بحث پیرامون مجله بازیرایانه

KINDMAN

کاربر سایت
Sep 16, 2007
758
نام
Autumn Man
مسلماً اگر قرار بود نسخه ارجینال بازی را به قیمت 60 دلار تهیه کنیم خریدن AitD فرق چندانی با دور ریختن پول نداشت. اما پرداخت مبلغی ناچیز حداقل برای مشاهده ایده های شکست خورده بازی ضرر چندانی ندارد" !!
دوست عزیز چرا فکر میکنی عموم خودتون و دوستان مخالف دیگه هستید و من و امثال من اینجا به حساب نمیایم.
اتفاقا مطلبی که در بالا نقل قول کردم و شما هم از جای دیگه ای نقل قول کردید کاملا حرف بهزاد رو تائید میکنه چون اشاره به تجربه نسخه اصلی بازی داره.
خواهش میکنم چشماتونو باز کنید!
این بحث رو هم بیخود و بیجهت ادامه ندید و قضاوت رو به همون عموم بسپارید.
فکر نمیکنم نیازی به روشنگری بیشتر شما باشه که قطعا از همون ابتدا نتیجه ای جز جر و بحث در نداشته و نخواهد داشت.
پس در راستای این حرف منطقی شما :
یک سری دوستان هم که اینجا با صحبت هایی مثل تو مخت نمی ره و نمی فهمی و .... سعی داشتن از اون بحث های کوچه بازاری راه بندازن که مسلم هست من اون پست ها رو نقل قول نمی کنم و نخواهم کرد .
بهتره این بحث رو تمومش کنید.
این هم کاملا محترمانه مطرح شده و امیدوارم به کسی بر نخوره.فقط قصد من جلوگیری از راه افتادن همون بحثهای کوچه بازاریی که بهش اشاره کردید.
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,107
خیلی جالبه پس با این حساب که برخی دوستان درمورد فرقه اسماعیلیه میگن اونها جلوتراز فرانسه جمهوری
تاسیس کردن وخالق دموکراسی مدرن هم بودن وضمنا مثل اینکه کارل مارکس ایدش رو از اسماعیلیان کش رفته:laughing:
آقای غرب پرست!
شما که هنوز نمیدونی بنیان گذار حقوق بشر و دموکراسی تو جهان کیه بهتره تو این بحث شرکت نکنی.
الان منشور حقوق بشر کوروش تو سردر سازمان ملل به عنوان اولین مدرک بشر در دموکراسی خود نمایی میکنه که 2600 سال پیش نوشته شده اون وقت شما حرف از 300 سال پیش فرانسه میزنید که پایه و اساس دموکراسیشون از همین منشوره.
حالا به حرف پست اولم میرسی.
از همگی بسیار عذر میخوام. ولی نمیتونستم اینو نگم.
 

Restricted Area

کاربر سایت
Sep 24, 2005
407
سلام...

اين اولين پست من تو اين فروم هستش اما به معني تازه كار بودن من نيست... فقط تا بحال هيچ انگيزه اي براي فعاليت در اين فروم نداشتم.

خوب امروز براي اولين بار چند شماره اخير مجله بازيرايانه را مطالعه كردم (خونه ي يكي از دوستان ديدم) و واقعا ً احساس كردم به شعور من به عنوان گيمر توهين شده است.

چرا؟ كافي بازي Dracula Origin را بازي كرده باشيد تا با خواندن نقد مجله بازي رايانه از اين بازي دود از سرتون بلند بشه. نويسنده اين نقد (كه اسمش را فراموش كردم) به طرز وحشتناكي نقد بازي را از روي نقد گيم اسپات نوشته. تنها ابتكاري كه به خرج داده تيكه تيكه كردن ترجمه و قرار دادن آن در باكس هاي كناري صفحه است. در ضمن در يك حرت تاريخي وي Pixel Hunting را فشردن دكمه ي space براي پيدا كردن اشيا معرفي كرده است كه دقيقا ً برعكس هستش و Pixel Hunting را كساني انجام مي دهند كه از اين دكمه استفاده نكنند!!! (ظاهرا ً ايشان احتياج به كلاس براي تقويت انگليسي خود دارند! اين هم قسمتي از نقد سايت گيم اسپات كه در مقاله كذايي "ترجمه" شده :
[ltr]Pixel hunting is another issue. Most of the screens are shrouded in gloom as well as cluttered with furniture and other background details, making it nearly impossible to pick out all of the many objects that you need to collect without using the spacebar command to highlight them. [/ltr])

از ديگر فجايع مي توان به نقد بازي مبارزه اي دراگونبال اشاره كرد كه در قسمت "جذابيت" اين بازي جمله اي با اين مضمون (كم و بيش) وجود داشت: "اين بازي با تاكيد بر خرافه پرستي و باورهاي سرخپوستي..." اين جمله باعث شادي و نشاط فراوان در بنده گرديد!!!! آخه وقتي يك نويسنده از يك موضوع هيچ اطلاعي ندارد واقعا ً به چه دليل بايد بازي مرتبط با آن را نقد كند؟ قطعا ً اين بازي اولين باري بود كه نويسنده مقاله نام Dragon Ball را شنيده بود... براي كساني مثل من كه از طرفداران اين انيمه فوقالعده محسوب مي شويم تحمل چنين نقدهايي دشوار است... خود نقد هم كه قسمت اولش ترجمه wiki بود و بقيه اش هم زاده تخيلات نويسنده... همين موضوع هم در مورد نقد بازي Twewy صادق است كه به شخصه اعتقاد دارم نويسنده آن نقد حتي 5 دقيقه هم وقت صرف بازي كردن با اين عنوان نكرده است، موضوعي كه برخي اشتباهات فاحش موجود در نقد آن را ثابت مي كند‌ (با فوت كردن در ds قدرت و دقت ضربات نكو بالا مي رود!!!!!!!!!!)

البته از حق نگذريم برخي از مقاله ها جذاب بود. (مثل مطلب مربوط به Diablo III و مقاله ي مربوط به TGC ، مخصوصا ً آخري كه براي افرادي مثل بنده كه از معدود طرفداران بازيهاي كارتي tgc هستم بسيار جالب بود)

به اميد پيشرفت صنعت بازي در ايران...


خب خب خب... دوست عزيز، من اون پستو خيلي سريع نوشتم و اصلا ً به اين چيزا دقت نكردم.

حالا شما ادعا مي كني من تا خالا اسمشم به گوشم نخورده؟ خب ميشه بگي اينا چيه؟ زياد فكر نكن خودم ميگم، اونا تنها نيمي از trading card game هاي منه، كه بيشترشون mtg هستش... اگر هم اينكاره اي (كه بعيد ميدونم) احتمالا ً كارت هايي كه پشتشون مشكيه رو شناختي...
لظفا ً سعي كن ديگه از اين نتيجه گيري هاي تخيلي انجام ندي براي سلامتيت بده.

در مورد مقاله ي dracula origin هم كه ديگه حرفي براي گفتن نمونده، قضاوت با بقيه.

از خوشامدگويي بسيار گرم ادمين اين سايت نيز تشكر مي كنم، واقعا ً برام خوندن اون تهمت ها بسيار جالب بود. اگه خيلي ناراحتي كه يكي پيدا شده كه بجاي مجيز گويي اومده واقعيت رو گفته بنم كن.

yak.gif


از کی تا حالا اعضای تحریریه بازینما، بازی رایانه خون شدن؟! شما به جای کالبدشکافی بازی رایانه، به مجله خودتون برس، که از همه اورژانسی تره! آقای مهدی فوزی!!

در مورد Dragon Ball هم من موندم، تو واقعا فکر کردی آقای میرمظفری یک همچین چیزی نوشته ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! از 20 فرسخی داد می زنه که اون اشتباه شده و برای یک بازی دیگه بوده! (اشتباه در صفحه بندی بوده) در مورد آقای میرمظفری هم اینو بگم که اون موقع که شما به آپارتمان می گفتی آتارتمان ایشون گیم بازی می کرد یعنی بهتره بگم با گیم زندگی می کرد! حیف که خودش اینجا نمی آد تا اینا رو بخونه یه ذره "باعث شادي و نشاط فراوان" در وجودش بشه!!
نکته بعد این که من نمی دونم چرا جدیدا این قدر به شعور بعضی ها توهین می شه! یعنی خودشون توی پست هاشون این طور ادعا میکنن! مثل این که تبدیل به اپیدمی شده!

و اما آخرین نکته! متاسفانه یا خوشبختانه، من واقعا وقت ندارم بشینم بازی نما بخونم، تا یه ذره فیض ببرم! و البته با ابزار کابدشکافی ام بیفتم به جونش، که مطمئنا در اون صورت ظاهر چندان خوشایندی نخواهد داشت! (نتیجه کالبد شکافی رو می گم!! lol) البته به غیر از کمبود وقت دلیل زیر هم هست!:arrowd:
همانطور که شما هم می دونید تعداد زیادی از خوانندگان مجله بازینما را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند
نقل قول از خودت!
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
improve;

من هرچی بیشتر پستای شمارو میخونم بیشتر به این نتیجه میرسم که شما اصلا مطلب رو نخوندی و اومدی برمبنای حرفای دیگران یه حرفی زده باشی.

یه بار گفتم یه بار دیگم میگم:
اگر ادعا میکنی که مطلب AiTD از سایتی ترجمه شده، جمله‌های ترجمه شده‌ی نقد اصلی توی فلان سایت رو با جمله‌ی ترجمه شده‌ی مطلب توی مجله بذار کنار هم. اگر پست بعدی‌ای که در مورد انتقاد از مطلب AiTD میزنی حاوی جملات ترجمه شده و شبیه بهم نباشه و به جاش کارآگاه بازی و کشفیاتت رو نوشته باشی مجور میشم پستت رو پاک کنم

و اینم مطمئن باش بعد از چند سال درس خوندن در رشته‌ی مترجمی زبان خیلی خیلی بیشتر از دانش فارسی شما (که هنوز کلمات ساده‌ای مثل غریب رو به اشتباه قریب می‌نویسید) دانش انگلیسی دارم و اگر قرار به ترجمه باشه یک متن رو بدون هیچ غلطی میتونم ترجمه کنم؛ توی اون مطلب هم به جز همون 2-3 خط مربوط به داستان (که فکر کنم دلیلش بیشتر از 100 بار توضیح داده شده) هیچ غلط دیگه‌ای وجود نداره؛
شمام اگه اون مطلب رو خونده باشی احتمالا متوجه این موضوع شدی.
پس لطف میکنی اگه توی پست‌های بعدیت برای بار nم ننویسی "ترجمه‌ی غلط و غلوط از سایت IGN"، مگر اینکه بتونی با مدرک حرفتو ثابت کنی

این کارآگاه بازیارو هم بهتره بذاری کنار. من برای اثبات حرفم دلایلم رو نوشتم؛ شما (و دوستانتون) هم نوشتین و همونطور که خودت گفتی بقیه خیلی راحت میتونن قضاوت کنن.

در مورد خرید بازی و دور ریختن پول هم KINDMAN جان جواب شمارو دادن

در ضمن ممنون میشم اگه عضویت و ارسال پست مغرضانه رو به حساب انتقاد سازنده نذارین

-----

Revan;

در مورد مقاله ي dracula origin هم كه ديگه حرفي براي گفتن نمونده، قضاوت با بقيه.

بهتره به یکی از پست‌های شما توی فروم بازینما مراجعه کنیم جناب آقای مهدی فوزی، عضو تحریریه بازینما:

در ضمن خودتون می دونید که برای هر مطلب مقدار معینی فضا در نظر گرفته می شود، پس دست نویسنده باز نیست که هر مقداری می خواد بنویسه. همین جوری میشه که بعضی از مقالاتی که شما می خوانید اون چیزی نیستن که در ابتدا نوشته شده بودند

رد گم‌کنی کردن شما هم در نوع خودش خیلی جالب بود؛ اول رفتین توی تاپیک "پیشنهادات و انتقادات در مورد بازیرایانه" پست زدین و بعد اومدین اینجا بحث رو ادامه دادین

به عنوان یک عضو تحریریه بازینما که هر پست یا انتقادی که میکنه از روی قصد و غرضه، هیچ دلیلی نمی‌بینم که پست دیگه‌ای از شما توی این تاپیک (و کلا در مورد بازیرایانه) ارسال بشه؛ و اگر هم ارسال بشه پاک خواهد شد :smile:
 

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
کلا دوستان خیلی قشنگ با هم بحث میکنن:laughing: چه اقا بهزاد چه اقای فوزی !!!!!!خوب شد اینجا میدون جنگ نیست !!!!:eek:
اقا بهزاد خداییش نقد شما در باره ی AITD یه ایراداتی داره و بازی به این ضعیفی که شما میگین نیست ( البته بازی هم ایراد هایی داره ولی ...)
اقا بهزاد اگه شما یه ذره مهربانانه تر با اعضا برخورد کنین فکرنکنم کسی بهش بر بخوره !!!!!:confused:
در ضمن اقا بهزاد در مورد اینکه شما اکثر انتقاد ها رو مغرضانه میدونین یه تجدید نظر بکنین چون این همه بدبینی زیاد جالب نیست !!! در نقد های شما هم مثل تمام نقد نویس های دنیا اثر قوی و ضعیف پیدا میشه
پس بهتره تمام نقد ها رو مغرضانه و از روی حسادت ندونیم ( این یه پیشنهاد بود . همین );)
اون تیکه ی احمق : خودتی / خودتونین هم یه ذره به دور از قوانین سایتی هست که خودتون قوانینش رو وضع میکنین:confused:بهتره یه خورده ملایم تر برخورد بشه;)
اقای فوزی ( نمیدونم واقعا خودتونین یا نه )
اگه مبنا بر ایراد گرفتن از نقد ها باشه مجله شما هم کم ایراد و اشکال نداره که به شعور شما برخورد با خوندن نقد دراکولا( چون خودم بازی کردم میگم)
البته من هر دوتا مجله رو میخونم و به نظرم هر دوتا مجله ایراد های زیادی دارن که انشالله در اینده کم کم بر طرف بشه:-"
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
ضعیف بودن یا نبودن بازی و چگونگی توضیح نویسنده در نقد یه بحثه، صحبت‌های این دوستان یه بحث دیگه؛ و هیچ ربطی هم بهم ندارن.

اینکه از یه بازی بد گفته بشه معنیش این نیست که نقد ایراد داره و فقط نظر نویسنده رو میرسونه. اگه اینجوری باشه که شما میگی پس نقدهای سایتایی مثل TeamXBOX و GameSpy و IGN و Gamepro و Gamedaily و خیلی سایت‌های دیگه هم همه ایراد داره چون همه به این بازی 5 و زیر 5 دادن!!

در مورد مغرضانه بودن هم تاحالا توی این تاپیک از مجله (و خود من) کم انتقاد نشده و من هم هیچ وقت حرفی درباره‌ی مغرضانه بودن انتقادها نزدم. و در ضمن من نگفتم همه‌ی انتقادهای الان مغرضانه‌س. آقای General Stalin هم همین انتقادات رو کردن و منم حرفی از مغرضانه بودنش نزدم چون با این 2 مورد یه مقدار فرق داره و منم حتما یه چیزی میدونم (که شما اون چیزو نمیدونی) که این حرفو میزنم
 

KINDMAN

کاربر سایت
Sep 16, 2007
758
نام
Autumn Man
دوست عزیز HL2-GF.
بحث منطقی باید پشتت منطقی وجود داشته باشه تا همونی باشه که اسمش هست!
اینکه یکی دو مورد ایراد که منشاءشون بارها توسط اعضای ساده ای مثل من و هیئت تحریریه بازیرایانه از خود بهزاد تا کیانوش و حمیدرضا و غیره توضیح داده شده بیاد و دست آویز یک سری افراد که نیتی جز ایجاد اغتشاش ندارن قرار بگیره کار شایسته ای هستش؟!

من به شخصه اگر کوچکترین سمتی در این فروم و این بخش داشتم برای 10 دقیقه هم نمیتونستم این مثلا انتقادها رو تحمل کنم و نظایر این پستها رو پاک میکردم چون با کمی ریشه یابی در همین تاپیک کوچک و چندتایی دیگه از تاپیک های نظیر این میشه به اصل مطلب پی برد.

نمونه بارزش مباحث بازی هاست که تا کسی به یه حقیقت اشاره میکنه بر طبق قانون نانوشته دنیای مجازی (هرکسی هرکی دلش خواست میتونه باشه و هرکاری هم دلش خواست میتونه بکنه!) سیل انتقادات با منشاء آشکار استدلالهای بچه گانه و فن بوی بازی! از جانب کسانی که نه سنشون به مثلا فلان بازی میخوره و نه تجربشو داشته و دارن و نه اصولا توانایی انجام اون بازی رو دارن به سمت منتقد و نظر دهنده روون میشه....(سن قطعا ملاک نبوده و نیست نمونش دوستان خوبیه که الان دارم و همشون جای براردای کوچیک من هستن ولی اطلاعاتشون 10 برابر منه و بدون سند و منطق صرفا بخاطر علاقه وافرشون به تاپیک پر کنی و مطرح کردن خودشون بوسیله قایم شدن پشت آوار کلمات موضوعی رو مطرح نمیکنن چه برسه به براه انداختن جار و جنجال)

بنظر من باید با این نوع مشکل افرینی ها از تاپیکهای مسخره زیر 10 سال تا پستهای اینچنینی برخورد بشه چون علیرقم اینکه هرکس حق داره نظرشو بده ولیکن کوچکترین توهینی قابل بخشش نیست و قطعا این قبیل رفتارها با کوتاه اومدنهای مکرر سیر سعودی خواهد داشت که به ضرر فروم هستش....

شرمنده که باز هم پست طولانی دادم!
 

HITLER_1

کاربر سایت
Jul 29, 2007
49
نام
علیرضا
منم با آقا بهزاد و KINDMAN موافقم و ایشون اگه سخنی هم داره باید با مدرک ثابت کنه نه اینکه بیاد دیگران را همینجوری متهم کنه.
 

improve

کاربر سایت
Aug 19, 2008
8

خب پس بالاخره مشخص شد که مشکلت و دلیل اینکه اومدی توی این تاپیک چیه. امدی خودتو خالی کنی؛ و وقتی میگم انتقادات مغرضانه دلیلش افرادی مثل توئه.

تو نه تنها مطلب مجله رو نخوندی، مطلب سایت IGN رو هم نخوندی و فقط برای خالی کردن عقده‌هات اومدی بر مبنای حرف دیگران حرفی زده باشی. مطمئن باش این اخرین پستت توی این تاپیک بود

Behzad
 

General Stalin

کاربر سایت
May 18, 2008
51
نام
Yoshiya Kiryū
آقایون! من تو پست آخرم از همه خواستم که دیگه این بحث ادامه پیدا نکنه. اگر این بحث و جنجال با حرف من شروع شد، لطف کنید و همینجا هم تمومش کنید. یه چیزهایی شنیدم و یه حرف هایی با یک دوستی مطرح شد که دیگه اعضای تحریریه رو هدف این انتقادات نمی دونم. یه جورایی این دوستان تحریریه کمترین تقصیر رو در این ماجراها دارن. (البته من هنوز هم دلیلی برای رفتار تند آقای دشتی نمی بینم).
مشکل جای دیگه و مسئول شخص دیگه ایه.
 

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
16,047
نام
معراج
تو وسط این میدون جنگ ونقدهای مثلا سازنده میخواستم تشکرکنم از اقای دشتی بخاطرمقاله پیرمردی که
نتوانست ماشه رابکشد:love:
من با اینکه پی اس3ندارم واین بازی رو هم بازی نکردم ولی مجذوب داستانش شدم:love:
خسته نباشین
 

MG.Snake

کاربر سایت
Aug 7, 2008
1,021
نام
آرین
این آقای حمید رضا دشتی کجاست؟........من باید دستش ماچ کنم.
دمش گرم:love:واقعا مقاله پیرمردی که نتوانست ماشه را بکشد عالی بود...داستان MG کامل و مختصر توضیح داد...:love:
من مجله بازی رایانه دوست دارم و فقط بازی رایانه میخونم.....
کسانی هم که قصد خراب کردن مجله بازی رایانه با تحریک کردن خوانندگان این مجله به عنوان اینکه توهین به شعورشون داره میشه هیچ سودی نمیبرن جز اینکه خودشون ضایع کنن
پوستر مجله تون هم خیلیی خوب بود فقط امیدوارم مشکل دیر کرد در پخش مجله زودتر حل بشه
 

Wroth Master

کاربر سایت
Jun 21, 2007
1,264
نام
بهزاد
خوب این چند صفحه رو خوندم و انتظار این چنین بحث ها و این چنین بر خورد هایی رو نداشتم !
من انتقادم رو بدون هیچ غرضی می کنم و انتظارم دارم با من به درستی بر خورد بشه.
همین اولم بگم که بنده بهزاد خّرم هستم (البته فک کنم دیگه اکثریت بدونن!!) تا نیازی به حرکات شرلوک هلمزی نباشه !

21 سال قبل قهرمانی نوظهور قدم به دنیای بازی های ویدئویی گذاشت.سربازی تنها که آمده بود تا در نبرد با دشمن,غیر ممکن ها را ممکن کند, نام او سالید اسنیک بود.در گذر زمان قهرمان ما به شخصیتی افسانه ای در دنیای بازی های ویدئویی تبدیل شد و عنوان Metal Gear به بازی های اکشن مخفی کاری جان و معنا بخشید.

Twenty-one years ago, the gaming world was introduced to a hero: a soldier that fought alone against impossible odds to save the world. Over time, the hero grew into a legend that changed the gaming landscape and redefined stealth action games with his epic battles.

پس از گذشت دو دهه از خدمت این سرباز کهنه کار, او آمده تا آخرین ماموریتش را با افتخار به اتمام برساند و برای همیشه با علاقمندانش به شکلی فراموش نشدنی خداحافظی کند.

After more than two decades of service, Solid Snake is finally receiving an honorable discharge in the latest chapter in the Metal Gear Solid franchise

MGS4 در بخش های تکنیکی, هنری, اکشن, مخفی کاری و موارد بسیاری مرزها را شکست و به راستی اعتبار و شاهکار کوجیما,استودیوی او و شرکت کونامی است.

Indeed, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots shatters the proverbial bar, becoming a technical, cinematic and gaming standard that future action and stealth titles will be judged by. It's been a long time coming, but this game is a true classic and a masterpiece from Hideo Kojima, Kojima Productions and Konami.
(البته جمله بندی قسمت بالا یکم فرق می کنه !)

در سال 2014 ( 5 سال بعد از حوادث و اتفاقات Big shell ... ) جنگ تغییر کرده و چهره دیگری به خود گرفته, به شکلی که سرزمین های بکر و دست نخورده هم درگیر آن شده اند.جنگ به نوعی صنعت تبدیل و جایگزین اقتصاد در سراسر دنیا شده است.در این بین نیروهای PMC به بهانه کمک به کشورها برای سرکوب دشمنان داخلی و خارجی وارد نوعی تجارت شده اند.به این صورت که آنها تحت اختیار گروه یا کسانی قرار می گیرند که خدمات شان را به قیمت بالاتری بخرد.
نیروهای PMC مدام در سعی و تلاشند تا برای کسب سود و منفعت بیشتر کارایی خود را به همگان نشان دهند و این کار مستلزم ایجاد اغتشاش و خرباکاری در شهرها و کشورهاست.نانو تکنولوژی به نوعی قابلیت برتر تبدیل شده که کارایی,وفاداری و توان نیرهای PMC را تحت اختیار و کنترل دارد.

The world of Metal Gear Solid 4 is quite a bleak one. In fact, in many ways, it's precisely the one that Solid Snake and Otacon have been hoping to avoid. Set six years in the future, war and conflict are no longer a sporadic occurrence with hot spots around the globe; instead, the entire planet is engulfed in constant battle. War has become its own self-sustaining industry, replacing the overall global economy with the contracts of private military corporations, or PMCs, that sell their services to the highest bidder.
These mercenaries constantly try to prove their effectiveness on the battlefield to gain even more contracts, which causes more and more destruction as nanomachine-enhanced soldiers clash in cities, in buildings and on the streets.

خدا رو شکر چند سطر از این متن ترجمه نشده ولی بازم ادامه می دیم !


هرج و مرج همه جا را فرا گرفته طوری که نیروهای غیر نظامی هم از خطر جنگی که هم چنان ادامه دارد, در امان نیستند.

With such a chaotic environment, not even civilians are safe from the constant fighting, as skirmishes can break out at any point.

د
ر این میان سالید اسنیک که به دلیل اختلال در نانو ماشین های بدنش به شکلی ناگهانی و سریع پیر شده و حالا خود را یک سرباز بازنشسته می داند, توسط فرمانده سابق خود کلنل کمپل دعوت می شود تا آخرین ماموریت خود را برای نجات دنیا از خطری که آن را تهدید می کند انجام دهد و اسلات را از بین ببرد.

This is the setting that Solid Snake has been called out of retirement for: one final mission issued by Col. Campbell to save the world from one last threat.
خوب خوشبختانه یا بد بختامه یه قسمت از این متن از ذهن خود نویسنده نشات گرفته که بسیار زیباست :
"سالید اسنیک که به دلیل اختلال در نانو ماشین های بدنش به شکلی ناگهانی و سریع پیر شده " یعنی بسیار زیبا بود ! خو برادر من در ادامه ی متن که خودش توضیح داده چرا اسنیک پیر شده دیگه این تخیلات چی بود ؟! : Or perhaps we should say Old Snake? You see, the legendary soldier is suffering from accelerated aging due to cellular degeneration

به بقیه متن می پردازیم :

اسنیک ماموریتش را از منطقه ای جنگ زده واقع در خاور میانه یعنی جایی که که اسلات برای آخرین بار دیده شده, آغاز می کند.
Snake is initially inserted into the war zone of the Middle East undercover as a UN PMC inspector
اینم قسمت خوب ها و بدها :
خوب ها :
کاری بر جسته در ترکیب گیم پلی و داستان,یکی از کامل ترین بازی ها در بخش های صوتی و بصری,وجود بخش انلاین.
A brilliant mixture of storytelling and gameplay
Mind-blowing audiovisual presentation

بدها :
تجربه گیم پلی واقعی بازی کوتاه است.
The single-player experience ends.
(حالا می گیم این ترجمه نشده !)

خوب فکر کنم تا اینجا برای صفحه ی اول این نقد کافی باشه ! متاسفانه الان سرم شلوغه و نمی تونم بقیه متن رو تایپ کنم ولی بقیه ش هم همین جوریه !
 
آخرین ویرایش:

Restricted Area

کاربر سایت
Sep 24, 2005
407
خوب این چند صفحه رو خوندم و انتظار این چنین بحث ها و این چنین بر خورد هایی رو نداشتم !
من انتقادم رو بدون هیچ غرضی می کنم و انتظارم دارم با من به درستی بر خورد بشه.
همین اولم بگم که بنده بهزاد خّرم هستم (البته فک کنم دیگه اکثریت بدونن!!) تا نیازی به حرکات شرلوک هلمزی نباشه !
.
.
.
خوب فکر کنم تا اینجا برای صفحه ی اول این نقد کافی باشه ! متاسفانه الان سرم شلوغه و نمی تونم بقیه متن رو تایپ کنم ولی بقیه ش هم همین جوریه !
خب متاسفانه آقای حسن زادگان به اینجا سر نمی زنن که بخوان در این مورد توضیح بدن!
این مواردی که شما از نقد MGS4 نقل قول کردی و همه اش از صفحه اول این نقد چهار صفحه ای بود، به غیر از اون مورد آخر (که متن فارسی و انگلیسی شباهتی به هم نداشتند) به نظر درست می اومد!
اما در مورد آخر حرفتون که گفتین "الان سرم شلوغه و نمی تونم بقیه متن رو تایپ کنم" من فکر می کنم که دیگه چیز خاصی برای تایپ کردن نداشته باشید!! چون من نقد IGN رو قبلا خونده بودم و ادامه نقد آقای حسن زادگان (3 صفحه) هم تا اونجایی که من همین الان چک کردم، به غیر از یکی دو نکته در توضیح گیم پلی، هیچ شباهتی به نقد IGN نداره! بازم می گم که در مورد نقل قول های بالا حق با شماست ولی این جمله آخر، "بقیه ش هم همین جوریه!" رو قبول ندارم!! مگر این که اثبات کنی و اگر هم اثبات نکنی انتقادت به عنوان یک انتقاد مغرضانه تلقی می شه.
 

MG.Snake

کاربر سایت
Aug 7, 2008
1,021
نام
آرین
خوب این چند صفحه رو خوندم و انتظار این چنین بحث ها و این چنین بر خورد هایی رو نداشتم !
من انتقادم رو بدون هیچ غرضی می کنم و انتظارم دارم با من به درستی بر خورد بشه.
همین اولم بگم که بنده بهزاد خّرم هستم (البته فک کنم دیگه اکثریت بدونن!!) تا نیازی به حرکات شرلوک هلمزی نباشه !
اخه شما که نویسنده بازینما هستید برای چی میاد مجله بازی رایانه نقد میکنید
شما و دیگر نویسنده های بازینما اول باید مشکلات مجله خودتون برسید بعد به مجله دیگه نقد کنید

ببخشید قصد توهین ندارم ولی یک ذره به این موضوع از بیرون نگاه کنید ببینید چه صورتی بدی داره توی بخشی از سایت که مربوط به انتشار مجله بازی رایانست نویسنده های بازینما مجله بازیرایانه نقدکنن......
والابالا خیلی ها فکر میکنن شما نمیتونی مجله خودت بگردونی اومدی چوب لای چرخ دیگران میندازی هر چند انتقاداتون سازنده باشه...........حالا میخوای بگی دیگران غلط میکنن بگوووو
این آقای improve به اندازه کافی مجله بازینما کوچیک نکرد شما هم میاد انتقاد میکنید....... __________________
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر