امین جان عکس CRYSIS به هیچ وجه fake نیست این عکس ها همون اوایل رو gamespot و ign قرار گرفت حالا یکی عکس های طبیعیشو پیدا کرده و در کناره اونا گذاشتهسلام.
دست همتون درد نکنه کارتون حرف نداشت
میگم اریا دستت بی بلا درس مهم تره یا جام جهانی!!!
+++++++++++++
میگم این عکس crysis مطمئنین real هست؟؟ یعنی fake نیست؟؟ من که فکر میکنم fake باشه....
امین جان باید گیر بدی دیگه امیدوارم این اخلاقت رو ترک کنیمیشه لینک gamespot رو بدی؟
سلام.نوشته شده توسط old snake:امین جان باید گیر بدی دیگه امیدوارم این اخلاقت رو ترک کنی
http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/108/931665_20060418_screen011.jpg
http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/108/931665_20060418_screen012.jpg
اقا عماد بد نیست دو تا نکته رو بگم در مورد پستت!نوشته شده توسط Elvish Hero:من کاری با بازیهای PS3 ندارم،ولی PS3 فروششو میکنه.بهتره برین ببینین تو فن سایت های PS3 همین الان چند نفر عضو هستن.قیمت 600 دلار هم قیمت زیادی نیست،برای هی دانشجویی که کار میکنه حقوق دو هفته اگه بیشتر از 600دلار نشه کمترم نیست،پس فکر نکنین این قیمت باعث میشه که طرفدارای سونی PS3 نخرن.
در واقع Blu-Ray و PS3 همدیگرو پشتیبانی میکنن،قیمت کم PS3 برای یه Blu-Ray Player باعث میشه که خیلیا برن PS3 رو به خاطر این بخرن،و وقتی PS3 خریدن،چرا هر از گاهی بازی نکنن باهاش(البته اگه با بازی میونه داشته باشن)؟پس تا حدی رو فروش PS3 تاثیر داره...
از طرف دیگه،Fan Boy های PS3 میرن PS3 میخرن،و وقتی PS3 دارن،ترجیح میدن به ازای چند دلار بیشتر،فیلم رو روی Blu-Ray بخرن تاDVD ،پس PS3 اینطوری به BRD سود میرسونه.
کسایی هم که میگن Vista از BRD پشتیبانی نمیکنه،مطمئن باشین اگه BRD فرمت مورد استفاده باشه،مایکروسافت یا هکرها کاری میکنن که Vista به بهترین نحو ممکن BRD رو اجرا کنه...
پ.ن:در ضمن شاید الان کیفیت کلی بازیهای PS3 نسبت به X360 کمتر باشه،ولی در هر صورت PS3 هم عنوان های بسیار(به قول خارجکی ها!)Anticipated ی رو داره!
آقا ما اگه نخوایم از vista استفاده کنیم باید کی رو ببینیم؟Microsoft has found another way to purge your wallet if you are a gamer. You are forced to buy Windows Vista as DirectX 10 will not be released for Windows XP
ATI says its first DirectX 10 graphics processor – code-named R600
We will have unified shader micro-architecture, which will allow to boost performance even further compared to currently existing micro-architectures and . The performance improvements are conditioned by a special built-in arbiter processor, which will “tailor” rendering of every frame across the 64 unified shader pipelines. Such an approach, according to ATI, allows to utilize all execution engines within the chip, while in traditional architectures – where pixel shaders and vertex shaders are calculated by dedicated units – some of the arithmetic processors may stand idle waiting for others to complete their tasks
پست قبلی رو که پاک کردین