بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
من این اطلاعات رو از فایل های بازی یا سایت ویکی بدست میارم که از نظر اعتبار مو لای درزش نمی ره!رزیدنت اویل 6 هم واقعا در دست ساخته.ولی تا به حال دمویی از رزیدنت اویل 6،دامناشن (محکومیت) یا پروتیبل نیومده.فقط یک دمو از افشاگری فاش شده.بفرمایید:(از سایت فارسی شیطان مقیم)

http://www.asahi.com/ai/2010/20100622bio.flv

در ضمن بی خیال این احد شدم.خودم نشستم تاریخچه رو ویرایش کردم.(بهتر از احد) الآن هم حاضره.فقط یاد ندارم PDF کنم.اگه می شه به صورت خصوصی برام بنویسید که چطوری باید این کارو بکنم.
 
آخرین ویرایش:

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
وسکر معمای بی پایان

فیلم جالبی بود یعنی واقعا کریس و جیل روی هم اسلحه کشیدن به خاطر این یارو؟
این یارو خیلی شبیه کریس بود ؟
هانک چیکاره بود تو این قضیه؟
نکنه این یارو همون هانک باشه ؟
یعنی کریس و جیل به دنبال بهترین مامور سرگی ولادمیر بودن این هانک بدبخت که بعد از تحویل ویروس جی کار خاصی نکرده.
اگه میرفتن دنبال ایدا بهتر بود اطلاعات بیشتری از وسکر داشت و از فعالیت های سازمان چیزای بیشتری میدونست. یه جورایی مامور فعال سازمان بود.
یعنی این یارو هانکه ؟ من که میگم هانکه چون صداش خیلی شبیه اون یارویی که به جای هانک توی دارک ساید حرف میزد بود.اگه باشه خیلی خوشتیپه.
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
نه فکر نمی کنم هانک باشه.چون هانک خودش یکی از شخصیت های قابل بازی است و تازه قیافش هم فرق می کنه.(بنا بر عکسش در اپیلوگ رزیدنت اویل 3).ممکنه که یک نمونه ی شبیه سازی شده از کریس باشه و جیل هم چون نمی دونه که کدومشون کریس واقعیند،روی هر دو تاشون اسلحه می کشه.
این هم عکس هانک در رزیدنت اویل 3: (البته اینجا 27 سال داره.داستان افشاگری هم باید مربوط به قبل از داستان رزیدنت اویل 5 باشه.)




راستی!شما ایدا رو یکی از شخصیت های اصلی می دونید یا ثانویه؟چون از یک طرف نقشش ادامه داره.یعنی مثل کارلوس و بیلی نیست که نقشش فقط محدود به یک قسمت باشه.(همونطور که بعد از رزیدنت اویل 2 هم دوباره در رزیدنت اویل 4 آمد و 100 درصد در قسمت های بعدی هم هست.) چون به وسکر و سازمان مربوطه و نمونه ی ویروس جی و انگل لاس پلاگا رو هم اون برای وسکر و سازمان می بره.ولی از طرف دیگه هم هیچ جا مثل جیل و کلیر نقش اول نداشته و پیش برنده ی اصلی داستان نبوده و همیشه در اواسط بازی سر و کلش پیدا می شه.به عبارت دیگه بیشتر در پشت صحنه ی داستان بوده تا خط اصلی.نظر شما چیه؟در مورد ربکا چطور؟چون اون نقش اول رزیدنت اویل زیرو بوده.(برعکس ایدا که هیچ وقت نقش اول نداشته) و تازه 2 تا پارتنر(شخصیت زیر مجموعه) هم داشته:بیلی و ریچارد.در کل رزیدنت اویل زیرو رو ساختند تا سرگذشت ربکا رو نشون بدن.اگه بخواهیم به این دلیل ربکا رو جزو شخصیت های اصلی قرار ندیم که از سال 1998 تا حالا نقشی نداشته،پس کلیر هم تا قبل از اومدن دیجنریشن نقشش محدود به سال 1998 بوده.در عین اینکه یکی از اصلی ترین شخصیت ها هم بوده.اینکه دلیل نمی شه.حالا اگه ممکنه نظرتون رو بگید.منظورم اینه که اگه یک روز یک نفر توی خیابون یقتون رو بگیره و ازتون بپرسه که شخصیت های اصلی رزیدنت اویل کدوم هایند یا مثلا اگه خودتون بخواهید یک نفر رو با رزیدنت اویل آشنا کنید و اون از شما بپرسه که اسم شخصیت های اصلی این مجموعه چیه شما چه کسانی رو نام می برید؟آیا اسمی از ایدا و ربکا هم می برید یا نه؟

این هم لینک فهرست کل شخصیت های مجموعه ی رزیدنت اویل از سایت ویکیا.روی اسم هر شخصیتی که کلیک کنید وارد صفحه ی بیوگرافیش می شید:

http://residentevil.wikia.com/index.php?title=Category:Characters&until=Monica
 
آخرین ویرایش:

bburzum

کاربر سایت
Jan 29, 2010
786
داداش این فنتت رو عوض کن رنگشم همینطور من که سر درد گرفتم 1خط خوندم چون خودم 1از فنای این بازی هستم از بچه گی که سروایور این بازی رو انجام دادم تا 5 مسخره رو دوست داشتم ببینم چی نوشتی ولی نتونستم بخونم.
 

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
وسکر معمای بی پایان

سلام دوستان عزیزم
نیما جون این عکس که گذاشتی واقعا صورت هانکه . چقدر اروم و صورت مظلومی داره با اون موهای زردش خیلی شبیه عمو وسکره. من که میگم هانک اخرش یه کار مثبتی میکنه به نظر ادم بدی نمیاد برا یه لغمه نونه که به جون زامبی ها و تایرنت ها افتاده ( اخی بیچاره هانک حتما عیالواره تازه دوماد شده به خاطر مخارج عروسی باید بره زامبی بکشه و گردنشونو بشکنه):d:d
در ضمن در مورد سوالت نیما جون من نظرم رو میگم:
به ترتیب اهمیت و نقش محوری و محبوبیت که داشتن از نظر خودم
1 البرت وسکر مهمترین و موثر ترین شخصیت تا به حاله و شاید بعد از مرگ نابهنگام و ناجوانمردانش هنوز تاثیر گذار باشه خیلی ها به خاطر کارهای اون و اهداف بزرگ و کثیفش به کام مرگ رفتن.
2 کریس ردفیلد یکی از شخصیت هاییه که از اول بوده و هدفش مبارزه با امبرلا و میراث جهنمی اونه .
3 جیل والنتاین اونم مثل کریس از اول تو این بازی بوده و هدفش با کریس یکیه میشه این دو نفر رو در یک ردیف قرار داد .
4 کلیر ردفیلد یه دختر زیبا و بیباکه برای پیدا کردن برادرش دنیا رو زیرو رو کرد خیلی خونواده دوسته به قول استاد کراش یه دختر جاهله که تازگیا سربراه و مهربون و دوستداشتنی شده ولی اگه پاش بیفته هیچ تایرنتی جلودارش نیت حتی تالوس وامثال نمسیس که جیل بابدبختی نابودش کرد.
5 پلیس و مامور دولت لیون اس کندی محبوب ترین شخصیت رزیدنت اویل اگه به من بود رده دوم رو بهش میدادمم ازنکاتش قابل ذکر در مورد لیون مهربون و اروم وباهوش و قوی بودنشه لیون به نظر من مرد روزهای سخته و ساخته شده برای نابود کردن غول های 20در 18 (نه هفت در هشت):d
شخصیت های فرعی ولی تاثیر گذار:
ایدا ونگ یه زن زیبا و زرنگ و باهوش که کارش جاسوسیه اون لیون رو دوست داره و تو کارش حرفه ای تا کنون ماموریت شکست خورده ای نداشته یه شخصیت زن موفق که از پشت پرده تاثیر زیادی رو داستان داره.
ربکا چمبرز عضو تیم براووی استارز به نظر خودم بیشتر شبیه دخترای ناناز و افاده ای که باید بره تو بازار برا خودش ماتیک و عطر بخره تا زامبی و تایرنت بکشه ولی برخلاف ظاهرش تو کار زامبی و تایرنته تازه میتونه اسلحه ای مثل استریکر هم دستش بگیره (عجب;):-o)
هانک با این عکسی که نیما ازش گذاشته به نظر اروم و مظلومه ولی برخلاف ظاهرش یه ابرسرباز و ادم کش حرفه ایه من از تکنیک گردن شکستنش خیلی خوشم میاد اخرین ماموریتش بدس اوردن ویروس جی بوده.
اسپنسر نمیشه گفت فرعیه اصل داستان با اون شروع میشه موسس امبرلاست هرچی اتیشه ازگور این اسپنسر بلند میشه پروژه وسکر چیلدرن کار خودشه اصلی ترین شخصیت داستان رزیدنت اویل پرورده اسپنسره اگه اون نبود وسکر یه ادم معمولی بود که ازارش به مورچه هم نمیرسید چه برسه به نابود کردن زمین و مردم دنیا
شری بیرکین کسی ازش خبری نداره اخرین خبر اینه که دولت اون از لیون تحویل گرفته ولی من فکر میکنم که شری به دست وسکر افتاده و وسکر هم بلده چطور از امکاناتش تا اخرین لحظه استفاده کنه به نظرم شری یه ادم کش حرفه ایه که از هانک و ایدا چیزی کم نداره و از نظر زیبایی دست همه خانومای اویل رو از پشت بسته .
اینا چیزاییه که من اگه یکی یقم رو تو خیابون بگیره و بگه از اویل بگو من بهش میگم
 
آخرین ویرایش:

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
شخصیت اصلی اصلی اصلی رزیدنت اویل leon s kennedy هست چون می خواد ویروس جی ( با شما نیستم) و تی رو از رو زمین پاک کنه و همین طور جون کلیر رو در re2 و re:cv با ایمیل زدن به کریس در re degenration دو بار نجات داده و همین طور که تو دیجنریشن دیدید با هاناگن با بایو تروریست ها مبارزه می کنه
ایدا هم از این به بعد با اومدن آنجلا پرنگتر میشه چون لیون با آنجلا می رن دایو و صفا لیون دیگه گول ایدا رو نمی خوره ! در ضمن فک کنم هانک همون الکس! در ضمن مثل کریس تریپ رمبو بازی در نمیاره! مثل یه حرفیه عمل می کنه همه هم با شیخصیتش ارتباط بر قرار میکنن کلا شخصیت های re2 عمق زیادی داشتن حتی هانک! ولی قبول کنید کریس تو اولین دمو Re5 که بعد کلا عوض شد با حال بود ولی تو نسخه نهایی انگار انسان اولیه ست !
 

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
سلام دوستان
فکر نمیکنم هانک همون الکس باشه
تو وقایع راکن هانک مثل اینکه 28 سال یا همین حدود رو داشته ولی البرت وسکر سنش بیشتر از این حرفا بوده نزدیک به 37 یا 38 اگه اشتباه نکنم (نیما جون کمک) حالا الکس که یکی از نمونه های پروژه وسکر چیلدرنه باید سنش حوالی البرت باشه کمتر یا بیشتر زیاد تفاوت زیادی نداره تازه هانک یه سربازه حقوق بگیره و فرقش با دیگران اینه که همیشه از خطرات جون به در میبره و ادم حرفه ایه با قدرت خیلی زیادی که داره و هوشش کارهاشو پیش میبره .
در ضمن منم لیون اس کندی رو خیلی بیشتر از کریس و البرت وسکر دوست دارم با احترام کامل نسبت به بانو ردفیلد ولی لیون محبوب تره منم تو حرفام نوشتم که لیون محبوبترین شخصیت این سری از بازی هاس ولی نمیشه گفت لیون اصلی ترینه
لیون هم مثل کریس وجیل باید یه افتضاحی به وجود بیاد تا به پاک کردنش بپردازه تواین بازی سه نفر هستن که مسئول پاک کردن کثافت کاریهان اونم لیون و جیل و کریس هستن بانو ردفیلد هم ناچارا و از روی بدشانسی وسط حچل گیر می افته و باید خودی نشون بده وگرنه مسئولیت انچنانی نداره به خاطر همینه که حظورش دلیلی توی بازی نداره خب بیاد که چیکار کنه اصلا چیکارس که بیاد با وسکر رو در رو بشه تو فرودگاه هاردویل هم اوضاع بهش تحمیل شد و دیدید که حرکت انچنانی نشون نداد به غیر از اون حرکات اکشنی که انجام داد تو نجات دادن دختر بچه فقط برای این بود که بگن بانو ردفیلد یه فیوضاتی دارن وگرنه همه دیدن که کار خاص دیگه ای نکرد توی اویل دو هم ناچار شد با زامبی ها درگیر بشه اگه میدونست تو شهر چه خبره عمرا نزدیک میشد در حالی که لیون به عنوان پلیس برای سروسامان دادن داخل شهربود و با وجود اینکه میدونست تو شهر چه خبره از شهر نمیرفت و اگر هم اخر بیرون رفت برای همراهی با کلیر و شری بود و دیگه امیدی به شهر راکون نبود.
 

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
c7873ec4fdd740da858e.jpg

leon s kennedy
 

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
بچه ها کجایین پس ؟[-([-(
کسی مطلبی نمیذاره چرا ؟ نیما جون ما رو فراموش کردی؟ کراش جان من چندین بار تورو خطاب قرار دادم ولی جوابی ندادی ؟ تایپک همینجوری سرد و فراموش میشهها
احد اقا که اصلا نمیاد نیما خان هم هفته ای یه بار اونم شاید بقیه هم حضورشون سرده بیاید درشو ببندیم دیگه ؟[-([-(
 

RockIT

کاربر سایت
Apr 29, 2010
2,314
نام
افشین
بچه ها یکم در گیر مدرسه و دانشگاهن فک کنم خیلی حال گیری وقتی می بینی بعد چند روز هنوز آخرین پست رو خودت دادی!:(
 

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
اره راست میگی
راستی بازی اویل برای دخترها مناسب هست دیدی دختری بشینه اویل4 بازی کنه یا اویل 5 قسمت مرسناریس . اصلا دخترا همچین بازی رو میپسندن فکر نکنم چون خشونت توی این بازیها زیاده براشون من خودم عشقمه یه تفنگ دوربین دار بردارم فقط کله بترکونم یا با شاتگان یه گلوله توی صورت زامبی یا ماجینی ها خالی کنم خیلی بد شد که من تا حالا نتونستم با هیچ زامبی توی این بازی ها رو در رو بشم و تا دلت بخواد با لیون توی اویل 4 با همون هند کانن و یا هندگان توی صورت اون مردها میزدم یا وقتی خیلی نزدیک بودن با شاتگان یه گلوله توی صورتشون خالی میکردم ولی توی اویل 5 خیلی حرسی بودم این ماجینی ها وقتی با هنگاندگان بهشون میزدم یهو خودشونو پرت میکردن روی زمین اعصابم خورد میشد مخصوصا توی مرسناریس که شماره تعداد ادمای کشته شده دم دمای رفتن بود بایه شاتگان یه گلوله توی صورتشون خالی میکردم تا راحت بشن و خودشون رو این ور اونور پرت نکنن.)x)x)x
راستی نیما جان یه سوال :
چقدر احتمال میدی که وسکر زنده باشه و اونی که توی اویل 5 کشته شد نمونه شبیه سازی شده مثل همین فیلمی که گذاشتی باشه ؟ احتمالش ضعیفه ولی بازم ممکنه من میگم توی این تیکه از فیلمی که گذاشتی هردوی اونا جچه اونی که روی صندلیه و چه اونی که کنار جیل هستش تقلبی هستن و کریس واقعی نیستن.
 

g-virus

کاربر سایت
Aug 21, 2010
247
نام
هادی
نیما جون من این حرکت رو در اعتراض به اینکه کسی سری به فروم نمیزنه کردم تا یه مدت هم اواتارم رو نگه میدارم مثل اینکه به غیر از منو راک ایت کسی نمیاد سری به اینجا بزنه از الان تا اطلاع ثانوی همین اواتار منه )x)x
 

نیما ردفیلد

کاربر سایت
Sep 22, 2009
454
نام
نیما
ببخشید.خیلی سرم شلوغه.از نظراتتون ممنونم.ولی خداییش از حرف روک ایت خندم گرفت که گفت لیون مهم ترین قهرمان رزیدنت اویله!لیون در کل داستان 5 نقش داشته (با احتساب اون انیمیشنی که هنوز نیومده).ولی کریس و جیل 6 نقش داشتند و تازه رزیدنت اویل با اونا شروع شد.اصلا آمبرلا و وسکر رو اونا نابود کردند.نقش لیون با کریس و جیل اصلا قابل مقایسه نیست.
در ضمن ویروس جی جان!خداییش نامردیه که بگیم کلیر اصلی نیست.اهمیت نقش لیون و کلیر تقریبا در یک حده.حتی در رزیدنت اویل 2 هم کلیر خیلی مهم تر بوده.درسته که لیون پلیس بوده.ولی وظیفش ر و سامان دادن به اوضاع نبوده.چون اصلا از ماجرا خبر نداشته و تازه اولین روز خدمتش هم بوده.حداقل کلیر خواهر کری بوده و یک هدفی داشته (پیدا کردن برادرش).کلیر هم به قسمت قبل مربوط می شده و هم به قسمت بعد.چون از طرفی خواهر کریس بوده و از طرفی هم داستانش تموم نشد و رفت توی کد ورونیکا.در حالی که لیون به قسمت قبل ربطی نداشت و نقشش هم می تونست توی همون فسمت تموم بشه و حضورش در رزیدنت اویل 4 اصلا ضروری نبود.چون رزیدنت اویل 4 یک داستان جانبی داشت و بیشتر به خاطر تحول در گیم پلی و تغییر سبک بازی ساخته شد تا داستان.حتی تنها شخصیتی هم بوده که به شعبه ی مرکزی آمبرلا نفوذ می کنه و به طور مستقیم هم با خانواده ی بیرکن و هم با خاندان آشفورد رابطه داشته.ولی لیون اینطور نبود.شاید نقش کلیر مهم تر از لیون نباشه.ولی کم اهمیت تر هم نیست.حتی خود شینجی میکامی لیون رو جزو اصلی ها نمی دونه و میگه شخصیت های اصلی فقط:
1-وسکر-2-کریس-3-جیل و 4 -کلیر هستند.(به همون دلایلی که گفتم.) حرف سازنده ی بازی رو که دیگه قبول دارید.
برای همین هم نمیشه گفت که فقط کریس-جیل و لیون اصلی هستند.کلیر اصلا از اینا کم اهمیت تر نیست و در واقع قهرمانان اصلی کل داستان همین 4 نفر هستند.
راستی!اون تاریخچه رو هم در 100 صفحه تموم کردم.بیوگرافی کامل 60 تا از شخصیت ها رو هم تایپیدم.PDF که کردم میذارم.منتظر باشید.
سینا جان!جریان دانشگاه چیه؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر