Wolfenstein: The New Order به میراث این نام وفادار خواهد ماند.

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member

به نظر می رسد عنوان Wolfenstein: The New Order مسیری متفاوت از شماره های قبلی این نام پیش گرفته اما با توجه به گفته های کارگردان بازی Jens Matthies دلیلی برای نگرانی وجود ندارد و این عنوان کاملا به میراث این نام وفادار خواهد ماند و در همان راستای جهان و داستان بازیهای قبلی حرکت خواهد کرد و حتی می توان انتظار بازگشت تعدادی از کاراکترهای سری را داشت.
هرچند با توجه به این که تیم سازنده به جای تمرکز روی قسمتهای رمزآلود و جادویی بیشتر سمت تکنولوژی را گرفته اند نباید انتظار بازگشت Veil را داشت.
Wolfenstein: The New Order پاییز امسال برای PC و کنسولهای نسل حاضر و بعدی عرضه خواهد شد.

منبع
 
خب اینکه فقط ناراحتی داره :-<
من از همون روز اول که عکس هاش رو دادن و بازی رو معرفی کردن متوجه اش شدم ، تازه طرف میگفت یه شباهت هایی هم به Inglourious Basterds داره /:) (چیزی که نمیدونم چرا ولی من حدسش رو میزدم :-" )

اون تیکه جونش هم اونجایی که گفتم رو یه بار دیگه ببین ;) :دی

پ.ن: id Tech 5 تو حلق Todd Howard :دی

id tech 5 حالا حالاها جولان خواهد داد:d همون Rage هم آخر نسل با 60 فریم کولاکی بود اینا که دیگه جای خود دارن:d. آخ که اگه Todd Howard بیاد Fall out 4 رو با این انجین معرفی کنه، دیگه بقیه باید جمع کنن:d.
اون تیکه ی تریلر که میگی خیلی باحال بود امین، فکر کنم سلاح ها ویژگی های زیادی داشته باشن که بوسیله ی آپگریدها علاوه بر بهبود وضعیت شوتینگ امکانات stealth و مخفی کاری و... رو هم به پلیر بدن:d. باید چشمتو روی عناوینه قبلی ببندی و از بازی لذت کافی و وافی رو ببیری(که این کار از دست من ساخته نیست متاسفانه:d)
چیزی که خیلی منو آزار میده ترکیب سلاح هاست، خب این سری بازی هیچ وقت مبتنی بر واقعیت های دوران جنگ های جهانی نبوده و همیشه نفوذ تخیل و داستان های جانبی در راستای داستان اصلی بازی که مربوط به جنگ متحدین و متفقین بوده رو توش مشاهده میکردیم، به طبع اون هم سلاح های تخیلی در کنار سلاح های واقعی اون دوره توی بازی گنجونده میشد، ولی توی این نسخه من تا حالا چیزی از سلاح های اون دوره مثل تامپسون و.... ندیدم، تقریبا سلاح های عادیش آدمو یاد سری COD میندازه که این خیلی واسم عذاب آوره.
 
آخرین ویرایش:
جوی که بازگشت به قلعه گرگهای بود فقط با گرافیک سه نسل پیش قابل پیاده سازی بود. اگه میخواید منظورمو بفهمید برید همین الان دوباره بازی کنید. طبیعیتر شدن بازیها از حس همزاد پنداری مخاطب با بازیها رو کاهش داده یعنی؛ بازیها واقعی شده ولی کلاً به سوی هجو شدن رفتن. مثلاً فیلمی مثل پدر خوانده رو wolf در نظر بگیریم و فیلمی مثل advengers رو اکثر بازیهای نسل جدید. این چیزیه که میخوام بگم.
مثلا هیچوقت IGI یا Wolf یا Soul reaver از ذهن پاک نمیشه و هر نسل که بازیهای بسیار زیبایی هم بیرون بیاد باز در سالهای بعدی از ذهن پاک میشه. در کل این نسخه از اون نسخه 2009 خیلی امیدوارانه تر خودشو نشون داده.
یادش بخیر تو یه روز wolf رو از اول تا آخر بردیم.(خفنترین مرحلش هم فرودگاه بود.)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or