بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
خوب شاید سروره قاطیده!
بعضی موقع ها سرور قاط میزنه کسایی که پینگشون 100 هست میشن 500 و کسایی که 40 هست میشه 150

و بعضی موقع ها هم سرور قاط میزنه پینگ درسته ولی لگ داره معلوم نیست یا شاید از سروره یا هم از اینت نت داغون
 

Smaee1

کاربر سایت
Dec 27, 2010
245
من گزینه ی دو رو انتخاب می کنم چون در نهایت اینا دنبال این هستن که تا اونجایی که میشه به هر عنوانی دسترسی رو محدود کنن حالا البته ممکن هم هست به این نتیجه برسن که به تیغیدن ملت می ارزه که گزینه ی 3 رو انجام بدن /:)

انتخاب شما تو ایران فقط به درد خودت میخوره. کی به حرف ما گوش میده؟
 

sam

عضو جدید
Aug 1, 2006
310
نام
سجاد
درود
بچه من 4و5 سالی هست دارم از سرویس 192Kbps)ART2) شاتل استفاده می کنم. یک مدتی هست این هزینش برام مشکل شده ماهی 38 میدم.
می خواستم ببینم این wimax مبین نت چجوریه می ارزه عوض کنم؟ آخه قیمتش 18 تومن و سرعتش 512 هست؟ دانلود آنچنانی هم ندارم و ترافیک برام مهم نیست در ضمن بازی هم خیلی وقت نمی کنم و پینگ اصلا برام اهمیت نداره. فقط می خواستم ببینم این wimax که در واقع با کابل ارتباط نداره چقد با adsl تفاوت داره؟ اصلا فرقی داره؟ قطعی هم داره یا نه؟ نظرتون چیه عوض کنم یا نه؟
 

Garrett

کاربر سایت
Dec 20, 2010
208
نام
پوریا
من گزینه ی دو رو انتخاب می کنم چون در نهایت اینا دنبال این هستن که تا اونجایی که میشه به هر عنوانی دسترسی رو محدود کنن حالا البته ممکن هم هست به این نتیجه برسن که به تیغیدن ملت می ارزه که گزینه ی 3 رو انجام بدن /:)
انتخاب شما تو ایران فقط به درد خودت میخوره. کی به حرف ما گوش میده؟
بااا... ، به درد خودت میخوره دیگه چه جور ادبیاتی می باشد 8-| ما رو باش اومدیم تحویل بگیریم:|، پست دوست عزیزمون رو ببینید گویای مطلب هست:
متن تکذیبیه روابط عمومی وزارت به شرح زیر است:

طی روز گذشته، مصاحبه ای تخیلی از قول جناب آقای دکتر تقی پور، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه "نشست هم‌اندیشی و راهبردی طرح ملی خرید اعتباری (میزان)" در قالب یک خبر که فاقد هیچگونه منبع موثقی بود منتشر شد که البته خبر مذکور از چند جهت قابل تامل است.
اول آنکه این خبر عینا در سال گذشته در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ در یکی از سایت ها منتشر شد که در آن مقطع نیز اگرچه مسوولان آن سایت آن را شوخی سیزده ۹۰ عنوان کردند اما به دلیل اهمیت موضوع با واکنش قاطع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روبه رو شد.
دوم آنکه به نظر می رسد، بی تجربگی و عدم تسلط خبرنگار آن سایت در پوشش اخبار موجب شده تا حتی اندکی تحقیق در خصوص همایشی که به آن استناد شده صورت نگیرد چرا که بر اساس مدارک موجود، همایشی که در این خبر به آن استناد شده در تاریخ ۱۶ اسفند ماه سال ۸۹ در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شده بود که در اینجا با تاکید مجدد بر تکذیب این سخنان خاطر نشان می شود، این مطلب، هیچ گونه پایه و اساسی ندارد و مورد تأیید این وزارتخانه نمی باشد.
به هر حال انعکاس این خبر، همانند سال گذشته به محملی برای عقده گشایی‌ها و موج سواری‌های تعدادی از شبه رسانه‌ها و محافل سیاسی استعمارگران خارجی بدل شد،‌ رسانه هایی که سعی دارند با طرح منویات نادرست خود، یک مقوله ملی را، به ابزاری برای تخریب کشور بدل کنند.
اما معلوم نیست، چرا مسوولان این سایت خبری، خواسته یا ناخواسته، به عنوان ارگان تبلیغاتی غرب، عمل کرده و با فراهم آوردن خوراک خبری برای این رسانه های معاند، زمینه سوء استفاده از مطلبی بی پایه و اساس را فراهم کرده اند و در مطلبی یکسویه، غیر حرفه ای، و حتی کاملا توهمی!!، نسبت به موضوع مهم، تخصصی و کاملا واقعی ایجاد شبکه ملی اطلاعات، مطالبی یک سر تخیلی را، بدون وجود منبع رسمی و معتبر داخلی، از قول وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کنند.
لذا، علی رغم مطرح شدن این موضوع به صورت مکرر از سوی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و دیگر مسوولان این وزارت خانه بار دیگر تاکید می شود که راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات جزء تکلیف دولت طبق برنامه پنجم توسعه است و دکتر تقی پور نیز در این خصوص بارها تصریح کرده است که این شبکه در فازهای مختلف در طول برنامه پنجم توسعه به بهره برداری خواهد رسید و با وجود شبکه ملی اطلاعات، پهنای باند مورد نیاز داخل از پهنای باند دسترسی به شبکه جهانی اینترنت تفکیک می شود و به صورت همزمان امکان دسترسی به شبکه داخلی و شبکه جهانی اینترنت فراهم خواهد بود و در عین حال می توان اطلاعات را با امنیت بیشتر و در راستای تحقق هرچه سریع تر دولت الکترونیکی انتقال داد.
گفتنی است خبر مذکور در برخی از سایتها از جمله انتخاب، جوان آنلاین، آفتاب و... منتشر شده است. لذا مقتضی است، از آن جا که مطلب منتشره در سایتهای مذکور به هیچ عنوان از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تایید نمی باشد، هر چه سریع تر اقدام مقتضی نسبت به انتشار جوابیه ذیل صورت گیرد. ناگفته پیداست که این وزارتخانه، با توجه به انتشار این مطلب تخیلی و غیر واقعی در آن سایت، با تغییر و حذف حتی اندکی از این جوابیه موافق نبوده و در صورت هر گونه جرح و تعدیل در متن حاضر، تا زمان حصول نتیجه مطلوب از پیگیری موضوع از طرق قانونی منصرف نخواهد شد. بنابراین لازم است وفق قانون، جوابیه به صورت کامل و بی کم و کاست در اسرع وقت درج شود.
منیع
 

Smaee1

کاربر سایت
Dec 27, 2010
245
بااا... ، به درد خودت میخوره دیگه چه جور ادبیاتی می باشد 8-| ما رو باش اومدیم تحویل بگیریم:|، پست دوست عزیزمون رو ببینید گویای مطلب هست:

منظورم این بود که کلا چه من چه شما انتخابمون به درد خودمون میخوره توی این کشور. چرا قاطی میکنی جیگر جان؟؟؟؟
 

Silent Storm

کاربر سایت
Apr 6, 2010
1,656
نام
iMAN
دوستان موقعی که سرعت دانلود بالا هست و مشکلی نداره ، بعضی مواقع سرعت وب باز کردن خیلی کمه ( همون موقع دانلود نزاشتم ها ) مثلا گوگل رو به زور باز میکنه . دلیلش چی میتونه باشه ؟
 

R.P.G

کاربر سایت
Mar 21, 2009
1,090
نام
Marked One
90824269838861162742.gif
یه چند روزی خوب شده بودا. یعنی پینگ همین بود ولی زیاد تایم اوت نداشت. الان دیگه ...........
 

Muppet

کاربر سایت
Mar 10, 2012
290
نام
امیرحسین
دوستان انگار قضیه داره جدی و خطرناک تر میشه...
از دیشب تا به الان در چند ساعت خاص سرعت ADSL شرکت های مختلف من و 4-5 تا از دوستام به نصف کاهش پیدا کرده...( البته همگی در تهران و در ساعات یکسان)
+ از دیشب تا به الان چند سایت آپلود عکس و فیلم در ایران با فــــیلترینگ های متعدد، قطع سرویس های مکرر و یا حتی پاک شدن دامنه اشان روبرو شده اند...
راستی حتما خبر جالب دانشگاه خودمو که 6 ساله دارم اونجا درس میخونمم ببینید... از همه جالب تر ابلاغیه وزارت علومه که مجبور به چه کاریشون کرده(سایت پژوهشکده رشته مربوطمم که توش من کلی مطلب نوشته بودم، اواسط سال پیش سرپرست دانشکده رو مجبور کردن که سروره سایتو از مالزی به ایران تغییر بده و در نتیجه بیشتر مطالب از جمله مطالب ارسالی من همه پاک شد!):gunner:/:) [-(~x(#-o و این هم ابلاغیه جدید وزارت علوم:

94703442063324577995.jpg
تا اردیبهشت، خرداد زمان زیادی نمونده... پس منتظریم ببینیم آخر این داستان چه میشود...
خداکنه به خیر بگذره اگر نه...)x
 

Real Madrid 9

کاربر سایت
Jun 10, 2011
3,996
نام
M O E I N
دوستان کرجی خواهشا یه isp خوب بهم معرفی کنین میخام یه 512 نامحدود بگیرم موندم از کدوم شرکت بگیرم و نمیخام خیلی زیاد هزینه کنم نهایت تا 30 تومن اینا میشه یا نه الان پارس انلاین قیمتش خیلی خوبه موندم خوبه بخرم یا نه البته نامحدودشو من میگم .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر