باسلام
مشترک گرامی همان گونه که اطلاع دارید در پایان هفته گذشته، به دلیل وجود یک رخداد غیر قابل پیش بینی و نامعلوم در زیرساخت های مخابراتی شاتل، شاهد ساعتی اختلال در سرویس اینترنت پرسرعت برخی از کاربران بوده ایم.
بی گمان، همکاران فنی ما تلاش های فراوانی را به کار بستند تا مشکل در سریع ترین زمان ممکن برطرف گردد و هرچند مدت زمان اين اختلال در چارچوب SLA استاندارد ارایه سرویس است، اما مغایر با استانداردهاي داخلي شاتل و بی سابقه در همه ی سال های فعالیت این مجموعه بوده است که موجبات شرمساری این خانواده نسبت به کاربران گردید.
تلاش و پی گیری و برنامه ریزی دقیق برای دست یابی به راهکارهایی که دیگر بار شاهد این مشکل نباشیم همچنان توسط همکاران فنی ما ادامه دارد، اما به هر روی، ضمن عذرخواهی از مشکل پیش آمده و قدردانی از صبوری شما مشترک گرامی، معادل یک گیگ ترافیک رایگان در تاریخ 3 تیر ماه به سرویس فعلی شما تخصیص خواهد یافت.
امیدواریم در آینده شاهد مشكلاتی از این دست نباشیم و همچنان ارایهی سرویس با بالاترین كیفیت ممكن به مشتریان یكی از افتخارات همیشگی ما محسوب شود و كیفیت خدمات ارایه شده در آینده جبران مشكلات پیش آمده باشد.
در پایان، یک بار دیگر از حسن همكاری و صبوری شما سپاسگزاریم.
گروه شرکت های شاتل
بعد مدت های طولانی یک چنین مشکلی به وجود این طوری عذرخواهی میکنن نه مثل جاهای دیگه بگن مشکل خودتونه...