اطلاعات جدید از Halo 4

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
72502409681368952730.jpg



بالاخره 343i درباره هیلو 4 لب به سخن گشود. امروز در Halo Fest مسئولان ساخت Halo 4 به پنل رفته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

ابتدا تریلری از Concept Art های بازی به نمایش گذاشته شد و برای اولین بار با محیط های بازی آشنا شدیم. این تریلر را می توانید از اینجا ببینید.

همچنین تایید شد سه گانه جدید هیلو، The Reclaimer Trilogy نام دارد.

Creative Director بازی، Josh Holmes گفت هوش مصنوعی همراه چیف یعنی کورتانا نقش بسیار مهمی را داستان خواهد داشت. هرچند تمرکز اصلی داستان بر روی خود مسترچیف خواهد بود. Executive Producer بازی خانم Kiki Wolfkill افزود ارتباط خاصی بین مسترچیف و کورتانا برقرار است که تا به حال در بازیهای قبلی این سری دیده نشده است.
کارگردان فرنچایز هیلو Frank O'Connor نیز گفت آنها به شخصیت مسترچیف بیشتر از قبل پرداخته اند.

Kenneth Scott طراح هنری بازی درباره ظاهر مسترچیف گفت که این طرح نهایی او نخواهد بود و در حال حاضر در مرحله چهارم طراحی او به سر می برند. هرچند به گفته ی او تاکید اصلی هنوز روی این است که نشان دهیم چیف یک قهرمان 400 کیلویی قدرتمند و جنگنده است.

سپس پرسیده شد آن سیاره چه مکانی بود که چیف به آن هدایت می شد. Scott گفت آنها شدیدا در حال کار بر روی ظاهر و اتمسفر این مکان هستند که از تمدن فوررانرهاست. O'Connor گفت بازیکن ها قبلا ساختمان ها و بناهای متروکه فوررانرها را دیده اند، اما اکنون می توانند این بناها را در حالی ببینند که هنوز به طور کامل خالی نیست!

Sotaro Tojima کارگردان و طراح موزیک و صدای هیلو 4 وقتی از او در مورد صدا و موزیک سوال شد گفت خیلی سخت است، اما هدف اصلی من این است که موزیک و صدایی تولید کنم که کاملا با داستان بازی عجین شود و گره بخورد. او این کار را با ثبت احساساتی که بازیکن باید کسب کند انجام می دهد. Wolfkill در این باره گفت هر تکه موسیقی که در بازی پخش می شود، در واقع دارد داستانی را بازگو می کند. در مورد ضبط صدا نیز Tojima اظهار کرد او برای هر چه واقعی تر ضبط شدن صداها به مکان های مختلف رفته و کارهای خطرناکی انجام داده است!

وقتی درباره گیم پلی سوال شد Holmes گفت: "خُب گیم پلی بازی، گیم پلی هیلو است و مثل هیلو بازی می شود." هرچند او گفت این مهم است که ریسک هایی انجام بدیم و عمق گیم پلی را بازتر کنیم. Holmnes اضافه کرد آنها در عین حفظ هسته اصلی گیم پلی و بالانس کردن آن، اسلحه ها و قابلیت های جدیدی را نیز اضافه کرده اند. او همچنین گفت که آنها می خواهند تجربیات جدیدتری را ارائه بدند که بازیکن تا به حال نداشته است. و در عین حال به بازیکنان در طول بازی آزادی عمل بدهند. در کل Holmes گفت که آنها می خواهند در حالی که ریشه های اصلی سری حفظ می شود، آن را جلوتر ببرند و این چیزی است که تا زمان عرضه بازی نیز متوقف نخواهد شد.

درباره Multiplayer سوال شد و Holmes گفت این برای آنها مهم است که همه نوع استایل ممکن را در آن ارائه بدهند. تنوع سلیقه زیادی بین طرفداران و حتی خود تیم وجود دارد و در انتها باید بین اینها به یک بالانس مناسب برسیم.

O'Connor درباره داستان بسیار محافظه کارانه صحبت کرد، اما بر این تاکید داشت که بازی ادامه ای مستقیم بر Halo 3 است که سرنوشت مسترچیف و کورتانا را رقم خواهد زد. ارتباط زیادی بین این دو کاراکتر وجود خواهد داشت، و در کنار آن کشف این دنیای جدید و مرموز است، دنیایی که او قول داد فوق العاده عظیم و باشکوه خواهد بود.
به گفته او، آغاز یک تریلوژی جدید که از ابتدا دست آنهاست باعث می شود تا داستانی بسیار حماسی خلق کنند.

از طرف دیگه وقتی درباره بتا سوال شد، O'Connor تایید کرد هیچ کدی برای بتای Halo 4 در Halo: Anniversary وجود نخواهد داشت.

در انتها وقتی درباره گذشته ی مسترچیف سوال شد گفت گذشته ی او در رمان های هیلو موجود است و البته همین گذشته ی اوست که او را از قهرمانان نظامی دیگر جدا می کند. O'Connor گفت با اینکه آنها دوست دارند درباره گذشته او بپردازند، اما آن را مستقیما تایید نکرد که آیا در هیلو 4 این مساله وجود دارد یا خیر.

وجود Forge (قابلیت Mod سازی که از هیلو 3 وجود داشت) نیز در بازی نیز تایید شد.

آرتهایی که در تریلر نمایش داده شد:




 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
Sotaro Tojima کارگردان و طراح موزیک و صدای هیلو 4 وقتی از او در مورد صدا و موزیک سوال شد گفت خیلی سخت است، اما هدف اصلی من این است که موزیک و صدایی تولید کنم که کاملا با داستان بازی عجین شود و گره بخورد. او این کار را با ثبت احساساتی که بازیکن باید کسب کند انجام می دهد. Wolfkill در این باره گفت هر تکه موسیقی که در بازی پخش می شود، در واقع دارد داستانی را بازگو می کند. در مورد ضبط صدا نیز Tojima اظهار کرد او برای هر چه واقعی تر ضبط شدن صداها به مکان های مختلف رفته و کارهای خطرناکی انجام داده است!
امیدوارم ایشون درک کنند که واقعا چقدر کار سختی در پیش رو دارند و نسخه های قبلی گیمی که دارن براش موسیقی می سازن چی بوده؟!

الان این رو خوندم جوگیر شدم و دارم پشت سر هم آهنگ Never Forget که از وبلاگ زننده تاپیک گرفته بودم رو گوش می کنم و قیافه ام یه چیزیه تو این مایه ها:
edxsj745923i69872nnk.gif


در مورد گیم پلی هم فعلا چیزی نمیشه گفت، ولی فقط می تونم بگم به 343 خیلی امیدوارم...
 
  • Like
Reactions: Dreadlord

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
به به دستت طلا !

O'Connor گفت بازیکن ها قبلا ساختمان ها و بناهای متروکه فوررانرها را دیده اند، اما اکنون می توانند این بناها را در حالی ببینند که هنوز به طور کامل خالی نیست!
هان این همونه که بهت گفتم ! :D فوررانرها در خواب مصنوعی ! :D

عجب آهنگی داشت ویدئو !!! من هی میگم کار Tojima درسته میگی نه ! :D
 
آخرین ویرایش:

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
ارت هستند ولی به احتمال ممکنه با انجین بازی رندرش شده باشند البته زوده قضاوت کردن ولی اگه واقعا اینطور باشه دیگه چی میشه گفت؟ :biggrin1:
یعنی میخوای بگی گرافیک بازی سل شیده :d
تریلرش یه جوریه !!! انگار همه چیز با هم مخلوط کردن :d نورپردازی و بعضی افکت ها دینامیک ـه ..ولی بقیه اجزا آرتن !!
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
باز اسم هیلو اومد همه چسبیدن به گرافیک و موتور بازی:D سه ساله پدر ما رو درآوردید:D

به موقعش خودشون تریلر In Game نشون میدن. الان زوده.
هان این همونه که بهت گفتم ! :biggrin1: فوررانرها در خواب مصنوعی ! :biggrin1:
آخه این بدبخت ها خوبن:( البته ممکنه دشمن نباشن:D اون یارو که آخر تریلر نشون میده فکر کنم Precursor باشه:D وحشی میزنه!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
آخه این بدبخت ها خوبن:( البته ممکنه دشمن نباشن:biggrin1: اون یارو که آخر تریلر نشون میده فکر کنم Precursor باشه:biggrin1: وحشی میزنه!
خب همون طور که گفتم اولش اشتباهی با مسترچیف درگیر میشن و نمیدونن هر دو در یک جبهه هستن ! :D یا حتی شاید یه گروهشون کلآ آدم حسابی نباشن ! :D
اون آخریه معلوم نبود چیه ! :D من روی دور کُند که نگاه کردم بیشتر شبیه یه روبات بود ! مثلآ روبات های محافظی که فوررانرها درست کردن ! :D ولی از یه زاویه دید دیگه هم قیافه ـش به حشره (همون Precursor ها) میخورد ! نمیدونم والا ! :D
توی توضیحات Precursor ها نوشته شبیه Arthropod هستن ! Arthropod هم همون بندپایان هستن که به جک جونورهای حشره ای از پروانه تا کرم و اینا گفته میشه ! :D این قسمت از ویدئو یه کمی شبیه این تعاریف هست ولی شبیه بدن یه روبات هم هست !! :D

06119765061156534825.jpg
 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
باز اسم هیلو اومد همه چسبیدن به گرافیک و موتور بازی:D سه ساله پدر ما رو درآوردید:D

به موقعش خودشون تریلر In Game نشون میدن. الان زوده.

آخه این بدبخت ها خوبن:( البته ممکنه دشمن نباشن:D اون یارو که آخر تریلر نشون میده فکر کنم Precursor باشه:D وحشی میزنه!

خب همون طور که گفتم اولش اشتباهی با مسترچیف درگیر میشن و نمیدونن هر دو در یک جبهه هستن ! :D یا حتی شاید یه گروهشون کلآ آدم حسابی نباشن ! :D
اون آخریه معلوم نبود چیه ! :D من روی دور کُند که نگاه کردم بیشتر شبیه یه روبات بود ! مثلآ روبات های محافظی که فوررانرها درست کردن ! :D ولی از یه زاویه دید دیگه هم قیافه ـش به حشره (همون Precursor ها) میخورد ! نمیدونم والا ! :D

فوررانر ها مگه منقرض نشدن ؟ پس چطوری قرار برگردن ؟
الان کل داستان سری Halo رو قاطی کردم فردا دوباره باید برم این مقاله های بابک رو بخونم :D
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
فوررانر ها مگه منقرض نشدن ؟ پس چطوری قرار برگردن ؟
چرا دیگه منقرض شدن. کسی هم تایید نکرده که برمی گردن، اینها همش Mysteryـه فعلا:D

-----------

یه نفر تو Waypoint آنالیز دقیق تر انجام داده:D این یه کم بهتره (هر چند بازم چیز زیادی معلوم نیست:D)

39816119271884513864.jpg


من میگم همین Precursorـه، کی غیر از اینها میتونه Ancient باشه؟:D
ولی شبیه بدن یه روبات هم هست
خُب شاید آرمور پوشیده:D مثل الیت ها.
 

Mehrdad

کاربر سایت
Nov 23, 2009
2,242
نام
Big Boss
یه نفر تو Waypoint آنالیز دقیق تر انجام داده:biggrin1: این یه کم بهتره (هر چند بازم چیز زیادی معلوم نیست:biggrin1:)
این خیلی شبیه سکرب(Scarab) هاست البته پیشرفته!
WKscarab2.jpg

عجب عظمتی خیلی دوست داشتم تو ریچ با یکی شون دوباره مبارزه کنم ولی حیف که نشد.
 
آخرین ویرایش:

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
چرا دیگه منقرض شدن. کسی هم تایید نکرده که برمی گردن، اینها همش Mysteryـه فعلا:D

-----------

یه نفر تو Waypoint آنالیز دقیق تر انجام داده:D این یه کم بهتره (هر چند بازم چیز زیادی معلوم نیست:D)



من میگم همین Precursorـه، کی غیر از اینها میتونه Ancient باشه؟:D

خُب شاید آرمور پوشیده:D مثل الیت ها.

یادم نیست اما فکر اگه اشتباه نکنم آخرین Precursor بعد از شکست تو جنگ میگه برمیگردیم یه روز :d
 

SOL!D 5NAK3

کاربر سایت
Jul 26, 2008
2,674
نام
meyti
بسيار هم خوب . خيلي دوست داشتم دم و دستگاه فوررانر هارو از نزديك ببينم.
بعضي وقتا ميگم نكنه واقعا قبله ما يه تمدن بسيار پيشرفته اي بوده ، بعد منهدم شدن :d.
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
این ویدئو که بابک گذاشت 100 درصد ببینید ! اینا اگه واقعا با انجین بازی رندر شده باشند ! معرکست !!
http://www.youtube.com/watch?v=vAKmu2yn3Fk&feature=player_embedded
یا خدا اینو باز جو گرفت :D.
یه تنه میره زیر هایپ یه ضرب میکشه بالا :D.
برای دیدن ویدیو بدون کش لقمه (چیز پی ان :D) از این لینک استفاده کنید :
http://catchvideo.net
=============
نه من کار های مارتی رو ترجیح میدم :|.
خدا کنه از لحاظ آهنگسازی در نهایت یه چیز درست و درمون شاهد باشیم :D.

ولی با این تیکه آخرش خیلی حال کردم، یه X11 چیزی بزنن یه تریلر نشون بدن :D خیلی ستمه E3 12 شاید نبودیم خب :(.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
ها ها ! :D

خب تریلر رو ندیدم هنوز، ولی اون حرفهایی که یه نفر از بانجی قبلاً زده بود رو الان میشه روش حساب باز کرد ! :D با درست فرض کردن حرفهاش ( که یه تیکه گندش درست از آب در اومده ) برای یه عده بازی رو پشت درهای بسته نشون دادن بعد از E3 2011 و یسری از نکات مهم در باره بازی رو هم اسم بردن ! سبک جدید داستان سرایی بازی میتونه خیلی جذاب و جدید باشه در سبک شوتر ! :D

آرتها هم خیلی زیبا کار شده و این ایده 2 تا دنیا روی هم ( طبقه اول ماشینی و بی جان و طبقه زیرین مملو از حیات و زندگی ) میتونه خیلی جالب و رویایی باشه ! دنیای هیلو اینطوری رنگ و بوی افسانه ای بخودش میگیره ! یه حالت فانتزی قوی ! :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر