Wolfenstein: Youngblood

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
3398880-wolfensteinyoungblood_trailer.jpg
نسخه‌ی جدید از Wolfenstein با نام Wolfenstein: Youngblood معرفی شد.

- بازی 19 سال بعد از اتفاقات Wolf II اتفاق می‌افته.
- شخصیت‌های بازی دوقلوهای BJ Blazkowicz هستن که حالا بزرگ شدن.
- بازی رو میشه بصورت Coop هم تجربه کرد.
- تاریخ عرضه‌ی بازی برای سال 2019 در نظر گرفته شده.

Wolfenstein: Youngblood is a brand-new co-op game unveiled at the Bethesda BE3 Showcase 2018. The game takes place in 1980, 19 years after BJ Blazkowicz ignited the second American Revolution in Wolfenstein II: The New Colossus
Wolfenstein: Youngblood introduces the next Blazkowicz generation to the fight against the Nazis. Play as one of BJ’s twin daughters, Jess and Soph, as you search for your missing father in Nazi-occupied Paris

PUjRApaf.jpg
 
یک ویدیو دیدم نسبتا خیلی خوب توضیح میداد چرا طراحی مراحل ولفنشتاین 2 چیزی تو مایه های افتضاح هست !

(قندشکن)

خیلی دوست دارم رویکرد این استدیو رو برای ساخت این نسخه جدید ببینم، دوباره فاجعه تحویل میدن و یا نه مثل ولف 1 با بازی ابرومندی طرف هستیم
جدی جدی کل بازی رو تو پیدا کردن مسیر و در درست با سردرد طی کردم
چقدر بازی گیمر رو تو مسیر اشتباه قرار میداد ، اونم از قصد و برنامه ریزی شده :|
 
  • Like
Reactions: Ali Venom
این الان جدی بود یا شوخی؟:|
فک کنم جدی بود :D ولی قابل درکه.
یک ویدیو دیدم نسبتا خیلی خوب توضیح میداد چرا طراحی مراحل ولفنشتاین 2 چیزی تو مایه های افتضاح هست !

(قندشکن)

خیلی دوست دارم رویکرد این استدیو رو برای ساخت این نسخه جدید ببینم، دوباره فاجعه تحویل میدن و یا نه مثل ولف 1 با بازی ابرومندی طرف هستیم

وقتی با ذهنیت اشتباه سراغ یه شوتر کلاسیک میری و فکر میکنی لول دیزاینش آشغاله چون برای پیشروی باید زحمت بکشی! :D
 
این الان جدی بود یا شوخی؟:|
چیه گارد میگیری شما ؟
آره سر درد گرفتم از بس دنبال راه میگشتم مشکلی داری شما ؟
تو اون ویدئو هم که کامل توضیح داد

وییرایش :
من با شوترش بشدت حال کردم این سر راست نبودنش اذیتم میکرد چون این قضیه تقریبا تو کل بازی تکرار میشد
 
جدی جدی کل بازی رو تو پیدا کردن مسیر و در درست با سردرد طی کردم
چقدر بازی گیمر رو تو مسیر اشتباه قرار میداد ، اونم از قصد و برنامه ریزی شده :|
لول‌ دیزاین بازی فاجعه اس. من بعد ۲ ساعت کلا پاک کردم.واقعا اعصاب میخواد پیشروی تو‌بازی
 
چیه گارد میگیری شما ؟
آره سر درد گرفتم از بس دنبال راه میگشتم مشکلی داری شما ؟
تو اون ویدئو هم که کامل توضیح داد

وییرایش :
من با شوترش بشدت حال کردم این سر راست نبودنش اذیتم میکرد چون این قضیه تقریبا تو کل بازی تکرار میشد
مشکل تو مپ بازی بود بیشتر نه لول دیزاین.
این مشکل تو اون زیردریایی بیشتر نمود میکرد.و این ضعف بازی بود
با یه مپ دقیقتر میشد این سر درگمی رو حل کرد
 
  • Like
Reactions: x-x and WCW
چیه گارد میگیری شما ؟
آره سر درد گرفتم از بس دنبال راه میگشتم مشکلی داری شما ؟
تو اون ویدئو هم که کامل توضیح داد

وییرایش :
من با شوترش بشدت حال کردم این سر راست نبودنش اذیتم میکرد چون این قضیه تقریبا تو کل بازی تکرار میشد
عزیزم یه لیوان آب سرد بخور
شوترهای کلاسیک رو برو بازی کن ببین چجوری بودن.
همینه دیگه بازیهایی مثل cod شماهارو بدعادت کرده:D
ودرآخر اینکه به اعصاب خودت مسلط باش عزیز:D
 
  • Like
Reactions: FUTURE and Tuco
عزیزم یه لیوان آب سرد بخور
شوترهای کلاسیک رو برو بازی کن ببین چجوری بودن.
همینه دیگه بازیهایی مثل cod شماهارو بدعادت کرده:D
ودرآخر اینکه به اعصاب خودت مسلط باش عزیز:D

من 5 ساله COD بازی نکردم بد عادت هم نیستم ، همچنین شوترهای مورد علاقم همینه با مترو

کسی شوخی نمیکنه وقتی نظر میده ، بجای اینکه تیکه بتدازی که شوخی میکنم یا جدی میگم نظرت رو بگو
عذر میخوام خلاصه :happ:
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: amir code
من 5 ساله COD بازی نکردم بد عادت هم نیستم ، همچنین شوترهای مورد علاقم همینه با مترو

کسی شوخی نمیکنه وقتی نظر میده ، بجای اینکه تیکه بتدازی که شوخی میکنم یا جدی میگم نظرت رو بگو
عذر میخوام خلاصه :happ:
شما عزیز دلی...
من خودم فکردم شما درجواب دوستمون که گفت لول دزاینرش افتضاحه شوخی کردی:D
اصلا خبرنداشتم بازی انقدر بدخواه داشته باشه(ازهرنظر)
چون با توجه به نقد ها و جوایز اینطور برداشت میشه که بازی تو همه زمینه ها عالی عمل کرده باشه
شوترای قدیم هم که خودت میدونی هزارتا راه مخفیو درو داشت...همین دووم رو ببین...بنظرم مشکل از لولدزاینر نیست مشکل از تنبلی خودمونه که راه رو مستقیم نشون میدن...نمونش خود بایوشاک اگه راهنما نبود میدونی چقدر از پلیرها میتونستن بگردن و چیزهای جالب پیدا کنن...
 
آخرین ویرایش:
از کی تا حالا تعریف شوتر کلاسیک شده ساخت محیط های بی در و پیکر و بی منطق ؟ :D

تو واقعیت ما حتی براساس جریان هوا هم میتونیم چشم بسته راه های ورودی و خروجی رو پیدا کنیم ولی تو ویدیو گیم این مسله خیلی فرق میکنه، طراحی مرحله و بخش مهمی از اون یعنی معماری خیلی حائز اهمیت هست.

اینکه گیمر منطق بازی رو از یکجا به بعد درک کنه و بدونه با چه قانون های سر و کار داره! همش دنبال ازمون و خطا نباشه و ... جه ربطی به کلاسیک بودند داره؟ والا مگه گیمرها قدیم تو بازیهای کلاسیک گم میشدند که اینجا میشن؟

انچارتد لاست لگسی رو احتمالا اکثرا بازی کردید مرحله شماره چهار بازی به جز یک نقشه ساده هیچ راه و نشونی نداره ولی گیمر خیلی راحت (از منظور لذت بخش بودند) میره تو یک محیط خیلی واقعا بزرگ تمام معما ها رو پیدا میکنه و اونارو حل میکنه! چون بازی خیلی ساده قوانینش رو از قبل برای اون تعریف کرده (مثلا ماشین رو میتونه از چه مسیرهایی عبور بده) و تکلیف گیمر با محیط و نقشه بازی مشخص هست. هی مجبور نیست بره سراغ این در ببینه باز میشه یا نه! بره اخر این ساختمون ببینه چیزی عایدش میشه یا نه و ...

حتی همین پابجی که ملت چپ و راست برای اینکه خودشون رو کول نشون بدن هی مسخره میکنند به این قوانین ساده گیم پای بند هست! شما از روی ساختار درها میدونی باز میشن یا نه! حتی از قبل میدونی به محیط داخلی و یا به محیط خارجی باز میشن! میدونی تخریب پذیر هستند یا نه! تو ساختمون و بلوک هایی به وسعت کلی از مراحل ولفنشتاین 2 هم گم نمیشی چون یکسری اصول مسیریابی رو تو بازی قرار دادند و گیمر بعد از مدتی اون ها رو درک و یاد میگیره

حالا این حرف ها فقط برای مسیریابی بود! اینکه شما به عنوان یک جنگجوی حرفه ایی هی تو ساختمون های بی در و پیکر گم میشی و تر میزنه به روایت داستان بازی بماند! اینکه یک اتاق رو پاکسازی میکنی یکهو میبینی چنتا سرباز نازی مثل اجنه از پشت سرت ظاهر میشن بماند! و مشکلات هوش مصنوعی و روایت داستان و .........
 
من به شخصه تو ولف ٢ گم و گور نشدم و خيلي هم سريع رو درجه سخت يكي مونده به آخر تموم كردم اما به ياد دارم خيلي جاها سر مپ افتضاح بدون هيجان فقط ميگشتم مثل زماني كه تو پايگاه اصلي بوديم.
راستش من بدم نميومد ولي بايد قبول كرد اين هيچ ربطي به طراحي سري كلاسيك نداره.با اينكه گان پلي بازي خيلي لذت بخش بود ولي حس بقا رو اصلا براي من به وجود نياورد چيزي كه تو سري كلاسيك دووم و ولف بوده.
شما اگر در سري هاي قديمي تو اون هزارتو ها گير ميفتادي هم لذت داشت هم دنبال مهمات و چيزاي ديگه ميگشتي چون ميدونستي نمي توني با بزن بكش برو جلو بازي رو به پايان ببري
بازي رو جوري ساختن كه نيازي به گشتن آنچناني محيط نداشته باشي و چون نيازي نيست بخش عظيمي از مپ مرحله useless ميشه
همين الان اين دووم جديدي كه دارن ميسازن رو ببينيد .همون موجوداتي كه تو كلاسيك خودمونو ميكشتيم تا بميرن الان تو ٢دقيقه با چندتا بوست و طي الارض كارشون ساخته ميشه.خب معلومه كه ديگه ولف شوتر كلاسيك نيست اما اسم بزرگ ولف روشه كاريشم نميشه كرد تا زماني كه اسم ولف روشه كلاسيك خوانده ميشود
 
با این جو دور و بر بتزدا؟ فکر نکنم:D
یه چند وقت بگذره یا اینکه یه تیزر 30 ثانیه ای بدن اون وسطا و رد شن برن:D
فک نکنم چندان ربطی داشته باشه :D مثلا EA وقتی Andromeda میاد و جو بدی پیرامونش شکل میگیره، دیگه نمیاد Battlefield نمایش بده؟ :D
تیزر هم که دادن...حداقل یه تریلر یکی دو دیقه‌ای باید بدن ببینیم قضیه چیه کلا. بتزدا هم سابقه‌ی نشون دادن بازی توی گیم اواردز رو داره...دو سال پیش گیم پلی Prey رو نمایش دادن.
کلا بزار امیدوار باشیم :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or