أمتیازات State Of Decay 2

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
s8i1_5322200_sd.jpg


Developer : Undead Labs
Publisher : Microsoft Studios
Platforms : XONE ,PC
Release Date : May 22 2018
dwnd_untitled.jpg

 
آخرین ویرایش:

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
بازی مثل ابنکه شدیدا مشکلات فنی و باگ داره یکسری سایت ها گفتن گیم پلی خسته کننده هست
IGN
IGN 7.5/10

مناطق آلوده به ویروسی که در نقشه‌ی عنوان State of Decay 2 وجود دارند، مکان بسیار خوبی برای کاوش، درگیری و بقا است. مبارزات بازی راضی کننده، و مملو از خشونت هستند. اگر چه مکانیک اضافه شده به بازی یعنی آلودگی و ویروسی(طاعون) که شخصیت‌های بازی را مبتلا می‌کند در حد فاجعه است اما همچنان زامبی‌ها احساس ترس واقعی را به مخاطب منتقل می‌کنند اما باگ‌های بازی نیز به مانند زامبی‌ها همان قدر بی شمارند به طوری که پس از گذشت چندین ساعت از گیم پلی بازی تکرار مشکلات و باگ های بازی بسیار آزاردهنده می‌شوند. این موضوع تجربه‌ی دوباره‌ی بازی را به عنوان یک بازی نقش آفرینی سندباکس تا حدودی غیر ممکن می‌سازد.


Digital Trends 5/10

علی‌رغم این که State of Decay 2 تجربه‌ای نوآورانه در سبک بازی‌های زامبی محور است اما بازی با مشکلات فنی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند. بخش چند نفره‌ی کوآپ و گیم‌پلی انعطاف پذیر State of Decay 2 ممکن است برای برخی از بازی‌بازان خوشایند باشد اما مشکلات فنی و باگ‌های بی‌شمار بازی، فروش آن را بسیار سخت می‌کند
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
3,007
نام
احمد
پلیر واقعی تو بازی نیست؟ یعنی فقط باید در برابر زامبی ها زنده موند؟!!!!! اینطوری خب بعد مدتی بشدت خسته کننده میشه!!!
 
  • Like
Reactions: SHANSER

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
یعنی الان از تک تک انحصاری های مایکروسافت متای بالای 85 و این حدودا دارید ؟ :think: اونم از یک استدیو کوچیک و بازی سی دلاری
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
591
نام
رایان
آقاavoid منظورش چیه؟یعنی نمره نمیده اصلا؟بعدا که وضع بازی بهتر شد نمره میده؟ یعنی من دوری کردم شمام دوری کنین؟:D یعنی چی؟:|
یعنی به هیچ وجه نخرینش. یه چیزی تو مایه های 2-3 از 10 هستش. :D
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
آقاavoid منظورش چیه؟یعنی نمره نمیده اصلا؟بعدا که وضع بازی بهتر شد نمره میده؟ یعنی من دوری کردم شمام دوری کنین؟:D یعنی چی؟:|
یوروگیمر دیگه به بازیها نمره نمیده. فقط نقد میکنه و در نهایت میگن که بنظرشون بازی ارزش خرید داره یا نه. مثلا میگن Essential یعنی خریدش واجبه یا مثل الان که گفتن که نخرین بازی رو
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
یعنی الان از تک تک انحصاری های مایکروسافت متای بالای 85 و این حدودا دارید ؟ :think: اونم از یک استدیو کوچیک و بازی سی دلاری
چه ربطی داره سایت ها زیاد ایراد نگرفتن ولی بازی نده بیرون که انقدر مشکلات فنی و باگ داشته باشه که بعد مدتی غیر قابل بازی باشه !!
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
یعنی الان از تک تک انحصاری های مایکروسافت متای بالای 85 و این حدودا دارید ؟ :think: اونم از یک استدیو کوچیک و بازی سی دلاری

بحث اینجاست که با این رویه اخیر مایکروسافت دیگه نباید از هیچ کدوم از انحصاری هاش انتظار متا بالا داشت. یعنی هرچی میسازه صرفا بازی های متوسط یا خوب هستن، نه بیشتر. اینکه استدیو کوچیکه یا بازی 30 دلاریه هم اصلا دلیل خوبی برای توجیه کیفیت پایین بازی نیست! چون مثلا Journey هم توسط یه استدیو کوچیک ساخته شد اما خوب شاهکار بود. یا مثلا چرا راه دور، Night in the Woods هم توسط یه استدیو کوچیک ساخته شد، هم بازی 20 دلاری بود و هم متاش شد 85. و یه عالم از این بازی های کوچیک از استدیوهای کوچیک رو میشه اسم برد که نمرات خوبی هم میگیرن.

البته برعکسش هم هست، مثلا MAtterfall که متاش شد 72 اما در مورد انحصاری های مایکرو چون کلا دیگه نمرات خوب نمیبینیم از انحصاری هاش حساسیت هم بیشتره.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
چه ربطی داره سایت ها زیاد ایراد نگرفتن ولی بازی نده بیرون که انقدر مشکلات فنی و باگ داشته باشه که بعد مدتی غیر قابل بازی باشه !!

بحث اینجاست که با این رویه اخیر مایکروسافت دیگه نباید از هیچ کدوم از انحصاری هاش انتظار متا بالا داشت. یعنی هرچی میسازه صرفا بازی های متوسط یا خوب هستن، نه بیشتر. اینکه استدیو کوچیکه یا بازی 30 دلاریه هم اصلا دلیل خوبی برای توجیه کیفیت پایین بازی نیست! چون مثلا Journey هم توسط یه استدیو کوچیک ساخته شد اما خوب شاهکار بود. یا مثلا چرا راه دور، Night in the Woods هم توسط یه استدیو کوچیک ساخته شد، هم بازی 20 دلاری بود و هم متاش شد 85. و یه عالم از این بازی های کوچیک از استدیوهای کوچیک رو میشه اسم برد که نمرات خوبی هم میگیرن.

البته برعکسش هم هست، مثلا MAtterfall که متاش شد 72 اما در مورد انحصاری های مایکرو چون کلا دیگه نمرات خوب نمیبینیم از انحصاری هاش حساسیت هم بیشتره.

حساسیت بیشتره رو که خودمم قبول دارم این نسل کلا یک هیلو و گیرز بالای 90 داشتیم کل بحث ها میخوابید، ولی خب نمیشه وقتی حالا چون Halo 5 متای بالای 90 نگرفته بیایم سر تک تک بازیها بکوبیم و بریم. از هر بازی براساس نمایش ها، سابقه سازنده و هایپ انتظار داریم. همونطوری که از Cuphead و Ori براساس نمایش هاشون انتظار متای بالا داشتیم و براورد شد و یا نسخه های مختلف Forza که هر نسخه میان میترکونند و میرند.

ولی برای مثال سر SoT کسی دنبال کوبیدند(ترول) قابل قبول بود چون مایکروسافت خیلی زیاد هایپ کرد و حتی گفت این بازی برای ما جایگاهی کنار سه فرانچایز اصلی مون داره و ... اما خب State of Decay ایی که نه هایپ خاصی داشته و نه قیمت بالایی داره، بند و بساط ترول راه میندازند خیلی عجیبه!

مثل این میمونه سونی، یوبیسافت، EA و باقی ناشرها رو بابت حمایت هاشون از بازیسازهای مستقل که یکی میگیره، یکی نمیگیره هربار ترول کنیم.

========

در کل من شخصا انتظار نمراتی بالای 80 نداشتم ولی خب حداقل فکر میکردم متا سبز میمونه ولی مشکلات فنی جدا از کلیت گیمپلی خوب یا بد کمر بازی رو شکونده. به نظرم با این سازنده هایی که با دوتا موتور مختلف دوتا بازی پراشکال فنی بیرون دادند طبیعی بود مایکروسافت یکهو سرمایه گذاری سنگینی نکنه روی این فرانچایز
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,862
نام
Sajjad
این که بازی ضعیف عملکرده که چیز واضحی هست و بحثی روش نیست
ولی این که چرا از این اتفاق فن های سونی انقدر خوش حال شدن واقعا جای بحث داره;;)
 
آخرین ویرایش:

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
3,007
نام
احمد
این که بازی ضعیف عملکرده که چیز واضحی هست و بحثی روش نیست
ولی این که چرا از این اتفاق فن های سونی انقدر خوش حال شدن واقعا جای بحث داره;;)
واقعیت رو قبول کن داداش، دوران فن و فن بازی دیگه تموم شده:D با چشم باز به همه چی نگاه کن، سونی یک کمپانی با ثروت یک دهم مایکروسافت، ولی یک تنه داره صنعت گیم رو میبره جلو، همه چیز رو با چشم بسته نبین، دیگه حتی اون مثلث قائم الزاویه هم نیست، شده پرگار FH-FMS :D واقعیتش اینه امریکایی ها خیلی حداکثر گرا هستن، شما خودت جنگ بین خود امریکایی ها رو ببین، EA خودش فروشگاه داره، مایکروسافت هم همین طور و بلیراد و استیم و غیره، و قتی خودشون بین خودشون خود درگیری دارن چطور میخوان در برابر تمرکز و صبر و استقامت و دقت سامورایی ها پیروز بشن؟!
 
  • Like
Reactions: AMIN-1399F

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,513
این که بازی ضعیف عملکرده که چیز واضحی هست و بحثی روش نیست
ولی این که چرا از این اتفاق فن های سونی انقدر خوش حال شدن واقعا جای بحث داره;;)
ببین در شرایط فعلی این فیل شدن‌ها برای هیچ کس خوشحالی نداره.
اگه مایکروسافت در یک رقابت تنگاتنگ با سونی بود الان اگه یکی از انحصاری ها ضعیف عمل میکرد به شخصه خوشحال میشدم!
ولی الان دیگه رقابتی وجود نداره که بخوایم خوشحال بشیم! فرض کن دوران 360 و PS3 اگه هیلو ۴ ضعیف عمل میکرد چون همه بحثشون رقابت مایکروسافت و سونی بود و هر دو سر انحصاری کری میخوندن، خوشحال میشدیم! اما الان هیلو ۶ عرضه بشه و ضعیف عمل کنه خیلی کمتر اهمیت داره!
 
  • Like
Reactions: sajjad++

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
حساسیت بیشتره رو که خودمم قبول دارم این نسل کلا یک هیلو و گیرز بالای 90 داشتیم کل بحث ها میخوابید، ولی خب نمیشه وقتی حالا چون Halo 5 متای بالای 90 نگرفته بیایم سر تک تک بازیها بکوبیم و بریم. از هر بازی براساس نمایش ها، سابقه سازنده و هایپ انتظار داریم. همونطوری که از Cuphead و Ori براساس نمایش هاشون انتظار متای بالا داشتیم و براورد شد و یا نسخه های مختلف Forza که هر نسخه میان میترکونند و میرند.

ولی برای مثال سر SoT کسی دنبال کوبیدند(ترول) قابل قبول بود چون مایکروسافت خیلی زیاد هایپ کرد و حتی گفت این بازی برای ما جایگاهی کنار سه فرانچایز اصلی مون داره و ... اما خب State of Decay ایی که نه هایپ خاصی داشته و نه قیمت بالایی داره، بند و بساط ترول راه میندازند خیلی عجیبه!

مثل این میمونه سونی، یوبیسافت، EA و باقی ناشرها رو بابت حمایت هاشون از بازیسازهای مستقل که یکی میگیره، یکی نمیگیره هربار ترول کنیم.

========

در کل من شخصا انتظار نمراتی بالای 80 نداشتم ولی خب حداقل فکر میکردم متا سبز میمونه ولی مشکلات فنی جدا از کلیت گیمپلی خوب یا بد کمر بازی رو شکونده. به نظرم با این سازنده هایی که با دوتا موتور مختلف دوتا بازی پراشکال فنی بیرون دادند طبیعی بود مایکروسافت یکهو سرمایه گذاری سنگینی نکنه روی این فرانچایز

نظر شخصی خود من اینه که این امتیاز برای SoD2 خوبه:D فکر نمیکنم از ابتدا هم کسی فکر کرده باشه که ایشون خیلی خفن میشه چون پروداکشنش اصلا بزرگ نیست یا از اون تیپ بازی هایی نیست که منتقد پسند باشه (Journey و این تیپ بازی ها). بلکه یه بازی فان خوب برای مخاطبین خودشه. در نتیجه من میگم امتیاز بازی خوبه.

اما اینکه چرا ترول میشه دقیقا به همون دلیل هست که گفتم. الان هر بازی که انحصاری مایکرو باشه مساله امتیاز درش خیلی بلده، چون همه میخوان ببینن این یکی چیکار میکنه و اگه نمره خوبی نگیره میزنن تو سرش. کلا خدا به داد انحصاری های بزرگ مایکرو برسه. معلوم نیست چه فشاری رو سازنده هاشون هست! همین CD3 طفل معصوم زیر 85 بگیره با خاک یکسانش میکنن. که البته همه اینا تقصیر خود مایکروسافته.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر