بازی آنلاین DayZ Standalone

به نام خدا

این پست درحال بازنویس هست و هرگونه ایراد در پست به همین دلیل هست.


DayZ.jpg



  • نام : DayZ Standalone​
  • سازنده : Bohemia Interactive​
  • پلتفرم : PC (تایید شده برای PS4 و Xbox1)​
  • ژانر : Survival Simulator​
  • وضعیت : در دسترس ( Early Access ) - زمان عرضه نهایی 2016

مقدمه

سلام دوستان، بازی DayZ ابتدا توسط آقای Dean "Rocket" Hall به صورت یک مود برای شبیه ساز نظامی معروف استودیوی Bohemia Interactive به نام ARMA 2 در سال 2012 عرضه شد. در آن زمان توانست نظر بسیاری گیمر های جهان رو به خودش جلب کنه و به موفقیت های بسیاری برسه که از جمله آن ها برترین مُد ساخته شده در سال 2012 لقب بگیره. دلیل اصلی ان موفقیت بنا کردن سبک جدید از گیم پلی بود که بدون شک ترس از مردن رو به صورت عجیبی به بازیکن منتقل میکرد. با اینکه بسیاری از بازیکن ها این بازی رو تحسین میکردن، اما Rocket به این عقیده بود که این عنوان اون چیزی که در ذهن داشته نیست و از همین جا بود که ایده ساخت DayZ Standalone بدست اومد.
اما چرا این عنوان تحسین شده از سوی بسیاری از بازیکن ها اون چیزی که راکت میخواست نبود؟ دلیل اصلی این بود که Rocket به دنبال یک بازی شبیه ساز کامل بقا بود و نه یک بازی شبیه ساز نظامی با ریشه هایی از بقا پس تصمیم گرفته شد که بازی از ARMA 2 که دلیل نظامی شدن DayZ بود جدا بشه. پس دلیل بوجود اومدن DayZ Standalone پرورش جنبه های بقا و غیر نظامی کردن بازی DayZ بود.

انجین بازی Infusion هست

در سال 2012 بود که Rocket اعلام کرد بازی به صورت Standalone در خواهد آمد و اون ها قصد دارن از موتور Real Virtuality 2.5 استفاده کنند که در ساخت بازی Take On Helicopter استفاده شده بود. اما چیزی که توجه خیلی ها رو به خودش جلب کرد این بود که اون ها روش ساخت بازی Minecraft رو پیش خواهند گرفت که همون Early Access هست، گرچه این روش امتحان خودش رو در ماینکرافت پس داده بود ولی ساخت همچین بازی به این بزرگی به این روش کمی غیر عادی بود و در واقع یک ریسک به حساب میومد که Bohemia Interactive اون رو قبول کرده بود.
به هر حال در سال 2013 برای اولین بار این بازی در استیم ریلیز شد و به موفقیتی دست پیدا کرد که هیچ کس حتی فکرش رو نمیکرد. میزان فروش بازی در استیم به حدود 500 هزار نسخه در هفته اول رسید و تا امروز 2,749,769 نسخه فروش کرد. این یک موفقیت بسیار بزرگ برای یک تیم بسیار کوچک بود. بعد از این اتفاق و این موفقیت و پولی که در اختیار تیم بازی سازی DayZ قرار گرفت اونها تصمیم گرفتن تا وسعت این بازی رو بیشتر کنن و بازی رو هرچه بهتر بسازن و برای همین بود که اون ها تصمیم گرفتن که انجین بازی رو به صورت کامل بازسازی کنند تا با تکنولوژی روز دنیا بتونن بازی رو بسازند. همچنین اون ها تصمیم گرفتن تیم رو بزرگتر کنند و در همین راستا چند استودیو کوچک در چند کشور تاسیس شد که هر کدومشون مسئولیت ساخت بخشی از بازی رو به عهده گرفتند. اون ها اسم این انجین بازسازی شده رو Infusion گذاشتن.

گیم پلی

همونطور که گفتم، مهمترین دلیل موفقیت این بازی گیم پلی اون هست. در این بازی عناصر مختلفی مثل ترس و وحشت، فضای آخرالزمانی، پیدا کردن وسایل مختلف، کشتن بازیکن های دیگه، کشاورزی، ماهیگیری و ... همه و همه جمع شدن تا شما بتونید به هدف نهایی بازی برسید و این هدف چیزی نیست جز بقا.
در این بازی تنها هدف زنده ماندن هست، زنده ماندن از دست بازیکن های دیگه، زنده ماندن از حمله زامبی ها، مقابله با گرسنگی و تشنگی، زنده ماندن از شرایط آب و هوایی، زنده ماندن از دست حیوانات وحشی (هنوز درون بازی نیست)، مقابله با بیماری ها و ... که چالشی رو فراتر از حد انتظار پیش روتون می زاره.
این بازی Sand Box هست، در این بازی شما داستان خودتون رو بوجود میارید و هیچگونه داستان از پیش تعیین شده ای وجود نداره، هیچگونه ماموریتی نیست. فراوانی سبک های بازی کردن در این بازی بسیار زیاد هست. بعضی ها میخوان راه زن باشن و وسایل دیگری رو بدزدن تا زنده بمونن، بعضی انتخاب میکنن تا قهرمان باشن و دیگران رو نجات بدن، بعضی میخواهند دکتر باشن و به وضع سلامتی دیگران رسیدگی کنند، بعضی ها میخواهند در یک گروه باشن و بادیگران بازی کنن و بعضی تنها بود رو ترجیح میدن، بعضی ها فقط میخوان زنده بمونن و نیازهاشون رو از طریق کشاورزی و ماهگیری رفع کنن، بعضی ها برای غذاشون شکار میکنن و بعضی دیگر بازیکن ها رو میکشن و از گوشت اونها مصرف کنند(سلام، من هانیبال لکتر هستم :d) و ... در واقع شما ماموریت خودتون رو بوجود میارین و در این راه به روش هایی که میخواین به اون میرسین.

یکی از سایت هایی که این بازی رو جزو 10 بازی برتر سال 2013 انتخاب کرده بود در تشریح این انتخاب اینطوری عنوان کرد:
" DayZ تنها بازی بود که دوستم در اون اسیر شد و من برای نجات دادنش مجبور شدم دنبال یک کتاب نایاب بگردم تا اون ها دوستم رو آزاد کنن، کلی وقت گذاشتم تا کتاب رو پیدا کردم و دوستم رو آزاد کردم و بعد از چند ثانیه هردومون رو کشتن "

شمشیر دولبه، Permanent Dead

يکي از ويژگي هاي بازي DayZ که بعضي ها اون رو چرخه مرگ هم اسم گذاشتن و بازي رو براي بعضي ها خاص و براي بعضي ها غيرقابل تحمل کرده Permanent Dead هست. اين قابليت به اين صورت هست که شما وقتي ميميريد همه چيز را از دست ميدهيد، همه چيز، و از اول شروع ميکنيد. در اين بازي فرقي نميکنه شما 200 ساعت بازي کرده باشين يا 1 دقيقه، کاراکتر شما بعد از مرگ (به هر دليلي که مرده باشيد) مثل روز اول بازي کردنتون خواهد بود. بعد از مرگ شما با يک پيراهن و يک شلوار و چراغ قوه و باطري در يک نقطه از نقشه بازي (نزديک ساحل) زنده خواهد شد تا دوباره داستان ديگري رو بوجود بياريد و يا تلاش کنيد که بيشتر زنده بمونيد.
اين ويژگي هست که حس ترسيدن از مرگ رو به شما القا ميکنه. تصور کنيد چند ساعت رو برای پیدا کردن وسایل مختلف گذرونیدن و یک بازیکن یک گلوله در سرتان خالی میکند؟ و شما همه چیز رو از دست میدید.
البته راه هایی برای ذخیره وسایلتون هست مثل گذاشتن وسیله ها در چادر یا گذاشتن آنها در یک کیف پشتی و قایم کردن کیف و بزودی هم میشه وسیله هاتون رو داخل ماشین بزارین.




dayz-standalone-e3gameplay.jpg

در این بازی شما می توانید کارکتر خودتون رو مطابق با میل خودتون بسازید و در جهان به فکر لباس ها ، کلاه ، ماسک و وسایل دیگ برای کارکترتون بگردید . علاوه بر اون هر لباس یا شلواری که پیدا کردید دارای جیب ( Slot برای نگه داشتن آیتم ها ) نیز هستند .

400px-Lighthumanmaledayz.jpg
new-dayz-inventory.jpg



همانطور که میدونید این بازی فعلا در نسخه Pre-Alpha قرار داره ( برای اون دسته از عزیزانی که اطلاعی از این وضعیت ندارند ، Pre-Alpha به این معنی هست که 50% از کار ساخت بازی تمام شده ) پس باید انتظار باگ نسبتا زیاد ، مشکلات FPS و سرور ، آپدیت های فراوان ، هوش مصنوعی ضعیف و ... رو داشته باشیم . هنوز آیتم های بسیاری وجود دارد که به بازی اضافه نشده اند . آیتم هایی مثل وسایل نقلیه ( تانک ، ماشین ، هواپیما ، قایق و ... ) و مقداری از اسلحه ها و همچنین برخی از قابلیت های بازی فعلا در دسترس نیست که طی آپدیت ها یکی یکی به بازی اضافه میشه .

بازی دارای گرافیکی چشم نواز هست ، مناظری زیبا ، نور و سایه زنی خوب ، ساخت محیط نیز بسیار خوب کار شده و همچنین در این نسخه مقداری انیمیشن هم به بازی اضافه خواهد شد که بازی رو بیش از پیش طبیعی میکنه .

zombie-mmo-games-dayz-standalone-interior-hospital-screenshot.png


خوب دوستان ، در حال حاظر بازی به مبلغ 30 دلار و حجم 5.2 گیگابایت در استیم دردسترس هست و بنده هم بزودی بازی رو خریداری میکنم ، امیدوارم شما هم تو بازی ببینم .

چند نکته برای شروع بازی
  1. برای استفاده از چراغ قوه ، اول باید باتری رو درون چراغ قوه بزارید. برای این کار باتری داخل جیبتون رو ( Inventory که با Tab باز میشه ) Drag کنید و روی باتری Drop کنید. شما با گزینه Attach و inspect مواجه می شید ، Attach رو انتخاب کنید. سپس چراغ قوه رو در دست قرار بدین ( Drag & Drop در قسمت Hands داخل inventory ) و بعد کلید Space رو بزنید.
  2. اگر زخمی شدید ، برای جلوگیری از خونریزی باید از بانداژ یا Rags استفاده کنید. برای تهیه Rags شما باید لباس اول بازیتون رو Drag و در Vicinity بندازید ، بعد روی اون کلیک راست کرده و گزینه Tear Into Rags رو بزنید.
  3. هیچ سلاحی برای دفاع از خودتون ندارید !؟ از دست هاتون استفاده کنید. برای انکار کافیه کلید Space رو بزنید.
  4. برای دویدن ، دو مرتبه W را بزنید و نگه دارید.
  5. وقتی که دست هاتون رو بالا نگه داشتین ( اصطلاحا FistUp ) ، شما میتوانید سریع تر بدوید.
  6. شما در بازی دو نوع دید اول شخص و سوم شخص دارید ، برای تغیر آن از Enter استفاده کنید.
  7. شما در بازی این قابلیت رو دارید که فقط سر خودتون رو تکون بدید ، برای اینکار کافیه کلید Alt رو نگه دارید و ماوس رو تکون بدید.



لینک هایی مورد نیاز
سیستم مورد نیاز بازی
Minimal
OS: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 (Mac OS not supported)
Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
Memory: 2 GB
Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 3830 or Intel HD Graphics 4000 with 512 MB VRAM
Hard Drive: 10 GB free HDD space

Recommended
OS: Windows 7 SP1 (Mac OS not supported)
Processor: Intel Core i5-2300 or AMD Phenom II X4 940 or better
Memory: 4 GB
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 7750 with 1 GB VRAM or better
Hard Drive: 14 GB free HDD space

لیست بازیکنان
maxkill
vahidking
ASHKAN28
amon47
arshk99
HODOR
Shippuden
4mirxbk
UnTitLeD_NT
َAMiR
Amir_Game
N.O.P.O|Farnood



 
آخرین ویرایش:

Amir2$2

کاربر سایت
Oct 14, 2011
291
نام
CjCj قدیم :)
بازی از 108 تومان سایتا دارن تا 93 تومان . برای خرید هم از سایت های ایرانی باید با تومان بخری برای لینک هم پ خ بده .

- - -ویرایش - - -

اگه ای دی های استیم رو بزاریم بهتره فک کنم . ماله خود من
amir222
 

vahidking

کاربر سایت
May 9, 2012
349
نام
مجید (وحید)
آپدیت جدید Experimental branch

New:


  • Actions: Vomiting have associated sound effects
  • Actions: Can check pulse on unconscious players
  • Actions: Searching for berries will now add berries to your inventory
  • Actions: Eat All now supported for consumables
  • Animations: New Ruger 10/22 reload animations
  • Animations: Player now can sit with gun/weapon
  • Environment: New rock textures
  • Food: Sambucus berry item added
  • Food: Canina berry item added
  • Graphics: Adding lights to currently rendered scene changed
  • Map: Olsha has been updated
  • Map: Khelm has been updated
  • Map: New rock formations outside Svetlo have been created
  • Map: New Orthodox Chapel has been created
  • Map: Police Stations & Medical Centers have been placed across the map
  • Map: New villages surrounding Svetlo
  • Medical: Players can have a heart attack (declared as "irregular pulse" with pulse checking actions)
  • Weather: Rain, Clouds, Wind, calculated on server and distributed to clients
  • Weather: Rain now causes items and player to become wet
Fixed:

  • Actions: Added 'inUseItem' back to action on target function
  • Actions: Proper nutritional value will be added when eating near empty food
  • Actions: Berry picking script messages to player improved.
  • Graphics: SSAO in options saved
  • Graphics: Rain effect settings changed
  • Graphics: Rain geometry optimized (28bytes vs 12 bytes per vertex)
  • Graphics: Spot light culling fixed
  • Graphics: Fix of terrain intersections
  • Graphics: Fix of geometry trace for flares
  • Login: Failure during new character creation could cause player to get stuck as unconscious
  • Map: Optimizations for Svetlo performance
  • Map: Forests surrounding Svetlo bugfixes
  • Medical: Would never actually die from zero health or blood due to medical conditions
  • Medical: Epi-pens will now wake anyone (briefly) from unconsciousness even if blood very low
  • Medical: Defibrillator used for restarting the heart of players who have a heart attack
  • Medical: Unconsciousness had irregular and unpredictable behavior (epi-pens will now always wake an unconscious player, unless they are having a heart attack)
  • Medical: Melee damage application system changed to better balance
  • Medical: Chance of bleeding from fists reduced significantly
  • Medical: Disconnected players avatars did not take shock or blood damage
  • Zombies: Zombies aims mostly for chest area now when attacking
 

Firesword

کاربر سایت
Jan 20, 2013
881
نام
Barbarian
معلوم نیست نسخه کامل کی میاد ؟

- - -ویرایش - - -

واقعا حیف این بازی که اینقدر زامبیاش کمن . من با اینکه خیلی کم کسی رو میدیدم و تنها بودم ولی خیلی از بازیش خوشم میومد ولی برا اینکه تعداد زامبیاش خیلی کم بودن ( خیلی کم ) اینو ول کردم رفتم سراغ infestation survivor stories چون تو اون زامبیاش هم صداشون خیلی ترسناکه هم شباش ترسناکه هم وقتی زامبیاش دارن میان طرفت یا داری مخفی کاری می کنی یه هیجانی بهت دست میده که حال میکنی . همین الان با پسر خالم رفتیم تویه ساختمون چند نفر اونجا بودن دقیقا عین یه بازی fps شده بود از آخر من مردم ولی پسر خالم زنده موند و انتقامم رو گرفت و همچنین آیتمامو .
ولی انشالله هروقت نسخه کامل بیاد فقط اینو بازی میکنم .
 

vahidking

کاربر سایت
May 9, 2012
349
نام
مجید (وحید)
معلوم نیست نسخه کامل کی میاد ؟

- - -ویرایش - - -

واقعا حیف این بازی که اینقدر زامبیاش کمن . من با اینکه خیلی کم کسی رو میدیدم و تنها بودم ولی خیلی از بازیش خوشم میومد ولی برا اینکه تعداد زامبیاش خیلی کم بودن ( خیلی کم ) اینو ول کردم رفتم سراغ infestation survivor stories چون تو اون زامبیاش هم صداشون خیلی ترسناکه هم شباش ترسناکه هم وقتی زامبیاش دارن میان طرفت یا داری مخفی کاری می کنی یه هیجانی بهت دست میده که حال میکنی . همین الان با پسر خالم رفتیم تویه ساختمون چند نفر اونجا بودن دقیقا عین یه بازی fps شده بود از آخر من مردم ولی پسر خالم زنده موند و انتقامم رو گرفت و همچنین آیتمامو .
ولی انشالله هروقت نسخه کامل بیاد فقط اینو بازی میکنم .


احتمالا 2015

اره زامبی ها تو بازی فعلا کم هستن و چون کم هستن ترسی ندارن ( که به خاطر performance سرور هست ) اما خدایی زامبی ها توی Infes که اصلا و ابدا ترس ندارن :| :| با اینکه زیادن ترس ندارن شما فقط کافی بری بالا یه ماشین ، همه رو کشتی ...
 

Firesword

کاربر سایت
Jan 20, 2013
881
نام
Barbarian
احتمالا 2015

اره زامبی ها تو بازی فعلا کم هستن و چون کم هستن ترسی ندارن ( که به خاطر performance سرور هست ) اما خدایی زامبی ها توی Infes که اصلا و ابدا ترس ندارن :| :| با اینکه زیادن ترس ندارن شما فقط کافی بری بالا یه ماشین ، همه رو کشتی ...
خب حداقل از اینکه از دیوار را رد بشن بهتره.
 

vahidking

کاربر سایت
May 9, 2012
349
نام
مجید (وحید)
خب حداقل از اینکه از دیوار را رد بشن بهتره.
اون که باگ هست ، حل هم شده ولی تا سرور ها performance بهتر نداشته باشن همینطوریه ... آپدیت امروز ( experment) تا حدودی مشک زامبی رو حل میکنه چون زامبی ها respawn میشن...

Known Issues:

Physics: Item throwing physics is currently disabled
Melee: Gestures currently do not work from two-handed melee
Melee: Cannot conduct melee attack from "lowered" melee stance (press space to chance stance to "raised")

New:

Actions: Ballistic helmet variants can be painted to black and green color with spraycan
Actions: You can catch rain into canteen and water-bottle from inventory
Animations: Completely new two-handed melee animations. New right-handed poses, moves and attacks for axes, baseball bat, pipewrench, crowbar, fire extinguisher, shovel, farming hoe. "Low" and "Aim" stances introduced for stand, crouch and prone.
Gear: added black and UN ballistic helmet variants
Gear: can opener can be used as melee weapon
Gear: hard headgear (ballistic, moto, construction and pilot helmets) cannot be wear together with masks
Gear: Farming hoe configured and spawns
Gear: M4 attachment green variants added
Graphics: Lighting from objects now is rendered during daytime also
Graphics: HDR improved and tweaked slightly to perform better with bright lights in scene (i.e. flashlights etc...)
Graphics: Engine supported point source light objects (e.g. Gaslamp) now working correctly
Zombies: Simple respawn mechanic implemented for zombies, pending more robust method

Fixed:

Actions: Crafting splint from bandages now uses whole disposable bandage and half of dressing bandage
Actions: Ruined rags/bandages and wooden sticks doesn't produce infinite splints
Actions: Clicking on Eat All action if amount of food is below 1/4 will result in playing only short eating animation
Actions: Edited player messages in force drink action and fixing broken limbs
Actions: Force feed/drink doesn't use whole quantity of some food/drink items also canteen is not destroyed after action
Animations: Bandage and eating pills animation glitch fixed.
Gear: Added color variants of ballistic helmets into loot spawns
Gear: Even lower chance of backpacks spawning on construction sites
Graphics: Rain now does not fall inside buildings for those on Lower/Disabled shadow settings
Medical: Falling from height while sprinting did not kill player when it should have
Medical: Player could vault with broken legs
Network: Dropped items appeared only after a delay (now instant)
Network: Inventory items causing desync due to non-guaranteed update spam (hotfix currently until guaranteed message change is complete)
Network: Optimizations to network messaging updates should result in reduced bandwidth and some increases in FPS for clients/server
Structures: Changed inheritance of barrier structures (due to errors in logs)
Weapons: Long-range scope reticle properly centered
Zombies: Zombies aims mostly for chest area now when attacking (stops the "helmet of armor" change)
 

Amir2$2

کاربر سایت
Oct 14, 2011
291
نام
CjCj قدیم :)
دادا شما که میگی زامبیاش زیاد بشن تا حالا dayz mod بازی کردی ؟؟؟؟ اگه زامبی زیاد شه اونجوری میشه یعنی اصلا بدون ماشین و وسیله نقلیه نمیشه ما همینجوری 3 تا زامبی همزمان میوفتن رو سرمون گند میزنیم بعد وای به حال اینکه هر 10 متر 20 تا زامبی باشه .
 

Firesword

کاربر سایت
Jan 20, 2013
881
نام
Barbarian
مگه warz اینطوری نیست ؟ ( خودم میدونم اسم جدیدش چیه )باور کن زامبی هایه اینجارو من با مشت میکشم ( البته اونجارو هم با مشت می کشم ولی تو این راحت تره ) من بیشتر حال میکنم زامبیا زیاد باشن خیلی حال میداد تویه iss با دوستان میرفتیم خط میگرفتیم مثل فیلما زامبی میکشتیم ولی اینجا اصلا نمیتونیم نقشه پیدا کنیم که باهم باشیم ( تازه اگرم باشیم زامبی ها اونقد کمن که خیلی به خوایم حال کنیم 3 تا تیر تفنگ هروم میشه ). ولی واقعا اگه dayz mod اینجوریه من همین الان میرم دانلودش میکنم .
 

vahidking

کاربر سایت
May 9, 2012
349
نام
مجید (وحید)
مگه warz اینطوری نیست ؟ ( خودم میدونم اسم جدیدش چیه )باور کن زامبی هایه اینجارو من با مشت میکشم ( البته اونجارو هم با مشت می کشم ولی تو این راحت تره ) من بیشتر حال میکنم زامبیا زیاد باشن خیلی حال میداد تویه iss با دوستان میرفتیم خط میگرفتیم مثل فیلما زامبی میکشتیم ولی اینجا اصلا نمیتونیم نقشه پیدا کنیم که باهم باشیم ( تازه اگرم باشیم زامبی ها اونقد کمن که خیلی به خوایم حال کنیم 3 تا تیر تفنگ هروم میشه ). ولی واقعا اگه dayz mod اینجوریه من همین الان میرم دانلودش میکنم .

اره داداش زامبی ها زیاد باشن حال میده ... الان که زامبی ها دوباره اسپاون میشن و کم کم دارن رو بالا بردن تعداد زامبی ها کار کینن ، ولی نتیجه نهاییش طوری میشه که حدودا هر 10-15 متر یه زامبی پیدا میشه ... وقتی اینطوری بشه اون موقع هست که دیگه زامبی های Infes سوسک هم نیستن + همین الانش هم سوسک نیستن ، بنده به تنهایی حریف یه لشکر زامبی بودم توی Infes حتی با دست خالی :|

DayZ هیچوقت به زامبی ها به عنوان قسمت اصل و چالش اصلی نگاه نکرده ( هرچند در این زمینه هم عالیه ) ، بازی بیشتر Survival و Realistic هست .. شما در اول بازی نقشه نداری ، ولی میتونی نقشه پیدا کنی + راه هایی هست که با هم باشیم داخل DayZ ولی داخل یک گروه بودن رو شامل نمیشه ( منظورم اینه مثل iNFES روی نقشه نشون بده یا بالا سرش یه تگ زرد رنگ باشه ... ) و این به خاطر Realistic بودن بازی هست ...چالش اصلی بازی زنده موندن هست و زامبی ها فقط یکی از خطر های بازی محسوب میشن .
در حال حاظر زامبی ها توی DayZ Mod بیشترن و خطرناک تر از هر بازی دیگه ... توی این DayZ هم شما نمی تونی مثل Infes گروه تشکیل بدی ( بحث Epoch جداس ) و مپ هم نداری باید پیدا کنی ...
 

Firesword

کاربر سایت
Jan 20, 2013
881
نام
Barbarian
با این تیکش زیاد مواق نیستم
بنده به تنهایی حریف یه لشکر زامبی بودم توی Infes حتی با دست خالی
دیگه اگه شما دستات خالی باشه اونقدر مکانیزم بازی infes بده که شما قبل از اینکه زامبیا شمارو بکشن از خونریزی مردی .
یکی میتونه لینک دانلود Dayz mod رو بده ؟ ( تورنت نباشه )
خب مشکل من همینه اینکه فقط بخوای از یه شهر بری به شهر دیگه که آیتم جمع کنی که چی ؟ با چی بجنگی ؟
همین الانشم پلیرا تو infes حرف اولو میزنن برا خطر بودن تا زامبیا .
بازی آخه من با پینگ 120 میدیدم یارو از دیوار رد میشه ( مطمئنا از نت بود این مشکل )

- - -ویرایش - - -

خب همین الانم سازنده ها بد کردن شما ببین اگه بخواد اینقدر زامبیا تعدادشون کم باشه خب اونقوت فاجعش کجا بود که همه آمدن کله منطفه رو خالی کردن نمیدونم همه ماشینا ترکیده و حیات معمول متوقف بشه ؟ خب همون اول سه نفر ( جدی میگم ) سه نفر ارتشی میاوردن کله زامبیا رو میکشتن همه میرفتن سراغ زندگیشون
 

vahidking

کاربر سایت
May 9, 2012
349
نام
مجید (وحید)
با این تیکش زیاد مواق نیستم
بنده به تنهایی حریف یه لشکر زامبی بودم توی Infes حتی با دست خالی
دیگه اگه شما دستات خالی باشه اونقدر مکانیزم بازی infes بده که شما قبل از اینکه زامبیا شمارو بکشن از خونریزی مردی .
یکی میتونه لینک دانلود Dayz mod رو بده ؟ ( تورنت نباشه )
خب مشکل من همینه اینکه فقط بخوای از یه شهر بری به شهر دیگه که آیتم جمع کنی که چی ؟ با چی بجنگی ؟
همین الانشم پلیرا تو infes حرف اولو میزنن برا خطر بودن تا زامبیا .
بازی آخه من با پینگ 120 میدیدم یارو از دیوار رد میشه ( مطمئنا از نت بود این مشکل )

- - -ویرایش - - -

خب همین الانم سازنده ها بد کردن شما ببین اگه بخواد اینقدر زامبیا تعدادشون کم باشه خب اونقوت فاجعش کجا بود که همه آمدن کله منطفه رو خالی کردن نمیدونم همه ماشینا ترکیده و حیات معمول متوقف بشه ؟ خب همون اول سه نفر ( جدی میگم ) سه نفر ارتشی میاوردن کله زامبیا رو میکشتن همه میرفتن سراغ زندگیشون

در مورد اون تیکه درباره Infes شک داری می خوای بریم بازی کنیم تا بهت نشون بدم ، اصلا لازم به نقشه کشیدن و در واقع Stealth نیست ، راحت همه زامبی ها رو دنبال خودت بکش برو رو ماشین ، Barricade یا جایی که زامبی نباشه ... کارشون تمومه .... حالا چه یکی باشه چه 1 میلیون ...

در مورد اون تیکه آخر که گفتی تقریبا موافقم در حالی که این بحث برای الان صدق میکنه بازم میگم زامبی ها توی این بازی خیلی قراره خطرناک تر از این حرفا بشن و زیادتر ... اما تو بازی شما باید نه تنها با پلیر ها و یا زامبی ها روبرو بشی بلکه باید برا پیدا کردن آب و غذا هم بجنگی ... بازی Sandbox هست و روش درستی برای بازی کردن سندباکس نمیشه پیشنهاد داد پس بعضی ها خودشون رو با زامبی کشی وقف میدن و بعضی ها PvP و بعضی ها فقط سعی میکنن زنده بمونن ، تو یه شهر کوچیک توی یه خونه بمونن تا میتونن زنده مونن و غذا و آب و تجهزات پزشکی جور کنن و با مریضی کنار بیان ... هدف نهایی بازی فقط زامبی نیست که حالا کمبودش بخواد از بازی چیزی کم کنه ... فعلا سازنده های بازی دارن روی چیز های مهمتر از زامبی کار میکنن ...

برای DayZ Mod باید بری بازی Arma 2 رو دانلود کنی بعد داخل سایت DayZ نصب کننده ماد رو بگیری ...

آخرین ویدیو از تغییراتی که بازی در آینده خواهد داشت که در Devblog منتشر شد :
[video=aparat;WZUdy]http://www.aparat.com/v/WZUdy[/video]

سیستم فیزیک بازی خیلی عالی کار شده + سیستم Cooking/Hunting فوق العاده خواهد بود .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر