بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
ALBER WESKER

سلام
چه عجب یه سری به اینجا زدین دیگه کار داشت به جاهای باریک میکشید خب
نیما جان منم توی رده بندی که گذاشتم لیون رو اصل کار ندونستم منظورم این بود که کلیر از طرف هیچ کس و هیچ سازمانی مامور سروسامان دادن به اوضاع نیس اگر هم میاد توی یه واقعه ای گیر می افته خب باید یه کاری بکنه و وقتی هم یه کاری میکنه میزنه همه رو داغون میکنه خب وقتی کسی نه عضو بی اس ای ایه و نه مامور دولت برای چی باید توی داستان در گیر بشه
در مورد نظر شینجی میکامی ایشون کی این نظر رو اظهار داشتن ؟ بعد از 2008 یا قبل از اون اگر قبل از اون باشه خب راستش حق با شماست چون لیون کار خاصی نکرده بود توی اویل 4 هم که فقط برای تغییر گیم پلی بوده فقط درگیری های خیلی خفنی داشته ولی نمیشه حتی الان که اویل 5 ساخته شد و همه بازی کردن گفت که لیون از همه محبوبتر نیست این که راک ایت میگه اصلی ترین به خاطر اینه که از همه محبوبتره وعلاقش باعث میشه اینو بگه ولی به نظر خود من اصلی ترین و مهمترین شخصیت از اول تا به حال البرت وسکره کسی که به هردو گروه الفا و براوو خیانت کرد و باعث و بانی خیلی از جنایت ها شد شاید بشه گفت شرکت ویل فارما ویروس جی رو از سازمانی که وسکر توش بوده گرفته حتی کورتیس میلر یه جورایی با شرکت ترایسل ارتباط داشته و شاید حتی وسکر.
وقتی قرار باشه شرکت ویل فارما که برای ویروس تی واکسن ساخته برای ویروس جی هم بسازه دیگه ویروس جی چه ارزشی داره پس یا وسکر یا سازمانی که نمونه های شرکت امبرلا رو داشته (چون هانک هم یه نمونه از ویروس رو برای امبرلا یا یکی دیگه برده بود) برای نابودی ویل فارما به کورتیس دستور میدن و ازش مثل یه ابزار استفاده میکنن.حتی کسی نمیتونه بگه 100 در صد وسکر نابود شده چون توی همین فیلمیکه این اواخر توسط نیما جون گذاشته شد دو نمونه تقلبی از کریس توی اون سکانس هستن پس این احتمال که وسکر زندس هنوز وجود داره
در ضمن حظور لیون توی اویل 6 امکانش زیاده چون محبوبترین شخصیته و فروش رو بالا میبره اینا هم که تازگیا کاری به داستان ندارن فروش و گیم پلی و کیفیت گرافیک مهمه براشون
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
حالا فهمیدم قضیه چیه.بذار خوب روشنت کنم.ببین دوست عزیزم.فکر می کنم که تو دقیقا برعک گفتی.حالا با دلیل بهت میگم.کلیر عضو تراسیو بوده که کارشون مبارزه با حملات ویروسی ات.(فکر کنم اینو نمی دونستی.) ولی لیون مامور دولته و شغلش اصلا ربطی به ماجرای ویروس و این حرفها نداره.در داستان رزیدنت اویل 4 که ماموریتش نجات دادن دختر رئیس جمهور بود و اصلا نمی دونست که قراره با یک ویروس جدید روبرو بشه.در دیجنریشن هم رئیس جمهور فقط به خاطر لیاقتی که توی ماجرای نجات دخترش و روبرو شدن با گانادوها کسب کرده بود،لیون رو به فرودگاه فرستاد.چون می دونست که توی اینجور ماموریت ها تجربه داره.ولی در کل وظیفش مبارزه با ویروس نیست.در حالی که کلیر اصلا شغلش مبارزه با ویروس و حملات بیولوژیکیه.درست مثل کریس و جیل.با این تفاوت که توی یک سازمان دیگه کار می کنه.روک ایت هم فقط چون خیلی به لیون علاقه داره میگه نقش اوله.درسته که لیون نقششش خیلی مهمه.ولی خداییش نقش اول دیگه خیلی تابلویه.من هم عاشق کلیرم.ولی این دلیل می شه که بگم از همه مهم تره؟به نظر من آدم باید منطق رو بر احساساتش ترجیح بده.
شینجی هم اون مطلب رو در جواب سوالی که یک ماه پیش ازش پرسیدم گفت.(از طریق سایت کاپکوم)
فیلم رزیدنت اویل 4 هم خیلی کم حجمه.روی یک سی دی هم جا می شه.ولی دوستم دانلود کرده.من نمی دونم از کجا و چطوری.
راستی ویروس جی!مطلب بالایی که راجع به شخصیت ها بود رو خیلی بد خ نوشتی.اگه می شه درست بنویسش ببینم چیه.
این هم نامه ی اول شینجی:

نامه ی شینجی !

ترجمه شده ی نامه !!

سلام اقا .
این سوال سوالی بود که بار ها در ذهن من میچرخید و خودم هم به سختی متوجه ان شدم ! باورم نمیشد . شخصیت هایی را که خودم خلق کرده بودم را نمیتوانستم طبقه بندی کنم . ولی چند ماه پیش بود که خبر رسید اقای تاکئوچی بر روی بازی بعدی کار نمیکند و من هم تصمیم گرفتم به گذشته ها برگردم و از اول اویل را مروری بکنم انجا بود که شخصیت ها را درک کردم و من طبق نظریه ی شخصی خودم شخصیت ها را به این صورت طبقه بندی میکنم :
1- البرت وسکر ( اگر این شخصیت نبود جیل و کریس را خلق نمیکردیم ! )
2- جیل ولنتاین ( پر نقش ترین شخصیت زن در بازی ! )
3- کریس ردفیلد ( یکی از نقش های مهم و کلیدی )
4- کلیر ردفیلد ( نقشی پر رنگ در بازی داشت )

به نظرم تک تک شخصیت های بازی نقش مهمی در بازی داشتند به صورتی که بعضی ها اگر نبودند جایی برای دیگری نبود !
اما من به هیچ وجه ربکا چمبرز را جزو شخصیت های اصلی جا نمیدهم چون این ها همگی دست پرورده ی البرت وسکر هستند . درست است خود البرت وسکر هم دست پرورده ی ازول ای اسپنسر هست ولی اون در بازی نقشی نداشت پس نمیتوان او را قبل از وسکر اورد !
لیون اسکات کندی هم نقش مهمی در سری اویل نداشت و فقط به عنوان حاشیه در بازی بود ! البته اگر بخواهیم از لحاظ داستان به بازی نگاه نکنیم به ترتیب :
1-کریس ردفیلد
2-لیون اسکات کندی
3- جیل ولنتاین
4- کلیر ردفیلد

ممنون از توجه ی که به رزیدنت اویل داشته اید و اینقدر عمق داستان را جسته اید چون فقط عده ی اندکی مثل شما هستند ! من فعلا هیچ نقشی در رزیدنت اویل 6 ندارم پس لطفا از رزیدنت اویل 6 از من نپرسید ! خوشحالم که توانسته ام شخصیتی را خلق کنم که بتواند در دل افراد مختلف قرار بگیرد . موفق باشید .

این هم نامه ی دومش:

دوباره سلام آقای میکامی. سلام اقا
ازجوابتون متشکرم.
ولی هنوز چند تا سوال دیگهدارم:
-1منظور شما اینبود که از نظر داستان لیون جزو شخصیت های اصلی نیست؟چون اونعلاوهبر رزیدنت اویل 2 و 4 درداستان دیجنریشن و عملیات جاوییر در دارک ساید هم حضورداشته.در کل نقش لیون مهم تره یا کلیر؟(از نظرداستان بگید نه گیم پلی) |||| جزو داستان بازی زیاد محسوب نمیشه چون زیاد عملبات خاصی را انجام نداد و اگه اون نبود بازی تغییر چندانی نمیکرد !

2-در کل داستان نقش کریس مهم تر است یا جیل؟چون کریس در ظاهر نقش پررنگ تری داشت و وسکر را هم او کشت.|||| نقش کریس در بازی بیشتر بود و مهمتر بود .


3-می خواستم بدنم که شما شخصیتهای داستان ساز مثل اسپنسر-بیرکن-مارکوس-ادواردآشفورد-ولادیمیر-سدلر والکسیارو جزو شخصیت های اصلی قرار می دید یا ثانویه؟چون این شخصیتها سالها قبل ازقهرمانان در داستان حضور داشتند و در طیسالهای 1960 تا 1998 نقش بسیار مهمی داشتند و ویروس ها و وقایع داستانرا آنها بهوجودآوردند. من اگه قرار باشه همینجوری امتیاز گذاری کنم که ورونیکا اشفورد الان مهمتر از همه بود چون بنیان گذار خانواده ی اشفور بود ! پس من این ها را جزو شخصیت های ثانویه قرار میدم !


4-از نظر شما ایدا ونگ اصلی است یا ثانویه؟ ثانویه .


5-در کل اگه بخواهید کل شخصیتها رو در 3 گروه اصلی-ثانویه و فرعی قرار بدید کدومها اصلی میشن؟لطفا همه ی اصلی ها رو به ترتیب اهمیت نقش برام نام ببرید.(لطفا داستان رو در نظر بگیرید نه گیم پلیرو)
اصلی
1-البرت وسکر
2- کریس ردفیلد
3- جیل ولنتاین
4- کلیر ردفیلد

ثانویه
1- لیون اسکات کندی
2- ایدا وونگ
3-اسپنسر
4-ویلیام بیرکن

فرعی

1- بری بودرتون
2- الکس وسکر
3- ماری وسکر
وشخیت هایی نظیر این ها


-6شخصیت مورد علاقه ی خود شما کیه در رزیدنت اویل؟ لیون اسکات کندی

7-برای خلق کدوم شخصیت زحمت بیشتری کشیدید؟ ||| لیون اسکات کندی در ریدنت اویل 4

8-در رزیدنت اویل 2 دو تا داستان وجودداشت.یکی لیون A/کلیرB و دیگری کلیرA/لیونB. که در دارک ساید کلیرA-لیون Bآورده شده بود.ولی در گزارش وسکر A گفته شده که لیون نمونه ی ویروس جی رو به پایین پرت کرد و این نشون میده که این مربوط به سناریوی لیون A/کلیرB هست.یعنی دارک ساید و گزارش وسکر 1 با هم تضاد دارند.به علاوه در یک بخش از دیجنریشن نشون داده میشه که کلیر با حالت اول بیرکن روبرو میشه که این دو تا معنی داره:یا اینکه سناریوی لیون A/کلیرB درسته و یا اینکه مثل دارک ساید لیون و کلیر با هم همراه بودند.به نظر شما داستان یکی از 2 سناریو درسته یا اینکه ترکیبی از داستان هر 2 سناریو درسته؟|||| به نظرم بعد از رفتن من کپکام فقط برای پول اویل میساخت و اصلا به این موضوع ها توجهی نمیکرد ! ولی ترکیبی از هردو داستان درسته چون ممکنه لیون اونور کامیون افتاده باشه یا اینور در هر دو درسته !


9-در رزیدنت اویل 2 لیون و کلیر از هم جدا بودند و کلیر هم با ایداروبرو نمی شد.ولی در دارک ساید همیشه با هم حرکت می کردند و کلیر هم با ایدا ملاقات میکرد.در اصل اونها از هم جدا میشن یا اینکه با هم بودند؟

رزیدنت اویل 2 درست تر بود تا نسخه های فرعی !
اسم من نیما است و در ایران زندگی می کنم.رزیدنت اویل توی ایران خیلی طرفدار داره.من هم من هم تقریبا 6 سال است که با رزیدنت اویل آشنا شدم و مسیر زندگیم رو تغییر داد.اصلا نمی تونستم باور کنم که کسی بتونه داستان به این کاملی و پیچیدگی رو بنویسه.داستانی که همه ی شخصیتهاش به هم ربط داشته باشند.خوشحال میشم که از این به بعد باز هم با هم در ارتباط باشیم. |||| من تمام داستان را ننوشتم و یکی از همکاران ما هم به من کمک کرد . از اشنایی با شما خوشبختم اقا یا خانم نیما امیدوارم باز هم با هم در ارتباط باشیم !
..................................................................................................................................................
همونطور که دیدید شینجی هم لیون رو فقط در گیم پلی موثر می دونه و میگه که در داستان ثانویه است.با اینکه خودش از بین تمام شخصیت ها لیون رو بیشتر دوست داره.البته قبول دارم که لیون محبوب ترین شخصیته.ولی همش به خاطر رزیدنت اویل 4 است.نه به خاطر خود لیون.چون تا قبل از اومدن رزیدنت اویل 4 لیون اصلا محبوب نبود.به نظر من اگه در رزیدنت اویل 4 به جای لیون،کلیر یا حتی ربکا رو میاوردن اون محبوب ترین شخصیت می شد.یا مثلا کاپکوم خودش اعلام کرده که سناریوی اصلی رزیدنت اویل 2 کلیرA/لیونB هست.فکر کنم بدون اجازه ی شینجی اینو گفتن.
اگه در مورد ماری وسکر هم براتون سوال پیش اومده باید بگم که یکی از بچه های پروژه ی وسکر بوده که مثل سایر بچه ها در یک آزمایش ویروسی می میره.
در ضمن من گفتم غول های شش در چهار نه هفت در هشت!
 
آخرین ویرایش:

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
خب من نظرم رو گفتم چون لیون با حضور فقط در سه شماره محبووب ترین شخصیت در مورد شینجی هم چون هم وسکر و هم کریس وجیل و حتی کلیر رو اون ساخته (چون نظر کامیا متفاوت بوده و خانم واکر جای کلیر بوده )این رو میگه *در ضمن آقای نیما من نظرم رو گفتم اگه نظرات ما رو می پرسی که بخندی من دیگه پست ندم
 

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
فوق انسانی به نام البرت وسکر

نیما جان مرسی که چنین گفتگویی رو ترتیب دادی و نظر اقای میکامی رو به ما رسوندی ;)
راک ایت هم راس میگه نباید به نظر کسی خندید شما هم این کارو نکن خب اطلاعات شما در مورد این بازی زیاده ولی نباید باعث بشه به نظر کسی بخندی میدونم که تو این جوری نیستی و منظوری نداشتی ولی نذار کسی ازت برنجه از همه اطلاعاتی که بهمون میدی ممنونم.
خب یه سوال سازمان تراسیو چه جور سازمانیه ؟ تا خالا هیچ اطلاعاتی ازش نیافتم حتی توی سایت ویکی وقتی درباره کلیر تحقیق میکردم چیزی ندیدم نه سازمان ترایسل بود نه تراسیو کلیر انگار جزو هیچ کدوم نبود دوباره میرم یه تحقیق میکنم ببینم چه جوریاس حتی توی سرچ سایت تراسیو رو سرچ کردن چیزی پیدا نشد.
خب با این توصیفات اگه سازمان تراسیو یه سازمان مثل بی اس ای ایه چرا کلیر عضو بی اس ای ای نشد هردو سازمان که کارشون عین همه و کلیر هم یه زن دلاور و دختر بی باک و باهوشه در ضمن کریس هم عضو بی اس ای ایه میتونستن در کنار هم توی این سازمان روزهای خوبی رو پشت سر بذارن در هر صورت اسم تراسیو من یکی رو به یاد ترایسل میندازه و البته البرت وسکر
اگه میشه یه لینک بده تا منم بتونم یه سری به همون قسمت سایت ویکی سر بزنم و مطالبی رو در مورد تراسیو بخونم . ممنون نیم جان
 

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
Albert Wesker

راک ایت اواتارت زیباست .
منم قصد دارم بعد از این اواتارم رو به وسکر تغییر بدم چون من بیشتر از وسکر خوشم میاد بعد لیون راستی وسکر توی تیم استارز خیلی خوشتیپ بوده ها چه عینک خوشگلی داشت.
اقا نیما من بخاطر اشتباهی که کردم معذرت میخوام سازمانی به نام تراسیو وجود داره ولی نه اونجوری که من تلفظ میکردم درستش terrasave بوده که من به خاطر بد خونده شدن این اسم توی فیلم دیجنرسشن terrasio میخوندم اشتباه از من بود ولی به خاطر دوبلاژ بد فیلم بود که منو به اشتباه مینداخت .ببخشید دیگه.
ولی تراسیو چه ماموریتی داشته و چه کارایی کرده اصلا مثل بی اس ای ای ماموریت نظامی داره یا نه ؟ یعنی کلیر رو در اینده به عنوان یه مامور تراسیو میبینیم ؟
ولی نیما جان یه نکته ای هست توی دیالوگ کلیر با لیون توی چادر قبل از انفجار کامیون های حامل واکسن کلیر میگه پس همش تقصیر ما بود و ... ولی لیون میگه تو راه درست رو انتخاب کردی نجات جون انسانها برعکس من و برادرت که نقش یه جنگجو رو انتخاب کردیم یعنی میشه از این گفت وگو این مطلب رو برداشت کرد که کلیر هیچ ماموریت نظامی و مسئولیت این چنینی بر عهده نداره و کارش مربوط به تحقیق و بررسی برروی ویروس ها باشه.
 

crash000

کاربر سایت
Nov 17, 2008
892
سلام
من یه مدته درگیر درس و مدرسه ام به اینترنت هم دسترسی ندارم
آقا این چیه می نویسه تو تبلیغات ps3 هم هکید؟؟ من یه مدت به دلیل مشکلات مالی این مجله هارو نمیخرم دنیا از دستم رفته:(
ویروس جی می بینم به خانم لارا کرافت هم ارادت پیدا کردید بانوی با حالیست راستی اطلاعاتی از نسخه ی جدیدش هست یا فعلا همون underworldه و بس؟؟؟
آقایون ببینید من نمیدونم چرا نیما کلا با نسخه های تعطیل شده حال نمیکنه اون موفع می فهمیدید چقدر لیان مهم بوده و لی من هم وقت نکردم قشنگ دنبال کنم ببینم بابت چی اینا لغو شد مثلا گفتن اگر ما اویل 1.5رو میساختیم اویل3 آخرین اویل بود یا توی 3.5که لیان به قلب آمبرلا و محل ویروس مادر نفوذ می کنه اینا خیلی مهمه شاید پایان تمام قضایا با لیان بوده؟؟ شاید چون کپ کام پول بیشتر می خواسته داستان رو برای اادامه حفظ کرده ولی بازم که میبینی کپ کام میترکونه از ایده هاش در خیلی بازی ها کپی میشه و...
آقا نیما به ما بگو چطور با شینجی ارتبط برقرار می کنی ماهم باهاش صحبت کنیم آیا مطمئنی که شینجی جواب تورو میده؟؟؟
تراسیو فکر کنم از این سازمان هایه خیریس که به بچه مچه ها کمک می کنن
آقا عکس یونیکی یعنی چی اصلا حال گشتن در موردش رو نداشتم ببخشید
سایت deviant art از این چیزا زیاد فکر کنم توش باشه

مطلب زیاد بو یادم رفته
خداحافظ
یاعلی
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
خوب کراش جان!من اون نسخه های تعطیل شده رو به حساب نمیارم.چون نباید به حساب بیان و حتی خود کاپکوم هم اونا رو دیگه حساب نمی کنه.مثلا رزیدنت اویل 1.5 در اواسط ساختش تعطیل شد.در واقع رزیدنت اویل 1.5 نسخه ی اولیه ی رزیدنت اویل 2 بوده و ما اگه بخواهیم داستان رزیدنت اویل 2 رو حساب کنیم دیگه نمی تونیم بگیم داستن 1.5 هم اصلیه.چون اصلا داستان کاملی نداره و همون اول پلمپ شد.برای همین هم شخصیتی مثل الزا واکر اصلا وجود خارجی نداره.چون توی نسخه ی اولیه ی رزیدنت اویل 2 بود و بعدها هم تبدیل به کلیر ردفیلد شد.در مورد رزیدنت اویل 3.5 هم همین مطلب صدق می کنه.درسته که اول قرار بود که لیون ویروس مادر رو نابود کنه.ولی وقتی که خودشون دیدند که با اینکار داستان تموم می شه،این پروژه رو کلا تعطیل کردند.در واقع ملاک ما باید رزیدنت اویل 4 باشه نه 3.5.چون داستان 3.5 با اومدن رزیدنت اویل 4 دیگه به رسمیت شناخته نمی شه.
در ضمن هیچکس منکر اهمیت نقش لیون نیست.وقتی که من به اهمیت نقش کلیر تاکید می کنم،مگه دلیل می شه که لیون مهم نباشه؟اصلا مگه کلیر و لیون با هم رقیبند که ما همش این دو تا رو با هم مقایسه می کنیم؟
روک ایت جان!من کجا به شما خندیدم؟خودم متوجه نشدم.اگه اینکارو کردم،در حضور همه ازت عذر می خوام.خوب تو نظرت رو گفتی.من هم نظرم رو در مورد نظر تو گفتم دیگه.:d به خدا نمی دونستم ناراحت میشی.ببخشید.
برای گفتگو با شینجی هم امیر 110 کمکم می کرد که نمی دونم چرا از زمان بسته شدن تاپیک دیگه پیداش نیست.(بهتر.ولی میومد همش رزیدنت اویل رو با سایلنت هیل مقایسه می کرد و راجع به الکس وسکر (یا به قول خودش اکسل وسکر) فرضیه های خنده دار می نوشت!)
راستس!من توی انجمن فارسی رزیدنت اویل:

http://www.residentevil.ir/index.php?topic=400.0

چند تا پست دادم.چه بچه های بد اخلاقی داره.بدون اجازه از مطالب من استفاده می کنند.تازه طلبکار هم هستند!خداییش باید قدر شما رو دونست!
 
آخرین ویرایش:

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
فیلم رزیدنت اویل 4 رو هم دیدم.از نظر اکشن و ساختار عالیه.ولی از لحاظ داستان مثل 3 قسمت قبلی مزخرفه.فقط با آوردن چند تا از شخصیت های بازی مثل کلیر،کریس،وسکر و جیل خواستن فروش فیلم رو بالا ببرن.چند تا هیولاهای بازی مثل ماجینی ها،آدجول ها (سگ های رزیدنت اویل 5) و جلاد (غول مرحله ی اول رزیدنت اویل 5) رو هم به فیلم غالب کردن.مبارزه ی کلیر با جلاد خیلی جذابه.ولی گند زدن به وسکر.اومدن اون مبارزه ی کریس و شوا با وسکر (کنار آشیانه ی هواپیما) رو توی فیلم ساختن.فقط به جای شوا از کلیر استفاده کردن.خداییش دم کاپکوم گرم.شخصیت های انیمیشنی رزیدنت اویل 5 رو طوری ساخته که اینا با بازیگران واقعی و امکانات بیشتر هم نتونستن نظیر اونا رو بسازن!در ضمن به جای جیل اون قطعه ی کنترل کننده روی سینه ی کلیره! (دیگه برو تا آخرش) و آلیس اون رو از بدن کلیر جدا می کنه.من نمی دونم این آلیس رو از کجاشون درآوردن.البته چون پیشنهاد ساخت نخستین فیلم رزیدنت اویل توسط خود آلیس (میلا جووویچ) مطرح شده بوده،کارگردان توی رودرواسی مجبور شده که نقش اول فیلم رو به اون بده.جیل هم فقط یک صحنه پس از اتمام تیتراژ پایانی فیلم دیده می شه! :d
در مورد اصلی بودن یا نبودن ایدا و ربکا هم من به شینجی کاری ندارم.ممکنه که به نظر برسه که چون ایدا هیچ جا نقش اول نداشته پس اصلی نیست.ولی خوب باید این موارد رو هم در نظر گرفت:
اهمیت نقش سازمان برای همه آشکاره.داستان رزیدنت اویل 1-کد ورونیکا-4 و تا حدودی 2 به طور کامل به سازمان وابسته است.
در رزیدنت اویل 1 وسکر به این خاطر تیم استارز رو به عمارت کشوند که می خواست گزارش نبرد اونها با تایرنت رو به سازمان تحویل بده و به سازمان ملحق بشه.یعنی اگه سازمان نبود،اصلا داستان رزیدنت اویل 1 شکل نمی گرفت.
در رزیدنت اویل 2 هم بخشی از داستان مربوط میشه به ماموریت ایدا در راکون سیتی.
در کد ورونیکا هم وسکر به دستور سازمان ویروس تی رو در جزیره ی راکفورت پخش می کنه.وگرنه کلیر اصلا با هیچ زامبی روبرو نمی شد.
داستان رزیدنت اویل 4 هم که دیگه 100 درصد وبسته به سازمانه.چون سازمان ایدا و کراوزر رو برای بدست آوردن نمونه ی انگل لاس پلاگا می فرسته و کراوزر هم برای جلب اعتماد سدلر مجبور میشه که اشلی رو بدزده و بعدش هم لیون برای نجات اون به اسپانیا اعزام میشه.یعنی اگه سازمان نبود،حتی لیون هم وارد داستان نمی شد!
خوب حالا که به اهمیت نقش سازمان پی بردید،باید بگم که مهم ترین فردی که ما در رابطه با سازمان می شناسیم همین ایدا خانم خودمونه!حتی اید کسی بود که نمونه ی ویروس جی و انگل لاس پلاگا رو برای سازمان برد و اون رو یک قدم برای رسیدن به اهدافش نزدیک کرد.به علاوه ایدا نایب وسکر هم محسوب میشه.چون همه فکر می کردن وسکر مرده،اون ایدا رو به جای خودش به ماموریت هاش می فرستاده.اصلا خود وسکر هم هیچ جا نقش اول نبوده و همیشه فقط توی چند تا از دموهای هر بازی بوده.ولی مهم ترین شخصیت کل سریه!چون در پشت صحنه ی داستان نقش داشته.ایدا هم همینطوره.(تازه در رزیدنت اویل 4 ایدا یک خط داستانی کامل داره.) از طرف دیگه نقش ایدا جزو شخصیت های ثابت سریه.یعنی ما مطمئنیم که توی قسمت های بعدی هم هست و نقشش هنوز تموم نشده.
حالا با این توصیفات می تونم نظرتون رو در رابطه با ایدا بدونم؟
 

Little John

کاربر سایت
Apr 13, 2009
4,609
نظر من که مثبته امیدوارم به پای هم ... شوخی کردم.
Krauser که فعلا مرده Albert هم همینطور تنها کسی که میتونه ما رو به سازمان برسونه همین Ada هست.به نظر من تو شماره های بعدی بازی امکان داره چندتا کاراکتر رو با هم ببینیم .
دوستان اگه Cutscenese از بازی میخاین بگید براتون بزارم.
 

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
ولی خداییش از حرف روک ایت خندم گرفت که گفت لیون مهم ترین قهرمان رزیدنت اویله!
در ضمن نیازی به عذر خواهی نبود! البته راک ایت!
در مورد ایدا تنها کسی هست که میتونست لیون رو با وسکر روبرو کنه و شاید الکس
در ضمن من خیلی به re6 امیدوار شدم امیدوارم یه شک جدید به سری بده و لیون و کلیر و ایدا و الکس هم باشن!
در ضمن شما هیچکدوم dead rising2 رو بازی نکردین؟؟ واسه pc هم هستا! اگه بازی کردین نظرتون رو بگین
در ضمن به نظر شما re تا کی ادامه داره ؟ تا وقتی لیون و کریس عصا دستشون بگیرن ؟ به نظر شما ممکنه از شخصیت های اصلی کسی ممکنه بمیره؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر