اطلاعات جدید از Halo 4

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
72502409681368952730.jpg



بالاخره 343i درباره هیلو 4 لب به سخن گشود. امروز در Halo Fest مسئولان ساخت Halo 4 به پنل رفته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

ابتدا تریلری از Concept Art های بازی به نمایش گذاشته شد و برای اولین بار با محیط های بازی آشنا شدیم. این تریلر را می توانید از اینجا ببینید.

همچنین تایید شد سه گانه جدید هیلو، The Reclaimer Trilogy نام دارد.

Creative Director بازی، Josh Holmes گفت هوش مصنوعی همراه چیف یعنی کورتانا نقش بسیار مهمی را داستان خواهد داشت. هرچند تمرکز اصلی داستان بر روی خود مسترچیف خواهد بود. Executive Producer بازی خانم Kiki Wolfkill افزود ارتباط خاصی بین مسترچیف و کورتانا برقرار است که تا به حال در بازیهای قبلی این سری دیده نشده است.
کارگردان فرنچایز هیلو Frank O'Connor نیز گفت آنها به شخصیت مسترچیف بیشتر از قبل پرداخته اند.

Kenneth Scott طراح هنری بازی درباره ظاهر مسترچیف گفت که این طرح نهایی او نخواهد بود و در حال حاضر در مرحله چهارم طراحی او به سر می برند. هرچند به گفته ی او تاکید اصلی هنوز روی این است که نشان دهیم چیف یک قهرمان 400 کیلویی قدرتمند و جنگنده است.

سپس پرسیده شد آن سیاره چه مکانی بود که چیف به آن هدایت می شد. Scott گفت آنها شدیدا در حال کار بر روی ظاهر و اتمسفر این مکان هستند که از تمدن فوررانرهاست. O'Connor گفت بازیکن ها قبلا ساختمان ها و بناهای متروکه فوررانرها را دیده اند، اما اکنون می توانند این بناها را در حالی ببینند که هنوز به طور کامل خالی نیست!

Sotaro Tojima کارگردان و طراح موزیک و صدای هیلو 4 وقتی از او در مورد صدا و موزیک سوال شد گفت خیلی سخت است، اما هدف اصلی من این است که موزیک و صدایی تولید کنم که کاملا با داستان بازی عجین شود و گره بخورد. او این کار را با ثبت احساساتی که بازیکن باید کسب کند انجام می دهد. Wolfkill در این باره گفت هر تکه موسیقی که در بازی پخش می شود، در واقع دارد داستانی را بازگو می کند. در مورد ضبط صدا نیز Tojima اظهار کرد او برای هر چه واقعی تر ضبط شدن صداها به مکان های مختلف رفته و کارهای خطرناکی انجام داده است!

وقتی درباره گیم پلی سوال شد Holmes گفت: "خُب گیم پلی بازی، گیم پلی هیلو است و مثل هیلو بازی می شود." هرچند او گفت این مهم است که ریسک هایی انجام بدیم و عمق گیم پلی را بازتر کنیم. Holmnes اضافه کرد آنها در عین حفظ هسته اصلی گیم پلی و بالانس کردن آن، اسلحه ها و قابلیت های جدیدی را نیز اضافه کرده اند. او همچنین گفت که آنها می خواهند تجربیات جدیدتری را ارائه بدند که بازیکن تا به حال نداشته است. و در عین حال به بازیکنان در طول بازی آزادی عمل بدهند. در کل Holmes گفت که آنها می خواهند در حالی که ریشه های اصلی سری حفظ می شود، آن را جلوتر ببرند و این چیزی است که تا زمان عرضه بازی نیز متوقف نخواهد شد.

درباره Multiplayer سوال شد و Holmes گفت این برای آنها مهم است که همه نوع استایل ممکن را در آن ارائه بدهند. تنوع سلیقه زیادی بین طرفداران و حتی خود تیم وجود دارد و در انتها باید بین اینها به یک بالانس مناسب برسیم.

O'Connor درباره داستان بسیار محافظه کارانه صحبت کرد، اما بر این تاکید داشت که بازی ادامه ای مستقیم بر Halo 3 است که سرنوشت مسترچیف و کورتانا را رقم خواهد زد. ارتباط زیادی بین این دو کاراکتر وجود خواهد داشت، و در کنار آن کشف این دنیای جدید و مرموز است، دنیایی که او قول داد فوق العاده عظیم و باشکوه خواهد بود.
به گفته او، آغاز یک تریلوژی جدید که از ابتدا دست آنهاست باعث می شود تا داستانی بسیار حماسی خلق کنند.

از طرف دیگه وقتی درباره بتا سوال شد، O'Connor تایید کرد هیچ کدی برای بتای Halo 4 در Halo: Anniversary وجود نخواهد داشت.

در انتها وقتی درباره گذشته ی مسترچیف سوال شد گفت گذشته ی او در رمان های هیلو موجود است و البته همین گذشته ی اوست که او را از قهرمانان نظامی دیگر جدا می کند. O'Connor گفت با اینکه آنها دوست دارند درباره گذشته او بپردازند، اما آن را مستقیما تایید نکرد که آیا در هیلو 4 این مساله وجود دارد یا خیر.

وجود Forge (قابلیت Mod سازی که از هیلو 3 وجود داشت) نیز در بازی نیز تایید شد.

آرتهایی که در تریلر نمایش داده شد:




 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
وقتی آرت ها را دیم فهمیدم که با هیلوی عظیمی طرف هستیم :D اگه واقعا محیطهای بازی اینطوری باشه رویایی میشه !
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
من که بی صبرانه منتظر اومدن Halo 4 هستم البته فعلا منتظرم تا Anniversary بیاد و بتونم اولین تجربم با مستر چیف رو انجام بدم :D

راستی بابک من فقط Halo Reach رو بازی کردم و اون دوتا مطلب عظیمی که درباره بازی نوشتی رو خوندم تقریبا کل داستان یادم فقط نمیدونم این فررانرز ها بودن که Flood ها رو منقرض کردن یا اینکه برعکس بود ؟! تو این یه مورد یه Help ـی به حافظه من بکن :D
 

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
343 وارد میشود ... اصلا عظمت داره از آرت ها فوران میکنه!

به این لینک برین و این تریلر بازی که بر مبنای همین کانسپت آرت ها هستش رو ببینید تنها به یک دلیل، شنیدن موسیقی اسرار آمیر بازی. گویا مارتی رقیب پیدا کرده!

"لقب" سه گانه ی جدید رو معرفی کردن Halo 4 اومده صدر خبر های تمامی سایت ها، دیگه چه برسه به روزی که یکی از بازی های این The Reclaimer Trilogy عرضه بشه.
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
من که بی صبرانه منتظر اومدن Halo 4 هستم البته فعلا منتظرم تا Anniversary بیاد و بتونم اولین تجربم با مستر چیف رو انجام بدم :D

راستی بابک من فقط Halo Reach رو بازی کردم و اون دوتا مطلب عظیمی که درباره بازی نوشتی رو خوندم تقریبا کل داستان یادم فقط نمیدونم این فررانرز ها بودن که Flood ها رو منقرض کردن یا اینکه برعکس بود ؟! تو این یه مورد یه Help ـی به حافظه من بکن :D

Forerunner ها وقتی دیدن نمیتونن Flood رو نابود کنن ، Halo ها و Shield ها رو میسازن که با منقرض کردن خودشون (داستان قبلی ها تا اینجا :d) ، بقیه نژاد ها رو نجات دادن ! اما Flood کامل نابود نشد :d
 
  • Like
Reactions: Dante Never Cry

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
باباک دمت گرم . به اندازه تو و سامی فن نیستم اما هر خبری که ازین بازی میاد شدیدا روح و روانم حال میاد . اصلا میدونن چجوری حرف بزنن . خیلی حماسیه مصاحبه هاشون :d
حرفاشون در مورد گیم پلی یا صداگذاری و موسیقی های بازی و ... همگی آدم رو در عظمت Halo فرو میبرن !
از یه طرف هم به این آرت ها رو نگاه میکنی شدیدا دیوانه میشی . فوق العادست . من که کاملا مطمئن شدم 343 همون شکوه و عظمت بانجی رو ادامه خواهد داد
نگران موسیقی های بازی بودم که اگر Sotaro Tojima بهتر از مارتی نباشه کمتر هم نیست
 

Mehrdad

کاربر سایت
Nov 23, 2009
2,242
نام
Big Boss
مثل اینکه halo reach برام کم نبوده دوباره باید قرصامو شروع به خوردن کنم>:d<
عاشقش بودم و خواهم بود:xخیلی خفن داره می شه.
ایول!
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
Art ها واقعا فوق العاده هستن، موسیقی هم به نظر میاد به همون عظمت سه گانه اول باشه. اون تغییراتی که 343 اشاره کرده هم امیدوارم به خوبی در بازی پیاده بشن تا هم روح سری اصلی حفظ بشه و هم المان های جدید وارد گیم پلی بشه.
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
Art ها واقعاً جذاب هستن :d
وقتی درباره گیم پلی سوال شد Holmes گفت: "خُب گیم پلی بازی، گیم پلی هیلو است و مثل هیلو بازی می شود." هرچند او گفت این مهم است که ریسک هایی انجام بدیم و عمق گیم پلی را بازتر کنیم. Holmnes اضافه کرد آنها در عین حفظ هسته اصلی گیم پلی و بالانس کردن آن، اسلحه ها و قابلیت های جدیدی را نیز اضافه کرده اند. او همچنین گفت که آنها می خواهند تجربیات جدیدتری را ارائه بدند که بازیکن تا به حال نداشته است. و در عین حال به بازیکنان در طول بازی آزادی عمل بدهند. در کل Holmes گفت که آنها می خواهند در حالی که ریشه های اصلی سری حفظ می شود، آن را جلوتر ببرند و این چیزی است که تا زمان عرضه بازی نیز متوقف نخواهد شد.
با اینکه به نظرم گیم پلی سری halo بین بازی های FPS تکه ولی دوست دارم یه مقدار تغییرش بدن :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر