شایعه Kotaku از عرضه PS4.5 می‌گوید

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
وبسایت «Kotaku» (کوتاکو) اخیرا ادعا کرده‌است که از منبعی آگاه شنیده که سونی قصد عرضه «PS4.5» را خواهد داشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

chlcgnyumtpc0l5rkd4l.png


بر طبق اداعای کوتاکو، کمپانی سونی قصد دارد تا ورژن جدیدی از PS4 را عرضه کند که دارای قدرت گرافیکی بیشتر خواهد بود و توانایی اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K را خواهد داشت.
البته منبع آگاه چیزی در مورد کاربران فعلی PS4 نگفته‌است که آیا قادر خواهند بود با خرید قعطه‌ای خاص قدرت پردازشی کنسول خود را افزایش دهند یا خیر، هرچند این‌طور به نظر می‌رسد که سونی در حال صحبت با توسعه‌دهندگان است.
بر طبق صحبت‌هایی که بین سونی و توسعه‌دهندگان رد و بدل شده‌است، PS4.5 در بخش GPU آپگرید را تجربه کرده که شامل ساپورت دو قابلیت اجرا بازی‌ها در رزولوشن 4K و همچنین منبع پردازشی بیشتر جهت بهبود اجرا عناوینی که از PlayStation VR استفاده می‌کنند، می‌شود.
در حال حاضر PS4 قادر است تا تصاویر و ویدیوهایی با رزولوشن 4K را پخش کند ولی توانایی اجرای بازی‌ها با این کیفیت تصویری را دارا نیست. با GPU جدید ممکن است که که حق انتخاب دومی به سازندگان برای برگزیدن رزولوشن بهتر، افکت‌های بیشتر یا ویژگی‌های گرافیکی که باعث بهتر شدن ظاهر اثر می‌شوند، داده شود.
اکنون تعداد افرادی که درباره PS4 قدرتمندتر می‌دانند محدود است. کوتاکو ابتدا خبر را از یک منبع قابل اعتماد می‌شنود، ولی خیلی زود منابع دو برابر می‌شوند. یکی از منابع به کوتاکو گفته‌است که احتمالا این کنسول امسال منتشر نخواهد شد.
ظاهرا PS4.5 تنها نخواهد بود، چرا که اخیرا صحبت‌هایی نیز پیرامون آپگرید Xbox One به گوش می‌رسد.
باید منتظر ماند و دید که ادعای کوتاکو تا چه اندازه به حقیقت نزدیک خواهد بود.
 

mehran maker

کاربر سایت
May 29, 2013
755
نام
مهران
بعید میدونم راست باشه اما اگه هم راست باشه به معنای واقعی مزخرفه . یعنی چی اخه . . . همین 3 سال پیش پول دادیم کنسول خریدیم حالا باید ورژن جدیدشو بخریم؟ (درسته اجباری در کار نیست اما خب وقتی میگن این قوی تره خب ادم نسب به قبلی دلش سرد میشه و طبیعتا دوست داره بازیو با بهترین گرافیک انجام بده . حالا 4k زیاد مهم نیست اما اینکه میگه رزولوشن بهتر و افکت های بیشتر این واقعا ظلمه) . . . یعنی همون چند سال پیش که کنسول رو عرضه کردند 2 تا عاقل تو شرکت نبودن که فکر اینجاشو بکنن که کنسول قوی تری بزنن ؟ . . . در کل ولی به نظر من همچین چیزی اتفاق نمی افته . . . ممکنه اتفاق بی افته یه مدل های جدید عرضه بشه و جمع جور تر و بی سر صدا تر باشه مثل کاری که تو نسل قبل کردن اما این چیزی که kotaku گفته رو من نمی پذیرم
چقدر داغ کردم :D
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
اینا دیدن مایکروسافت در این مورد صحبت کرد سریع دست به کار شدن و میخوان از قافله عقب نمونند. امیدوارم اگه این کار رو هم بکنه تا آخر نسل همه بازیها روی PS4 اجرا بشه .
 
  • Like
Reactions: sadegh93

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
یعنی اشتباه مطلقه. اصلا منطق من قبول نمیکنه این حرکت رو.

1- کنسول مشکلی نداره فعلا و خیلی هم خوب داره میفروشه.
2- کنسول هنوز آپگرید نرم فزاری برای باز شدن منابع بیشتر رو نگرفته (مثل آپگرید هایی که مایکروسافت انجام داد و یا نسل قبل تو آخراش روی PS3 دیدیم)
3- اگه کنسولی باشه که بخواد 4K اجرا کنه قیمتش کمتر حداقل 600+ دلار خواهد بود که یعنی شکست.

با توجه به دیدن بازی ای مثل U4 کاملا مشخصه که کنسول توانایی های خیلی بیشتری داره.

اونقدر سر مایکرو مسخره کردن ملت، حالا سونی داره وارد میشه. :|
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
افتضاح‌ترین حرکت ممکن که گند میزنه به کل Console Gaming. متاسفانه اگه الان برید گف خیلیا هم از این حرکت دارن استقبال می‌کنند و فقط سر افرادی مثل خودمون این وسط بی‌کلاه می‌مونه که کلی پول گزاف پای PS4 دادیم و الان قراره بعد از ۳-۴ سال (و فقط بعد انتشار چندتا بازی درست و حسابی و پر پرو پیمون) دستگاه‌مون با یه ورژن جدیدتر جایگزین بشه.

اگه سونی این حرکت رو بزنه من یکی که دیگه بیخیال کنسولاش میشم و احتمال خیلی زیاد میرم سروقت NX.

اینم توییت نویسنده مطلب توی کوتاکو که ظاهرا تا قبل از این خیلی سابقه خوبی داشته و مطالبش اکثرا درست از آب در اومدن:

c60lz3ih32kmswi9a591.png
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
اینم در نظر بگیرید که بعضی موقع ها اینجور اخبار از قصد توسط سونی یا مایکروسافت درز میکنه که عکس العمل مردم رو در مقابلش رو ببینن. حالا اگه مردم استقبال کنن احتمالا این اتفاق می افته.
اگه نظرتون مخالفه حتما یه جوری به سونی برسونید نظرتون رو. مطمئن باشید مهمه . اگه یادتون باشه همین نظر منفی مردم بود که مایکروسافت رو از همیشه آنلاین کردن X1 منصرف کرد
 
  • Like
Reactions: MK_COD and sadegh93

kurosh8030

کاربر سایت
Jan 18, 2016
94
احتمالی که من میدم اینطوریه:

انچارتد4 میاد روی ps4 به صورت 1080 و 30 فریم همراه با افت فریم تا 27 و 26 اجرا میشه و روی ps4.5 هم میاد به صورت 1080 و 60 فریم با رزلوشن تکسچر بالاتر و ابجکتهای بیشتر.

در مورد بازیهای انحصاری دیگه هم همینطوری میشه و حتی در مورد بازیهای مولتی پلتفرم .

من شخصا بشدت از این حرکت استقبال میکنم .چون بجای اینکه pc اپگرید کنم و پول بازی اورجینال هم بدم با این وضعیت کرک نشدن بازیهای pc.بجاش فقط اندازه پول کارت گرافیک high end میرم یه ps4.5 میگیرم و همه بازیها رو 60 فریم بازی میکنم با تنظیمات بالا.
احتمالا گیمهایی که قبلا واسه ps4 عرضه شدن با یه اپدیت گرافیکی واسه ps4.5 هم عرضه میشن و شاید دیگه نخواد مبلغ اضافی هم بابت خرید بازی بدید.

کار فوق العاده ایی هست و من استقبال میکنم چه xbox one چه برای پلی استیشن.

فکر هم نکنم بازیی بیاد که فقط انحصار ps4.5 باشه .برای ps4 هم میاد منتها باید 900p یا 720p و 30 فریم بازی کنید:D ولی قیمت ps4 کم هست ولی ps4.5 با قیمت بالاتر عرضه میشه ولی اش بیشتری میخورید از لحاظ گرافیک:D
 

mohsenjyubi201

کاربر سایت
Jun 17, 2011
558
مثل اینکه اکثر منابع خبری گفتن که سونی احتمالا داره روی ps4.5 کار میکنه :| قضیه داره جدی میشه

امیدوارم سونی زودتر بیاد اعلام کنه داستان چیه.
 
  • Like
Reactions: sadegh93

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,424
نام
علی
سونی این حرکتو انجام بده من کلا از کنسول جم میکنم میرم رو PC:| این حرکتا چیه خو همون کوفتیو نگه دار 4 سال دیه بده به اسم PS5:| کنسول پرش از 360 به 1 داشتیم ولی از 4 به 4.5 دیه نبود که اونم زبونه سونی لال داره میاد:|
 
  • Like
Reactions: hrm

amir nakhaee

کاربر سایت
Dec 13, 2013
1,802
نام
امیر
چیپ ترین حرکتی که سونی میتونه انجام بده. اصلا امکان نداره همچین کاری ! اون 30 میلیون نفری که PS4 گرفتن اینجا پشم حساب شدن ؟ PS4.5 ؟ مگه GAME که بخوان ی اسپین افی برای کنسول بعدیشون ( PS5 ) تو پاچه ملت کنن ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر