XBOX غول نسل ششم

به نظر شما کدام یک بازی های زیر در XBOX از گرافیک بهتری بر


  • مجموع رای دهنده‌ها
    183

x23are

میروم تا این تاریکی را از دل بیرون کنم......
کاربر سایت
Oct 2, 2010
1,425
نام
علیرضا
اونایی ک بازی کلاسیک دوست دارن اینا رو انجام بدن :
شاید تو گرو همعرفی شد هباشه اما اگر مثل م نبازی نکرده بودین بازی کنین جذابه براتون :
Syberia 1-2
Shenmu II
Shadow of Memories
Red Dead Revolver
Otogi
Broken Sword - The Sleeping Dragon
Conker Live and Reloaded
Dreamfall
Fable The Lost Chapters
Fahrenheit
Final Fight X Streetwise
Jet Set Radio Future
Lord of the Rings Return of the King
Max Payne


 

a.messi10

کاربر سایت
Jul 27, 2014
983
best XBOX Games

5. Psychonauts
یکی دیگر از برترین بازی های xbox که در سال 2005 برای PS2وXBOX وWINDOWS عرضه شد.
این بازی با به دست آوردن متای 90 یکی از موفق ترین بازی ها در سبک پلتفرمر بود.و در نهایت در لیست 100 بازی برتر سال هم قرار گرفت.گرافیک فانتزی این بازی در واقع نقطه اغازی بود که بر اساس آن بازی های زیاد و مشابه دیگری هم در آینده ساخته شدند.
این بازی اولین محصول استودیوی Double Fine Production و آخرین ساخته تیم شافر, طراح مشهور بازی های ماجرایی است.سایکونات ها داستان تخیلی در مورد انسان هایی است که قابلیت های ذهنی خاصی دارند و می توانند با نیروی فکری کارهای مختلفی انجام دهند.

psychonauts.jpg


نقش اول داستان پسر نوجوانی به نام رازپیوتین است که از خانه فرار کرده و به کمپ ویژه آموزش کودکانی که نیروهای ذهنی خاصی دارند وارد می شود.آرزوی رازپیوتین فراگیری همه علوم ذهنی و در نهایت پیوستن به سایکونات ها است.سایکونات ها گروه ضربتی ویژه ای هستند که با کمک نیروهای خاص خود با افراد شرور مبارزه می کنند.داستان از جایی آغاز می شود که اتفاقات عجیبی در کمپ رخ می دهد و رازپیوتین متوجه می شود شخصی بچه های ساکن آنجا را می دزدد و از مغز آنها برای راه انداختن ارتشی از تانکها و وسایل جنگی متفکر استفاده می کند.رازپیوتین تنها کسی است که می تواند بچه ها و کمپ را از این خطر نجات دهد ....

922157_20050518_640screen002.jpg


داستان بازی کاملا مناسب یک بازی کارتونی درجه یک است.البته شاید بهتر باشد سایکونات ها را ترکیبی از دو سبک ماجرایی و کارتونی بدانیم چون معما ها و روند بازی تاحدودی شباهت به بازی های ماجرایی دارد.همه چیز در داستان حول و حوش شخصیت ها می گردد.رازپیوتین با قابلیت های ویژه خود می تواند وارد فکر دیگر افراد شود و از گوشه کنار ذهن آنها با خبر شود. دنیای ذهنی هر کسی مطابق با شخصیت او و داستان زندگی اش طراحی شده و این مهمترین نقطه قوت بازی در داستان پردازی است.ساشا که یک سایکونات حرفه ای است دنیای ذهنی کاملا مرتب و ماشینی دارد.گلوریایک یک بازیگر تئاتر باز نشسته است که همواره به یاد خاطرات صحنه های تئاتر است و همینطور هر شخصیت دنیای فکری منحصر به فردی دارد.این موضوع باعث شده هر کدام از مراحل بازی کاملا متفاوت از دیگری باشد. تفوت بین مراحل شامل موسیقی, رنگ بندی, دشمن ها و بسیاری عوامل دیگر می شود که همه باز هم بر اساس شخصیت فردی که به ذهن او وارد شده اید طراحی شده است.



اگر سایکونات ها را یکی از خلاقانه ترین بازی های تاریخ بنامیم اغراق نکرده ایم.با اینکه بازی گرافیک اعجاب آوری ندارد اما طراحی شخصیت ها و مراحل کاملا هنری است.کاراکتر ها ظاهری کاملا کمیک و عجیب وغریبی دارند که مناسب با حال وهوای بازی است.صداگذاری به بهترین نحو انجام شده و گوینده ها در به سخن در آوردن این شخصیت ها نهایت سعی خود را کرده اند.شخصیت های روانی هر کدام به یک اندازه دوست داشتنی هستند و با وارد شدن به دنیای فکر آنها و اطلاع پیدا کردن از ترس ها و مشکلات فکری شان با آنها بیشتر آشنا می شوید و آنها را درمان می کنید.به جز دکتر لوبوتوی خبیث که در بازی حتی یک بار هم درست و حسابی با او رو به رو نمی شوید, شخصیت منفی دیگری در بازی حضور ندارد. مرحله توطئه شیر فروش یکی از بهترین مراحل بازی های کارتونی است که در چند سال اخیر بازی کرده ام.جدا از طراحی جالب محیط آن , شخصیت کارآگاه از خود راضی که در قالب شغل های مختلف دنبال شیر فروش می گردد یک شاهکار تمام عیار است و تا مدت ها در ذهنتان خواهد ماند.

922157_20050518_640screen015.jpg


روند بازی همانند همه بازی های کارتونی است : مبارزه با دشمن ها , موانعی که احتیاج به پرش و استفاده از مهارت های ویژهای دارند, جمع کردن کریستال ها و سایه ها برای کسب قدرت های جدید و خرید آیتم ها و پیدا کردن هزاران آیتم مخفی و غیر مخفی بازی برای تکمیل آن.اما مطابق معمول بازی سایکونات ها از دو مشکل حرکت دوربین و کنترل رنج می برد.که این مشکلات کمی بیشتر از بازی های معمول این سبک هستند.البته من این بازی را با Pc و صفحه کلید بازی کردم ,شاید نسخه های کنسولی وضع بهتری داشته باشند.اما دو مرحله پایانی در سیرک بسیار اعصاب خرد کن بودند.

922157_20050518_640screen012.jpg


سایکونات ها یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای سرگرم شدن در تابستان پیدا کنید. با این که بازی مشکل کنترل و گرافیکی دارد اما داستان و تنوع مراحل این مشکلات را جبران می کنند.مرحله شهر ماهی ها که رازپیوتین در نقش گودزیلا شروع به خراب کردن آن می کند و مرحله داخل ذهن گاوباز با آن موسیقی زیبای اسپانیایی اش امکان ندارد حوصله کسی را سر ببرد.همچنین پیشنهاد می کنم دنیای فکری فرد بناپارت که با عمویش ناپلئون مشغول بازی فتح پرچم است را با دقت بازی کنید تا ظرافت ها و جزئیات جالب آن از دستتان در نرود.
منبع:P30 GAMESRS
 

a.messi10

کاربر سایت
Jul 27, 2014
983
بهترین عناوین لانچ کنسول Xbox:

Halo: Combat Evolved
Halo-combat-evolved-XBox.jpg

Halo_Combat_Evolved_Xbox_1_2_.jpg

21496-halo-combat-evolved-xbox-screenshot-nice-scenery.jpg

Halo_-_Combat_Evolved_(screencap).jpg

بدون شک بهترین عنوان لانچی است که تا به حال داشته است و یکی از بهترین عناوین لانچ در بین تمامی کنسول هاست. شماره ی نخست سری Halo در حالی به بازار آمد که خیلی ها بازی کردن عناوین FPS در کنسول ها را غیر ممکن میدانستند اما “بانجی”با عرضه ی Halo توانست خط بطلانی بر تمام این ادعا ها بکشد و نه تنها ثابت کرد که میشود با تعریف سیستم کنترل صحیح با کنسول ها نیز بازی اکشن اول شخص بازی کرد بلکه با خلق شاهکاری همچون Halo: Combat Evolved وکسب میانگین امتیاز حیرت انگیز ۹۷ از سایت متاکریتیک توانست فصل جدیدی از عناوین FPS را در کنسول ها پایه گذاری کند. سری Halo پس از گذشت سال ها هنوز هم به عنوان قدرتمندترین فرانچایز مایکروسافت در رقابت شدید با سونی و نینتندو به حساب می آید.

____________________________________

Project Gotham Racing
Project_Gotham_Racing_Coverart.png

images

maxresdefault.jpg

project-gotham-racing-image733537.jpg

project_gotham_racing_168__2.jpg

maxresdefault.jpg

کمپانی Bizarre Creations این بازی را در روز های اولیه عرضه اولین کنسول مایکروسافت به بازار عرضه کرد.Project Gotham Racing با نمایش جزئیات واکنش های واقعی یک شهر و همچنین بهبود “ساندترک” های لایسنس شده توانست عنوان خوبی برای لانچ نخستین کنسول مایکروسافت نام بگیرد. تا جایی که حتی Bill Gates افسانه ای هم از این بازی به عنوان بازی محبوبش یاد کرده است

____________________________________



Dead or Alive 3
doa3.jpg

414640-dead-or-alive-3-xbox-screenshot-beach-level-almost-makes-you.jpg

doa3-7.jpg

latest

images

معمولا عناوین مبارزه ای کم سر و صدا تر از سایر عناوین انحصاری هستند اما Dead or Alive 3 به عنوان بازی انحصاری ایکس باکس در زمان لانچ به بازار عرضه شد وتوانست به فروش خوبی هم دست پیدا کند. Dead or Alive 3 با گرافیک بسیار خوبش در آن زمان تحسین خیلی ها را برانگیخت و توانست با امتیاز ۹٫۲۵ از “گیم اینفورمر” و ۳۷ از ۴۰ توسط فامیتسو آبروداری کند.
منبع:گیمفا

- - -ویرایش - - -

خیلی دوس دارم این کنسول خوش دستو داشته باشم !

منم همین طور.تو شهرستان ها معمولا کمیابه ولی تو پایتخت طبق گفته های بچه ها پیدا میشه.
 
آخرین ویرایش:

a.messi10

کاربر سایت
Jul 27, 2014
983
ویدیو های ایکس باکس در آپارات:
http://www.aparat.com/v/KXWPN/Mercenaries_(Xbox_Original)_گیم_پلی
http://www.aparat.com/v/L18zf/Phantom_Dust_(Xbox_original)_گیم_پلی
http://www.aparat.com/v/uP4ym
http://www.aparat.com/v/kJQqR
منتظر نظرات شما هستیم

- - -ویرایش - - -
بدترین بازی های ایکس باکس:
9. Robocop (Score: 30)
این بازی در سال 2003 در سبک اول شخص اکشن به بازار عرضه شد.اما نتوانست بازخورد خوبی را کسب کند.گرافیک نه چندان خوب هم در این امر بی تقصیر نبود.
4328_full.jpg
pc-52868-11382702050.jpg
Robocop_-_2003_-_MGM_Interactive.jpg
 
آخرین ویرایش:

a.messi10

کاربر سایت
Jul 27, 2014
983
بدترین عناوین لانچ کنسول XBOX

Shrek

داستان بازی های ضعیف لایسنس شده از روی فیلم ها و انیمیشن ها داستانی طولانی دارد و سال هاست که این روند بدون تغییر باقی مانده و بازی های ضعیفی یکی پس از دیگری از شخصیت های محبوب پرده ی نقره ای ساخته میشوند. “شرک” هم همین داستان را دارد و ماموریت های منطقی و پلتفرمر ضعیفی را همراه با دوربینی اعصاب خورد کن به بازی کنندگان ارائه داد تا لایق این نباشد که حتی یک نفر هم به عنوان اولین بازی های کنسول جدیدش آن را به خانه ببرد.

____________________________________



Fuzion Frenzy



با پشتیبانی از ۴ کنترلر همزمان قرار بود Fuzion Frenzy یک مالتی پلیر منطقه ای (local multiplayer) باشد و با عنوانی مانند Mario Party رقابت کند اما متاسفانه هیچ یک از اجزای بازی دوست داشتنی نبودند و بازی شکست خورد.

____________________________________

Cel Damage



شما در این بازی حق انتخاب بین ۱۰ ماشین کارتونی را داشتید که در آن ها با استفاده از انواع اقسام وسایل از دستکش بوکس گرفته تا اره برقی به نابودی دشمنان خود بپردازید.ضمن اینکه مطابق انتظار سبک گرافیکی بازی “سل شید” بود

قرار بود به عنوان رقیبی برای عنوان انحصاری سونی یعنی Twisted Metal بدل شود اما گیم پلی زمخت و میدان های نبرد کوچک آن را در حد یک عنوان متوسط قرار داد.
منبع:گیمفا
____________________________________
 

game-boys

کاربر سایت
Sep 6, 2015
446

ایباکس رفت تو جعبه xbox-one مثل پلمپ بسته بندی شد چون تو جعبه 360 جا نمیشد:d

پس کلا فن ایکس باکسی :d
دمت گرم ایول داری :bighug: همه ایکس باکس ها رو داشتی :x

xbox original ت چه ترو تمیزه به به حال کردم
کپی خور شده اس؟ ic یا سافت مود؟
چه بازی هایی رو داری؟ براش

xbox one ت چه باحاله اونم باندل halo :x مبارکت باشه :bighug: من که پول خریدشو ندارم :(
آره xbox original چه هم با ابهته هم بزرگه هم سنگین

بازی Voodoo Vince رو xbox orginal بازی کردی؟ اگ بازی نکردی حتما بازی کن محشره

juabgn07yea0237hzj25.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر