World of Warcraft: Dragonflight

از تاریخ 26 مهر ماه سال 1401 این تاپیک مختص به اکسپنشن ست Dragonflight در سرور های آفیشال بیلیزارد خواهد بود.
=============================================================

راهنمای اولیه بازی برای کمک به تازه وارد ها با تشکر از کاربر musketeer

بازی کردن در بلیزارد چقدر هزینه داره؟

برای بازی کردن در بلیزارد در حالت معمول شما باید 2 آیتم زیر رو در ابتدا خریداری کنید:

  • Battlechest:: که شامل کلیه اکسپنشن ها تا یکی مونده به آخری و همینطور 30 روز تایم بازی میشه. قیمتش حدود 15 یورو هست
  • آخرین اکسپنشن: که در حال حاضر legion هست. معمولا حدود 40 یورو هست قیمتش
  • برای ادامه دادن به بازی باید اشتراک ماهیانه بازی رو هم بگیرید. که 2روش معمول داره. یکی اینکه گیم تایم های 2 ماهه بخرید، حدود 20 یورو هست قیمتشون، یعنی در حال حاضر حدود 80-90 تومن برای 2ماه. یا اینکه گلد داخل بازی بدید و wowtoken بگیرید. که قیمتش رو میتونید همیشه از سایت wowtoken.info چک کنید.
آیا گلد در آوردن و خریدن گیم تایم با گلد وقت خیلی زیادی میبره؟

واقعاً نمیشه گفت. به هر کس بستگی داره که از چه روشی گلد در میاره. بعضیا از auction house خیلی راحت گلد در میارن، بعضیا میرن فارم میکنن و گلد در میارن، بعضیا instance های قدیمی رو میزنن... بطور خلاصه فقط میشه گفت که کاملاً شدنیه، ولی باید یک مقداری زمان بزارید براش.


از کجا بخرم؟ کردیت کارت ندارم.

خیلی سایت های ایرانی هستن که این موارد رو برای فروش قرار دادن. طبق قوانین سایت نمیشه اینجا اسم گفت. همون توی گوگل سرچ کنید "خرید battlechest" یا "خرید legion" براتون این سایتها رو میاره. بعد توی سایت بلیزارد یه قسمتی داره که این کدها رو وارد کنید.


قبل از اینکه بازی رو شروع کنم چه چیزهایی آماده کنم؟

اولین کار این هست که یکی رو پیدا کنید که شما رو RAF کنه. RAF مخفف recruid a friend هست که میتونید اینجا بطول کامل در موردش مطالعه کنید. Recruit A Friend - WoW

این سیستم هم برای شما و هم برای کسی که شما رو RAF میکنه مزایای بسیاری داره. مهمتریناش ایناس:




    • وقتی با هم بازی کنید 3 برابر experience دریافت میکنید!
    • وقتی شما اولین ماه گیم تایم رو بزنید، به RAF کننده شما یک ماه تایم رایگان میده.
    • وقتی شما دومین ماه گیم تایم رو بزنید، RAF کننده شما بین چند تا pet و mount میتونی یکی رو به دلخواه جایزه بگیره!
    • به ازای هر 2 level که با هم level up کنید، شما میتونید 1 level به RAF کننده اتون اهدا کنید.
    • هر دو میتونید هر 30 دقیقه یک بار همدیگه رو summon کنید (برید پیش هم)
البته یه سری محدودیت داره، مثل اینکه مدت این مزایا 3 ماه هست و باید توی یک group باشید تا این سیستم فعال بشه، و توی محدوده 100 یاردی هم بمونید. همچنین grant level یعنی مورد 4 هم فقط توی همون realm که بودید قابل استفاده اس.

بخاطر اینکه انقدر فایده داره و بیشتر از همه بخاطر mount اش، تقریباً همه دنبال یکی هستن که RAF اش کنن. بخاطر همین یه سری پوئن دیگه هم RAF کننده شما معمولاً بهتون میده.. مثلا فلان مقدار گلد، یا فلان آیتم... ولی سعی کنید اینها رو ملاک قرار ندید و بیشترین فکرتون این باشه که RAF partner شما وقت آزادش با شما همخونی داشته باشه تا بتونید باهاش بازی کنید و level up رو از دست ندید. پس قبل از RAF خوب باهاش تایم هاتون رو چک کنید و با همدیگه هماهنگ کنید که چند تا کاراکتر میخواید level up کنید و اینا....


آیا کامپیوترم به اندازه کافی قوی هست؟ آیا نت مناسبی دارم؟

مورد دیگه ای که باید چک کنید این هست که آیا کامپیوترتون قادر به اجرای بازی هست یا خیر. کلاً wow سیستم و اینترنت خفنی نمیخواد. برای اینکه ببینید بازی رو میتونید اجرا کنید یا نه باید بازی رو بصورت رایگان بدون اینکه چیزی بخرید نصب کنید و برید توی بازی. تو این حالت تا level 20 میتونید بازی کنید. تو جاهای شلوغ که مثلا 3-40 نفر اطرافتون باشن نباید fps اتون زیر 30 بیاد یا latency اتون بالای 300 بره.


خب! الآن آماده ی بازی هستم. باید چکار کنم؟

اول باید یه اکانت battle.net بسازید و اپلیکیشنش رو دانلود کنید: http://eu.battle.net/en/app

بعد از اون باید خود کلاینت بازی رو بگیرید که حدود 30 گیگ هست. میتونید بزارید خود اپلیکیشن براتون دانلودش کنه. یا اینکه از یک دوستی بخواید براتون روی هارد بریزه. یا اینکه از سایتهای ایرانی که میفروشن بخرید. بعد باید محل بازی رو به اپلیکیشن بتل.نت بدید و برید توی بازی. ضمنا کد های لازم که خریدید رو هم از قسمت redeem code توی اپلیکیشن یا سایت وارد کنید تا براتون فعال بشه. حالا باید وارد بازی بشید و توی هر realm ای که میخواید کاراکترتون رو بسازید.

تو کدوم realm کاراکتر بسازم؟ ایرانی ها کجا بیشتر هستن؟

در ابتدا بگم که ایرانی ها بیشتر از همه جا در سرورهای اروپا بازی میکنن، چون به ایران نزدیکتره و پینگ بهتری داره. اکثرا در kazzak سمت هورد هستن. توی Silvermoon و Ravencrest هم سمت الاینس هستن. بصورت پراکنده تو ریلم های دیگه مثل Outland هم هستن البته.
ریلم ها از چند نظر دسته بندی میشن:



    • زبان. که معمولا ریلم هایی که زبان انگلیسی هستن رو انتخاب میکنیم.
    • PvE یا PvP. این دو کلمه مخفف Player versus Environment و Player versus Player هستن. توی wow دو faction داریم به نامهای Horde و Alliance. که یطورایی دشمن همدیگه حساب میشن. تو ریلم های PvP در دنیای بازی هر جا که برید میتونید با پلیرهای فکشن مقابل مبارزه کنید، اونها هم همینطور. این به این معنی هست که هرجا برید با پلیرهای فکشن مقابل درگیر میشید. در ریلم های PvE تا وقتی نخواید میتونید از درگیر شدن با فکشن مقابل خودداری کنید. به اصطلاح بصورت دیفالت PvP flag اتون خاموش هست.
    • RP یا Normal. در ریلم های RP مخفف Role-Playing خیلی پلیرها قالب کاراکترشون رو به خودشون میگیرن. یعنی طوری رفتار میکنن که انگار واقعاً مثلاً یک جادوگر الف هستن و با همه اون شکلی صحبت میکنن! البته تو همه ریلم ها بعضیا این کار رو میکنن و توی ریلم های RP خیلی بیشتره.
موارد دیگه ای مثل جمعیت و بالانس بودن فکشن ها و ... هم توی انتخاب ریلم موثره که بیشتر این فاکتور ها رو میتونید از این سایت دنبال کنید: realmpop.com

هر گونه بحث در مورد سرور های کرک حتی سرور های کرک Warlord of Draenor و قبل از آن در این تاپیک ممنوع هست و با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

