حذف پیام های بازدیدکنندگان هر 30 روز

آیا با پاک شدن پیام های پروفایل هر 30 روز یکبار موافقید؟

  • بله، موافقم

    رای‌ها: 60 78.9%
  • خیر، لزومی برای پاک شدن نمی بینم

    رای‌ها: 16 21.1%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    76
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
من کاملا با اشکان موافقم . چون زمانی که اینترنت هوایی من خراب بود (adsl) با زغال وارد میشدم خیلی سخت بود از اوایل عضویتم که اینت هوایی نداشتم این مشکل بود اما نه تا این حد . شاید کمکی برای دوستانمون که اینترنت خوبی ندارند باشه .
قطعا خوبه شما یک مطلب را میخونین دیگه سراغش نمیرین چه دلیلی بر موندنش است من کلا موافقم .
موفق باشید . ;)
 

r10ronaldinho

کاربر سایت
Nov 27, 2007
1,566
منم فکر می کنم اگرامکان ذخیره ی پیامها باشه خوب میشه
 

SamFisher

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,583
نام
امید
اشکان جان در کل موافقم ولی راهی وجود نداره پیام تاریخ انقضا داشته باشه؟ یعنی بجای اینکه هر 30 روز یکبار کلش پاک بشه پیامی که 30 روز از ارسالش گذشته پاک بشه؟

این خوبه ...
اصلا میشه برش داشت ! نمیشه ؟ :D:)
 

bigam

کاربر سایت
Jul 26, 2007
695
نام
مجتبی
به نظرم پاک نشه ! مشکل کسایی هم که سایت براشون کند ! میاند ! برند adsl بگیرند ! چرا یک مجوعه بزرگ باید فدای یک گروه کوچک بشند ؟ الان دیگه خیلی ها adsl دارند ! و تعدادشون از کسایی که dial up اند بیشتره ولی باز میله خوتونه ! ;)
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,546
نام
کورش
به نظرم پاک نشه ! مشکل کسایی هم که سایت براشون کند ! میاند ! برند adsl بگیرند ! چرا یک مجوعه بزرگ باید فدای یک گروه کوچک بشند ؟ الان دیگه خیلی ها adsl دارند ! و تعدادشون از کسایی که dial up اند بیشتره ولی باز میله خوتونه !
اولا همه توان این اینکه adsl بگیرند رو ندارن ثانیا همه جا adsl وجود نداره ثالثا سنگینی دیتا بیس چه ربطی به گرفتن adsl داره رابعا وقتی ادمین یک سایت تصمیم به یه کاری میگیره مسلما تمام جوانب رو میسنجه و بهترین کار رو انجام میده پس حتما دلیلی وجود داشته که پیشنهاد این کار رو داده ضمن اینکه میتونست راسا اقدام به این کار کنه و کسی هم حق اعتراض نداشته باشه . خامسا این که بگیم این مشکل من نیست و مشکل کس دیگه ایه اصلا قشنگ بنظر نمیاد
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
خوب زمان نظرسنجی تمام شد و همانطور که فکرشو می کردیم اکثر بچه ها، کیفیت بالاتر رو به ذخیره کردن چنتا پیام ترجیح می دن.

با توجه به پیشنهاد مفید کوروش جان و تایید بقیه دوستان مبنی بر انقضا پیام ها پس از 30 روز، درخواست ما نیز کمی تغییر کرد. بدین ترتیب:
از این به بعد در اولین روز هر ماه پیام هایی که 30 روز یا بیشتر از زمان ارسال آنها گذشته باشد حذف می شوند. یعنی از اول July پیام ها پاک خواهند شد.


چنتا نکته رو هم با توجه به نظرات داده شده بگم:
1- اینکه که گفته شده این پیام ها باعث کند شدن سرعت سایت می شه منظور الان نیست که یکی گفته بود سرعت که خوبه. منظور در دراز مدت هست یعنی مثلا 1-2 سال آینده چون اگر با همین روند این پیام ها ارسال بشن تعدادشون خیلی زیاد می شه تا چند وقت دیگه.

2- امکان ایجاد محدودیت در پیام ها وجود نداره و همانطور که گفته شد چیز به درد بخوری نیست که بخوایم براش صندوق درست کنیم مثل نامه های خصوصی. این کار از نظر منطقی هم درست نیست.

3- در این موردم که از ADSL استفاده می کنیم باید بگم که وقتی دیتابیس سنگین بشه در وافع زمان و سرعت پاسخدهی از سرور به کامپیوتر شما کاهش پیدا می کنه و ربطی به سرعت شما نداره. یعنی شما اگر اینترنت 5مگابایت هم داشت باشی باز صفحات خیلی کند و سخت باز می شن.


با تشکر
موفق باشیم
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر