اولین ویدئوی گیم‌پلی Mass Effect: Andromeda لیک شد

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
در حالی که اخیرا اطلاعات جالبی درباره عنوان مورد انتظار «Mass Effect: Andromeda» توسط یک نظرسنجی لیک شد، اکنون مورد جالب‍تری را درباره این بازی شاهد هستیم.

hak5_mass-effect-andromeda_%28copy%29.jpg

امروز یکی از کاربران «NeoGaf» با یافتن وبسایتی که در آن تعداد از توسعه دهنگان مس‌افکت در آن حضور دارند، توانست ویدئویی از مس‌افکت: آندرومدا را بدست آورد که حاوی نمایشی از گیم‌پلی و نحوه استفاده از جت‌پک است.
بخش مرتبط با جت‌پک را می‌توانید در گیف زیر مشاهده کنید.

r6p6d3fgnmx9vqcfjxmc.gif

با توجه به گفته‌های کاربر «Shinobi» که به عنوان یکی از اینسایرهای NeoGaf شناخته می‌شود، ویدئو لیک شده مرتبط به بیلد سال 2014 است و بازی در حال حاضر، از نظر بصری کاملا متفاوت خواهد بود. با این تفاسیر و اینکه اخیرا گفته شده بود که مس‌افکت: آندرومدا خیره‌کننده خواهد بود، مطمئنا پیشرفت‌های زیادی را در این بخش، شاهد خواهیم بود.
پیش‌تر و در ژوئن 2015، آقای «کریس وین» مدیر پروژه پیشین آندرومدا درباره تاثیر آب و هوای بازی چنین گفته بود:

62272743489208175292.png
سیستم آب و هوای بازی و تاثیرات آن در ویدئو کاملا جالب توجه است که حتی با وجود اینکه بازی در مراحل ابتدایی ساخت خود به سر می‌برده است، کیفیت بالایی را داراست.
اما همان‌طور که قبلا و در تریلر E3 2015 نیز مشاهده کرده بودیم، یکی از نژادهای قبلی حاضر در آندرومدا، «Krogan» خواهد بود، در نمایش جدید لیک شده نیز کروگان به عنوان تنها نژاد بیگانه حاضر است.

lcuk_masseffectandromedakrogan-555x312.gif

شما می‌توانید ویدئو مذکور را از طریق لینک زیر دانلود کنید:

Mass Effect: Andromeda Alpha Gameplay | Download


با تشکر از کابران
@FUTURE و @KiLL3R/4/Ev3r
[منبع]
 
آخرین ویرایش:

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
شیر لیک‌های بازی مثل اینکه باز شده! :D
بایوور N7 Day 2014 بود که چندتا کانسپت آرت منتشر کرد. یکی از این آرت‌ها به نظر می‌یومد با نظریه آرک همخونی داشته باشه و در واقع دروازه‌ای برای سفر از راه شیری به آندرومدا باشه.

kim_106880_%28copy%29.jpg

حالا Nerdleaks اومده ادعا کرده که از منبعی که ویدئو گیم‌پلی رو لیک کرده تونسه ویدئوی دیگه‌ای به دست بیاره که ساختار احتمالی Mass Relayها جدید رو نشون می‌ده. البته ویدئو برمی‌گرده به اواخر 2013 و بیشتر جنبه پروتوتایپ داره.
شاید کانسپت بالا مربوط به آرک و دورازه سفر به آندرومدا باشه و برای سفر داخل آندرومدا هم از مس ریلی‌هایی که توی ویدئو جدید می‌بینیم استفاده بشه.
البته هم امکان فیک بودن ویدئو زیاده و هم به هر حال به بیلد خیلی ابتدایی مربوط میشه و پروتوتایپ هستش و ممکنه که تا الان دچار تغییرات زیادی شده باشه.

Mass Effect: Andromeda - Mass Relay | Download
با تشکر از مسیح @Captain America بابت مستقیم کردن ویدئو
 
آخرین ویرایش:

mohsenjyubi201

کاربر سایت
Jun 17, 2011
559
همین کلیپ نشون میده که این بازی موشن کپچر صورت خیلی خوبی داره حتی شاید عالی هم شده باشه...... اون تیکه ای که کرکتر به اون گاز یا اسپری عکسالعمل نشون میده به صورتش توجه کنید.

حالا این کرکتری که تو این ویدیو میبینیم مین کرکتر هستش دیگه؟ بعد اینکه صورتش شخصی سازی شده باشه چقدره؟
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
چقدر افکت های گرافیکی بازی با وجود آلفا بودن عالی بود، اون هوای مه آلود و عرق ها و قطرات آب رو ارمور های کاراکتر ها بصورت قطره ای و انفجار ها واقعا عالی بودن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر