد، چیزی که در آینده به خاطر ویزگی های بازی، تسهیل یافت. در حالی که عناوین دنباله، بازیکنان را محدود به یک شهر می کرد.
عنوان اصلی به بازیکنان اجازه می داد به طور آزادانه بین 3 شهر Jerusalem، Acre و Damascus و حومه بین آنها سفر کند. Désilets معتقد است که بسیاری از بازیکنان لحظات ناب عنوان اول را از دست داده اند و آن را می خواهند."

او گفت: "بیرون از پادشاهی، و تنها با اسبتان، مکان ها و قلعه های متعددی وجود دارد که شما می توانید برای هر کدام داستانی بسازید. وقتی که شما به Damascus نزدیک شوید، فردی را روی صحنه می بینید که 35 سرباز مسلح جلوی او ایستاده اند. اگر او را به قتل برسانید، تمامی آنها شما را دنبال خواهند کرد. من آن را بازی کردم و داستان کوچک من شد."

" با AC، ما حقیقتا هیچوقت از دیگران نمیخواستیم که کاری را انجام دهند. بیشتر بازیکنان به راحتی و به تنهایی از پس موانع موجود می گذشتند در حالی که در AC II، ما برای همه افراد یک ماموریت داشتیم."

این نکته بسیار جالب می باشد:
AC از طرف رسانه ها و بازیکنان به خاطر تکراری بودن، مورد انتقاد قرار گرفت. نقد و بررسی AC، در مورد پیمایش viewpoint ها، جیب زنی (pick-pocketing)، تهدید NPC ها، نشستن بر روی نیمکت ها برای استراق سمع و جمع آوری پرچم ها بود و در این موارد خلاصه می شد.
چیزهای بیشتری در دنیای خلق شده توسط Ubisoft Montreal وجود داشت ولی بیشتر افراد آنها را ندیدند.

بازیکنان آزادی عمل را دوست دارند. سری بازی های GTA به دلیل قدرت ماموریت های خود، فروش نمی کنند بلکه به خاطر محیط بزرگ و Open-World خود و دادن آزادی به بازیکنان فروش می کنند.
Désilets گفت که تمامی این موارد را دقیقا در AC پیاده کرده است. و وقتی بازی بیش از 10 میلیون نسخه فروش کرد، دنباله های این عنوان بیش تر از قبل خطی و محدود تر گشتند تا اینکه باعث بحرانی شدن این سری شدند.

داستان کامل ساخت AC که اصل آن Prince Of Persia بوده و اینکه چگونه سری GTA بر روی طراحی اصلی Désilets اثر گذاشت، در شماره E244 مجله Edge گفته خواهد شد.

منبع
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
مطمئنید دارید در مورد ACII صحبت میکنید؟مثلا چه چیزی باید میداشت که نداشت؟/:)
بله برادر من! توی پست های اولم هم به این مورد اشاره کردم و هم این پست آخری.
AC II گیم پلی خوبی رو به این سری تزریق کرد وگرنه از نظر اکثر کسانی که توی این تاپیک پست دادن، میشه به راحتی فهمید که AC I رو بیشتر از AC II میپسندن.
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
اگه AC1 رو در نظر نگیریم AC2 ب تنهای واقعا فوق العاده بود -> ماشین پرنده - دوستان جالب اتزیو ک افراد مشهوری چون لئوناردو در اونا بوده و ... عالی بود ولی خیلی سعی در تخیلی کردن داستان و ترکیب ان با واقعیت داشتند ببینید منظورم از تخیلی این نیست ک مثلا اتزیو 50 دقیقه رو هوا معلق بمونه منظورم اینه که اون علائم که جزء معماها بودند کارو بنظر من خراب کرده بودند! اتزیو پرافته؟:Dبا خدایان حرف میزنه :| تو یکش یادمه از اینا نبودند
ولی تو 1 شما همه چیز رو واقعی میدیدید .... نظر شخصیه البته:D
شما بشینید معماریه شهرهای 1 رو با بقیه مقایسه کنید ب اوج عظمت پی میبرید...
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
من کلا به صفحه ی اول این تاپیک موافقم:D
یکش خیلی خوب بود
اما به نظرتون قسمت 3 چطور میشه؟
سوال خوبیه.
به نظرم شماره سوم هم مثل شماره دوم عمل میکنه. به نظر میاد خیلیا کانر رو بشناسن ولی باز هم از طرفی دورگه بودن کانر رو در پیش داریم و اینکه یه رگه-ش سرخپوست هست. از این جهت نگاه کنیم به نظر میاد زیاد شناخته شده نباشه. یعنی اگر رگ سرخ پوستیش بیشتر رو نمایی کنه (همونجور که سرخ پوستا سرشون تو لاک خودشونه) میتونه مثل شمار اول باشه. به نظرم یه چیزی بین شماره اول و شماره دوم میشه. نیمه شناخته شده-س.
 

SGT-Amir

کاربر سایت
Dec 10, 2011
280
نام
Amir Fisher
اصلا جو AC I یه جو ترسناک قاتلی بود !!!
هر حرفی که Leader حشاشین میزد تن آدم میلرزید !:-s

نه جو شهربازی یا سوسولی عین AC های دیگه !
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
شماره ی یک فقط یه بازی خوب بود نه بیشتر نه کتر و به خاطر تازه بودنش بود که این همه تو خاطرات مونده چون تا قبل از AC1 عملا بازی شبیهش نداشتیم و وقتی اومد همه غافلگیر شدن چون یک عالمه ایده جدید داشت و چیزایی که ما تو نسل قبل آرزومون بود ببینیم بهمون داد البته خود بازی جدای از جدید بودنش واقعا بعد از یه مدت خسته کننده میشد و خود من به سختی تمومش کردم
در حالی که نسخه ی دوم یه شاهکار بود و واقعا از لحاظ کیفی تو یه سیاره ی دیگه ای بود اونهمه امکانت جدید و بهبود واقع بینظیر بود و من دنباله مثلش رو تو این نسل به غیر از آنچارتد 2 به یاد ندارم
اصلا با صحبتای این آقا موافق نیستم
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,272
نام
امیر حسین
منم حمایت همه جانبه ی خودم رو از AC I اعلام میکنم! :d
البته کم لطفی نباید بکنیم AC II خیلی متنوع تر بود و پیشرفت های خیلی زیادی داشت و ترکوند و اینا! :d
ولی من AC I رو به خاطر الطایر کبیر،به خاطر زمانش و کلا همه چیش بیشتر دوست داشتم!
توی شهر هاش میشد گرمای خورشید رو کاملا حس کرد! (تو هیچ بازی چنین حسی نمیده نور خورشید :d ) یا هم جو سرد یکی دیگه از شهرها که کلا شهر مریضی بود و همه بدبخت بودن (اسمش رو یادم نمیاد متاسفانه :d )
و اینکه AC I واقعا سخت تر از نسخه های بعدی بود! ولی توی شماره های بعد و حتی همین AC III یک لشکر هم بریزن رو سرت بازم میتونی راحت از پسشون بر بیای ولی اون شوالیه های کلاه قرمز AC I یک دونه ـش کافی بود که مجبور به فرار بشی :d
بهترین بخش AC II رو هم خیلی گفتم ، مرحله ای بود که با دزموند توهم میزنیم و میریم تو خاطرات الطایر!
یا هم با اتزیو میرفتم زیرزمین و محو اون مجسمه ی الطایر میشدم! :d
 
آخرین ویرایش:

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
من به شخصه تغییری که از AC 1 به AC 2 حس کردم تو هیچ بازی حس نکردم بی نظیر بود بی نظیر..!! چنان با Ezio ارتباط برقرار کرده بودم که بخشی از زندگی من شده بود تیمی که روی AC 2 کار کردن واقعا شاهکار بودن محشر بودن و هستن امیدوارم همین حس دوباره تو AC 3 تکرار بشه..!!آزادی عمل،حسه اینکه Ezio تو این دنیا واقعا تنهاست و حسه اینکه با هدفی مشخص برای زندگیش تلاش میکنه و میجنگه...!!هنوز دارم AC 2 رو کامل بازی میکنم و باهاش ارتباط قلبی دارم..!
 

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,499
نام
Nightwing
سوال خوبیه.
به نظرم شماره سوم هم مثل شماره دوم عمل میکنه. به نظر میاد خیلیا کانر رو بشناسن ولی باز هم از طرفی دورگه بودن کانر رو در پیش داریم و اینکه یه رگه-ش سرخپوست هست. از این جهت نگاه کنیم به نظر میاد زیاد شناخته شده نباشه. یعنی اگر رگ سرخ پوستیش بیشتر رو نمایی کنه (همونجور که سرخ پوستا سرشون تو لاک خودشونه) میتونه مثل شمار اول باشه. به نظرم یه چیزی بین شماره اول و شماره دوم میشه. نیمه شناخته شده-س.
آره موافقم میتونه اینطور هم باشه نظریه ی خوبی دادی
به نظرم چیزی که بیشتر Assassin creed 3 نشون داده تفاوتش با تمامی نسخه هاش هست
حالا این میتونه شامل خیلی چیزا باشه داستان, گیم پلی شهری که داخلش هستیم آزادی عملی که داریم
افکت ها و چرخه ی فصلی و آب و هواییش گرافیکش و خیلی چیزای دیگه که ریزه کاری زیاد داره واقعا طرفدار هارو امیدوار کرده به بازی امیدوارم بتونه عالی ظاهر شه
 

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,707
نام
امیر
از نظر آزادی عمل که شماره دوم و ادامه هاش بهتر بودن کاملآ داره چرند میگه اما شماره اولش بخاطر اون اتمسفر تکرار نشدنی و شخصیت پردازی ناب الطیر بهترین شماره است در ضمن AC1وقتی اومد از همه لحاظ احساس متفاوت بودن رو القا می کرد.
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
خوب شد اشاره کردید:D
حتی همون بخش ac2 که با الطایر بازی میکنیم هم ب من حال نداد:D انگار موتور گرافیکیش پیشرفتش ی جوریه ک با من سازگاری نداره:D
بخش الطائر ac r هم که رسما به ابهت این مرد گند زده بود نمیدونم چرا:|
گدا شد بود:Dتفنگ داشت:| از همه بدتر اون دوبلور مسخره قسمت اخر الطائر بود
 

Easy_GoiiN

کاربر سایت
Aug 4, 2012
1,145
من به شخصه نسخه ی اول رو بازی نکردم ولی با توجه به صحبت کاربرای سایت های مختلف یه حسی بهم میگه عنوان 1 بهترین عنوان این سری هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر