خبر رسمی به گفته مدیر عامل پلی استیشن، Game Pass برای کل صنعت مخرب است.

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,604
نام
alireza
jr.jpg

جیم رایان می‌گوید که با نزدیک به ۵۰ میلیون مشترک پلی‌استیشن پلاس، سونی خدمات بهتری نسبت به Game Pass دارد.

سرویس Game Pass از زمان معرفی، به مرکز توجه مایکروسافت تبدیل شده است. این شرکت را به یک رویکرد چند پلتفرمی هدایت می کند. با این حال، جالب توجه است که مدیر عامل پلی استیشن، آقای جیم رایان، طرفدار این استراتژی نیست.

پرسش و پاسخ بین رایان و تحلیلگران از سال 2022 یکی از چندین موردی است که از افشای گسترده اخیر پرونده مایکروسافت در دادگاه به دست آمده است. در جلسه پرسش و پاسخ، هنگامی که از رئیس پلی استیشن در مورد تلاش های مایکروسافت پرسیده شد، رئیس پلی استیشن گفت که رویکرد اولیه مایکروسافت به هیچ وجه کارایی نداشت. که در نتیجه، آنها را به خریدهای بزرگ سوق داده است.

رایان همچنین اضافه کرد که ناشران در صنعت به آنها گفته اند که Game Pass را نه تنها برای فروش بازیها، بلکه برای کل صنعت مخرب می دانند. جالب اینجاست که او همچنین به آخرین به‌روزرسانی مایکروسافت برای تعداد مشترکان Game Pass اشاره کرد که تا ژانویه 2022 به 25 میلیون نفر رسیده بود. او گفت که با نزدیک به 50 میلیون مشترک، PlayStation Plus را به عنوان یک سرویس باارزش‌تر می‌بیند.
 

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,279
نام
علیرضا
سرویس گیم پس یعنی همین دیگه day one
خوب خیلی ها میگن چرا میگی گیم پس مخرب ولی نمیگی پلاس هم مخربه؟ چون اصلا پلاس قابل ثقیاس با گیم پس نیست. بدبخ داره روز عرضه رو میگه نه وجودیت سرویس های اشتراکی
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
اسپنسر
به لطف اسپنسر اه که الان باید از گرون شدن پلاس و ارزون تر بودنش نسبت به گیم پس ذوق کنی وگرنه اون موقع صرفا واسه یه آنلاین بازی کردن باید N برابر همین پولی رو که می دی می دادی از خوشی ذوق می کردی.
Screenshot 2023-09-25 at 11.44.49.png
 
Last edited by a moderator:

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
رفقا کیفیت فقط بازی های سونی،البته امسال که هنوز هیچ بازی عرضه نکرده تا بشود با عناوین مایکروسافت مقایسه کرد ولی کیفیت فقط بازی های سونی حتی اگر چیزی هم منتشر نکند!

عناوین فرست پارتی Xbox Series با امتیازات 80+
Hi-Fi Rush
Starfield
Age of Empires IV

عناوین فرست پارتی PlayStation 5 با امتیازات 80+
Not Found 404
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
واسه هرکی و هرچی می‌خواد مخرب باشه واسه گیمر مفیده، همین هم باید واسه من مصرف‌کننده مهم باشه، الان من رو پلی‌استیشن نشستم امثال امنژیا بانکر یا Lies of P یه مدت دیگه تخفیف بخوره بتونم بخرم درحالی مخاطبای ایکس‌باکس با اشتراک گیم‌پس دارن بازی می‌کنن، پس واقعا گیم‌پس واسه گیمرها یه نعمته!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر