اخبار داغ کنسول ها

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
May 25th News.Image.Trailers

پيش نمايش GameSpot در مورد Lost Planet نسخه ي PC:
(چون بازي هم براي كنسول بود و هم براي PC ، هرچند پيش نمايش PC ترجيح دادم اينجا كه بروز تره بذارم):

همان طور که مستحزرید بازی Lost Planet: Extreme Condition چندی پیش توسط کپکام برای Xbox360 عرضه شد که می توان این بازی را جزو یکی از بهترین بازی های Xbox360 لحاظ کرد. پس از این موفقیت کپکام تصمیم گرفت که این بازی را به کمک nVidia و به لطف DirectX10 با گرافیکی بسیار بالاتر و تغییرات جزئی در روند بازی برای PC عرضه کند. دموی قابل بازی ، بازی نیز هفته گذشته عرضه شد که ما توانستیم این دموی قابل بازی را انجام داده و اطلاعاتی از بازی به دست آوریم.
در نگاه اول بخش Single Player بازی هیچ تفاوتی با نسخه Xbox360 بازی ندارد و هر دو نسخه عینا یک ماجرا را دنبال می کنند. بخش Multiplayer بازی نیز تفاوت چندانی نکرده است و همچنان دارای همان چهار بخش و قابلیت پشتیبانی از ۱۶ نفر است.
نسخه PC بازی به جای سلاح ها ، مپ ها و تجهیزات جدید به لطف DirectX10 دارای گرافیکی بسیار بالاست و برای اجرای آن نیاز به یک سیستم فوق قوی است. بازی از هر دو تکنولوژی DirectX10 و DirectX9 پشتیبانی کرده و به همین دلیل هم بر روی ویندوز ویستا و هم بر روی ویندوز XP قابل اجرا خواهد بود.
بازی تا روزولوشن 2560x1600 پشتیبانی می کند و مسلما Xbox360 به هیچ وجه توانایی پردازش تصاویر نسخه PC بازی را ندارد. سایه ها ، جزییات و ... تماما نسبت به نسخه Xbox360 بازی پیشرفت چشم گیری داشته اند. هنگام حرکت در یکی از همان مراحل آغازین بازی بازی برف به زیبایی ترین شکل ممکن طراحی شده و واقعا بی نظیر است علی رغم این حجم جزییات بالا بازی به نرمی اجرا می شود اما تعداد باگ ها در بازی کم نیست و انتظار می رود تا انتشار نسخه اصلی بازی این باگ ها نیز برطرف شوند.
بازی به طور کامل از موس و کیبورد پشتیبانی می کند همچنین شما می توانید از کنترل Xbox360 نیز برای بازی کردن استفاده کنید. لازم به ذکر است که راهنمای دکمه های بازی بیشتر با کنترل Xbox360 مطابقت دارد. دکمه ها در صفحه کلید نیز مانند دیگر بازی های PC چیده شده اند یعنی به کمک WASD می توانید به چهار طرف جرکت کرده و با دکمه C پرش کنید.
این بازی June امسال یعنی ماه آینده عرضه خواهد شد.
-----------------------
بازهم تاخير در انتشار Halo2 Vista
مايكروسافت اعلام كرد بازي halo2 در كه ابتدا قرار بود 8May عرضه شود بعد تاريخ انتشار آن به 22 May موكول شد حالا قرار است در تاريخ 31 May عرضه خواهد شد. با اين احتساب Shadowrun ولين بازي خواهد بودكه از Games for Windows Live system استفاده خواهد كرد.
-----------------
Lego در نسل بعد
بازي Lego Star Wars: The Complete Saga براي 360.Ps3.Wii ,DS تاييد شد. بازي پاييز امسال عرضه خواهد شد. نسخه ps3.Xbox360 داراي بخش آنلاين خواهند بود.
-----------------
Sin city2
امروز اعلام شد از ماه‌اينده ساخت بازي Sin City2 رسما آغاز خواهد شد.
--------------
يك سري هم عكس و تريلر:
Blue Dragon Asia Version










http://www.xboxyde.com/news_4394_en.html#

---------------------
Forza2: One Lap Nunernberg

http://www.xboxyde.com/news_4395_en.html
----------------------
Exit Scan---Famitsu Weekly

http://www.xboxyde.com/news_4396_en.html
--------------------
Image & Trailer Trusty Bell







تريلر و عكس ها در لينك زير:
http://www.xboxyde.com/news_4397_en.html
 
آخرین ویرایش:

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
جدول زماني كنفرانسهاي مطبوعاتي نمايشگاه سالانه E3 اعلام شد. بشتابيد بشتابيد..

E3 Press Conference Schedule Released!
All times PST.

Tuesday July 10th
8:30PM - Microsoft Press Event

Wednesday July 11th
9:30AM - Nintendo Press Conference
11:30AM - Sony Computer Entertainment Press Conference
2:00PM - EA Press Conference
3:15PM - Activision Press Conference
4:30PM - Midway Press Conference
5:45PM - Konami Press Conference

Thursday July 12th
8:30AM - Take Two Interactive Press Conference
9:15AM - THQ Press Conference
10:30AM - Ubisoft Press Conference
1:30PM - Namco Bandai Press Conference
3:30PM - Disney Interactive Press Conference

PS: By Kianoosh Kani
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
تریلر جدید از The Darkness که یکی از قابلیت های این بازی به اسم "Creeping Dark" power رو نشون میده:



788_0001.jpg




Trusty Bell

عکسهایی از کارکترهای بازی:



عکسهایی از بازی:



تریلر بازی:





ویرایش: Trusty Bell قبلا گزاشته شده بود....
 
آخرین ویرایش:

rasoolharry

کاربر سایت
Jun 16, 2006
368
نام
M.R




blu-ray در صدر
قبل از 23 مارس و عدم حضور عامل ps3 باید گفت دیسکهای HD DVD به راحتی فروش بیشتری نسبت
به blu-ray داشت ولی هر هفته بعد از انتشار ps3 در اروپا فروش دیسکهای blu-ray بالا رفت
و در حال حاضر 87 درصد تمام فروش دیسکهای HD را شامل میشود.
شاید تنها شانس blu-ray همین ps3 باشد که فعلا خود همین کنسول رو نیز دارن به عنوان دریمکست
ازش یاد میکنند چون فروشش فوق العاده پایینه
====


سلام
در مورد فروش بلوری راست میگی .فقط پس اس3 با اون فروش فوق العاده پایینش(که خودت بهش اشاره کردی) میتونه بلوری رو برنده کنه و شرکتهایی مثل colombia و fox و buena اصلا هیچ تاثیری ندارن.جالب اینجا که پی اس3 با فروش فوق کمش ورق رو به این سرعت برگردونده.
در مورد فروش فوق العاده کم پی اس 3 هم بگم که اگه شما یه تقسیم ساده بین تعداد کنسولهای فروخته شده 360(همون آماری که خودت گذاشتی از اون سایت فوق معتبر) و تعداد ماه های لانچ شدن این کنسول انجام بدی و همین کار رو هم واسه کنسولی که ازش متنفری انجام بدی ،عدد های به دست اومده با هم تفاوت چندانی ندارن.البته بدون احتساب اینکه 360 بدون رقیب وارد گود شده بود.پی اس3 نسبت به مدت زمان لانچ شدنش و همچنین وجود دو رقیب بد فروش نکرده.اون لفظ فوق العاده کم فقط از زبون یه 360 فن میتونه بیرون بیاد.همچنین که در بسیاری از پست هاتون دیده میشه. بحث مشابهت دریمکست با پلی 3 هم فقط تو اون سایتهایی پیدا میشه، که اگه یکی از طرفدارای پلی 3 ازهمچین سایتهایی مطلب بیاره 60 تا پست اخطار بهش میدن.
 

BlackRose

کاربر سایت
May 25, 2007
47
شاهکار Will Wright فیلم می شود...

20th century fox قصد ساخت یک فیلم live-action (یعنی بازیگران واقعی!)را از روی بازی فوق محبوب sims را داره...ایول...ولی من نمی دونم داستان فیلم چی می خواد بشه...به هر حال رییس استدیوی sims گفته:The Sims has done an interactive version of an old story, which is what it's like to have infinite power and how do you deal with it. Given that that's an old story, you can imagine how easily that would translate to traditional storytelling." . واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از کارگردان و سوابقش:
http://www.gamespot.com/news/6171544.html?om_act=convert&om_clk=newstop&tag=newstop;more;1
اینم منبع gs:
http://www.variety.com/article/VR1117965812.html?categoryid=13&cs=1&nid=2562
فردا پس فردا می بینی خبر ساخت فیلم fifa 08 هم دادن!!!
 
آخرین ویرایش:

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
اطلاعات بيشتر از فيلم سيمز:
اين فيلم توسط John Davis و Steve Asbell كارگرداني خواهد شدو Rod Humble از شركت EA مسول نظارت بر كيفيت اين فيلم خواهد بود.فیلم نامه فیلم نيز توسط Brian Lynch نوشته خواهد شد. از ديگر اثرات John Davis مي توان به Eragon. When a Stranger Calls. Norbit اشاره كرد. Rod Humble در مورد فيلم سيمز مي گويد: سيمز از داستان يك فيلم قديمي طبعيت خواهد كرد. يك فيلم با داستان قديمي با قدرت زياد‌ كه به شما نشان خواهد داد دنيا چگونه خود را با شرايط فعلي وقف داد.
اولين سيمز در سال 2000 براي PC.XBox.PS2. عرضه شد و ور‍زن GameCUbe بازي در سال 2003 منتشر شد. پس از تا انتشار سيمز 2 شاهد نسخه هاي الحاقي زيادي براي بازي بوديم كه سيمز 2 نيز از اين قائده مستثني نيست. سيمز 3 نيز در حال حاضر در دست ساخت است. MySims نيز براي Wiii/DS در دست ساخت است. كليه سيمزها تا كنون 85 ميليون نسخه در سراسر جهان به فروش رسيده اند.
همان طور که گفته شد فیلم توسط کپمانی 20th Century ساخته خواهد شد.
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
نقد و بررسي Colin McRae DIRT
برای اولین بار فقط برای بازی سنتر
14.jpg

چند روز پيش دمو قابل اجراي اين بازي براي 360 و PC ريليز شد که براتون نقد ميکنم:
طبق اعلام سازندگان بازي دمو اين بازي نزديک به نسخه اصلي ميباشد و گرافيک و روند بازي هماني خواهد بود که در نسخه اصلي با آن مواجه ميشويد.
در دمو نسخه PC اين بازي بخش multiplayer به خوبي گنجانده شده است به طوري که مرحله Arizona hill در نسخه 360 وجود ندارد و PC داران ميتوانند به خوبي بخش multiplayer را مورد تجزيه و تحليل قرار دهند.
در اين دمو 3 وسيله نقله با 3 حالت سختي مختلف براي تست بازي گنجانده شده است که در بازي به خوبي به نمايش گذاشته شد به طوري که حرکات لاستيک ها بر روي شن صحرا به خوبي لمس ميشود و حتي گاهي اوقات با سرعت کم لاستيک هاي شما در شن فرو ميرود و موجب گرفتاري براي شما ميشود.
با اين نويد که اين بازي در تابستان پرفروش ترين بازي اتومبيل راني خواهد شد حتما اين بازي را به شما توصيه ميکنيم .
نکته جالب در بازي به کار بردن ماشين هاي سنگين است که گيمر رو ياد سري ماشين جنگي پلي استيشن ميندازه حتي يکي از ماشين ها شبيه هم نيستن و تفاوت احساس ميشه پس خيالتون از روند يکنواخت بازي راحت باشه چون حسابی سر گرم ميشين.
4733154084656477b36b55.jpg

دو ماشين Subaru Impreza WRX و Mitsubishi Evo در نسخه دمو بازي به خوبي به نمايش گذاشته شده اند اگر در مسابقه يک لحظه کنترل اتومبيل را از دست دهيد بازگرداندن آن به حالت نرمال مسابقه کاري بس مشکل هست اين روند را در تريلير هاي اوليه از بازي به وضوح ديديد که خوشحاليم Codemaster به خوبي به وعده هاي خود عمل کرد.
هر چند بازي Forza and Gran Turismo در حد بالايي قرار داشته باشن اما واقعيت را در DIRT ما به واقع لمس کرديم...
همانطور که بارها از بازی FORZA 2 در مورد فیزیک بازی شندیده اید باید گفت فیزیک و آسیب رسانی در DIRT فوق العاده میباشد در دمو این بازی این قضیه به واضح برایمان روشن شد طوری که با ضربه شدید از جلو به ماشین روبرو شیشه های اتومبیل گیمر خورد میشود و به داخل اتومبیل ریخته میشود.
1407147244656477b3770c.jpg

درختچه و بوته های کنار جاده به طرز شاهکاری با نمونه واقعی تفاوتی ندارد و میتوان گفت تک و بی مانند میباشد . نکته جاب دیگر بازی همانند سری قبل این بازی کمک راننده میباشد که با هوش مصنوعی بسیار بالا نقشه خوانی میکند و حتی گاهی اوقات در مورد سرعت و دقایق بعد مسابقه به شما اخطار میدهد به عنوان نمونه:سرعت خودتو کم کن جلوتر چند اتومبیل تصادف کردن ممکنه از جاده خارج بشی!!!!
این بازی فوق العاده برای 15 JUNE منتشر میشود به صبرانه منتظر نسخه نهایی این بازی میمانیم.
1163693408_mid.jpg

colin-mcrae-dirt-demo-1.jpg

موفق باشید:رضا
منبع :برخی مطالب دیده های خودم از دمو + سایت CVG + سایت IGN
 
آخرین ویرایش:

ninja_gaiden

کاربر سایت
Aug 10, 2006
484
نام
None
در مورد فروش فوق العاده کم پی اس 3 هم بگم که اگه شما یه تقسیم ساده بین تعداد کنسولهای فروخته شده 360(همون آماری که خودت گذاشتی از اون سایت فوق معتبر) و تعداد ماه های لانچ شدن این کنسول انجام بدی و همین کار رو هم واسه کنسولی که ازش متنفری انجام بدی ،عدد های به دست اومده با هم تفاوت چندانی ندارن.البته بدون احتساب اینکه 360 بدون رقیب وارد گود شده بود.پی اس3 نسبت به مدت زمان لانچ شدنش و همچنین وجود دو رقیب بد فروش نکرده.اون لفظ فوق العاده کم فقط از زبون یه 360 فن میتونه بیرون بیاد.همچنین که در بسیاری از پست هاتون دیده میشه. بحث مشابهت دریمکست با پلی 3 هم فقط تو اون سایتهایی پیدا میشه، که اگه یکی از طرفدارای پلی 3 ازهمچین سایتهایی مطلب بیاره 60 تا پست اخطار بهش میدن​
ps3scary.jpg

اول که طبق آمار هر ماه که سایتهای معتبر و فروشگاه ها میدن فروش ps3 همین الان هم کمتره و من تازه
کاری به فروش قبل x360 ندارم من دارم همین الانش رو میگم حرف که فروش blu-ray با ورود ps3 در اروپا افزایش یافت هم حرف من نیست بلکه سایت www.n4g.com اینو گفته که یک سایت هیچ طرفه هست .

Up until the PS3’s launch on 23 March, HD DVD was comfortably outselling Blu-ray discs. However, in the week after PS3 was launched in Europe, Blu-ray discs accounted for almost 87% of all HD disc sales


درباره ps3 و دریمکست :

What if the PlayStation 3 is Sony’s Dreamcast

Gameplayer has run a tongue-in-cheek hypothetical regarding the PlayStation 3 and how the industry would change if it went the way of the Dreamcast.
منبع: gameplayer.com.au



اینکه من طرفدار xbox360 هستم شکی درش نیست .....
بقیه مطالب:
=================

کاهش تولید ps3 و افزایش تولید wii

playstation-music-video-ps3-sony-wii-xbox_sci.jpg

colin cebastian تحلیلگر بازار Lazard Capital برای ما در این باره صحبت میکند که حرفهای جالبی
نیز هست.او از قیمت بالای تولید ps3 انتقاد کرده و در حرفهاش گفته که با اینکه تولید wii افزایش
یافته ولی هنوز ممکنه کمبود آن بنا به افزایش تقاضا حس شود زیرا تقاضا ممکنه به 1.5 میلیون در ماه
برسه و خلاصه کلی حرف ....
ایشان از تولید کم ps3 حرف میزنند و قیمت آن را یک تصمیم عجولانه میداند. همچنین او گفت گزارش ها
از آسیا حاکی از اینه که سونی تولید ps3 رو کاهش داده و احتمال دارد سونی میخواهد قیمت را کاهش
دهد .
Reports from Asia also suggest that Sony has reduced production of PS3s
خوب اگه فروشش خوبه چرا تولیدش رو کاهش بده ....ادامه رو بخونید...
و اینهم یک مطلب دیگر از کاهش محموله های ps3
Asustek Computer's May revenues are expected to drop below NT$50 billion (US$1.50 billion) due
to seasonality in motherboard market and a decrease in shipments of the PlayStation 3


===============

The 100 Best Products of 2007

logo_hd.jpg

ps3 کجاست ؟ پیش باباش :laughing:
pcworld اقدام به انشتار نام 100 تا از بهترینهای 2007 نمود که درش بهترین pc ها و hdtv ها و سایت ها و سرویس ها و
کسنولها و خلاصه کلی از فناوری های مربوط جهان کامپیوتری درش لحاظ شده ولی چون اینجا تایپک نسل بعد
هست فقط رتبه کنسولهای نسل بعد رو میگم :
کنسول wii : رتبه سوم
کنسول xbox360 :رتبه شانزدهم
کنسول ps3 : جز 100 تا نبود.

================

Tenchu Z for Xbox 360 Goes Gold !

33591.jpg


قابل ذکر است که بازی tenchu z منحصرا برای xbox360 میباشد که یک سبک اکشن تا حدی مخفی کاری را
ارایه میدهد. microsoft اعلام نمود Tenchu Z برای June 12 در فروشگاه ها آماده میباشد و اینکه
درجه بازی M عرض یابی شده . بازی بیشتر از 50 ماموریت در ژاپن قدیم را شامل میشود که ماموریتها
اکثرا شامل ترور عاملهای شرارت ، نجات گروگانها ،دنبال کردن عاملهای جاسوسی و انجام ماموریتهای مخفی
(مانند بازی SC )میباشد.
در ضمن برای اولین بار گیمر ها میتوانند قهرمان نینجای خود را با ویژگیهایی که دوست دارند بسازند که
تنوع بسیاری را شما میتوانید در صورت ، مو ، لباس ، ملحقات و تجهیزات و... ایجاد کنید .در این بازی
گیمر میتواند به صورت تک نفره و یا بصورت xbox live و یا سیستم لینک تا 4 نفر بازی کنند. پس صبر
و با قیمت 59.99 دلار ( نه با 5000 تومان !!!) آن را تجربه کنید.
سایت بازی نیز به روز شده: www.tenchu-z.com : http

===============

راهکار microsoft برای فروش بیشتر xbox360 و جنگ بازیها
5yuoqwn.jpg


سایت به نقل از صحبت خانم Friar :
این سایت اعلام نمود کلید سودآوری برای مایکروسافت در بخش xbox به اعلانهای این شرکت بستگی دارد.
طبق این صحبت گفته شده که تاریخ انتشار halo 3 همان 25 سپتامبر 2007 هست و تاریخ انتشار بازی
Grand Theft Auto 4 نیز 16 اکتبر که تقریبا یک فاصله 21 روزه میباشد و دسترسی به halo 3 قبل از
عرضه Gta 4 یک استراتژیک توسط microsoft هست تا به فروش xbox360 بیفزاید و به فروش ps3 لطمه
وارد شود.
خوب فکرش رو کنید یک طرف halo 3 که فروش فوق العاده بزرگی در شماره های پیشین داشت و هنگام
انتشار تاثیر چشمگیری در فروش xbox میگذاشت تا جایی که خیلی ها xbox را بخاطر halo خریدند و
طرف دیگر هم gta 4 که دیگه نیازی نیست که بگم چقدر طرفدار داره و ببینید در فاصله کمتر از یک
ماه وقتی این دو بازی برای x360 منتشر شوند چه میشود ؟

================

Naruto Rise of a Ninja فقط برای xbox360 نه کنسول دیگر !

Naruto%20Logo.jpg


شایعات مبنی بر اینکه این بازی مولتی پلتفرم خواهد بود توسط ubisoft رد شده و این بازی همچنان برای
x360 اختصاصی خواهد بود.بازی Naruto برخواسته از یک انیمیشن پرطرفدار با همین نام میباشد که هم اکنون
در شبکه ماهواره ای gameone نیز هر روزه پخش میشود و در ضمن اولین تجربه از این سری بازی در یک کنسول نسل آیندست
که گیمر آن را تجربه خواهد کرد.

=============

Guitar Hero III Coming in the Fall

4qebqiv.jpg


ک بازی پر سود ، یک بازی تحول گرا.
activision خبر ساخت بازی guitar hero III و انتشارش را برای پاییز اعلام نمود که در دسترس برای ps2 ،
xbox360 ، playstation 3 و wii خواهد بود.در این بازی چندین شیوه جدید اضافه میشه و همچنین اشاره
میکنه به چند شیوه مانند: battle mode در بخش multiplayer در آفلاین، boss battles (جنگ رییس ها )،
unlockable content ،multiplayer mode در قسمت آنلاین ،original artists recordings و ....
یکی دیگر از مشخصه های بازی گیتارهای جدید خواهد بود که مدل Guitar's Les Paul برای xbox360
،ps3 و wii و مدل Kramer برای ps2 خواهد بود که انتظار میره گیمر بیشتر احساس یک گیتاریست واقعی
را پیدا کنه که activision آن را در طرح خود گیتار و ایجاد دکمه های رنگی بکار میبره.
باید گفت که در این بازی Nevesoft و RedOctane و Activision با هم برای ساخت گیتار مخصوص
و توسعه و همچنین توزیع بازی با هم همکاری میکنند.در کل هر کنسول یک گیتار جدید بی سیم خواهد داشت که
مخصوص آن طراحی شده و نام چند track نیز منتشر شد که چون مهم نیست از گفتنش خودداری میکنم.
باید دید activision که طمع فروش خوب شماره 2 این بازی چشمش رو کور کرده کارش به کجا میرسه.
===
بخاطر پیغامتون ممنون ;)
 
آخرین ویرایش:

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
به در خواست چند تا از بچه ها:
بازي های انحصاري Xbox 360
بعضی ها برای PC مشترک هستند..
چند تا از بازی ها برای PS3 هم اعلام شد که ریلیز میشن;)
اگه از نظر تاریخ آپدیت نیست ببخشید

ACE Combat 6

Published by: Namco
Developed by: Namco
Genre: Flight Action
Release Date:
US: TBA 2007


Eternal Sonata (tri-Crescendo)

Published by: Namco Bandai Group
Developed by: tri-Crescendo
Genre: RPG
Release Date:
US: TBA
Japan: Unreleased
Features: 16:9 Support, 720p Support, Dolby Digital 5.1, Xbox Live, Memory Unit, Custom Soundtrack, Downloadable Content


Mass Effect (Bioware)

Published by:Microsoft
Developed by:BioWare
Genre:RPG
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: TBA 2007
Japan: Unreleased
Europe: Unreleased
Australia: Unreleased
Features: 16:9 Support, 720p Support, Xbox Live, Memory Unit


Blue Dragon (Mistwalker)
Published by: Microsoft

Developed by: Mistwalker

Genre: RPG
Release Date:
US: TBA 2007
Japan: December 7, 2006


Lost Oddyssey (Mistwalker)
Published by:Microsoft
Developed by:Mistwalker
Genre:RPG
Number of Players: 1
Release Date:
US: TBA 2007
Japan: December 31, 2007
Features: 16:9 Support, 480p Support, 720p Support, Dolby Digital 5.1, Xbox Live, Memory Unit, Downloadable Content


Project Gothan Racing 4 (Bizarre)
Published by: Microsoft
Genre:Racing
Release Date:
US: TBA
Europe: Unreleased


Too Human (Sillicon Knights)
Published by:Microsoft
Developed by:Silicon Knights
Genre:Adventure
Number of Players: 1
Release Date:
US: April 2007
Europe: January 12, 2007


Banjo Kazooie (Rare)
Published by: Microsoft

Developed by: Rare

Genre: Platformer
Release Date:
US: TBA
Japan: Unreleased
Europe: Unreleased


Alan Wake (Remedy)
Published by:Microsoft
Developed by:Remedy
Genre:Action
Release Date:
US: TBA 2007
Europe: January 30, 2007
Also Available On:PC
Features: 480p Support, 720p Support, Dolby Digital 5.1, Xbox Live, Memory Unit, Downloadable Content


Bioshock (Irrational Games)
Published by:2K Games
Developed by:Irrational Games
Genre: First-Person Action RPG
Number of Players: 1
Release Date:
US: Spring 2007
Also Available On: PC


Cry On (Artoon/Mistwalker) - Artworks
Published by:AQ Interactive
Developed by:Cavia / Mistwalker
Genre:RPG
Release Date:
US: TBA
Japan: December 31, 2007

The Idolm@ster (Namco)
Published by:Namco Bandai Group
Genre:Music
Release Date:
US: Japan only
Japan: January 25, 2007
Also Available On: Arcade

Naruto 360 (Ubisoft) - Artwoks
Published by:Ubisoft
Developed by:*TBA
Genre:Action
Release Date:
US: TBA 2007

Forza Motorsport 2 (Turn 10 - Microsoft Game Studio)
Published by:Microsoft
Developed by:Microsoft Game Studios
Genre:Racing Simulation
Number of Players: 1-8
Release Date:
US: May 2007
Europe: March 28, 2007

GTR (10tacle Studio)
Published by:10Tacle Studios
Developed by:SimBin Development Team
Genre:Racing Simulation
Number of Players: 1-16
Release Date:
US: March 2007
Europe: March 30, 2007

Halo 3 (Bungie - Microsoft Game Studio)
Published by:Microsoft
Developed by:Bungie Software
Genre: First-Person Shooter
Number of Players: 1-16
Release Date:
US: Fall 2007 (expected)
Japan: December 31, 2007
Europe: December 31, 2007
Australia: Unreleased

Halo wars (Ensemble Studios - Bungie) - Artworks
Published by:Microsoft
Developed by:Ensemble Studios / Bungie Software
Genre: Real-Time Strategy
Release Date:
US: TBA
Also Available On: PC

Kane & Lynch: Dead Men (Eidos)

Published by:Eidos Interactive
Developed by:Io Interactive
Genre:Action
Release Date:
US: TBA 2007
Also Available On: PC

Fable 2 (Lionhead Studios) - Artworks
Published by:Microsoft
Developed by:Lionhead Studios
Genre: Action RPG
Release Date:
US: TBA 2007
Europe: October 20, 2006

Kingdom Under Fire: Circle of Doom (Blueside - Microsoft)
Published by:Microsoft / Phantagram
Developed by:Blueside
Genre:Action RPG
Number of Players: 1-4
Release Date:
US: TBA 2007
Japan: December 31, 2006
Also Available On:PC
Features: Xbox Live

Operation Darkness (SEGA)
Published by: Success / SEGA

Genre: Strategy
Release Date:
US: TBA
Japan: December 31, 2006

Huxley (Webzen)
Published by:Webzen
Developed by:Webzen
Genre: Persistent Online Shooter
Release Date:
US: TBA 2007
Also Available On: PC

Crossfire (Eidos)
Published by: Eidos Interactive
Developed by: Pivotal Games

Genre: FPS
Release Date:
US: TBA 2007
Europe: December 31, 2007

Comand & Conquer: Tiberium Wars (EA)
Published by: Electronic Arts
Developed by: EA Los Angeles
Genre: Real-Time Strategy
Release Date:
US: TBA 2007
Europe: December 31, 2007
Australia: December 31, 2007

Shadowrun (FASA Interactive / Microsoft Game Studios)
Published by:Microsoft
Developed by:FASA Interactive / Microsoft Game Studios
Genre: First-Person Shooter
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: Summer 2007
Europe: January 12, 2007

Elveon (10TACLE Studios)
Published by:*TBA
Developed by:10TACLE Studios
Genre:Action RPG
Release Date:
US: Summer 2007
Also Available On: PC

Hour Of Victory (nFusion)
Published by: Midway Games

Developed by: nFusion

Genre: Online Shooter
Release Date:
US: Summer 2007

Crackdown (Realtime Worlds)
Published by:Microsoft
Developed by:Realtime Worlds
Genre:Action
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: February 20, 2007
Japan: December 31, 2007
Europe: Unreleased

Overlord (Codemasters)
Published by:Codemasters
Developed by:Triumph Studios
Genre:Adventure
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: Summer 2007
Europe: August 30, 2007
Also Available On: PC

Two Worlds (TopWare Interactive)
Published by: SouthPeak Interactive
Developed by: TopWare Interactive
Genre: Persistent Online RPG
Number of Players: 1-8
Release Date:
US: March 2007
Europe: May 9, 2007

Earth Defense Force 2017 (Sandlot - JP)
Published by: D3 Publisher

Developed by: Sandlot (JP)

Genre: Action
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: March 20, 2007
Japan: December 14, 2006

Timeshift (Vivendi Games)
Published by:Vivendi Games
Developed by:Saber Interactive
Genre: First-Person Shooter
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: TBA 2007
Europe: December 31, 2007

UEFA Champions League 2006-2007 (EA Sports) - Next Gen Exclusive
Published by:Electronic Arts
Developed by:EA Canada
Genre:Sports
Release Date:
US: March 20, 2007
Europe: March 30, 2007

Guitar Hero 2 (RedOctane) - Next Gen Exclusive
Published by: RedOctane

Developed by: Harmonix

Genre: Music
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: April 3, 2007
Features: Dolby Digital 5.1, Downloadable Content

Culdcept Saga (Namco Bandai)
Published by: Namco Bandai Group

Developed by: Omiya Soft

Genre: Strategy
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: Q1 2007
Japan: September 30, 2006

The Precursors (Play Ten Interactive (PTI) )
Published by: Play Ten Interactive (PTI)

Developed by: Deep Shadows

Genre: First-Person Shooter
Release Date:
US: TBA
Europe: October 31, 2007

Theseis (Track7 Games)
Published by: *TBA

Developed by: Track7 Games

Genre: Adventure
Release Date:
US: TBA

The Shadow of Aten (Sillicon Garaje Arts)
Published by: *TBA / Schanz International Consultants (SIC)

Developed by: Silicon Garaje Arts

Genre: Adventure
Release Date:
US: TBA 2007
Europe: December 31, 2007

Dance Dance Revolution Universe (Konami)
Published by: Konami

Developed by: Konami

Genre: Music
Number of Players: 1-4
Release Date:
US: February 27, 2007
Japan: Unreleased
Europe: Unreleased
Australia: Unreleased

Voodoo Nights (Mindware)

APB: All Point Bulletin (Artworks)
Published by: Webzen

Developed by: Real Time Worlds

Genre: Persistent Online Action
Release Date:
US: TBA 2007
Europe: December 31, 2007

FlatOut: Ultimate Carnage
Developed by: Bugbear Entertainment

Genre: Racing
Release Date:
US: TBA
Europe: July 30, 2007
Features: 16:9 Support, 480p Support, 720p Support, Xbox Live, Custom Soundtrack, Downloadable Content

Bullet Witch (Cavia)
Published by: Atari
Developed by: Cavia
Genre: Action
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: February 27, 2007
Japan: August 16, 2006
Australia: March 16, 2007
Features: Memory Unit, Downloadable Content

Project Sylpheed (Game Arts)
Published by: Square Enix

Developed by: Game Arts

Genre: Shooter
Release Date:
US: TBA
Japan: December 31, 2006

Mobile Ops: One Year War

Published by: Bandai
Developed by: Dimps / BEC
Genre: First-Person Shooter
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: March 5, 2007
Japan: December 31, 2006
Europe: January 21, 2007

The Crossing

Publisher: ?
Developer: Arkane Studios
Release Date: TBA
Genre: "Crossplaying" FPS

Dead or Alive: Code Cronus (Team Ninja)
Published by: Tecmo
Developed by: Team Ninja
Genre: Fighting ?
Release Date:
US: TBA
Japan: Unreleased
Features: 480p Support, 720p Support, Dolby Digital 5.1, Memory Unit

Project Progressive (Team Ninja)

Ninja Gaiden 2 (Team Ninja)

Splinter Cell 5 (Ubisoft)

Marvel Universe MMO

 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
این حرفات منو کشته به جز هالو3 بازیش نمونده
1-gow2
2-alanwake
3-pgr4
و......
دوست خوب این بازی هایی که شما می گی قبلا منتشر شده و اینا نسخه هایه جدید هست ولی هالو برایه اولین بار منتشر می شه;) (بر رویه X360 )
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
سایت PSM (یا بهتره بگیم مجله) عنوان کرده که Haze اگر هم از انحصار PS3 خارج شود چند ما زودتر نسبت به X360 و در پاییز امسال برایه PS3 منتشر می شود.یعنی اتومات تبدیل به یک عنوان Time Exlusive برایه PS3 می شود!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
کارکتر بازیه Dead Rising زشت ترین شخصیت بازی هایه X360 شناخته شد!!!این کارکتر تونسطه با 68% ارا در مقام زشت ترین شخصیت قرار بگیره.(رای گیری بین مردم و در سایت xboxdaynasty بوده است.)

واقعا هم انتخاب درستیه چون ادم با دیدن این کارکتر بی اختیار یاد کتاب تعطیلات با عجوزها میفته.
image.php


Only I Can Stop Lord Voldemort.I Am Harry Potter
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
سایت PSM (یا بهتره بگیم مجله) عنوان کرده که Haze اگر هم از انحصار PS3 خارج شود چند ما زودتر نسبت به X360 و در پاییز امسال برایه PS3 منتشر می شود.یعنی اتومات تبدیل به یک عنوان Time Exlusive برایه PS3 می شود!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Only I Can Stop Lord Voldemort.I Am Harry Potter

این خبر رو اولین بار میشنوم ممکنه منبع دقیق بدی فقط لطفا از سایت اختصاصی PS3 فن نباشه از بیطرف ممنونم.
یوبی سافت اصلا همچین حرفی نزده حتی Free Radical این بازی مولتی هست و به هیچ وجه عنوان انحصاری نیست برای هیچ کنسولی...

تکرار خبر:
Haze برای 360-PC-PS3 به طور قطعی تایید شد...

خبرگزاری CVG اعلام کرد:طی تماس تلفنی مسئول ارشد Free Radical بازی Haze طبق همان خبر اصلی و اولیه در سال 2006 مربوط به این بازی برای هر 3 پلتفرم 360-PC-PS3 ریلیز خواهد شد و به هیچ وجه عنوان انحصاری هیچ کنسولی نخواهد بود.ساعاتی پیش این خبر توسط UBI SOFT نیز تایید شد.
__________________________________________
این مطلب اشکان جان رو قبول دارم:درست مثل کاری که ubisoft داره برای Splinter Cell 5 انجام می ده چون این بازی هم به احتمال زیاد یک time exlusive برای 360 حساب می شه.
 
آخرین ویرایش:

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
دوست خوب این بازی هایی که شما می گی قبلا منتشر شده و اینا نسخه هایه جدید هست ولی هالو برایه اولین بار منتشر می شه (بر رویه X360 )
عجب!!

بازی هایی مثل Forza2 - FABLE2 - Mass Effect - Alan Wake - Lost Odyssey , ... قبلا روی 360 اومده بودن و ما خبر نداشتیم؟

سایت PSM (یا بهتره بگیم مجله) عنوان کرده که Haze اگر هم از انحصار PS3 خارج شود چند ما زودتر نسبت به X360 و در پاییز امسال برایه PS3 منتشر می شود.یعنی اتومات تبدیل به یک عنوان Time Exlusive برایه PS3 می شود!!!
این بازی به احتمال زیاد یه Time Exclusive خواهد بود و دلیلشم کاملا مشخصه! دلیل اینم که خیلی جاها گفتن که به احتمال زیاد فقط نسخه ps3 سال 2007 منتشر می شه اینکه این بازی تقریبا همزمان با HALO3 ریلیز می شه و ubisoft انقدر دیگه بیهوش نیست که بیاد یکی از بازی های FPS شو بندازه کنار HALO3 چون مسلما این بازی فروش بازی های سبک FPS رو برای مدتی در 360 فقط به سوی خودش می کشه.
درست مثل کاری که ubisoft داره برای Splinter Cell 5 انجام می ده چون این بازی هم به احتمال زیاد یک time exclusive برای 360 باشه.
این خبر رو اولین بار میشنوم ممکنه منبع دقیق بدی فقط لطفا از سایت اختصاصی PS3 فن نباشه از بیطرف ممنونم.
یوبی سافت اصلا همچین حرفی نزده حتی Free Radical این بازی مولتی هست و به هیچ وجه عنوان انحصاری نیست برای هیچ کنسولی...

تکرار خبر:
Haze برای 360-PC-PS3 به طور قطعی تایید شد...

خبرگزاری CVG اعلام کرد:طی تماس تلفنی مسئول ارشد Free Radical بازی Haze طبق همان خبر اصلی و اولیه در سال 2006 مربوط به این بازی برای هر 3 پلتفرم 360-PC-PS3 ریلیز خواهد شد و به هیچ وجه عنوان انحصاری هیچ کنسولی نخواهد بود.ساعاتی پیش این خبر توسط UBI SOFT نیز تایید شد.
اینجا نوشته هنوز معلوم نیست ولی بازی به احتمال زیاد همون Time Exclusive باشه: (در کل احتمال اینکه این بایز Exclusive کامل برای ps3 بشه خیلی پایینه)
http://www.gamespot.com/news/6171219.html?action=convert&om_clk=latestnews&tag=latestnews;title;0
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
"شما در اینده شاهد افزایش چشمگیری در زمینه استفاده از نرم افزارهایه Interface و ساخت کانتنت های مختلف توسط کاربران در دنیای بازی های ویدئویی خواهید بود و اگر این افزایش شدید در چند ماه آینده رخ ندهد یقینا در چند سال آینده شاهد آن خواهیم بود."
جملات بالا سخنان دیوید کرکر از مسئولین سونی آمریکا می باشد.وی استفاده از User Generated Content را از اصلی ترین برنامه هایه شرکت سونی می داند.
در میان شرکت های تولیید کننده کنسول شرکت نینتندو پایه گذار استفاده از کانتنت ها بود.این شرکت با قرار دادن یک برنامه ساخت آواتار به کاربران خود اجازه داد که با تولید آواتار هایه خود(Mii ) آن ها را به اشتراک بگذارند و حتی در بازی های مختلف از آنها استفاده کنند.البته این اقدام نینتندو خالی از اشتباه نبود و از اشتباهات وارد بر آن محدود بودن این آواتار ها به چند بازی خاص از جمله Wii Sport و Wario Ware می شود.حجم کم حافطه در Wii نیز باعث می شود که استفاده از می ها محدود به تعداد اندکی شود.
اگرچه نینتندو اولین گام در خصوص استافده از کانتنت ها را برداشت ولی سونی نیز در این زمینه فعالیت می کند.کن کوتاراگی در این خصوص می گوید:"زمانی می رسد که کاربران PS3 بتوانند موقعیت محل زندگی خود را در بازی ها قرار دهند".علاوه بر این فیل هریسون با نمایش بازیه SingStar برایه PS3 عنوان کرده که گیمر ها می توانند کلیپ هایه ساخته شده توسط خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
هم اکنون می دانیم که سونی با نمایش سیستمی به نام Home به قول خود عمل کرده و گام بزرگی را در جهت گسترش UGC برداشته.
از ویژگی هایه منحصر به فرد کانتنت ها در PS3 استفاده سونی از 3D Avatar می باشد.از معایت Mii ها در Wii کیفیت پایین این آواتار ها می باشد به طوری که در بسیاری از بازی ها به علت کیفیت پایین می ها عملا استفاده از آنها غیر ممکن است.در ضمن در آینده ای نه چندان دور تعداد می ها به بیش از 1 ملیون هم خواهد رسید ولی Wii تنها قادر به استفاده از 100 می می باشد.ولی در مقابل سونی از سیستم 3D Avatar استفاده می کند که قابلیت استفاده در بیشتر بازی ها را دارد.وجود هارد به صورت استندارد در این کنسول باعث می شود که از تعداد بسیار زیادی آواتار استفاده شود.برگ برنده سونی در مقابل رقبا Cell می باشد.در واقع استفاده از یک سیستم YT بدون داشتن پردازنده قوی ممکن نیست و نینتندو در این زمینه اجازه مانور زیاد ندارد.
مایکروسافت نیز باید در این زمینه ایده هایه جدیدی داشته باشد چرا که در غیر این صورت شاهد افت چشمگیر محبوبیت کنسول خود می باشد.ولی با وجود Mii درWii وHome در PS3 تنها اقدامی که مایکروسافت در این زمینه انجام داده به اشتراک گزاشتن Map ها در بازیه BOB می باشد!!! مسئولین این شرکت نیز ضاهرا برایه مقابله با رقبا به بیهوده خواندن این اقدامات متوسل شده اند به طوری که هر چند وقت یک بار شاهد سخن رانی یکی از مسئولین مایکروسافت بر علیه Home می باشیم.از اقدامات دیگر مایکروسافت در این زمینه گرفتن پول از کاربران می باشد!این شرکت رسما هزینه استفاده از این سرویس را اعلام کرده و در اقدامی جدید پارا فراتر گزاشته و اقدام به گرفتن پول از کاربران PC کرده است!!(معلوم نیست این مایکروسافت چه قدر پول می خواد!!) با توجه به این روند کاریه مایکروسافت پیش بینی می شود که در اینده کاربران سرویس نقره ای نیزمجبور به پرداخت پول شوند.از اقدامات جدید مایکروسافت بن کردن کاربران خود می باشد.در ضمن مایکروسافت هنوز از سیستم Peer To Peer استفاده می کند که باعث می شود در بازی هایه انلاین با وجود 16 نفر نیز کاربران به مشکل بر بخورند و نتیجه این عمل افت کیفیت بازی هایه انلاین و طرفداران این بازی ها می باشد.
این در حالی است که سونی هر روز به قابلیت هایه سیستم انلاین کاملا رایگانش می افزاید و برایه بازی هایه خود سرور اختصاصی در نظر می گیرد.

در حالی که نینتندو و سونی در حال رقابت برایه استفاده از UGC می باشند مایکروسافت در حال منتشر کردن کنسول خود در رنگ هایه مختلف است!!!

همین کارایه مایکروسافت باعث شده که طرفداراش دلشون به مقام 16 در بهترین محصولات سال 2007سایت PCworld خوش کنند!!!(در صمن اصلا معلوم نیست این چه رنکینگیه!!!چون اصولا سایت ها با پایان هر سال بهترین محصولات سال سپری شده رو مشخص می کنند ولی اینجور که معلومه این سایت در نیمه اول سال رنکینگه شو اعلام کرده!!!!!!)

با توجه به اقدامات سونی ما می توانیم در چند سال آینده به راحتی سازه هایه خود را بین ملیون ها کاربر به اشتراک بگذاریم.

"این تنها یک بخش کوچک از چیزی است که شما می توانیید از سونی انتظار داشته باشید."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
لیچ کینگ عزیز 3 تا از عناوینی که گفتی کاملا انحصاری نیست و برایه PC هم میاد و LO هم که بازیه بزرگی نیست و اگرم باشه به سر نوشت BD دچار می شه!!!!(تازه BD اون خوبه بود!!)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
لادن خانوم اینم مربوط می شه به طرفداریه مدیران!!!


پ.ن:خواهشا پست پاک نشه!!!


Only I Can Stop Lord Voldemort.I Am Harry Potter
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر