ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
What We Want In WWE 2k15
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="danial.wwf" data-source="post: 2952237" data-attributes="member: 46996"><p>بسیار مطلب خوبی هست.اگه همه ی این موارد در بازی گنجانده بشوند ، یه شبیه ساز بی نظیر از سری کشتی کچ رو شاهد هستیم.</p><p>مورد دیگه ای که هست اینا باید واسه انجینشون فیزیک بهتری تعریف کنن.یک کشتی گیر بعد از دریافت ضربه (مثل کلوزلاین) نباید یک انیمیشن از قبل تعیین شده داشته باشد.</p><p>مثال میزنم: مثلا در بازی هیلو ریچ (و خیلی بازی های دیگه) کارکتر بعد از مردن ، از همه ی انیمیشن های قبلی رها میشه و انیمیشنی که ما میبینیم دقیقا بستگی به این داره که کارکتر چطور طراحی شده و bon (استخان ها چطور طراحی شدن) و عکس العمل برخورد با زمین و یا جاذبه چطور روی کارکتر تاثیر میکزارد.مثلا بازی gta 4 , 5 , حتی بازیهای قدیمی مثل half life که با انجین سورس ساخته شدن هم دارای چنین فیزیکی هستند. </p><p>در این صورت یک بازیکن بعد از دریافت یک کلوزلاین سنگین ، شاید 3 دور دور خودش بخرخه و یا از لای طناب های رینگ به بیرون پرت بشه یا مثلا به داور بخوره و داور رو هم نقش بر زمین کنه.</p><p>میدونم طراحی چنین فیزیکی خیلی زمان بره و احتمال وقوع باگ هم درش زیاده ولی ما اون باگ ها رو به جون میخریم.</p><p>مگه fifa street نبود؟فیزیک بازیکن ها عالی بود.انقدری که که من در طول یک بازی ممکن بود 30 بار replay میکردم صحنه های زمین خوردنشون رو.</p><p>به نظرم فیزیک کارکتر ها حتی بحث مهمتری نسبت به طراجی و تکسچر و ... هست.</p><p>.....</p><p>اگه اون ها از این چیزی که گفتم پیروی کنن، بازیشون هیچ وقت خسته کننده نمیشه.حتی اگه بازم گرافیک درست و حسابی نداشته باشه.باور کنین.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="danial.wwf, post: 2952237, member: 46996"] بسیار مطلب خوبی هست.اگه همه ی این موارد در بازی گنجانده بشوند ، یه شبیه ساز بی نظیر از سری کشتی کچ رو شاهد هستیم. مورد دیگه ای که هست اینا باید واسه انجینشون فیزیک بهتری تعریف کنن.یک کشتی گیر بعد از دریافت ضربه (مثل کلوزلاین) نباید یک انیمیشن از قبل تعیین شده داشته باشد. مثال میزنم: مثلا در بازی هیلو ریچ (و خیلی بازی های دیگه) کارکتر بعد از مردن ، از همه ی انیمیشن های قبلی رها میشه و انیمیشنی که ما میبینیم دقیقا بستگی به این داره که کارکتر چطور طراحی شده و bon (استخان ها چطور طراحی شدن) و عکس العمل برخورد با زمین و یا جاذبه چطور روی کارکتر تاثیر میکزارد.مثلا بازی gta 4 , 5 , حتی بازیهای قدیمی مثل half life که با انجین سورس ساخته شدن هم دارای چنین فیزیکی هستند. در این صورت یک بازیکن بعد از دریافت یک کلوزلاین سنگین ، شاید 3 دور دور خودش بخرخه و یا از لای طناب های رینگ به بیرون پرت بشه یا مثلا به داور بخوره و داور رو هم نقش بر زمین کنه. میدونم طراحی چنین فیزیکی خیلی زمان بره و احتمال وقوع باگ هم درش زیاده ولی ما اون باگ ها رو به جون میخریم. مگه fifa street نبود؟فیزیک بازیکن ها عالی بود.انقدری که که من در طول یک بازی ممکن بود 30 بار replay میکردم صحنه های زمین خوردنشون رو. به نظرم فیزیک کارکتر ها حتی بحث مهمتری نسبت به طراجی و تکسچر و ... هست. ..... اگه اون ها از این چیزی که گفتم پیروی کنن، بازیشون هیچ وقت خسته کننده نمیشه.حتی اگه بازم گرافیک درست و حسابی نداشته باشه.باور کنین. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
What We Want In WWE 2k15
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft