Windows 8 Store اجازه انتشار بازیهای بالای 18 سال را نمی دهد

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
pegi-ratings-new.jpg


Windows 8 Store اجازه انتشار بازیهای بالای 18 سال را نمی دهد! برای مثال بازیهایی مانند Dishonored, Mass Effect 3 و Skyrim اجازه انتشار از طریق Windows 8 Store را ندارند.

در قسمتی از قوانین Windows 8 Store آمده:

“نرم افزاری که می‌خواهید در Windows 8 Store قرار بدهید نباید شامل محتوای بزرگسالانه باشد و مضمونش باید برای همه سنین مناسب باشد. نرم افزارهایی که رده بندیشان بیش از PEGI 16 و ESRB Mature باشد و یا دارای محتوایی باشند که از این رده بندیها فراتر رفته باشد, اجازه انتشار ندارند. نرم افزارهای Windows Store برای همه سنین مناسب است.”

البته مشخصاً این قانون باعث نمی‌شود که نتوان بازیهای بالای 18 سال را که از طرق مختلفی مانند Steam و یا Origin و یا هر جای دیگری خریداری شده‌اند را در Windows 8 بازی کرد. این قانون تنها مربوط به فروشگاه Microsoft می شود.

با اینحال این قضیه ممکن است در آینده ترسناک بنظر برسد چرا که شاید در آینده حضور Windows Store برای اجرای بازیها در Windows 8 الزامی شود. ناشران چگونه با این موضوع کنار خواهند آمد؟ و همچنین آیا کاربران از Windows 8 دوری خواهند کرد؟

در مورد این موضوع می‌توانید در وبسایت زیر بیشتر بخوانید:

Critical Detail

منبع
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,454
نام
Nimo
این همون استوری بود که دوستان ازش حرف میزدن و میگفتن 10 ها برابر میتونه از steam و .... عمل کنه ؟ تا الان با game for windows live زجر دادنمون حالا با استور
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
شماها هم بزنید تو کار لینوکس تا دیگه محتاج این مایکرو نباشید.ولی فکر نکنم به اجرای بازیای دیگه کاری داشته باشه چون اینجوری دیگه نمیشه این قانون فقط شامل نرم افزارایی میشه که از طریق استور ارائه میشن.مثلا شما میتونید بازی 18+رو از استیم بگیرید ولی از استور 8 نمیتونید.
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
مطمئنا مایکروسافت بوسیله Windows 8 شکست می خوره، از نظر من این قانون واقعا مسخره و مضحکه! اکثر بازی های بزرگ، رنک سنی آن ها معمولا بالای 18 هست، نظیر CoD, Skyrim, Dishonored یا حتی سری Resident Evil.

احتمالا این قانون با اعتراضات ناشر ها و گیمر ها همراه می شه و باید دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
M ـه ESRB میشه 16 ـه PEGI و بازی A ام که نداریم.
خودشم گفته:
نرم افزارهایی که رده بندیشان بیش از PEGI 16 و ESRB Mature باشد

خب ما هم "بیش از" یعنی Adu-lt نداریم پس مشکلش چی این؟ درواقع مشکلتون چیه؟ :)).

---------- نوشته در 12:16 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:12 PM ارسال شده بود ----------

این همون استوری بود که دوستان ازش حرف میزدن و میگفتن 10 ها برابر میتونه از steam و .... عمل کنه ؟ تا الان با game for windows live زجر دادنمون حالا با استور
هر 2000 سال یه بار خر به سره یکی لگد میزنه و بازی A میسازه. اونوقت شما برو از استیم بخر.
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
بازی A کلا تو کلاینت ها معتبر فروش نمیره ، ولی PEGI 16 کی گفته همون M ـه ؟ تو مضمون خبر و تو منبع هم ذکر شده که بازیهای M نمی تونن تو استور عرضه شن بعد میاد میگه همون M ـه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر