Wreckfest | PC

Developer: Bugbear Entertainment
Platform: PC
Release Date: Spring 2014 (May 2014)
game mode: single / multiplayer

شاید بازی زیبای FlatOut را بخاطر داشته باشید. سازندگان آن بازی اینبار با یک بازی سراسر هیجان و تخریب دیگر, در سبک مسابقه‌ای باز گشته اند بهمراه وجود خودروهای خیابانی با قابلیت آپگرید و همچنین مسابقات آنلاین. مسابقاتی که در آن جنون حرف اول را می زند مخصوصاً با وجود فیزیکی بینظیر و تخریب پذیری واقع‌گرایانه که با کمک موتور قدرتمند بازی یعنی ROMU میسر شده است.

خودروهای بازی اکثراً شامل خودروهای قدرتمند آمریکایی سالهای گذشته بهمراه تعدادی خودروی اروپایی و آسیایی از دهه های گذشته است. خودروهایی که کهنه شده اند, زنگ زده‌اند و در عین حال بسیار ارزان هم هستند. و حال شما باید با تغییر اجزای آن‌ها و تقویت موتور و دیگر قطعات در گاراژتان, جانی تازه به آن‌ها بخشیده و آن‌ها را برای مسابقاتی نفس گیر آماده کنید.

ROMU انجینیست هیولا که برای اینگونه مسابقات ساخته شده. هر انجینی نمی‌تواند از پس چنین بازی ای بر بیاید. ما شما را بر روی صندلی راننده قرار می‌دهیم تا مواردی مانند وزن خودرو, دست اندازهای جاده و از همه مهمتر تخریب پذیری را به بهترین نحو تجربه کنید.

بازی بصورت انحصاری برای PC در بهار 2014 منتشر خواهد شد.

وبسایت رسمی

2365042-2923440072-31b2f.jpg


1208497a2ceb1fc789ddf29c7e7c29d1.png


5335-f2e52746_680_400.jpg


617x.jpg


next-car-game-3.jpg


NextCarGame-PreOrder-Screenshot-02.jpg
 
آخرین ویرایش:
بالاخره من هم بازی کردمش باید بگم یکی از فان ترین بازی هایی هست که تا به حال بازی کردم تخریب ماشین ها با محیط بازی بالاترین میزانی هست که تا به امروز دیدم حتی نزدیک این میزان تخریب هم بازی ای ندیدم در کل می تونم بگم این بازی حرف نداره. تنها ایراد بازی کنترل سبک و سختش هست و همچنین فیزیک سبک بازی بازی که حس له کردن یا برخورد شدید رو منتقل نمی کنه که امیدوارم در نسخه ی اصلی بر طرف بشه طبق حرفی که زدم عکس ها:
MAX SETTINGS 1081P:






 
بازی نسبت به اینکه Pre-Alpha هست خیلی قشنگه :x
فقط چند تا ایراد هست که یکیش اینه که سریع تر از حد معمول ماشین به حد مچاله شدن میرسه :| و یکی دیگش هم بیش از اغراق داره تو این بازی . اخرای بازی ماشین فقط یک لاستیک عقب داشت ، یک صندلی که راننده توش بشینه و یک قاب دوره اون یک دونه صندلی ولی مثل مرد راه میرفت :|:d موتور ماشین هم که کلا ولش کن معلوم نیست ماشین با کدوم نیرویی راه میرفته :d
ولی با همه ی اینا بازی هنوز ابتدایی ترین نسخه ی بازیه و احتمالا این مشکلات همه بر طرف خواهد شد که اگه بتونند یک بازی روون و توپ در بیارن آنلاینش فوق العاده فان خواهد بود . 24 تا ازبچه های بازی سنتر تو یک زمین با 24 تا ماشین . چهههه شود :x:d
 
بازی نسبت به اینکه Pre-Alpha هست خیلی قشنگه :x
فقط چند تا ایراد هست که یکیش اینه که سریع تر از حد معمول ماشین به حد مچاله شدن میرسه :| و یکی دیگش هم بیش از اغراق داره تو این بازی . اخرای بازی ماشین فقط یک لاستیک عقب داشت ، یک صندلی که راننده توش بشینه و یک قاب دوره اون یک دونه صندلی ولی مثل مرد راه میرفت :|:d موتور ماشین هم که کلا ولش کن معلوم نیست ماشین با کدوم نیرویی راه میرفته :d
ولی با همه ی اینا بازی هنوز ابتدایی ترین نسخه ی بازیه و احتمالا این مشکلات همه بر طرف خواهد شد که اگه بتونند یک بازی روون و توپ در بیارن آنلاینش فوق العاده فان خواهد بود . 24 تا ازبچه های بازی سنتر تو یک زمین با 24 تا ماشین . چهههه شود :x:d


قراراه بازی یه بازی فان باشه برای همینم اینطوری هست که میزان تخریب بالاشم نمایش بده در مسابقات اصلی ایدا اینقدرها ماشین له نمی شه

توصیه می کنم به یه بلوک سیمانی یا تابو بزنید ببینید چقدر واقعی خرد می شن
 
قراراه بازی یه بازی فان باشه برای همینم اینطوری هست که میزان تخریب بالاشم نمایش بده در مسابقات اصلی ایدا اینقدرها ماشین له نمی شه

توصیه می کنم به یه بلوک سیمانی یا تابو بزنید ببینید چقدر واقعی خرد می شن
حرف شما درسته ولی به نظرم اگه به جای اینکه مثلا با 5 تا ضربه ماشین مچاله بشه بهتره با 10 تا ضربه مچاله بشه و با هر بار ضربه تخریب پذیری رو بازی باز حس کنه نه اینکه فقط ببینه ماشین تو رفتگی داره . در کل الان نسخه ی ابندایی بازی هست و هنوز خیلی جای کار داره . ولی بازم تخریب پذیریش تو زمینه ی گرافیکی خوب کار شده مثلا همون بلوکی که شما فرمودید . ولی اینکه ببینم از ماشین یه تیکه اهن پاره مونده ولی هنوز داره حرکت میکنه خیلی رو اعصابه .
 
حرف شما درسته ولی به نظرم اگه به جای اینکه مثلا با 5 تا ضربه ماشین مچاله بشه بهتره با 10 تا ضربه مچاله بشه و با هر بار ضربه تخریب پذیری رو بازی باز حس کنه نه اینکه فقط ببینه ماشین تو رفتگی داره . در کل الان نسخه ی ابندایی بازی هست و هنوز خیلی جای کار داره . ولی بازم تخریب پذیریش تو زمینه ی گرافیکی خوب کار شده مثلا همون بلوکی که شما فرمودید . ولی اینکه ببینم از ماشین یه تیکه اهن پاره مونده ولی هنوز داره حرکت میکنه خیلی رو اعصابه .

خوب کار نشده عالی هست بازم می گم بخش death یه بخش کاملا فان از عمد اینطوری ساخته و الا در بخش ریسینگشم باید این میزان تخریب رو می دیدیم اما نیست ایدا در اون حد ماشین مچاله نمی شه و قبلش از کار می افته
 
منم امروز بازی رو انجام دادم! در مقایسه با Grid 2 فیزیکش و تخریب پذیری اش عالیه! اصلا قابل مقایسه با هیچ بازی نیست! از اون گذشته گیم پلی بازی و گرافیک تو همین نسخه Pre Alpha هم بسیار خوب کار شده.این نسخه دوتا ماشین و 3 تا پیست داره.صداگذاری ماشین ها هم خیلی خوب بود و سنگینی خاصی توشون هست که حس یه بازی واقعی رو میده.اما مشکلی که هست سنگینی بازی هست و اینکه زیاد خوب فریم نمیده! البته احتمالا تو نسخه نهایی برطرفش میکنند! مورد بعدی بنظرم هیجان بازی هست که اگه حالت ها و ماشین های بیشتری اضافه شه میتونه خیلی بزنه بالا! در ضمن گرافیک بازی هم اپشن های خوبی داره و سایه زنی ها و نورپردازی تو این نسخه خیلی خوب بود ولی طراحی مدل ماشین ها بنظر ایراداتی داره و AA بازی هم زیاد تعریفی نداره.و ناامید کننده ترین نکته هم دوستان گفتن که همون حرکت عجیب غریب ماشین بعد از له شدن کلیه لاستیک هاست که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده! حتی وقتی لاستیکتون جدا میشه ، مثل Grid ماشین زیاد انحراف پیدا نمیکنه.با این اوضاع بازی خوبی هست ولی احتمالا Asseto corsa و project Cars هم حرفی برای گفتن دارند.
اینم جندتا عکس

 
RACE ـاش بشدت رو اعصابه!
با دعوا تن به تنش حال میکردم ولی RACE ـاش جوریه که انگار زمین گله و ماشین همش داره لیز میخوره :| هی از مپ میزدم بیرون :|
 
Minimum System Requirements
CPU:Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
RAM:2 GB RAM
VGA:NVIDIA GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 3850
DX:9.0c
OS:Windows XP
HDD:2 GB available space
Sound:DirectX®-compatible

Recommended System Requirements
CPU:Intel Core i5, AMD Phenom II X4 or better
RAM:4 GB RAM
VGA:NVIDIA GeForce GTX 570, AMD Radeon HD 7750 with 1 GB VRAM or better
DX:9.0c
OS:Windows 7 / Windows 8
HDD:2 GB available space
Sound:DirectX®-compatible


 
نسخه ی قبل از آلفا!

2.0 گیگ

Code:
The.Next.Car.Game.Pre-Alpha.v0.173433.Digital.Deluxe.Edition.Cracked-3DM

ss_a9881507d5c51976d0b168d5e97767c366f5a71d.1920x1080.jpg


Update 2014-04-17

Tracks:
•New sandpit race track featuring both normal and reverse layouts, work-in-progress.
•New mudpit derby stadium, work-in-progress.
•New small derby stadium, work-in-progress.

Environment Art:
•Smoothed out track-sides and improved gravel race track readability.
•New work-in-progress spectator models – some previous ones remain.
•New concrete barriers, used in various derby stadiums.

Weathers:
•Two new weathers: stormy evening and misty evening.
•Weather can be now specified in the event setup.

Vehicles and Handling:
•New driver model, as of now simply static.
•Improved suspension and tire physics.
•More responsive handling with a game pad.
•Improved player vs. AI collision physics.

Damage:
•Improved deformation physics so that visual car damage is more accurate.
•Improved gameplay damage to prevent cars from getting too torn up and still going.
•Fixed a case where cars would get damaged and eventually destroyed from rubbing against a static barrier.

Replay:
•New replay mode with slow motion and fast forward time controls (-16.0x … 4.0x), a number of different cameras, target locking & switching, depth-of-field and field-of-view settings.

User Interface:
•Race timer now correctly displays hundredths as well instead of random numbers.
•Game is no longer unpaused when exiting Steam overlay if the game was paused.

Input:
•Implemented multicontroller support (e.g. wheel and pedals in separate USB ports).
•Sensitivity & deadzone adjustments now take effect without a restart.
•Added saturation, sensitivity and dead zone settings for XInput controllers.
•Game now defaults to DirectInput for wheels, hopefully making some wheels behave better.
•The game now detects more than one XInput controllers that are connected simultaneously.
•Force feedback is disabled for Microsoft Sidewinder FF wheel in an attempt to work around buggy driver causing lag.

Audio:
•Increased AI engine volume.
•General improvements.
 
browse.php


Update 2014-04-25


Added support for one additional DirectInput device.

Input bindings are reset for all users to avoid weird issues.

Reset and reverse camera can be now mapped to different inputs.

Handling no longer gets locked to right with certain gamepads.

Replay no longer exhibits black screen in some cases.

Steering wheel input is now disabled in photo mode.

Force feedback is now disabled in replay mode.

Gravel track lap counter now works as designed.

Various improvements to the sandpit track.

Fixed an issue with car controls.


2.1 گیگ

Code:
Next.Car.Game.Digital.Deluxe.Edition.Early.Access.Build.20140426-ALI213
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or