ZombiU Preview | دو زامبی و تو

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
256px-ZombiU_Box_Art_%28Final%29.jpg




ناشر: Ubisoft
سازنده: Ubisoft Montpellier
سبک: First-person shooter, survival horror
پلتفرم: Wii U
تاریخ عرضه:November 18, 2012
مدها: تکنفره، چند نفره و آنلاین

هنوز کسانی هستند فاجعه Red Steel را به یاد بی‌آورند بازیی که در سال 2006 برای کنسول Wii توسط شعبه Ubisoft پاریس منتشر شد و به شدت مورد خشم منتقدها قرار گرفت، حال گروهی از سازندگان همان بازی در استدیویی دیگر از کمپانی Ubisoft در نمایشگاه E3 سال 2012 بازی ZombiU را برای کنسول Wii U شرکت Nintendo به نمایش درآوردند اولین بازی سری Zombi در سال 1986 ساخته شد و اولین بازیی بود که کمپانی Ubisoft در فرانسه ساخت. حال دومین نسخه این سری بعد از سال‌ها در ساخت است که داستان زامبی‌ها را در لندن به تصویر می کشد. باید دید تیم سازنده می تواند بدشانسی عنوان Red Steel را جبران کند و بارخورد‌های خوبی از عنوان جدید خود دریافت کند.

eyhqrczh0dhqmjgf16q.jpg


برای دومین بار در تاریخ طاعونی بزرگی لندن را در بر می‌گیرد و ساکنین شهر به مردگان تبدیل می‌شوند. هزار نفر یا مرده‌اند یا این که به بیماری مبتلا شده‌اند که بدتر از مرگ است. و کسانی که دچار این این بیماری شده‌اند شروع به تغییر ظاهر داده اند و در خیابان ها به دنبال تکه گوشتی تازه حرکت می کنند. همه این ماجراها از پیش بینی در زمان های بسیار قدیم شروع شد...
400 سال پیش John Dee ستاره شناس پیش بینی کرد که بیماری در سال 2012 در لندن با نام طاعون سیاه آغاز می‌شود.گروهی از اعضا سابق ارتش که بازمانده این بیماری هستند مجمعی با نام Ravens تشکیل می‌دهند. در پی تحقیقات خود برای جلوگیری از این اتفاق تلاش می‌کنند اما نوامبر 2012 طاعون سیاه آغاز می‌شود. زامبی ها باز می گردند و کل انگلستان مخصوصا لندن پر از این موجودات می‌شود گروهی بازمانده توسط رهبر گروه Ravens یعنی Sandra. Meanwhile حمایت می‌شوند. در همین حین یکی از پزشکان ملکه Dr. Knight تحقیقات را برای بدست آوردن اکسیر جادویی در زیر کاخ Buckingham را شروع می کند.

vlc1lt0jods3nugwqb9k.jpg


جذاب ترین بخش یک بازی ترسناک قطعا گیم پلی آن می‌باشد و با توجه به نمایش هایی که بازی داشته است قطعا سازندگان شما را بایک چالش بزرگ روبرو خواهند کرد. استفاده از سلاح های سرد و گرم کلاشینکوف و چوب بیس بال که استفاده از هر کدام لذت خود را خواهد داشت. Ubsioft قصد دارد تجربه یک گیم پلی چالش برانگیز را استفاده از گیم پد Wii U فراهم آورد. بازی را در نگاه اول می شود ترکیبی از Dark Souls،Resident Evil و Left 4 Dead دانست، که از بخشی از عناصر این 3 بازی در ZombiU گنجاده شده است.
با استفاده از گیم پد قادر خواهید بود، نقشه را ببینید، درها را هک کنید اشیا اطراف خود را جستوجو کنید. گفته شده است در بازی کراکتر هم عوض خواهد شد و در این قسمت هم شاهد تنوع خواهیم بود. لذت چیزی هست که تجربه را دوبرابر می کند با گیم پد می توان مانند رادار یک زیر دریایی اطراف را دید و محل زامبی‌ها را مشخص کرد. هر سلاحی در بازی ویژگی منحصر به فرد خود را دارا هست و می توان با گیم پد سلاح‌ها را ارتقا داد. وقتی ترس را احساس می کنید که در حال هک کردن دری با گیم پد زامبی‌ها را در پشت سر خود می‌بینید. آن طور که به نظر می‌رسد رابطه HUD بازی کامل است و با وجود انواع زامبی ها چالش برای شما دو برابر می شود و لذت بیشتری را می آورد از زامبی‌هایی که به سرعت به سمت شما حمله ور می شوند تا زامبی‌هایی که متصل به جریان الکتریسیته هستند. طبق گقته سازندگان و ویدئو‌های منتشر شده از بازی استفاده از گیم پد برای تجربه ناب از این بازی الزامی است.

x19n5bs53mtrfr1ja7u6.jpg


بخش مولتی پلیر بازی شامل بخش آنلاین و Co-op است به نظر می‌رسد این بخش یک بخش خاص برای Hardcore ها باشد. در بخش Co-op نفر دوم با استفاده از Pro Controller بازی خواهد کرد، یک نفر در نقش بازمانده و نفر دوم پادشاه زامبی‌ها این بخش چالش برانگیز خوانده شده است. پادشاه زامبی‌ها سعی می کند با طراحی و چیدن زامبی‌ها بازمانده را به چالش بکشاند و حتی آیتم‌هایی را را در بخش هایی از نقشه برای بازمانده قرار دهد بازمانده هم بایستی در استفاده از گلوله های خود صرفه جویی کند و با تدبیر مواردی آماده جنگ با گروه عظیمی از زامبی‌ها فرستاده شده توسط نفر دوم باشد.
بخش مولتی پلیر بازی مخصوص گیمران Hardcore است و همین طور افراد تازه وارد در این بخش علاوه بر مبارزه با زامبی ها فرد می تواند برای دیگر بازماندگان پیغام بگذارد یا به آنان هشدار دهد یا بگوید راه فعلی بدون خطر است. این بخش شامل 3 قسمت assault, deathmatch و survival است.

f1li7gs6v2t3f79kc61.jpg


یکی از برترین قسمت های ZombiU موزیک آن است. آهنگ هایی که ناگهان ضرب خود را زیاد می کنند و به مخاطب می‌فهماند که یک خطر در این نزدیکی است این بخش وقتی بفهمید آهنگ ساز بازی چه کسی است هیجان آن را بیشتر می‌کند کسی که همیشه نوای خون و خشونت را می‌شود در آهنگ‌هایش دید Cris Velasco کسی است که آهنگ سازی سه گانه God of War را برعهده داشته است او همچنین یک از آهنگ ساز های Borderlands و Mass Effect 3 بوده است. وقتی زامبی به شما نزدیک می شود چنان آهنگی نواخته می شود که قلب شما را به تلاطم می اندازد.
شب است و هیچ خورشیدی در آسمان دیده نمی شود. بازی در کل در شب اتفاق می افتد. نور پردازی و سیاه زنی حرف اول را در این بخش خواهد زد چون نمی‌توان روی گرافیک بازی مانور داد. طراحی های زامبی‌ها به نظر خوب می‌آید. چیزی که واضح است بازی در کل روی گرافیک بالا مانور نخواهد داد. و این طور که به نظر می‌آید طراحی های بازی خوب کار شده اند و حس ترس را هم می شود از نما‌های بازی احساس کرد. بازی در لندن در جریان است و شما باید از تونل‌ها تنگ و تاریک بگذرید و از بغل رودخانه که زامبی‌ها آن را احاطه کرده اند بگذرید می توان در یک کلام گفت لندن به خوبی هرچه تمام تاریک طراحی شده است.

بازی در تاریخ 30 نوامبر به صورت انحصاری برای Wii U عرضه می گردد. آیا Ubisoft می تواند لانچ تایتلی خوب برای Wii U تدارک ببیند یا فاجعه ای با نام Red Steel را شاهد خواهیم بود.
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
الان باید نقدشو میذاشتید .
برا گذاشتن پیش نمایش یکمی دیر نیست؟؟؟
درست هست این رو بیشتر برای کسانی که آشنایی با این بازی ندارند و فقط تصاویر بازی را مشاهده کردند نوشتم.
نقد بازی هم بزودی قرار می‌گیرد.
خدایی رد استیل کجاش فاجعه بود بازی به اون خوبی
متا بازی همه چیز را ثابت کرده است. شما از این متن فقط اسم این بازی را مشاهده کردید؟
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر