World of Warcraft Warlords of Draenor

world-of-warcraft-warlords-of-draenor.jpg
شرکت بليزارد يکي از پردرآمدترين و ثروتمندترين سازندگان بازي محسوب مي‌شود در حالي که تعداد بازي‌هاي اين شرکت در مقايسه با بسياري از شرکت‌هاي کوچک‌تر نيز به مراتب کم‌تر است. تعداد مجموعه‌هاي ساخته شده توسط اين شرکت از تعداد انگشتان دو دست بيشتر نيست اما هر يک از اين مجموعه‌ها در بيش از يک دهه درآمدهاي سرشاري را براي بليزارد کسب کرده‌اند. چرا که بليزارد با وسواس فراوان و البته خلاقانه بازي مي‌سازد.
مهم‌ترين بازي اين شرکت را شايـد بتوان سري Warcraft و بــه خـصـوص بـازي World of Warcraft دانست. اين بازي در يک دهه گذشته يکي از بازي‌هاي بسيار پرطرفدار و ثابت براي بازيکنان حرفه‌اي در سراسر جهان بوده است و خبر خوب براي علاقه‌مندان اين بازي اين است که بليزارد بسته توسعه جديد اين بازي را در کنفرانس اخير Blizzcon معرفي کرد.

بليزارد به عنوان يکي از بدقول‌ترين سازندگان بازي نيز شناخته مي‌شود چرا که به جرات هيچ وقت بازي‌هاي اين شرکت در زمان از قبل تعيين شده منتشر نشده است. علاوه بر اين که بليزارد طولاني‌ترين دوره‌ها را براي عرضه نسخه‌ها يا بسته‌هاي توسعه يک بازي صرف کرده است و از اين منظر، طرفداران پر شمار خود را هميشه رنجانده است. با اين وجود بر اساس نظرات پراکنده و غير رسمي مديران بليزارد، احتمالا اين بازي در 6 ماه اول سال 2014 به عرضه عمومي گذاشته خواهد شد؛ اگر چه نسخه آزمايشي اين بازي از هم اينک براي مشتريان دائم بليزارد راه‌اندازي شده است.
KVRTX3O5Q10D1396562919116.jpg

اما نسخه جديد که Warlords of Draenor نام دارد، بازگشت مجدد در زمان محسوب مي‌شود. کساني که با داستان طول و دراز "وارکرافت" آشنا هستند، به خوبي مي‌دانند سيماي زمان در اين داستان‌ها، وقايع غيرقابل پيش‌بيني و عجيبي را پيش مي‌آورد. بازگشت در زمان در نبرد باستان يکي از اين نمونه‌هاست. بازي جديد از کتاب "طلوع هورد" الهام گرفته شده و بازي را به سرزمين Orcها خواهد برد.

اين سرزمين که در نسخه‌هاي قبل به Outland معروف شده است، در واقع Draenor نام دارد که پس از حمله لژيونر آتش به اين سرزمين نابود و به شکل Outland تغيير شکل داده است. عنوان "جنگ سالاران درانور"، بازي را به بحبوحه اين نبرد خواهد برد و نبرد گسترده قبايل Orc در برابر Dranei را به تصوير مي‌کشد. از اين منظر تمام قبايل Orc به استثناي قبيله Frostwolf از NPCهاي دشمن محسوب شده و تنها اين قبيله به Horde مي‌پيوندند.
warlords-of-draenor-1280x1024-1024x819.jpg
در اين بسته توسعه براي اولين بار در يک دهه گذشته بازي WOW با يک تحول جدي در گرافيک روبه‌رو مي‌شود. بر خلاف بسته‌هاي توسعه قبلي، بهبود گرافيکي در اين نسخه محدود به افزايش جزئيات نيست بلکه بليزارد طراحي کاملا جديدي را از محيط و کاراکترهاي بازي ارائه خواهد کرد.
بليزارد در اين بسته توسعه هيچ کلاس يا نژاد جديدي را به بازي اضافه نخواهد کرد. سطح قدرت کاراکترها از 90 در بسته توسعه Mist of Pandaria به 100 در اين بازي افزايش پيدا خواهد کرد.

در پچ جدید، Raid نیز تحول جدیدی داشته که در عکس زیرتوضیح داده شده است.
raid.jpg

+و اما قسمت مورد علاقه من که واقعا بازی رو جذاب تر کرده!
بعد از تجربه موفـق مزرعـه‌داري در Mist of Pandaria بليزارد قصد دارد ايده محيط شخصي هر کاراکتر را در بسته جديد توسعه دهد. در بازي جنگ سالاران درانور، هر بازيکن يک ارتش کوچک اختصاصي خواهد داشت و بازيکن مي‌تواند اندک اندک به قوا و تجهيزات موجود در آن بيفزايد.
garrison-3-full.jpg
اين امکان جديد که يکي از مهم‌ترين تغييرات در WOW محسوب مي‌شود، به بازيکن امکان مي‌دهد تا قواي خود را در طول روز به انجام امور مختلف مامور کند و حتي در حالتي که بازيکن آفلاين است، در بازي به منابع بيشتر، پيروزي بر برخي از دشمنان و آيتم‌هاي جديدتر در بازي دست يابد.
garrison-5-full.jpg


امیدوارم مطالب مفید و مختصر باشه سعی هم میکنم اخبار جدید بازی رو براتون بنویسم. خلاصه بترکونید دیگه! :"> :d

اطلاعیه:
21/فروردین: تا کنون تنها کاراکتر های مذکر Orc, Dwarf و gnome نمایش داده شده است.
21/فروردین: شما می توانید با ساخت پروفایل بتا از اینجا، بازی کنید. (البته لازم بذکر است که بلیزارد باید شما رو انتخاب کنه)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
screenshot-1-full.jpg

screenshot-4-full.jpg

screenshot-5-full.jpg

screenshot-7-full.jpg

screenshot-10-full.jpg

screenshot-13-full.jpg

screenshot-15-full.jpg

screenshot-16-full.jpg

screenshot-17-full.jpg

screenshot-18-full.jpg

screenshot-19-full.jpg

screenshot-23-full.jpg

screenshot-29-full.jpg
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
artwork-1-full.jpg

artwork-2-full.jpg

artwork-5-full.jpg

artwork-8-full.jpg

artwork-11-full.jpg

artwork-12-full.jpg

artwork-13-full.jpg

artwork-14-full.jpg

artwork-15-full.jpg

artwork-20-full.jpg

artwork-21-full.jpg

artwork-22-full.jpg

artwork-23-full.jpg

artwork-38-full.jpg

artwork-33-full.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر