Nintendo Xenoblade Chronicles 3

سازنده
Monolith Soft
تاریخ انتشار
July 2022
ناشر
Nintendo
پلتفرم‌ها
  1. Nintendo Switch
FQbx_LfVQAIeOcC.jpg


a75f274ac99b6274a53e1134c76dac8b.png


ناشر: Nintendo
سازنده: Monolith Soft
سبک: JRPG
تاریخ عرضه: 29 جولای 2022
پلتفرم: Switch

دنباله مستقیم سری زنوبلید که در آینده دور متصل به دنیاهای زنوبلید 1 و زنوبلید 2 رخ می دهد

Untitled-1 copy.png

سال 1998، تتسویا تاکاهاشی اولین بازی کارنامه کاری اش به عنوان کارگردان و همکاری همسرش سورایا ساگا به عنوان نویسنده و طراح را تحت عنوان Xenogears برای پلی استیشن منتشر کرد. سری Xeno از آن زمان شروع به بزرگتر شدن کرد. تاکاهاشی سال های بعد روی پلی استیشن 2 و زیر پرچم Bandai Namco سه گانه Xenosaga را ساخت. بازی هایی که علی رغم اقبال از دید منتقدین و مخاطبین، هیچ شانسی در موفقیت تجاری نداشتند. شکست ها تجاری پیاپی، تاکاهاشی و استدیوش Monolith Soft را در خطر نابودی قریب الوقوع قرار داد و ممکن بود این استدیو هیچ گاه رنگ نسل هفتم کنسول های ویدیو گیم رو نبیند. نامکو مایل به همکاری نبود و به نظر نمی آمد ناشر دیگری به سبک بازی ساختن تیم Monolith Soft علاقه داشته باشد.

هر ناشری به غیر از نینتندو. سال 2006 و در شرایطی که Monolith Soft در بدترین وضعیت خود قرار داشت، نینتندو به سراغ کمپانی آمده و پیشنهاد همکاری به آن ها برای ساخت یک بازی جدید را داد. تاکاهاشی بلافاصله شروع به ایده پردازی کرد و اولین دمو از کانسپت های تیم را در سال 2007 به نینتندو نشان داد. دموی مورد نظر نینتندو را تا حدی تحت تاثیر قرار داد که طی مدت کوتاهی مانالیث سافت به مالکیت نینتندو درآمد و کار روی پروژه اصلی بر اساس کانسپت های تاکاهاشی آغاز شد. پروژه ای که در سال 2010 تحت عنوان Xenoblade Chronicles در ژاپن عرضه شد. (و بعد دو سال تلاش مختلف از طرف فن ها برای قانع کردن نینتندو جهت لوکالیزه کردن بازی، در آمریکا و دیگر نقاط دنیا)

نسخه اول زنوبلید با وجود عرضه در آخرین سال های عمر Wii به موفقیت چه از نظر تجاری و چه از نظر جلب نظر منتقدین رسید و کار بلافاصله برای ساخت نسخه بعدی آغاز شد. 5 سال بعد Xenoblade Chronicles X برای Wii U در سال 2015 عرضه شد که فضایی به شدت متفاوت را برای سری به تصویر کشید و هیچ ارتباط معناداری به نسخه اول نداشت. با این وجود به خاطر مکانیک های غنی و دنیای جهان باز استثنایی، مورد تحسین طرفداران و منتقدین قرار گرفت. خیلی طولی نکشید تا عنوان بعدی سری زنوبلید برای سوییچ عرضه شد.

Xenoblade Chronicles 2 در انتهای سال 2017 برای نینتندو سوییچ عرضه شد و موفق ترین بازی کل سری Xeno به لحاظ تجاری شد. بازی دنیا و شخصیت های جدیدی را نسبت به زنوبلید 1 به تصویر می کشید، اما ایده ها و تعداد خاصی از پلات پوینت های کلیدی بازی ربط روشنی به زنوبلید 1 داشتند. بعد از عرضه نسخه ریمستر شده نسخه اول زنوبلید 1 روی سوییچ، کم کم طرفداران منتظر این بودند تا ببینند آینده سری چگونه ایده های زنوبلید 1 و 2 را ادامه می دهد. تا این که در ابتدای سال 2022 و طی دایرکت ماه فوریه نینتندو، Xenoblade Chronicles 3 برای عرضه در تاریخ سپتامبر 2022 برای سوییچ تایید شد. بازی ای که به وضوح المان های داستانی زنوبلید 1 و 2 را قرار است با هم ترکیب کرده و آینده آن ها را شکل دهد. طبق گفته خود تتسویا تاکاهاشی، ایده های اولیه و کلیدی بازی بین زمان اتمام ساخت زنوبلید 1 و شروع ساخت زنوبلید 2 به ذهن تیم سازنده رسیده و روش کار شده و به نظر میاد با دنباله ای روبروییم که واسه مدت طولانی روش برنامه ریزی شکل گرفته.

XenobladeChronicles3_Intro_SideImg_Noah copy.png

Untitled-2 copy.png

آدمی برای زنده موندن به چی احتیاج داره؟ به خانواده؟ به غذا؟ به آب یا به هوا؟ قبل از هر چیز ولی. آدمی برای زنده موندن به زندگی احتیاج داره. زنوبلید 3 قصه شخصیت هاییه که از بزرگترین حق شون که زندگی شون باشه خیلی وقته محروم شدند.
در سرزمین آیونیوس دو کشور کهن، سال هاست تو جنگ بی پایانی با هم قرار گرفتن. کشور Keves سرزمینی که دانش تکنیکال و روباتیک قدرتمندشون باعث شده هیولاهای مکانیکی ترسناکی رو به میدون نبرد بیارن و کشور Agnus سرزمین غنی از منابع جادویی که به واسطه تکنیک اسلحه سازی پیچیده و درک بالا از قدرت ماده جادویی Ether بسیار قدرت های خطرناکی رو تو چنگال خودشون دارند. نبرد بی پایان این دو کشور سر منابع زندگی سربازانی است که نوار Flame Clock زندگی آن ها را پر می کند. به طور خلاصه آن ها سر زندگی با همدیگر می جنگند.
6 شخصیت اصلی داستان، Noah, Mio, Eunie, Taion, Lanz, Sena سربازهای نشان خورده از دو جبهه متفاوت اند. علی رغم تفاوت محل تولدشان هر 6 نفر آن ها سربازانی اند که محکوم به تنها 10 سال زندگی اند و آغاز بیست سالگی شان زندگی شان تمام شده و میمیرند. دست سرنوشت این 6 شخصیت را به هم رسانده و طی وقایع غیر مترقبه ای نوح و میو تصمیم به همکاری به قیمت دشمنی با تمام دنیا گرفته تا بتوانند پرده از اسرار دنیای آیونیوس و ریشه نبرد بی پایان شان بردارند.



Untitled-3 copy.png


در صورت اطلاعات بیشتر آپدیت خواهد شد


اسکرین شات ها

xenoblade-chronicles-3.large.jpg switch_xenobladechronicles3_screen_01.jpg Xenoblade-Chronicles-3-Reveal-Asset-14.jpg
Xenoblade-Chronicles-3-Screenshot-010.jpg Xenoblade-Chronicles-3-fight.jpg

تریلرها
تریلر معرفی بازی




تریلر معرفی بازی - ژاپنی




تریلر تاریخ عرضه بازی




تریلر تاریخ عرضه بازی - ژاپنی




تریلر تیزر دایرکت بازی




تریلر تیزر دایرکت بازی - ژاپنی

 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
سه ساعت از DLC جدید رو رفتم

مثل همیشه عالیه. کامبت مثل Torna اون جوری عوض نشده ولی ریزه کاری های خودش رو داره
داستان هنوز خیلی موتورش روشن نشده و البته منم یه ساعت و نیمی درگیر ماموریت های فرعی بودم
بازی خیلی تمرکز روی رویه کامپلیشنیست بودن داره و همه چیز لیست برای انجام داره که میذاره راحت تر کنترل کنی چیا از هر مپ جا مونده و ...

تنوع دشمن ها به طرز ترسناکی بالاست و از بازی اصلی هم حتی دارن جلو میزنن.
ساید کوئست ها کماکان خوبن، هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ تنوع
Rest Spot ها توشون کارهای بیشتری میشه کرد که خوبه

طراحی لول هم Aurora Shelf همون چپتر دوم منو کلی سورپرایز کرد

کاراکترها هم پسر این A خیلی بچه باحالیه :D :x هم هیلره هم شمشیر زن. دقیقا چیزی که من همیشه دلم میخواست (به یاد بانو Nia و شمشیر خمیده دوست داشتنی اش)
متیو هم بچه کله خریه. داستان و بکگراندشون باحاله واقعا
گلیمر و نیکول هم دیدیم (به رکس و شولک نرسیدم) نیکول تانک بدکی نیست... ولی من فعلا فقط تو کف A ام

فعلا سوییچ ام شارژ تموم کرد بعدا ادامه شو میرم نظرمو کامل میگم. تا این جا که First impression خیلی خوبی دارم نسبت به DLC
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر