شایعه Xbox بعدي در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد.

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
69171841340426845979.jpg

Xbox بعدي در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد.

گزارشات تازه حاكي از آن است كه كنسول بعدي مايكروسافت در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد و اين طور كه مشخص شده اين دو دومدل با هم تفاوت هاي بسيار زيادي خواهند داشت دارند.
اولين مدل هماني هست كه همگان از كنسول نسل بعد Xbox انتظار دارند يعني يك كنسول قدرتمند با مشخصات فني بالا . اما مدل ديگر اين كنسول كه با قيمتي مقرون به صرفه تراست گروه كاربران casual را هدف قرار داده است وگفته شده كه اين مدل از Xbox از Windows 8 به عنوان سيستم عامل اصلي خود استفاده خواهد كرد و علاوه بر اينها اين مدل از كنسول قابليت اجراي بازي هاي سطح بالا و حرفه اي را نداشته اما امكان دانلود و بازي عناوين casual از Xbox Live را دارا مي باشد.
بنابراين عملكرد نوع دوم اين كنسول شباهت زيادي به ستاپ باكس ها و يا Apple TV خواهد داشت كه امكان بهره مندي از بازي هاي casual را در اختيارطيف وسيعي از كاربران قرار خواهند داد. همچنين به نظر مي رسد اين كنسول نسل بعد, كنسولي "هميشه آماده به كار(روشن)" خواهد بود وبا شروع به كار فوري اش به شما اين امكان را خواهد داد كه بدون هيچ وقفه اي به ادامه بازي كه قبلا درحال انجامش بوده ايد بپردازيد.
براساس گزارشي كه The Verge به نقل از منابع نزديك به Redmond ) Redmond محلي است كه سران بزرگ مايكروسافت در ان جمع مي شوند) ارائه كرده , مدعي شده است كه مايكروسافت استراتژي ويژه اي براي عرضه ي دوگانه ي كنسول نسل بعدش دارد تا اطمينان حاصل كند كه كنسول نسل بعدش با طيف وسيعي از سخت افزار ها و گجت ها سازگاري داشته باشد.
در اين جلسات گويا حتي صحبت از ارائه ي گوشي موبايلي شده كه اجازه ي دسترسي به كليه ي امكانات Xbox Live را به كاربران دهد.
آنها حتي نيم نگاهي هم به قرار دادن سيستمي ساده از Xbox درون تلويزيون هاي آينده دارند.
اعتقاد اكثريت بر اين است كه هردو مدل اين كنسول در زماني نامشخص در سال 2013 رونمايي شوند و قبل از پايان سال 2013 در دسترس عموم قرار بگيرند.

منبع
 
آخرین ویرایش:

samiradin

کاربر سایت
Jan 26, 2012
1,979
نام
sami
چی بکشیم از دست فروشنده ها.هی میخوان این مدل casual به عنوان ایکس باکس 720 به ما بندازن
خدا به خیر کنه ولی ایده خوبیه این بیشتر جنبه مولتی مدیا داره تا بازی.خدا میدونه مایکروسافت چه نقشه هایی داره واسه آینده من که میگم نسل بعد ماله مایکروسافته اول xbox surface حالا هم این casual
 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,507
نام
alireza
به نظرم این دستگاه دومی که واسه
casual هاست...همون کاره ست-تاپ باکس و onlive داره...یعنی بازیهارو در حالت cluod اجرا می کنه
این امر به نوبه خود توسط سیستم Cloud قدرت و شکل گرفت که یکی دیگر از سرمایگذاری‌هایی Microsoft برای شکل دادن و ایجاد تعامل بین تکنولوژی و دستگاه‌ها در آینده است
از
http://forum.bazicenter.com/thread71230/
 

GodFather

کاربر سایت
Jun 29, 2006
2,052
نام
امیرحسین
کاملا غیر منطقی و مسخره امکان نداره کنسولی با مشخصات سخت افزاری مختلف وارد بازار بشه یعنی امکانش صفر هست تنها احتمال داره تجهیزات جانبی متفاوت باشه یک آدم معمولی مثل من هم این رو میفهمه که خیلی مسخرست چه برسه به برنامه گزاران اقتصادی ماکروسافت
 

Mohammad®eza

کاربر سایت
Oct 15, 2006
1,244
اولیه به امید خدا 2 میلیون پس حال نمیده
ولی دومی به به جون میده بره ما ایرانی ها با این سرعت اینترنت چه شود (برای مثال 1GB رو تو 30 دقیقه میگیریم پینگمونم 1-|-))فیلم و موزیک و گیم آرکید آنلاین
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,956
نام
آریا
اتفاقاً اصلاً بعید نیست این کار رو بکنه ! :D
کنسول اصلی نسل بعدش که خب سر جای خودش هست. ولی این دومی چیزی نیست که مایکروسافت رو زیاد توی خرج بندازه. یعنی یه کنسول ساده که کارهای دیگه هم میکنه (یه جور مرکز سرگرمی جمع و جور) و گرافیک بازی هاش هم قرار نیست چیز خفنی باشه ، پس سخت افزار متوسطی داره. حتی میشه یه کینکت هم روش گذاشت (که هزینه تولیدش بعد از 3 سال خیلی پایین تر اومده) و با یه قیمت خیلی مناسب عرضه کرد. به نظرم فروش خیلی خوبی میکنه و خیلی سودآور هست.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
آریا برعکس من فکر میکنم بیشر از شایعه نباشه! فکر نمیکنی اینطور یه بخشی از بازار کنسول اصلیش رو از بین میبره؟ من که اینطور فکر میکنم! یعنی بیشتر نظرم این هست که چیزی که برای کنسول دوم تعریف شده رو تبلت های مایکروسافت قراره انجام بده!
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
این شایعه را اولین بار DF مطرح کرد با این خبر دیگه میشه مطمئن شد همینجوره . از طرفی هم ایده ی خوبیه . همون خوب که بازار casual با حرفه ای جدا بشه و مایکرو هر جنگولک بازی خواست در بیاره بیاد روی همین مدل casual پیاده کنه :D و بازار حرفه ای را از اصالت هاش دور نشه .
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,956
نام
آریا
آریا برعکس من فکر میکنم بیشر از شایعه نباشه! فکر نمیکنی اینطور یه بخشی از بازار کنسول اصلیش رو از بین میبره؟ من که اینطور فکر میکنم! یعنی بیشتر نظرم این هست که چیزی که برای کنسول دوم تعریف شده رو تبلت های مایکروسافت قراره انجام بده!
آخه این طور که توی شایعه گفته میشه ، مخاطب دو کنسول کاملاً با هم فرق میکنن ! :D یعنی یه مخاطب بیشتر علاقه به بازی های بزرگ (از نظر پیچیده بودن و صوتی تصویری و ...) داره و یه مخاطب هم فقط دنبال بازی های Fun و کژوال و خونوادگی هست. حالا اون کنسول اصلی میتونه بازی های گروه دوم رو هم راحت اجرا کنه ولی کنسول دومی فقط برای تجربه های مخصوص به خودش هست.
یعنی مخاطب کنسول ارزون تر ، اصلاً فکرش به سمت خرید یه کنسول 300،400 دلاری نمیره چون علاقه ای به Halo , CoD , GeoW و ... نداره. پس در هر حال خریدار اون کنسول نیست ولی اگه یه انتخاب ارزون تر (مثلاً 250 یا حتی 200 دلار) داشته باشه ، راحت تر خرج میکنه.
البته این موضوعی نیست که بشه راحت در موردش نظر داد و خود مایکروسافت هم اگه قصد همچین کاری رو داشته ، مطمئناً مدت خیلی زیادی روش برنامه ریزی کرده تا ببینه ایده خوبی هست یا نه ! :D چون خیلی ریسک داره.
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
خب اگه رو کنسول 300 400 دلاری ضرر بده آریا نسل بعدش میشه همون کنسول های 100 دلاری کژوال و دست آخر هاردکور گیمر ها به رحمت ایزدی میرن :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
آریا در این که شکی نیست، مایکروسافت چون خودش صاحب تکنولوژی هست اصلا سیاست هاش تعیین کننده نوع بازاره و قطعا اگه این کارو بکنه دلایل خیلی خوبی داره و قرار نیست یکی مثل منم ازشون سر در بیاره اما با این حال من احساس شخصیم این هست که مخاطب های نوع دوم که داری تعریف میکنی اصلا نمیرن کنسول بخرن. این افراد یا میرن اسمارت فون میخرن یا تبلت. وقتی با خرید یه تبلت میتونی این بازی هارو تجربه کنی اصلا چه نیازی به کنسول هست؟ من همش انطور فکر میکنم که مایکروسافت این سیاست رو با تبلت هاش پیاده میکنه و میشه یه رقیب بزرگ برای اپل و کلا تبلت های دیگه! انم بخاطر اینکه خودش Win 8 رو داره!
 

mrspear

کاربر سایت
Jun 24, 2011
322
نام
Amir Mohamad
شخصا فکر میکنم نه تنها ایده بدی نیست بلکه خیلی هم خوبه این کنسول میتونه یک انتخاب عالی برای یک خانواده که
نیازی به بازی های درجه M نداره باشه.من همین الان خیلی ها رو میشناسم که دنبال یک کنسول خانگی خوب برای بازی هستند
اما قصد خرید کنسول Wii رو ندارند و از طرفی نیاز به خیلی از بازی های 360 رو احساس نمیکنند.
این میتونه با قیمتی کمتر یک گزینه واقعا عالی برای این گونه خانواده ها باشه.
 

arash9

کاربر سایت
Sep 17, 2011
372
این از اون حرفای بعیده !!!
اصلا منطقی نیست و با عقل جور در نمیاد اگه شما یه کنسول دیگه واسه بازیای Arcade بسازی پس 360 چی میشه اونموقع !!
دقیقا 360 چند سال بعد میتونه اکثر Arcade رو اجرا کنه در ضمن اگه بخواد اون تبدیل به Entertainment Box خودش تبدیل کنه میتونه با همین 360 انجام بده مثلا الانم با استفاده Smart Glass این کار ممکنه میشه ESPN و HBO و SKY و ... رو زنده دید دیگه چه نیازی به این کاره
فقط منتظریم این نسل بعد رو معرفی کنه ببینیم چی از اب در میاد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر