What We Want In WWE 2k15

hamed kami

کاربر سایت
Jun 27, 2012
458
نام
حامد
What We Want In Wwe 2k15

"مقدمه"

با سلام به دوستان WWE 2K14 هم با محتویات اپدیت شده و تکراری عرضه شد و باز کام یک بازی ایده ال را برای ما به جا گزاشت

من که شخصا به WWE 2K15 امیدوار هستم {نظر شما دوستان رو نمی دونم} و امیدوارم تیم ژاپنی نه چندان قوی و تنبل YUKES

به این بازی جان تازه ای ببخشد تا عناوین WWE به یک بازیه رده بالا تبدیل شود و کام یک بازی ایده ال را در دل ما نگزارد و نا امیدمان

نکند

به راستی عناوین کشتی کج چه بدی هایی دارند؟

یکی می گوید نبود تنوع در نوع مسابقات یا تکراری بودن بازی یا طراحی بد استاران و قسمت داستانی و .......

من قصد دارم تمام این انتظارات را در قالب یک مقاله بنویسم و امیدوارم مورد پسند شما دوستان به عنوان اولین مقاله ام قرار بگیرد


قسمت اول:مسابقات



مسابقه تگ تیم 3 به 3
نوع مسابقه:{NORMAL} {LADDER} {TLC} {ELIMINATION} {TORNADO TAG}{[E.RULES}
نیاز به توضیح خاصی ندارد



AMBULANCE MATCH
در این مسابقه باید حریف را به داخل امبولانس برد و پیروز مسابقه شد!



BURIED ADLIVE MATCH

اگر به مسابقات کشتی کج در دوران قبل از PG نگاه کرده باشید باید با این نوع مسابقه اشنا باشد که برای اولین بار اندرتیکر این نوع مسابقه رو ایجاد کرد
در این مسابقه همان طور که در اسم پیداست باید طرف مقابل را زنده به گور کرد!تا پیروز مسابقه شد!



STRETCHER MATCH
حتما با این نوع مسابقه نیز اشنایید که باید حریف را بر روی ان تخت چرخدار قرار داد و سپس بر روی رمپ ارنا برد تا پیروز مسابقه شد!



TAG TRAM TURMOIL MATCH
بسیاری از شما دوستان اشنایی با این مسابقه ندارید زیرا این نوع مسابقه در طول فعالیت کمپانی بسیار کم اتفاق افتاده است!
در ابتدای مسابقه 2 تیم در رینگ حضور دارند و اگر تیمی باخت تیمی دیگر وارد میشود این کار تا 5 تیم ادامه میابد تا فرد برنده مشخص شود!



HARD_CORE MATCH
اگر بازی قدیمی HERE COMES TO PAIN رو تجربه کرده باشید حتما با این نوع مسابقه اشنایید
نیاز به توضیح خاصی ندارد و همه چیز از عکس هویداست!



LUMBERJACKS MATCH
اگر مسابقات کشتی کج را دنبال کنید با این نوع مسابقه مواجه می شوید
نیاز به توضیح خاصی ندارد!!



CHAIRS MATCH
همینطور که از اسم پیداست در پایین رینگ فقط صندلی وجود و تعداد صندلی ها 6 الی 10 عدد است
و همینطور صندلی هایی به بزرگیه BIG SHOW وجود دارد!!!



CASKET MATCH
در این مسابقه پس از کتک کاری ها سوپر استار باید حریف را در داخل طابوت بگزارد تا پیروز مسابقه بشود!
این مورد را هم اگر اشتباه نکنم اندرتیکر اولین مسابقه ی CASKET را انجام داده است!!

قسمت دوم:GRNERAL



شکستن در HELL IN CELL



حمل صندلی به بالای نردبان و وجود میز و صندلی و نردبان در HELL IN CELL



استفاده کردن از مانیتور ها و کاور میز گزارشگر!به عنوان WEPON



بله حمله به گزارشگر ها بعد از شکستن میزشان!



رفتن به سمت راست و چپ رمپ ارنا



یکی از معذلاتی که من را بسیار ازار میدهد مورد بالایی است!
شما در مسابقه EXTREME RULES نمی توانید بیش از چهار wepon به رینگ ببرید
یا نمی توانید بیشتر از 2 میز به رینگ بیاورید و همینطور نردبان



محدود بودن WEAPONS در پایین رینگ!
که به صندلی.نردبان.چوب بیسبال.چوب.پتک.میز خلاصه میشد!



فیزیک بد میز ها و نزدیک کردن به واقعیت



قرار دادن نردبان در دو لبه ی BARRICADE {محافظ تماشگران} و میز گراشگران و یا گوشه ی رینگ!



افزایش فینیشر هایی که از بالای نردبان صورت میگیرد و همینطور هنگام سوپلکس حریف به بیرون از رینگ پرتاب شود و یا هنگام AA سینا



متنوع نبودن سایز نردبان ها!
وجود سه سایز کوچک متوسط و بزرگ همانند عکس



وجود بیش از 2 نردبان در ارنا همانند عکس!​
 
آخرین ویرایش:

hamed kami

کاربر سایت
Jun 27, 2012
458
نام
حامد
یه چند مورد هم مونده اون ها را هم اگه اسقبال بشه می زارم
فعلا
 

mahdi007

کاربر سایت
Dec 15, 2007
748
نام
میگن داش میتی
حامد جان واقعا عالی بود. بدون اغراق ميگم شما تو شناخت کشتی کج و هیجان که این ورزش داره استادی. بسیار ممنون.
 

hamed kami

کاربر سایت
Jun 27, 2012
458
نام
حامد
"""""قسمت دوم"""""




بتوان یک نردبان را داخل دو نردبان دیگر گزاشت و هیمچنین بر روی ان رفت!





در مسابقه I QUIT هنگامی که سوپراستار تسلیم میشود و I QUIT میگوید صدای I QUIT توسط شخص بازنده گفته شود

ولی این مورد دارای اشکال هایی جزئی است مثلا صدای سوپر ستار مرده یا کمپانی راضی به I QUIT گفتن سینا نمیشود!!!





همانطور که مشاهده می کنید بتوانیم در بکس چمبر با سوپر استار دیگری به مبارزه بپردازیم





ما بتوانیم به بالای چمبر برویم و از انجا بر روی سوپر استار بپریم
البته این مورد در سری های قبل وجود دارد ولی ناقص و داری اشکالاتی است
و ضربات متنوع نیستند و محدود هستند





در داخل چمبر قسمت فلزی بتوانیم حرکات HARD--CORE بزنیم مانند عکس زیر تا شیشه چمبر شکسته شود که امسال اسپیر قرار گرفته شد
یا هنگام زدن فینیشر RKO تفاوتی با داخل رینگ دیده شود!





سوپر استار هایی که در داخل BOX شان هستند بیکار نمانند و TAUNT هایی انجام بدهند





قفس به عنوان WEAPON استفاده شود و نقش قفس در تعیین برنده ی مسابقه بیشتر شود





هنگامی که دو سوپر استار قصد بالا رفتن از قفس را دارند بیکار نمانند و بتوانند به یکدیگر حمله کنند مانند WWE ALL STAR
که سبکی تخیلی داشت ولی نو اوری های بسیاری را در خود جای داده بود





مبارزه کردن در بالای قفس!!





بتوانیم بالای قفس برویم و بتوانیم از انجا بر روی حریف بپریم مانند WWE ALL STAR





بتوانیم از میک و صندلی و RING BELL کنار میز گزارشگر استفاده کنیم
البته دو مورد اخری در WWE 2K14 و قبل از WWE 2K14 نیز وجود دارد





توانیم از کیف MONEY IN THE BANK به جای WEAPON استفاده کنیم و در مسابقات LADDER از کیف MITB همانند TITLE دفاع کنیم





یکی از مشکلات ازار دهنده که خودتان حتما می دانید پله ی کشتی کج دو تکه دارد که تکه پایینی بزرگتر از بالایی است
ولی در بازی کشتی کج نمی توان از تکه ی پایینی استفاده کرد و قسمت پایین به طور عجیبی بعد از
برداشتن تکه ی اول پله غیب میشود!!!!!!




و باز به مسابقات برگشتیم!!
1.هنگامی که از رویال رامبل می بازیم بتوانیم انتقام بگیریم و به داخل رینگ برویم و حریف را بزنیم تا تنمان خنک شود!!
2.بتوانیم مدت زمان ورود OPONNENT بعدی را کم یا زیاد کنیم
3.هنگامی که همزمان 6 سوپر استار داخل رینگ هستند سوپر استار دیگری وارد نمی شود و تعداد سوپر استار از 6 تجاوز نمی کند



مسابقات DIVAS

رویال رامبل DIVAS

E CHAMBER دیواها

M I T B دیواها



مسابقه ی TAG TEAM پنج به پنج
البته بیش از 6 نفر وارد رینگ نمی شوند!!



در مسابقات بیرون از ارنا بتوان با پین کردن حریف را برد و همچنین مکان مبارزات خیابانی بیشتر بشود!!
 
آخرین ویرایش:

mate

کاربر سایت
Nov 13, 2013
63
نکات بسیار خوبیه و بعضا ساده اگه شما بتونی مقاله رو به انگیلیسی برگردونی ، و به تهیه کننده بفرستید .
 

mate

کاربر سایت
Nov 13, 2013
63
باز خوبه فرستادین ، برای نسل بعد توجهه میکنن صدرصد ، البته نه همه ی موارد رو ،
 

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,220
بسیار مطلب خوبی هست.اگه همه ی این موارد در بازی گنجانده بشوند ، یه شبیه ساز بی نظیر از سری کشتی کچ رو شاهد هستیم.
مورد دیگه ای که هست اینا باید واسه انجینشون فیزیک بهتری تعریف کنن.یک کشتی گیر بعد از دریافت ضربه (مثل کلوزلاین) نباید یک انیمیشن از قبل تعیین شده داشته باشد.
مثال میزنم: مثلا در بازی هیلو ریچ (و خیلی بازی های دیگه) کارکتر بعد از مردن ، از همه ی انیمیشن های قبلی رها میشه و انیمیشنی که ما میبینیم دقیقا بستگی به این داره که کارکتر چطور طراحی شده و bon (استخان ها چطور طراحی شدن) و عکس العمل برخورد با زمین و یا جاذبه چطور روی کارکتر تاثیر میکزارد.مثلا بازی gta 4 , 5 , حتی بازیهای قدیمی مثل half life که با انجین سورس ساخته شدن هم دارای چنین فیزیکی هستند.
در این صورت یک بازیکن بعد از دریافت یک کلوزلاین سنگین ، شاید 3 دور دور خودش بخرخه و یا از لای طناب های رینگ به بیرون پرت بشه یا مثلا به داور بخوره و داور رو هم نقش بر زمین کنه.
میدونم طراحی چنین فیزیکی خیلی زمان بره و احتمال وقوع باگ هم درش زیاده ولی ما اون باگ ها رو به جون میخریم.
مگه fifa street نبود؟فیزیک بازیکن ها عالی بود.انقدری که که من در طول یک بازی ممکن بود 30 بار replay میکردم صحنه های زمین خوردنشون رو.
به نظرم فیزیک کارکتر ها حتی بحث مهمتری نسبت به طراجی و تکسچر و ... هست.
.....
اگه اون ها از این چیزی که گفتم پیروی کنن، بازیشون هیچ وقت خسته کننده نمیشه.حتی اگه بازم گرافیک درست و حسابی نداشته باشه.باور کنین.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