کنسول Wii U دارای سیستم Achievement (مشابه ها X360 و سیستم تروفی در Ps3) نخواهد بود.
بنا بر صحبت های Jeremiah Slaczka، مدیر استودیوی 5th Cell (که هم اکنون در حال ساخت بازی Scribblenauts Unlimited برای کنسول Wii U است)، این کنسول به صورت کلی دارای سیستمی همانند سیستم Achievement نخواهد بود، اما به نظر می رسد که سازنده ها می توانند یک سیستم Achievement برای بازی خود بر روی این کنسول طراحی کنند، به عبارتی دیگر، هر بازی سیستم Achievement مخصوص به خود را دارد. بر اساس صحبت های Slaczka، برای بازی Scribblenauts Unlimited سیستمی با نام Global Starite Shards طراحی شده است که به نوعی لیست کارهایی است که در بازی می توان انجام داد.
با اینکه زمان عرضه ی کنسول Wii U نزدیک است ( 18 نوامبر)، اما نینتندو جزییات کمی در مورد قابلیت های آنلاین این کنسول و سیستم Achievement (که قرار بود در این کنسول " Accomplishment " نام داشته باشند) منتشر کرده است.
منبع
بنا بر صحبت های Jeremiah Slaczka، مدیر استودیوی 5th Cell (که هم اکنون در حال ساخت بازی Scribblenauts Unlimited برای کنسول Wii U است)، این کنسول به صورت کلی دارای سیستمی همانند سیستم Achievement نخواهد بود، اما به نظر می رسد که سازنده ها می توانند یک سیستم Achievement برای بازی خود بر روی این کنسول طراحی کنند، به عبارتی دیگر، هر بازی سیستم Achievement مخصوص به خود را دارد. بر اساس صحبت های Slaczka، برای بازی Scribblenauts Unlimited سیستمی با نام Global Starite Shards طراحی شده است که به نوعی لیست کارهایی است که در بازی می توان انجام داد.
با اینکه زمان عرضه ی کنسول Wii U نزدیک است ( 18 نوامبر)، اما نینتندو جزییات کمی در مورد قابلیت های آنلاین این کنسول و سیستم Achievement (که قرار بود در این کنسول " Accomplishment " نام داشته باشند) منتشر کرده است.
منبع