رفقا قبلاً از Hellblade II گیم پلی یکپارچه پخش شده و نکته مهم این هست که کلیت بازی همین هست و قرار نیست تغییرات بزرگی نسبت به نسخه قبل شاهد باشیم.مشخصا تغییرات باید در سیستم مبارزات باشد که امیدوارم این بخش رو در شوکیس نمایش دهند.در کل به نظر بنده نباید انتظار یک بازی خیلی خفن از این استودیو داشت و نهایتا چیزی بهتر از شماره قبل یا بهتر از Enslaved رو می سازند که البته همین هم خیلی خوب هست ولی سطح انتظارات از Ninja Theory باید معقول باشد.
اینا پروژه های مایکرو تا پایان نسل دهمه نه شوکیس پیش رو
برای سونی هم دقیقا یه همچین چیزی دادن
من چيزي يادم نمياد اگر لينكي داري بذار
نه اینطور نیست:رفقا قبلاً از Hellblade II گیم پلی یکپارچه پخش شده و نکته مهم این هست که کلیت بازی همین هست و قرار نیست تغییرات بزرگی نسبت به نسخه قبل شاهد باشیم.مشخصا تغییرات باید در سیستم مبارزات باشد که امیدوارم این بخش رو در شوکیس نمایش دهند.در کل به نظر بنده نباید انتظار یک بازی خیلی خفن از این استودیو داشت و نهایتا چیزی بهتر از شماره قبل یا بهتر از Enslaved رو می سازند که البته همین هم خیلی خوب هست ولی سطح انتظارات از Ninja Theory باید معقول باشد.
رفیق اتفاقا همین حرف ایشون رو توی همین بخش از بازی که نمایش دادند دیدیم.ولی فراتر از این رو نباید انتظار داشت،یعنی بخواهم مستقیم بگویم توقع God of War رو نباید کسی داشته باشد تا بعدا ناامید بشود.Ninja Theory نه از نظر تعداد اعضا و نه از نظر کیفیت کار در این حد نیستند و نباید توقع بیش از حد از این تیم داشت.نه اینطور نیست:
In an interview with NME, Hellblade creator Tameem Antoniades said: "The goal with Hellblade 2 isn’t to perfect it, but to create an experience that feels more believable and more refined. Its ambition in terms of scale is bigger. I think Hellblade 2 will make Hellblade look like an indie game."
به نظرم کسی که از هلبلید انتظار گیم پلی به یاد ماندنی و فوق العاده داره و یا مقیاس خیلی گسترده صرفا داره خودشو از نتیجه ی نهایی کار ناامید میکنه حالا چه این فرد محتیط بازی باشه و چه کارگردان اونرفیق اتفاقا همین حرف ایشون رو توی همین بخش از بازی که نمایش دادند دیدیم.ولی فراتر از این رو نباید انتظار داشت،یعنی بخواهم مستقیم بگویم توقع God of War رو نباید کسی داشته باشد تا بعدا ناامید بشود.Ninja Theory نه از نظر تعداد اعضا و نه از نظر کیفیت کار در این حد نیستند و نباید توقع بیش از حد از این تیم داشت.
رفیق اتفاقا کار درستی انجام دادند که تصمیم به گسترش استودیو گرفتند.شما در نظر بگیرید که برای مثال ND یک زمان Crash و Jak می ساخت ولی الان دارد بزرگسالانه ترین بازی ممکن رو می سازد.پلی گراند هم برای اینکه توانش رو نشون بدهد باید ثابت کند که در سبک جدید هم از جمله بهترین ها هست.این رو هم در نظر بگیرید که رفتن به سمت سبک جدید تصمیم خود استودیو بوده است و حتی اگر مستقل می ماندند هم قرار بود یک بازی Action open world بسازند.پلی گراند گیمز اگه بهترین نباشه قطعا یکی از بهترینهای صنعت بازیه
بازیهاشون یه پکیج کامل از بهترینهای ژانرشونه که تو همه موارد پرفکته
بعد از یکسال دوباره فورزا رو نصب کردم، نکته ای مشخص بود اینه که بازی هنوز داره آپدیت رایگان میگییره و کلی ماشین و مسابقه و استوری اضافه شده
ای کاش ساخت فیبل رو قبول نمیکردن و یه نسخه جدید از pgr رو میساختن که توش مهارت دارن.
به نظر من بسیار کار خوبی کردند که پذیرفتند درسته ریسکه ولی به شدت می ارزه چون همین ریسک میتواند الگویی برای گسترش سایر استدیوهای مایکرو شود از انجایی که مایکروسافت به راحتی میتواند سرمایه گذاری کند میتواند به توسعه ی این صنعت بی انجامدپلی گراند گیمز اگه بهترین نباشه قطعا یکی از بهترینهای صنعت بازیه
بازیهاشون یه پکیج کامل از بهترینهای ژانرشونه که تو همه موارد پرفکته
بعد از یکسال دوباره فورزا رو نصب کردم، نکته ای مشخص بود اینه که بازی هنوز داره آپدیت رایگان میگییره و کلی ماشین و مسابقه و استوری اضافه شده
ای کاش ساخت فیبل رو قبول نمیکردن و یه نسخه جدید از pgr رو میساختن که توش مهارت دارن.