musketeer

کاربر سایت
May 16, 2008
382
دوست عزیز .من تا الان mage100 و 100 druid و shadow 84 و dk 90 و hunter 59 و warlock 19 دارم.اگه تحرک برات مهمه hunter بازی کن که به درد بازیکنای تازه هم می خوره.هیروی اصلی من mage هست که اتفاقا تحرک بالایی نداره ولی dps اش از همه کلاس هایی که بازی کردم بالاتر بود.اگه می خوای بازی رو ادامه بدی بهتره زیاد هیرو عوض نکنی.من خودم بعد از هر هیرو مثل شما تاحدی از بازی زده می شدم ولی باز می رفتم یک هیروی دیگه رو لول اپ می کردم که نتیجه اش این شد الان main من ilvl681 داره ولی اگه بازی رو با یکی ادامه می دادم حداقل ilvl715 داشتم.چون اتفاقا مهم ترین چیز در این بازی ilvl هست اگه بخوای عضو یک گروه بشی اولین چیزی که ازت می پرسن ilvl هیروت هست.حالا اون دوستمون در مورد محتوای زیاد بازی صحبت کردن بله درسته محتوا زیاد داره ولی باید ببینی اصولا رغبتی به بازی کردن این محتواها داری یا نه.مثلا این بازی پر از مینی گیم هایی هست که در واقع کلون بازی های خیلی معروف هستند از pokemon و donkey kong بگیر تا plants vs zombies و در واقع این مینی گیم ها و تورنمنت ها برای سرگرم نگه داشتن بازیکنای باسابقه ی بازی هست من که خودم به شخصه ترجیح می دم مثلا با 3ds ام pokemon اصلی رو بازی کنم تا این که ماهی ۱۲ یورو پول بدم و کلونش رو در این بازی تجربه کنم.یه سری دیگه از محتواها هم حاصل ۱۲ سال تلمبار شدن کانتنت های این بازی روی همدیگه هست مثلا همون طور که گفتم بازی حدودا 12000 کوءست داره که باید ببینی اصلن حال داری همش رو بازی کنی یا نه من خودم به شخصه وقتی ۲۵۰۰ بار کوءست رفتم به شدت برام تکراری شد مخصوصا این که بازی در کانتنت های اولیه نحوه داستان سرایی زیاد مناسب و مدرنی نداره.در کل چیزی که در end game مهمه کانتنت های اخرین xpac هست.الان شما می تونی هم daily quest دالاران رو بازی کنی هم tanaan jungle ولی اگه ایتم درست حسابی می خوای مجبوری tanaan jungle رو بازی کنی وگرنه عملا وقتت رو تلف می کنی و هیچ جایی در یک گیلد که داره اخرین محتواها رو رید می کنه پیدا نمی کنی.کلا محتوای قدیمی برای پلیرهای wow الان یا برای mount یا transmog یا farming هست مثلا من ۵ تا پرافیشن رو به ۷۰۰ رسوندم و برای tailoring رید های قدیمی رو cloth farming می کردم.در کل بازی و این سبک بیش تر شبیه یک شغل هست تا بازی.من خودم به شخصه ترجیح می دم وقتی که برای این بازی می زارم رو برم ۲۰ تا بازی دیگه انجام بدم.
در مورد تعداد ساب ها یک دوستمون گفتن موقع اومدن لژیون ۱۰ میلیون ساب پیدا می کنه بله یکیش خود من که اشتباه کردم و اون رو پیش خرید کردم ولی مطمءن باشید ظرف چند ماه ۶ میلیون ریزش میکنه و سال بعدش هم میشه ۳ میلیون چرا؟چون end game بازی و این تکرار مکررات جذابیت چندانی نداره.در مورد درامد mmorpg هم غیر از wow که استثناست و پلیر لویال زیاد داره و سال قبل ۸۰۰ میلیون دلار درامد داشته رتبه های دوم و سوم مربوط به ۲ تا mmorpg ی کره ای هست که فروششون در اسیاست و به ترتیب ۳۵۰ و ۳۰۰ میلیون دلار در امد داشتن اینا رو مقایسه کن با یه دونه COD که سالی حدودا یه میلیارد و ششصد میلیون دلار درامد داره.
عزیز شما اشتباه نمیفرمایی. فقط یکم ناآگاهانه میگی، در مورد lore بازی و اینها. شما یک سر به یه ریلم rpg بزن مثل argent dawn یا defias بزن، اون موقع میبینی به چی میگن lore
 

amiremp

کاربر سایت
Jan 27, 2015
30
در مورد تعداد ساب ها یک دوستمون گفتن موقع اومدن لژیون ۱۰ میلیون ساب پیدا می کنه بله یکیش خود من که اشتباه کردم و اون رو پیش خرید کردم ولی مطمءن باشید ظرف چند ماه ۶ میلیون ریزش میکنه و سال بعدش هم میشه ۳ میلیون چرا؟چون end game بازی و این تکرار مکررات جذابیت چندانی نداره.در مورد درامد mmorpg هم غیر از wow که استثناست و پلیر لویال زیاد داره و سال قبل ۸۰۰ میلیون دلار درامد داشته رتبه های دوم و سوم مربوط به ۲ تا mmorpg ی کره ای هست که فروششون در اسیاست و به ترتیب ۳۵۰ و ۳۰۰ میلیون دلار در امد داشتن اینا رو مقایسه کن با یه دونه COD که سالی حدودا یه میلیارد و ششصد میلیون دلار درامد داره.

دوست عزیز من نمیدونم شما آمارت رو رو از کجا میاری ولی چیزی که مشخصه اینه که وارکرافت در سال ۲۰۱۲ به مجموع فروش ده میلیارد دلاری رسید در حالی که cod در سال ۲۰۱۵ به این فروش رسید اون هم روی چهار تا پلتفرم!

With 5.5 million subscribers as of the beginning of November 2015,[11] World of Warcraft is currently the world's most-subscribed MMORPG,[7][12] and holds the Guinness World Record for the most popular MMORPG by subscribers.[13][14][15][16] Having grossed over 10 billion dollars as of July 2012,

As of April 2015, the Call of Duty series has sold over 175 million copies.[1][2] Sales of all Call of Duty games topped US$10 billion.

اینم لینک مجله معتبر
سال 2012 Here Are The 10 Highest Grossing Video Games Ever*
سال 2015 The 11 top-grossing video games of all time

همون طور که میبینی wow با اینکه single platform هست اما پرفروش ترین بازی تاریخ هست.

در مورد ساب های وارکرفت هم شما خیالت راحت تو چند ماه 6 میلیون ریزش نمیکنه، همونطور که تو 12 ماه hellfire citidal شش میلیون سقوط نکرد...
جالبه شما wow رو تکرار مکررات میدونی ولی cod رو نه :))

دیدن این گراف هم خالی از لطف نیست. ظاهرا پلیر های cod هم دچار تکرار مکررات شدن که دیگه بازی های cod فروش قبل رو نداره
Global Call of Duty all time unit sales 2016 | Statistic

ناگفته نماند که من خودم به شخصه عاشق cod هستم و تمام نسخه هاش رو بازی کردم ولی این اواخر teyarch واقعا داره گند میزنه و آبروی cod رو برده ولی کار های infinity ward همیشه خوب بوده. حداقل تا قبل اینکه سازنده های اصلی cod از infinity ward خارج بشن
 
آخرین ویرایش:

amiremp

کاربر سایت
Jan 27, 2015
30
سلام دوستان من چند تا سوال دارم تازه میخوام شروع کنم
( battle chest wod ) خریدم از قبل :/\
ایرانی ها تو کدوم ریلم بیشترند ؟ (hord)
این raf چی هست ؟
چطوری اکنت freez میکنن ؟ راست میگن freez کنی time هم freez میشه ؟
ممنون میشم جواب بدید
Battle Tag Sahasrara#2880

hord ایرانیا تقریبا همه تو کازاک هستن
RaF یا recruit a friend یعنی یک نفر با لینک دعوت شما میاد اکانت battle.net میسازه و wow بازی می کنه و به هر دو نفر یک سری مزایا تعلق میگیره که شرح کاملش اینجا هست Blizzard Support
در مورد فریز هم چنین چیزی وجود نداره. هر وقت که تایم کارتت تموم بشه جلوی اکانت wow تو battle.net مینویسه frozen
 

helgast

کاربر سایت
Nov 30, 2014
230
نام
امرحسین
من خیبلی دلم میخواد بیام بازی کنم
کلا ۲ سال بیشتر بازی نکردم یه سال cata یه سال lich مه لیچ خیلی زیبا تر بود
تازه سرور molten مجانی بود بازی میکردم به عشق لیچ همش DK پلی میدادم
ولی مشکل اینجاست وقت خیلی میخوره روزی ۱۲ ساعت پلی میکردم ..

الان انتخاب واقعا سخته یا باید wow بازی کرد بقیه بازی ها رو بخیال شد بخاطر وقت زیاد خوردنش یا wow بیخیال شم بازی جدیدی که قرار بیان رو بازی کنم :-??
 

nima_sirousi

کاربر سایت
Oct 14, 2012
199
نام
نیما
سلام دوستان من چند تا سوال دارم تازه میخوام شروع کنم
( battle chest wod ) خریدم از قبل :/\
ایرانی ها تو کدوم ریلم بیشترند ؟ (hord)
این raf چی هست ؟
چطوری اکنت freez میکنن ؟ راست میگن freez کنی time هم freez میشه ؟
ممنون میشم جواب بدید
Battle Tag Sahasrara#2880
فریزی در کار نیست من به gm گفتم فریز کنه یا چیزی شبیه اون اونم در پاسخ گفت
ما اینکارو فقط سالی ۱بار انجام میدیم .من یک نامه نوشتم که شما نمیخواید فعلا بازی کنید . ما از زمانی ک شما وارد بازی نشدید (حتی با هیرو زیر لول ۲۰ که تریال هست) محاسبه میکنیم و بعدش با ما حتما باید ارتباط برقرار کنید و ان زمان وارد نشده رو براتون برمیگیردونیم . تاکیید هم میشه که حتما ارتباط داشته باشید در غیر این صورت تعهدی در قبال شما نداریم
اگر درست ترجمه کرده باشم همینو گفتن
در هر صورت من بعد از ۱۱ روز از دریافت این پیغام بهشون گفتم که میخوام بازی کنم دوباره و به من برگردوندن اون زمان بازی نشده
پس اینجور شد که شما نخوایید بازی کنید میتونید سالی یه بار تیکت بزنید
 

lordhotzar

کاربر سایت
Apr 26, 2016
2
سلام دوستان
این اولین پیام من هست و اگر نامرتبطه لطفا چشم پوشی کرده و در صورت امکان پاسخ بدین
با تشکر از همتون
من میخوام بازی WOW: Warlord of Draenor رو تهیه کنم
اول از همه اینکه ساکن مشهد هستم و جایی رو نتونستم پیدا کنم که این بازی رو ارائه بده، کسی از دوستان اطلاع داره چه مکانی در مشهد این بازی رو ارائه میده؟ با توجه به اینکه از چند گیم نت هم پرسیدم اما اونها اصلا نمی دونن این کدوم نسخه از بازی هست!!!!
مسئله بعد اینکه بازی رو با نسخه اروپا تهیه کنم؟ یا نسخه آمریکا؟
مورد بعدی اینکه آیا سرور مناسب ایرانی یا خارجی برای این بازی هست؟ هم لتنسی پایین داشته باشه و هم پلیرهایی که بشه باهاشون ارتباط برقرار کرد، حالا چه ایرانی و چه از سایر کشورها با توجه به اینکه مشکلی از بابت صحبت کردن ندارم!
از دوستان کسی این بازی رو انجام داده؟ نظرش رو به صورت کلی میتونه بیان کنه که آیا این نسخه اصلا ارزش داره براش وقت گذاشته بشه؟
و اینکه اگر کمی اطلاعات در مورد این بازی ارائه بدین ممنون میشم! چه در مورد خود بازی و چه در مورد نحوه تهیه و دسترسی به سرورهای مناسب رایگان برای بازی! اگر سرور هم بتونید معرفی کنید که دیگه واقعا ممنون میشم.
مورد بعدی سوالی هست در مورد نسخه جدید لژیون! قبل از هر چیز بگم که من وقت زیادی برای بازی در سرورهای خود بلیزارد رو ندارم که بخوام براش هزینه کنم! اما سوالم رو می پرسم چون ممکنه حالا یا برای دوستان یا برای افراد دیگه پاسخش به کار بیاد.
از کجا میشه بازی رو تهیه کرد؟ هزینه ایجاد 1 اکانت در بلیزارد چقدر هست؟ چه مدت؟ و اینکه تهیه و انجام اون برای منی که فرصت زیادی در شبانه روز، (شاید نهایتا 1ساعت و نیم) ندارم به صرفه هست یا خیر؟! و اینکه کدوم سرورها این نسخه رو ارائه میدن؟
با تشکر از وقتی که برای مطالعه و احیانا پاسخگویی میذارین
 

musketeer

کاربر سایت
May 16, 2008
382
سلام دوستان
این اولین پیام من هست و اگر نامرتبطه لطفا چشم پوشی کرده و در صورت امکان پاسخ بدین
با تشکر از همتون
من میخوام بازی WOW: Warlord of Draenor رو تهیه کنم
اول از همه اینکه ساکن مشهد هستم و جایی رو نتونستم پیدا کنم که این بازی رو ارائه بده، کسی از دوستان اطلاع داره چه مکانی در مشهد این بازی رو ارائه میده؟ با توجه به اینکه از چند گیم نت هم پرسیدم اما اونها اصلا نمی دونن این کدوم نسخه از بازی هست!!!!
مسئله بعد اینکه بازی رو با نسخه اروپا تهیه کنم؟ یا نسخه آمریکا؟
مورد بعدی اینکه آیا سرور مناسب ایرانی یا خارجی برای این بازی هست؟ هم لتنسی پایین داشته باشه و هم پلیرهایی که بشه باهاشون ارتباط برقرار کرد، حالا چه ایرانی و چه از سایر کشورها با توجه به اینکه مشکلی از بابت صحبت کردن ندارم!
از دوستان کسی این بازی رو انجام داده؟ نظرش رو به صورت کلی میتونه بیان کنه که آیا این نسخه اصلا ارزش داره براش وقت گذاشته بشه؟
و اینکه اگر کمی اطلاعات در مورد این بازی ارائه بدین ممنون میشم! چه در مورد خود بازی و چه در مورد نحوه تهیه و دسترسی به سرورهای مناسب رایگان برای بازی! اگر سرور هم بتونید معرفی کنید که دیگه واقعا ممنون میشم.
مورد بعدی سوالی هست در مورد نسخه جدید لژیون! قبل از هر چیز بگم که من وقت زیادی برای بازی در سرورهای خود بلیزارد رو ندارم که بخوام براش هزینه کنم! اما سوالم رو می پرسم چون ممکنه حالا یا برای دوستان یا برای افراد دیگه پاسخش به کار بیاد.
از کجا میشه بازی رو تهیه کرد؟ هزینه ایجاد 1 اکانت در بلیزارد چقدر هست؟ چه مدت؟ و اینکه تهیه و انجام اون برای منی که فرصت زیادی در شبانه روز، (شاید نهایتا 1ساعت و نیم) ندارم به صرفه هست یا خیر؟! و اینکه کدوم سرورها این نسخه رو ارائه میدن؟
با تشکر از وقتی که برای مطالعه و احیانا پاسخگویی میذارین
خیلی خوش اومدید به فاروم.
عزیز کلاً 2حالت داره:
1-اگه سرور رایگان میخواید بازی کنید
اول باید ببینید اونا کدوم ورژن رو ارائه میدن تا ورژن درستش رو بگیرید. بصورت پستی از سایتای اینترنتی میتونید بخرید. سرورای رایگان آمریکا و اروپا هم ندارن. (تو این تاپیک هم به سرورای رایگان پرداخته نمیشه بهرحال)
2- سرور اصلی بلیزارد http://eu.battle.net/en
که خب یکم سلیقه ای هست، ولی به نظر بنده ارزش وقت گذاشتن رو داره. شما باید ببینید از بازیهای نقش آفرینی خوشتون میاد یا نه، و بعد امتحان کنید بازی رو تا معلوم بشه میپسندید یا خیر.
برای خرید بازی باید یک battlechest خریداری بشه با قیمت حدوداً 45 تومن، که همیشه تا یکی مونده به آخرین اکسپنشن اجازه بازی به شما میده و 1ماه هم زمان بازی داره. غیر از اون باید اکسپنشنی که در حال حاضر در جریان هست هم خریداری کنید که الآن WoD ـه. که تخفیف خورده و 45 تومنه اونم. هر 2ماه هم یچی حدود 90 تومن هم هزینه گیم تایم هست. هر اکسپنشنی هم بیاد باید خریداری بشه که معمولاً 2-3 سال یبار میاد. حدود 150تومن.

باز اگه سوالی هست در خدمتیم.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ahmad72ad

ShadowFex

کاربر سایت
Mar 24, 2015
1,121
wod به battlechest بعضی ها مجانی اضافه شده

BJlGo82.png
 

Parham

کاربر سایت
Nov 17, 2005
826
نام
پرهام
wod به battlechest بعضی ها مجانی اضافه شده

BJlGo82.png

امروز 2 سالی شد که باز نکرده بودم که دیدم ایمیل برام اومد و Warlords of Draenor و بوست یک کاراکتر تا لول 90 به همراه یک هفته گیم تایم ارائه شده :D فعلا اکانت را ارتقا دادم تا بعد

wow.png
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر