WiC فقط باید مولتی بازی کرد تا به ارزشش پی برد. درسته که به اون شکل مدیریت استخراج منابع و ساخت نیرو و ادوات جنگی نداره ولی گیم پلی مولتی بینظیری داره.
حداقل سه نفر هم باید تو هر تیم باشه تا خودشو نشون بده. ولی منم موافقم خط داستانی یک نفرش بیشتر شبیه گیمهای Arcade هست تا RTS من نصفه ولش کردم.
من هنوز نسخه اریجینال از WiC ندارم ولی انتخاب بعدیم برای خرید گیم اریجینال همین WiC هست اونم فقط برای مولتی پلیر. سر جمع یه چند روزی فقط کارم از صبح تا شب مولتی WiC بود. یه سری تو بتا و یه سری هم Free Trial . رو Dedicated سرورهای اسپانسر شده از طرف اینتل فقط جوین میشدم که بینظیر گیم رو host میکردن واقعا لذت بخش بود.
terrain deformation واقعی و خیلی زیبایی هم داره که البته فقط مخصوص مولتی پلیر و ورژن DX10 هست. این منطقه اول صاف بوده. زیر آتیش سنگین توپخانه دوربرد کالیبر بالا و هو اپیمای ضد تانک اینجوری شده . این تغییر شکل واقعی و دائمی هست یعنی نیروهاتون میتونن برن تو اون حفره های بوجود اومده موضع بگیرن.
باز البته نظرات متفاوته ولی من گیمهایی مثل کوماندوز و دسپرادو رو بیشتر نزدیک به action-rpg میدونم تا استراتژی. همینطور عقیده ای که افراد در رابطه با بهترین استراتژی دارن در مرحله اول متاثر از این هست که با چه گیمهایی مواجه شدن از زمانی که شروع کردن و در مرحله دوم اینکه آیا منظورشون قسمت سینگل هست یا مولتی چون بنظر من گیم استراتژی رو باید در نهایت از لحاظ تواناییش در حالت مولتی سنجید و قسمت سینگل بهانه ای برای اشنا شدن با مکانیک بازی و تواناییهای رسته های مختلف نیرو هاست و بیشتر حالت دستگرمی داره برای قسمت مولتی.
من اینها رو میپسندم . بالاتر از همه StarCraft و WC3:TFT که جاودانه هستن و فراموش نشدنی بعد سری Warhammer و CoH از Relic همینطور Total War و WiC .
ویرایش: در رابطه با سیستم مورد نیازکه در پست پایین راجع به اون صحبت شده البته اگر WiC رو بخوای DX10 به همراه AA/AF و Maximum Detail بازی کنی باید سیستم قوی و های اند داشته باشی تابتونی 24-28 فریم بگیری در 1024*1280 با Single Card